Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Nabava 60 novih (nepotrebnih) TMK2200-K!


  • Please log in to reply
298 replies to this topic

#1 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 9,950 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 17.04.2017. - 23:50

Otvorio sam novu temu jer je ovo na žalost postalo više od šuškanja po "kuluarima". Nakon katastrofalne odluke o produljenju linija 5 i 7 slijedi možda još skandaloznija odluka o nabavci tramvaja koji zbog svog kapaciteta uopće nisu potrebni Zagrebu, niti udovoljavaju potrebama većine linija, a za linije manjeg kapaciteta ima dovoljno tramvaja.

 

Naime, u biltenu ZET-a objavljeno je da uprava želi upravo to napraviti i da su već održani prvi sastanci. Sve se radi brzo jer su izbori, a ovo je još jedna užasna ideja u realizaciji Bandića.

 

Dakle što bi se god desilo nakon iskoruke takve serije kratkih niskopodnih tramvaja je jako loše. Ili će srezati sve bikove i čehe i zamijeniti ih manjim tramvajima, ili će baciti KT4 koji nikako nisu u godinama zrelim za rashod!

 

Ovo je skandalozna odluka koja ne smije samo tako proći i na što se treba buniti!



#2 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 6,366 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 18.04.2017. - 00:18

Eh, a ponovit ću da to ima donekle smisla ISKLJUČIVO u slučaju da to znači povezivanje KT4 u tandeme i ostavljanje u prometu većine T4.

Bez toga mislim da ova nabavka gotovo sigurno neće značiti rashod KT4 nego rashod svih starijih velikih tramvaja i katastrofalno smanjenje kapaciteta na nekim linijama (vjerojatno bi stradale 2, 5, 4, 7, možda čak i 12 i 14). Uglavnom potpuno neusklađeno sa stvarnim stanjem. Kome na svijetu osim holdingovskim genijalcima bi palo na pamet kupiti toliko tramvaja veličine zglobnog busa dok su oni od cca 30 m prepuni (osim na 8 kojoj se vozila može zamijeniti s punom a prečestom 9)?


Slažem se da se treba ozbiljno boriti protiv ove ideje dok ne kažu koja je točno svrha.
Jer nema nikakvog smisla isipati 100 milijuna eura na fiksnu ideju bez pokrića koja bi za sljedećih par desetljeća unazadila ionako manjkav tramvajski sustav.

Iako mislim da je jednostavno nemoguće provesti tako veliki trošak prije izbora... Pa možda i ne treba toliko brinuti zasad.

No sigurno treba razjasniti kuda taj plan vodi jer se konstantno ponavlja.

#3 Linija 1

Linija 1
  • Članovi
  • 838 posts
  • Joined 11.02.2017.
  • LocationZagreb

Posted 18.04.2017. - 07:58

Što da kažem, pa pravi užas. Kako sam već napisao u Svaštari (ili gdje već), nije bilo ni potrebe za baš 140 niskopodnih (142 ukupno), sve je moglo i bez tolikih troškova, npr. čuvati tih 94 T4B4 i osposobiti KT4 za međusobno spajanje. Tada bi se samo trebalo nabaviti 20-ak 2400 (odnosno dužih niskopodnih od 2200) i isto toliko 2200. Mislim, još nisu u potpunosti zabrljali, još se može odustati od te nabave i krenuti prema mojem prijedlogu (očuvanje "starijih" tramvaja, T4B4 i KT4, i nabava 20-25 2400, nakon čega mogu prodati bar 45 2200).



#4 Linija 1

Linija 1
  • Članovi
  • 838 posts
  • Joined 11.02.2017.
  • LocationZagreb

Posted 18.04.2017. - 08:32

A tko bi ti kupio korištene tramvaje? Jedino da probaju prodat u Osijek, a mislim da i su njima oni preveliki tramvaji. :~|

 

Ma ne'š ti korišten, neki gradovi kupuju i 30 g. stare tramvaje. Za Osijek bi možda bilo najbolje 2300, ne 2200.

 

 

Ti bi čuval staru kramu, a prodaval 2200?

 

O sine mili...

 

A želiš li ti vidjeti samo 2200 po gradu? Bez 2400, 2300 i starijih tramvaja koji su idealni za neke linije? Ne kažem da bi se svi prodali, već 45-60 njih, da ih naposlijetku ostane 80-95, što je i previše. No najbolje ih je prodat 80 (da ih ostane 60) i s tim novcem nabaviti 40-45 2400. Znači, prodamo skoro nove tramvaje (još i niskopodne, sve u svemu dobro će se prodati) koji su u Zagrebu već postali i beskorisni (većini linija ne odgovaraju) da bismo nabavili skroz nove, veće i korisnije tramvaje. Stariji tramvaji nemaju veze s time.



#5 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 1,977 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 18.04.2017. - 08:36

A želiš li ti vidjeti samo 2200 po gradu? Bez 2400, 2300 i starijih tramvaja koji su idealni za neke linije? Ne kažem da bi se svi prodali, već 45-60 njih, da ih naposlijetku ostane 80-95, što je i previše. No najbolje ih je prodat 80 (da ih ostane 60) i s tim novcem nabaviti 40-45 2400. Znači, prodamo skoro nove tramvaje (još i niskopodne, sve u svemu dobro će se prodati) koji su u Zagrebu već postali i beskorisni (većini linija ne odgovaraju) da bismo nabavili skroz nove, veće i korisnije tramvaje. Stariji tramvaji nemaju veze s time.

 

Pa želio bi vidjeti da svi tramvaji u gradu što skorije budu niskopodni.

 

Pitaj ti starce, invalide, ljude s djecom u kolicima kolko im se sviđa ideja da prodajemo niskopodne, a čuvamo stare tramvaje koje je vreme pregazilo. Isto bi mogel pitati i vozače i mehaničare.

 

JGP služi ljudima koji se voze, a ne tramfanovima.



#6 Linija 1

Linija 1
  • Članovi
  • 838 posts
  • Joined 11.02.2017.
  • LocationZagreb

Posted 18.04.2017. - 08:45

 

Pa želio bi vidjeti da svi tramvaji u gradu što skorije budu niskopodni.

 

Pitaj ti starce, invalide, ljude s djecom u kolicima kolko im se sviđa ideja da prodajemo niskopodne, a čuvamo stare tramvaje koje je vreme pregazilo. Isto bi mogel pitati i vozače i mehaničare.

 

JGP služi ljudima koji se voze, a ne tramfanovima.

 

Kažem ti, prodajom 2200 kupujemo 2400, dakle isto niskopodne tramvaje!



#7 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 1,977 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 18.04.2017. - 08:51

 

Kažem ti, prodajom 2200 kupujemo 2400, dakle isto niskopodne tramvaje!

 

Prodal si 80 niskopodnih da bi kupil 40 niskopodnih. Jebeno poboljšanje!

 

Velim ti, čehe i bikove je vreme odavno pregazilo i oni su spremni za šrot. Upitno je dal ih se isplati rekonstruirati tak da im se doda niskopodna sekcija, možda se to isplatilo prije 10 godina. Sad već teško. JGP ne služi tome da bude živi muzej stare krame, nego da omogući građanima (pogotovo onima s poteškoćama) što lakšu mobilnost.

 

A to može jedino tak da se pristupačnost vozila poboljšava, tj. da im se povećava broj. Prodavati niskopodne tramvaje, a čuvati stare je nebuloza.

 

Ono kaj bi se eventualno moglo pogledati, je dal je moguće (i dal je ekonomski opravdano) nadograditi postojeće 2200 s još jednom sekcijom i tak ih produžiti na "2400".



#8 Kublach

Kublach
  • Članovi
  • 3,228 posts
  • Joined 03.06.2007.
  • Location127.0.0.1

Posted 18.04.2017. - 08:58

Otvorio sam novu temu jer je ovo na žalost postalo više od šuškanja po "kuluarima". Nakon katastrofalne odluke o produljenju linija 5 i 7 slijedi možda još skandaloznija odluka o nabavci tramvaja koji zbog svog kapaciteta uopće nisu potrebni Zagrebu, niti udovoljavaju potrebama većine linija, a za linije manjeg kapaciteta ima dovoljno tramvaja.
 
Naime, u biltenu ZET-a objavljeno je da uprava želi upravo to napraviti i da su već održani prvi sastanci. Sve se radi brzo jer su izbori, a ovo je još jedna užasna ideja u realizaciji Bandića.
 
Dakle što bi se god desilo nakon iskoruke takve serije kratkih niskopodnih tramvaja je jako loše. Ili će srezati sve bikove i čehe i zamijeniti ih manjim tramvajima, ili će baciti KT4 koji nikako nisu u godinama zrelim za rashod!
 
Ovo je skandalozna odluka koja ne smije samo tako proći i na što se treba buniti!

 
Imaju li KT4 sve tehničke mogućnosti za vožnju u tandemu (osim spojnica)?
Jesu li originalne spojnice spremljene ili su bačene?
 

Što da kažem, pa pravi užas. Kako sam već napisao u Svaštari (ili gdje već), nije bilo ni potrebe za baš 140 niskopodnih (142 ukupno), sve je moglo i bez tolikih troškova, npr. čuvati tih 94 T4B4 i osposobiti KT4 za međusobno spajanje. Tada bi se samo trebalo nabaviti 20-ak 2400 (odnosno dužih niskopodnih od 2200) i isto toliko 2200. Mislim, još nisu u potpunosti zabrljali, još se može odustati od te nabave i krenuti prema mojem prijedlogu (očuvanje "starijih" tramvaja, T4B4 i KT4, i nabava 20-25 2400, nakon čega mogu prodati bar 45 2200).

 
Budimo realni, bikovi su već sad za rashod, a T4/B4 će biti kroz 5 godina.
 

A tko bi ti kupio korištene tramvaje? Jedino da probaju prodat u Osijek, a mislim da i su njima oni preveliki tramvaji. :~|

 Rabljenim tramvajima se trguje jako jako puno. Tramvaji se tek iza 50 godina otpisuju, a zadnja prodaja je najčešće donacija nekome tko ne bi kupio tramvaj jer ne može a trebaju im...
 

Ono kaj bi se eventualno moglo pogledati, je dal je moguće (i dal je ekonomski opravdano) nadograditi postojeće 2200 s još jednom sekcijom i tak ih produžiti na "2400".

To se više ne isplati niti za katice jer su prestari za takvu modernizaciju
Poslana slika

Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118
SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

#9 Forumas

Forumas
  • Članovi
  • 585 posts
  • Joined 20.11.2007.
  • LocationZagreb

Posted 18.04.2017. - 09:32

Što da kažem, pa pravi užas. Kako sam već napisao u Svaštari (ili gdje već), nije bilo ni potrebe za baš 140 niskopodnih (142 ukupno), sve je moglo i bez tolikih troškova, npr. čuvati tih 94 T4B4 i osposobiti KT4 za međusobno spajanje. Tada bi se samo trebalo nabaviti 20-ak 2400 (odnosno dužih niskopodnih od 2200) i isto toliko 2200. Mislim, još nisu u potpunosti zabrljali, još se može odustati od te nabave i krenuti prema mojem prijedlogu (očuvanje "starijih" tramvaja, T4B4 i KT4, i nabava 20-25 2400, nakon čega mogu prodati bar 45 2200).

Eh, Linija 1, ja tebe stvarno ne razumijem! Dakle, ne samo da si protiv metroa, već si i protiv obnove tramvajskog voznog parka! Pa, jel to moguće?! Ja te stvarno nikako ne mogu shvatiti! Mjesto da si sretan da se ta stara krama od bikova i čeha baci na staro željezo - ti zagovaraš da se taj šrot od tramvaja obnavlja i održava, a da se novi niskopodni prodaju, ili da ih nije trebalo toliko kupovati?! Zapanjujuće!

A što se tiče nabavke 60 shortya - ukoliko bi se ipak za par godina gradio metro - onda je promašena kupnja bilo kojeg novog tramvaja. Ali, ako "do daljnjega" tramvaji ostaju okonsica JGP-a u Zagrebu, tada doista treba naručivati nove! Samo što doista toliko shortya nije najbolje rješenje, umjesto toga je doista trebalo naručiti te "2400". Ali, desetak, možda i dvadesetak shortya doista treba! Naime, trebaju za pokriti Gračansku prugu, a trebaju i za poneku kraću i manju liniju poput 8, 1, 13, 9. Dakle, oni doista nisu posve neopravdani, jedino ih ne treba toliko!



#10 Linija 1

Linija 1
  • Članovi
  • 838 posts
  • Joined 11.02.2017.
  • LocationZagreb

Posted 18.04.2017. - 10:10

Eh, Linija 1, ja tebe stvarno ne razumijem! Dakle, ne samo da si protiv metroa, već si i protiv obnove tramvajskog voznog parka! Pa, jel to moguće?! Ja te stvarno nikako ne mogu shvatiti! Mjesto da si sretan da se ta stara krama od bikova i čeha baci na staro željezo - ti zagovaraš da se taj šrot od tramvaja obnavlja i održava, a da se novi niskopodni prodaju, ili da ih nije trebalo toliko kupovati?! Zapanjujuće!

A što se tiče nabavke 60 shortya - ukoliko bi se ipak za par godina gradio metro - onda je promašena kupnja bilo kojeg novog tramvaja. Ali, ako "do daljnjega" tramvaji ostaju okonsica JGP-a u Zagrebu, tada doista treba naručivati nove! Samo što doista toliko shortya nije najbolje rješenje, umjesto toga je doista trebalo naručiti te "2400". Ali, desetak, možda i dvadesetak shortya doista treba! Naime, trebaju za pokriti Gračansku prugu, a trebaju i za poneku kraću i manju liniju poput 8, 1, 13, 9. Dakle, oni doista nisu posve neopravdani, jedino ih ne treba toliko!

 

Odgovorit ću ti u nekoliko točaka:

 

1. Ja jesam za obnovu voznog parka, koliko puta treba ponavljati! Obnovit ćemo ga prodajom polovice beskorisnih 2200 i kupnjom korisnih 2400!

2. Nisam sasvim protiv metroa, rekao sam razlog u Budućnosti tr. pr. u Zagrebu.

3. Moraš pročitati moju temu s predstavljanjem u Članovima pa ćeš vidjeti zašto rashodovanje tako dobrih tramvaja kao što su T4B4 ne dolazi u obzir. :grin:

4. Za 2200 ne kažem da ih se nije trebalo uopće kupovati - rekao sam da ih se nije trebalo kupiti 140, nego otpr. 30. Novcem koji bi se uštedio od preostalih 110 tih tramvaja kupilo bi se 30 2400 i 20 2300 i obnovili bi se stari tramvaji.

5. Kako misliš - gradnja metroa u par godina? Za metro sustav o kojim smo nedavno pričali, a koji bi se, ne daj Bože, gradio u Zagrebu, treba ti minimalno 25-30 godina, najvjerojatnije i više. Tako da nije istina da kupnja tramvaja ne dolazi u obzir.

6. Ne treba više nijedan Shorty. Razlozi su očiti. (Ako stvarno ne kužiš, imamo 51 KT4 i još više T4 koji su sposobni za vožnju.)



#11 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 1,977 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 18.04.2017. - 10:18

Ah, pa ti još ideš u osnovnu  :mrgreen:. Nemoj ovo shvatit ko uvredu, ali za neke stvari si još "zelen".

 

Imal sam i ja svakakvih ideja kad sam bil star ko ti... negdje su zakopane duboko u forumu :grin:



#12 TatraT3PVO

TatraT3PVO
  • Članovi
  • 383 posts
  • Joined 02.09.2015.
  • LocationZagreb

Posted 18.04.2017. - 10:31

Evo sada sam izračunao da kupimo 45 novih 2300, popunili bi sve vozne redove 1,3,8,9,13,15 s tim da bi ih ostalo još 5 u pričuvi. Jer da kupimo 60 komada ostalo bi ih 20 komada samo u spremištu i nebi izlazili na liniju, osim ako se nebi kako je Linija1 predložio naruče sa mogućnosti spajanja u tandem, pa se spoje pa ih ima još dodatno 10 koji bi izašli na liniju da se nebi događalo da na 11 ili 12 izađe KT4.
Modernizirani Čeh :wink:
Stojadin,Bik najbolji zet-ovi tramvaji :wink: :)

#13 Linija 1

Linija 1
  • Članovi
  • 838 posts
  • Joined 11.02.2017.
  • LocationZagreb

Posted 18.04.2017. - 10:35

Za sve te linije koje si naveo (1,3,8,9,13,15) osim 3, 8 i 15 nisu uopće potrebni 2300.

Dakle sasvim nepotrebna nabava, nadam se da neće biti ništa od toga!

 

U vezi tandema, pa za to imaš 140 2200. Još jedan razlog zašto je nepotrebno.



#14 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 1,977 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 18.04.2017. - 10:49

Ne kažem da su 2200 kao 2200 beskorisni. Beskorisna je njihova količina, naravno da na nekim linijama oni služe odlično.

Nije istina da sam ja za stare tramvaje, nego kažem kako je potrebno očuvati raznolikost voznog parka kako bi vozila dobro udovoljavala raznim linijama. Sami niskopodni (odnosno 2200) ne bi udovoljili svim linijama, pa bi se dogodilo (odn., već se događa) da na 8-ici voze prazni, a na 11-ici moraš propustiti nekoliko njih zbog gužve u samom tramvaju.

 

Pa koje su to linije kojima ne udovoljava ili shorty, ili 2200, ili eventualno 2400?

 

To da vozila na nekim linijama ne voze punjena ko kutija za sardine nije neka velika ekonomska šteta.

 

S druge strane, uštede koje se postižu unificiranim voznim parkom i micanjem starih tramvaja čije je održavanje skupo (a performanse slabe) su ogromne.

 

Jedino kaj je u ovoj nabavci profulano je da treba prvo mijenjati bikove i čehe s kapacitetnijim tramvajima, a KT4 koje su dosta mlađe od njih imaju još u sebi za odvozit koje desetljeće.



#15 Igor 2110

Igor 2110
  • Članovi
  • 966 posts
  • Joined 31.10.2013.
  • LocationZagreb

Posted 18.04.2017. - 11:14

Koji su ovo genijalni mozgovi... Ovo mi je prvi i zadnji post u ovoj temi.

1. Prodat 2200?? Kaj si ti pušil?? De meni malo toga.. Ako bi vec prodaval nest pa prodaj TMK 201 i T4. Mozda Osijek kupi T4. A ako VG vec zeli tramvaje neka im zet ponudi ostatak po smjesnim cijenama (dobro jednina i drugima)..

2. 2400 kad malo razmislimo. Ok veliko vozilo po duljini nema problema. No dali je itko razmisljao o tonazi tog vozila. Kako ce infrastruktura podnjeti to vozilo.
Koliko se sjecam bilo je dosta problema sa trosenjem tracnica kada je 2200 stigao. A sad vi raspravljate o necemu jos tezem vecem i jacem.

3. Ok slazem se 2300 netreba u ovolikoj kolicini 20 komada bi bilo dovoljno taman da otpuste stare tramvaje.

4. Ako vec i govorite o nabavci 2400 onda ih nabavimo 15 (maksimalno 20 kom) jer istini za volju ti tramvaji ce 80-90% vremena voziti prazni i bespotrebno ce zderat struju i prugu.

#16 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 1,977 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 18.04.2017. - 11:17

2. 2400 kad malo razmislimo. Ok veliko vozilo po duljini nema problema. No dali je itko razmisljao o tonazi tog vozila. Kako ce infrastruktura podnjeti to vozilo.
Koliko se sjecam bilo je dosta problema sa trosenjem tracnica kada je 2200 stigao. A sad vi raspravljate o necemu jos tezem vecem i jacem.

 

Pa valjda je problem tonaža po osovini i dužnom metru, a ne ukupna tonaža.

 

A tu ne bi trebalo biti neke razlike.



#17 TatraT3PVO

TatraT3PVO
  • Članovi
  • 383 posts
  • Joined 02.09.2015.
  • LocationZagreb

Posted 18.04.2017. - 11:25

Za sve te linije koje si naveo (1,3,8,9,13,15) osim 3, 8 i 15 nisu uopće potrebni 2300.
Dakle sasvim nepotrebna nabava, nadam se da neće biti ništa od toga!
 
U vezi tandema, pa za to imaš 140 2200. Još jedan razlog zašto je nepotrebno.

Onda je praktički nepotreban 2400 jer kad spojiš u tandem 2200+2200 dobiješ još veći tramvaj i taj broj sa 140 se smanji na 70. :)
Modernizirani Čeh :wink:
Stojadin,Bik najbolji zet-ovi tramvaji :wink: :)

#18 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 6,366 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 18.04.2017. - 11:32

Daj molim te linija 1, stvarno moraš naučiti bolje neke stvari da ti ne kažem nešto gore... Elokventno se izražavaš ali tim više odvlačiš pozornost od stvarnosti idejama koje nemaju veze s vezom. Rasprava se ovako tako očajno razvodnjava da ne vidimo više šumu od drveća dok je većina teme postala o tvojoj apsolutno nikom drugom prihvatljivoj ideji.

Svakom vozilu pa i željezničkom vrijednost radikalno padne nakon kupovine, 10 godina stari tramvaji vjerojatno ne koštaju ni upola kao novi.

 

I ne bi se za 80 dobilo 40 velikih, vjerojatno pričamo o odnosu ispod 5:1, "dobro bi se prodali" je takva besmislica jer pad vrijednosti sigurno nije beznačajan.

Dakle glupost jer pogotovo je standardni 2200 dobar za Zagreb i apsolutno je nerazumno reći da ih je 60 dosta uz postojeće stanje T4, nije ih možda trebalo kupiti toliko 2200 u prošlom desetljeću, ali sad je kasno, nema dovoljno zamjene za njih, veličina od 27-32m je optimum za većinu zagrebačkih linija i prije ili poslije bi do 2025. tih 140 trebalo biti kupljeno. Dakle jako glupa ideja, bez uvrede.

 

 

KT4 su sigurno prestare za dodavanje srednjeg dijela, da, to se prije 10 godina moglo za svih 50 napraviti u vrijednosti par komada novih ali sad je kasno... Sad uz male niskopodne imaju budućnost samo u tandemu... Čak i da treba tehniku s kojom su došli obnoviti, jeftinih polovnih dijelova za to po Europi ima jer su na tisuće Tatra vozila u tandemu.

 

 

 

.......

Uglavnom, ponavljam, ako kupuju 60 komada malih, onda sve KT4 moraju u tandeme ili to nema nikakvog smisla za postojeće uvjete u Zagrebu, a velik broj T4 bi opet nastavio voziti... Ili bi dobili apsolutno katastrofalno smanjenje kapaciteta za 4-6 linija ako bi 113 malih tramvaja vozilo gradom a T4 svi bili rashodovani.

 

 

No ako im je sila potrošiti 100 milijuna eura, bolje bi bilo razmisliti o nekom drugom kompromisu. Meni se ova kombinacija čini idealna ako razmišljamo kako najbolje obnoviti vozni park ako ima novaca pa smisliti što za njih kupiti a ne kako lupiti broj tramvaja za koje ne znamo čemu bi služili (još gore je da ne znaju kome bi štetili) pa tražiti novce za njih (a na kraju su i zaokruženi brojevi jer očito opsesivno-kompulzivno pate na to da zaokruže nove na 200 umjesto na stvarne potrebe):

23 komada 20 m (2300), skupa s postojećim bilo bi ih 25

25 komada 45 m  

 

Ako računamo da je 45m skuplji do oko 40% od 20m jer postojeća dva 2300 su bili samo 13% posto jeftiniji od druge serije standardnog 2200 (1,65 prema 1,85 milijuna po komadu, računam da je manja serija to povećala, no ipak nisu puno jeftiniji u bilo kojem slučaju), no uglavnom da su veliki skuplji i za 60% cijela nabavka bi bila samo do 5% skuplja od 60 kratkih (treba vidjeti točnu cijenu, ali vrtimo se dakle oko skoro iste ili malo veće cijene).

 

Pokriće u stvarnim linijama postoji, za razliku od broja 60 x K koje su valjda vođama telegrafirali vanzemaljci a drže ga se kao pijani plota.

 

Kombinacije na linijama bi mogle biti sljedeće:

u slučaju da 1 vozi u Petruševec ili Kosnicu a 8 za Dolje jer to je jedina veća promjena mreže u vidljivoj perspektivi (a ne računam eventualne rekombinacije 4-5-7-9 koje bih diskutirao jer radi se o približno istom broju istih vozila):

 

(verzija A)

l.1 9x2200 oslobođeni s 11 i 17

l.2 sve niskopodni -"- (6 dodatnih)

l.3 8xKT4 (13 ima niskopodne)

l.4 14x2200

l.5 6x2100 6x2200

l.6 (vidjeti dolje)

l.7 9xT4+B4 9x2200 bez promjene

l.8 7x2300

l.9 komb. 4x2100+4x2200 (oslobođeni s 11 i 17)

l.11 (vidjeti dolje)

l.12 bez promjene

l.13 10x2300

l.14 bez promjene

l.17 (vidjeti dolje)

 

(verzija B )

l.1 9x2300 

l.2 14x2200

l.3 8xKT4 (1 2 5 imaju niskopodne)

l.4 14x2200

l.5 12x2200

l.6 (vidjeti dolje)

l.7 7x2100 11x2200

l.8 7x2300

l.9 komb. 4x2100+4x2200 (oslobođeni s 11 i 17)

l.11 (vidjeti dolje)

l.12 bez promjene

l.13 7xKT4, 3x2300 (1 2 5 imaju niskopodne)

l.14 bez promjene

l.17 (vidjeti dolje)

 

 

Eksploatacija svih tipova je na oko 75% osim problematičnih 2100 i 2300-KT4 koje dodamo malo sa strane za noćne.

(u slučaju da se 1 dotad ne produži, na 1 dalje KT4 a na 13 dalje 10 komada 2300 i par tandema KT4+KT4 više za 6-11)

 

 

Za 6, 11 i 17, moguće su u verziji 1 ove kombinacije:

(A1) na 6 sve 2200, na 11 i 17 podjednako KT4+KT4 i 2400

(A2) na 6 i 11 podjednako rasporediti KT4+KT4 i 2200, na 17 sve 2400

 

U alternativnoj verziji većeg broja malih tramvaja na cesti i manjeg broja tandema:

(B2) na 6 i 11 rasporediti 11xKT4+KT4, ostalo 2200, na 17 sve 2400

(u slučaju ne-produženja 1, dostupno 2 tandema više)

 

U verziji B postoji i mala šansa da svi T4 postanu višak-rezerva(-rashodovani bolje ne), dok u 1 sigurno ne.

 

 

 

Kasnija nabavka od 2030. bi bila još 35 komada velikih za cijele 6, 11, 17 i još 25 kratkih za potpunu zamjenu KT4 i 2100.

 

 

A što se tiče tandema 2300, objasnio sam vam već koliko je to kontraproduktivna ideja za modularne moderne tramvaje... Jedan takav tandem bi koštao vjerojatno 40% više od novog tramvaja od 45 m a imao bi sigurno oko 17% manji kapacitet... Dakle za isti ukupni kapacitet po liniji bio bi nekih 50% skuplji. Kome to treba?

Ako išta treba biti u tandemu to je isključivo KT4.



#19 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 6,366 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 18.04.2017. - 11:33

Onda je praktički nepotreban 2400 jer kad spojiš u tandem 2200+2200 dobiješ još veći tramvaj i taj broj sa 140 se smanji na 70. :)

Nadam se da je ovo šala ili dokazivanje poante... To ne može voziti na zagrebačkim ulicama niti ih bilo koja linija treba... 



#20 TatraT3PVO

TatraT3PVO
  • Članovi
  • 383 posts
  • Joined 02.09.2015.
  • LocationZagreb

Posted 18.04.2017. - 11:42

I šala i dokazivanje poante. Nešto između. ;D
Modernizirani Čeh :wink:
Stojadin,Bik najbolji zet-ovi tramvaji :wink: :)




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users