Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Kineske elektrolokomotive za TENT Obrenovac


  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,625 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 14.04.2017. - 05:14

U Obrenovac je stigla prva od dvije elektrolokomotive koje je TENT Obrenovac naručio od kineske tvrtke CSR Zhuzhou Electric Locomotive Co. Ltd. Lokomotiva ima snagu od 7.000 MW (9.400 ks) i maksimalnu brzinu od 140  km/h.

 

Fotografiju prve lokomotive u Obrenovcu objavio je Davor na forumu male.zeljeznice:

 

v0D8Hhp.jpg

 

Nadamo se kakvoj fotografiji od forumskih prijatelja iz Beograda i okolice.


Serija 05 je zakon!

#2 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 14.04.2017. - 20:21

ja prvo vidio na Facbooku inpoznatno 4000 konja lokomotiva koju su kinezi radili sa Simensom 



#3 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,782 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 14.04.2017. - 23:35

ja prvo vidio na Facbooku inpoznatno 4000 konja lokomotiva koju su kinezi radili sa Simensom 

Pa ta koju si ti vidio je slabija od naših Asea.



#4 cc

cc
  • Članovi
  • 146 posts
  • Joined 29.05.2008.

Posted 15.04.2017. - 13:32

ja sam skeptičan prema gotovo svim proizvodima "made in china". kupili su je jer su kinezi garant jeftiniji od ostalih proizvođača, no to ima i svoje nuspojave



#5 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 2,566 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 15.04.2017. - 13:48

ja sam skeptičan prema gotovo svim proizvodima "made in china". kupili su je jer su kinezi garant jeftiniji od ostalih proizvođača, no to ima i svoje nuspojave

 

Koje?

 

Dani kad je Kina radila samo šrot su davno prošli.



#6 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 15.04.2017. - 14:31

ja prvo vidio na Facbooku inpoznatno 4000 konja lokomotiva koju su kinezi radili sa Simensom 

 

Siemens nema veze s ovim lokomotivama. Lokomotive za TENT je proizveo CRRC Zhuzhou, imaju snagu od 7MW (9400 konja), vmax 140 km/h i proizvedene su prema TSI standardu.

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

#7 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 15.04.2017. - 14:34

ja sam skeptičan prema gotovo svim proizvodima "made in china". kupili su je jer su kinezi garant jeftiniji od ostalih proizvođača, no to ima i svoje nuspojave

 

CRRC nije jeftin; iako vrijednost ugovora za TENT nije objavljena, pa je tesko nesto precizno reci. Znam da su CRRC-ovi vlakovi (EMU i DMU) za Makedonske zeljeznice bili cca 10% jeftiniji od Stadlerove ponude.

Sto se tice razloga 'zasto su kupili'; nove Co'Co' elektricne lokomotive je tesko naci u Europi.

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

#8 Politikolog

Politikolog
  • Moderatori
  • 2,544 posts
  • Joined 26.02.2011.
  • LocationBeograd

Posted 15.04.2017. - 14:59

Kupili su Co'Co' jer su fascinirani JZ/ZS Rumunkama, nista drugo! Logicnog objasnjenja nema, a lobi u vuci je isterao svoje! Smatrali su da im treba extra jaka lokomotiva sa 6 osovina, nazalost zive u proslim vremenima... Cena je oko 4 miliona eura(tacnije oko 4,3) za obe, a za te pare su planirali jednu da kupe od ,,evropskih" proizvodjaca, kinezi su uleteli sa ovom ponudom i u TENT-u su jedva to docekali...

#9 gordana357

gordana357
  • Članovi
  • 713 posts
  • Joined 01.10.2011.
  • LocationOrlando,florida

Posted 15.04.2017. - 17:19

Kupili su Co'Co' jer su fascinirani JZ/ZS Rumunkama, nista drugo! Logicnog objasnjenja nema, a lobi u vuci je isterao svoje! Smatrali su da im treba extra jaka lokomotiva sa 6 osovina, nazalost zive u proslim vremenima... Cena je oko 4 miliona eura(tacnije oko 4,3) za obe, a za te pare su planirali jednu da kupe od ,,evropskih" proizvodjaca, kinezi su uleteli sa ovom ponudom i u TENT-u su jedva to docekali...

Za koje pare da kupe od "evropskih" proizvodjaca i od koga. Zasto bi neko bio fasciniran necim i ziveo u proslim vremenima. U ostalom cinjenica potvrdjuje da su JZ rumunke prava investicija,i dao bog da bilo koje nove prevuku i potraju kao one. Pratis li politiku bar malo Kinezi ulazu u kompletnu EP i finansiraju,a EU samo obecava i pljacka.



#10 Politikolog

Politikolog
  • Moderatori
  • 2,544 posts
  • Joined 26.02.2011.
  • LocationBeograd

Posted 15.04.2017. - 19:04

Nijednog trena ja nisam rekao da su Kinezi losi ili da su evropski proizvodjaci bolji! Rumunka je za ono vreme kada je napravljena odlicna lokomotiva, za danasnje je vec malo pregazilo vreme - zar ne? A ono gore sam rekao, jer je po meni njima nepotrebna loksa sa 6 osovina i 7MW snage, kad su imali 4-roosovinsku sa 6,4 MW koja ce raditi isto posao! Njihove pruge su ravne, ali da kazemo da ce ici i na IZS pruge opet nema potrebe za tolikom snagom... Naravno da je 6 osovina bolje za prijanjanje, ali danas to uspesno resavaju kompjuteri - tako da i dalje smatram da nisu morali u ovakvoj izvedbi, ali daleko od toga da je loksa losa! Samo ljudi u TENT-u zive u proslim vremenima...
A sto se para tice, pa da su uzeli nekog Vectrona, TRAXX-a platili bi jednog kao ove 2 i naravno da je bolje uzeti 2 kad vec mozete! No ni tu nisam rekao da su pogresili, nego samo da su planirali i izdvojili pare da kupe defacto jednu loksu zvucnijeg proizvodjaca - da tako kazem! Molim pazljivije procitajte sledeci put ;)

Poz

#11 cc

cc
  • Članovi
  • 146 posts
  • Joined 29.05.2008.

Posted 15.04.2017. - 19:21

koliko su dobre ili loše to možda ni sami kinezi ne znaju. to će se vidjeti u toku dugogodišnjeg eksploatiranja.



#12 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 2,566 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 15.04.2017. - 19:31

koliko su dobre ili loše to možda ni sami kinezi ne znaju. to će se vidjeti u toku dugogodišnjeg eksploatiranja.

 

Joj daj molim te, CRRC je najveći proizvođač željezničkih vozila u svijetu! Ima 175 000 zaposlenika! Ako itko može tvrditi da su njihove kreacije testirane na prugi, onda su to oni. Dobivaju poslove čak i u SAD-u.

 

Ak je takva korporacija sumnjiva, kaj bi onda rekli za Končar i Gredelj?



#13 cc

cc
  • Članovi
  • 146 posts
  • Joined 29.05.2008.

Posted 15.04.2017. - 19:38

 

Joj daj molim te, CRRC je najveći proizvođač željezničkih vozila u svijetu! Ima 175 000 zaposlenika! Ako itko može tvrditi da su njihove kreacije testirane na prugi, onda su to oni. Dobivaju poslove čak i u SAD-u.

 

Ak je takva korporacija sumnjiva, kaj bi onda rekli za Končar i Gredelj?

 

pa jel to nova lokomotiva ili već odavno prokušana? ne vjerujem ja kinezima ništa više nego končaru ili gredelju



#14 Politikolog

Politikolog
  • Moderatori
  • 2,544 posts
  • Joined 26.02.2011.
  • LocationBeograd

Posted 15.04.2017. - 21:23

Odavno pokusana, nije im prvi put da prave neku loksu. Pogledaj malo na netu serije HXD za zeleznice Kine...

#15 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 2,566 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 15.04.2017. - 21:36

 

pa jel to nova lokomotiva ili već odavno prokušana? ne vjerujem ja kinezima ništa više nego končaru ili gredelju

 

Kaj to znači "nova lokomotiva"? Nova je u smislu da je izrađena po točno određenim specifikacijama. Al gotovo sve komponente od kojih je izgrađena su vjerojatno iskušane i ispitane na mnogim drugim modelima.

 

Sigurno imaju više ekspertize u razvoju suvremenih vozila od Končara i Gredelja koji prije razvoja niskopodnih vlakova 30 godina nisu napravili nikakvi novi proizvod iz nule.



#16 cc

cc
  • Članovi
  • 146 posts
  • Joined 29.05.2008.

Posted 15.04.2017. - 21:44

 

Kaj to znači "nova lokomotiva"? Nova je u smislu da je izrađena po točno određenim specifikacijama. Al gotovo sve komponente od kojih je izgrađena su vjerojatno iskušane i ispitane na mnogim drugim modelima.

 

Sigurno imaju više ekspertize u razvoju suvremenih vozila od Končara i Gredelja koji prije razvoja niskopodnih vlakova 30 godina nisu napravili nikakvi novi proizvod iz nule.

e to znači






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users