Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Obnova i izgradnja drugog kolosijeka Dugo Selo - Novska


  • Please log in to reply
157 replies to this topic

#1 DešBu

DešBu
  • Članovi
  • 1,293 posts
  • Joined 11.12.2011.
  • LocationKo zna?

Posted 05.03.2017. - 09:30

 
Natječaj za projektiranje je objavljen.

Čovjek kojeg sam nedavno vozio na lokomotivi koji radi na pregledu pruge, znaci u infri je rekao da pruga dugo selo-novska i okucani-vinkovci nisu u planu do 2021. Za prvu prugu se tek rijesavaju imovinsko-pravni poslovi jer bi pruga navodno trebala zaobici banovu jarugu i lipovljane

Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti


#2 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 7,856 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 05.03.2017. - 10:25

Čovjek kojeg sam nedavno vozio na lokomotivi koji radi na pregledu pruge, znaci u infri je rekao da pruga dugo selo-novska i okucani-vinkovci nisu u planu do 2021. Za prvu prugu se tek rijesavaju imovinsko-pravni poslovi jer bi pruga navodno trebala zaobici banovu jarugu i lipovljane

To bi bilo nešto slično kao u Škofjoj Loki. Tamo vlakovi koji imaju bavljenje idu u kolodvor dok teretni i brzi zaobilaze.


Posted Image mali.paja

#3 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 1,883 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 05.03.2017. - 11:30

To bi bilo nešto slično kao u Škofjoj Loki. Tamo vlakovi koji imaju bavljenje idu u kolodvor dok teretni i brzi zaobilaze.

 

Ne bi bilo.

 

Banova postaje dostupna samo od smjera Zagreba, dakle više neće biti na X. koridoru nego na lokalnoj prugi od Kutine do Pakraca. Presjedanje će biti u Kutini.



#4 DešBu

DešBu
  • Članovi
  • 1,293 posts
  • Joined 11.12.2011.
  • LocationKo zna?

Posted 05.03.2017. - 11:35

 

Ne bi bilo.

 

Banova postaje dostupna samo od smjera Zagreba, dakle više neće biti na X. koridoru nego na lokalnoj prugi od Kutine do Pakraca. Presjedanje će biti u Kutini.

Od kud ti to???


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti


#5 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 1,883 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 05.03.2017. - 11:45

Od kud ti to???

 

Iz projektne dokumentacije

 

 

Izgradnja nove dvokolosiječne željezničke pruge za brzinu od 160 km/h na dionici Kutina – Lipovljani na novoj trasi uz autocestu, izgradnja dvokolosiječne obilaznice kolodvora Novoselec. Demontaža kolosijeka Banova Jaruga - Lipovljani (cca 1,2 km ispred kolodvora Lipovljani)

 

Ima i karata tu: http://mzoip.hr/doc/..._okolis_105.pdf



#6 DB

DB
  • Članovi
  • 9,778 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 05.03.2017. - 12:27

... nisu u planu do 2021. ...

 

Nisu u planu čega? Rekonstrukcije (gradnje)?

Ja i nisam pisal niš o radovima, nego o natječaju za projekt.



#7 DešBu

DešBu
  • Članovi
  • 1,293 posts
  • Joined 11.12.2011.
  • LocationKo zna?

Posted 05.03.2017. - 12:31

 

Nisu u planu čega? Rekonstrukcije (gradnje)?

Ja i nisam pisal niš o radovima, nego o natječaju za projekt.

ni za natječaj, a kamoli radove.


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti


#8 DešBu

DešBu
  • Članovi
  • 1,293 posts
  • Joined 11.12.2011.
  • LocationKo zna?

Posted 05.03.2017. - 12:32

 

Iz projektne dokumentacije

 

 

Ima i karata tu: http://mzoip.hr/doc/..._okolis_105.pdf

Vidi fakat  :shock:


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti


#9 marioZG

marioZG
  • Članovi
  • 163 posts
  • Joined 29.08.2013.
  • LocationZagreb

Posted 05.03.2017. - 13:58

 

Iz projektne dokumentacije

 

 

Ima i karata tu: http://mzoip.hr/doc/..._okolis_105.pdf

Iz studije se iščitava nabrzaka:
a] promijenjen ulaz/izlaz iz kolodvora Dugo Selo prema Prečecu.
b] kolodvor Novoselec ima pristup samo iz ZG, a izgrađuje se stajalište Okešinec s bajpasom.
c] demontira se pruga Banova Jaruga-Lipovljani, tako da se kolodvoru Banova Jaruga može pristupiti iz 2 smjera (prije 3) ZG i Pčelića, a izrađuje se bajpas.
U kojem se točno projektu nalaze obrazloženja tih odluka?



#10 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 1,883 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 05.03.2017. - 19:17

Iz studije se iščitava nabrzaka:
a] promijenjen ulaz/izlaz iz kolodvora Dugo Selo prema Prečecu.
b] kolodvor Novoselec ima pristup samo iz ZG, a izgrađuje se stajalište Okešinec s bajpasom.
c] demontira se pruga Banova Jaruga-Lipovljani, tako da se kolodvoru Banova Jaruga može pristupiti iz 2 smjera (prije 3) ZG i Pčelića, a izrađuje se bajpas.
U kojem se točno projektu nalaze obrazloženja tih odluka?

 

Devijacija na ulazu u Dugo Selo bu se izvela već sad (u sklopu DS-Križevci), razlog je produljenje kolodvora Dugo Selo.

 

Novoselec postaje otpremništvo s pristupom samo iz smjera Zagreba, nadomješta se stajalištem na devijaciji.

 

Također, još 5 kolodvora postaju stajališta ili otpremništva. Samo će Ivanić Grad, Popovača i Kutina biti međukolodvori.

 

Razlog? Racionalnost.



#11 DB

DB
  • Članovi
  • 9,778 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 05.03.2017. - 19:29

ni za natječaj, a kamoli radove.

 

Ne kužim kaj tebi nije jasno, al na tvoju dušu.

Uglavnom: objavljen je natječaj za projektiranje (dionice Vinkovci - Okučani, da bi bar s ovim ostali on topic), valjda je jasno da se nemre raspisat natječaj za radove, dok nije usvojen - projekt?!

E sad, gde i kad je to objavljeno (na forumu), ne znam, nisam uspel nać, al valjda bu Duh, on to drži pod jastukom ...



#12 marioZG

marioZG
  • Članovi
  • 163 posts
  • Joined 29.08.2013.
  • LocationZagreb

Posted 05.03.2017. - 19:38

Razlog? Racionalnost.

Ovisi što je nekome racionalno. :wink: Prometni razlozi su ti da što će se brže putovati na toj pruzi, povećati propusna moć i sigurnost, ... Samo bi trebalo vidjeti koliki je broj putnika koji iz Banove Jaruge idu u Novsku i dalje i kako stoji s teretom, jer ako je veći broj onda je to glupost jer su izolirali taj dio, ako je mali broj onda će se morati nekako ljudi snaći, a s prugom od Pčelića lako vlak (sada bus) produži do Kutine.



#13 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 1,883 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 05.03.2017. - 19:44

Ovisi što je nekome racionalno. :wink: Prometni razlozi su ti da što će se brže putovati na toj pruzi, povećati propusna moć i sigurnost, ... Samo bi trebalo vidjeti koliki je broj putnika koji iz Banove Jaruge idu u Novsku i dalje i kako stoji s teretom, jer ako je veći broj onda je to glupost jer su izolirali taj dio, ako je mali broj onda će se morati nekako ljudi snaći, a s prugom od Pčelića lako vlak (sada bus) produži do Kutine.

 

Banova Jaruga ima 750 stanovnika, daleko manje nego Daruvar, Pakrac ili Lipik. Tak da i nema nekog razloga zakaj bi ona trebala bit kolodvor na magistralnoj prugi. Produživanje do Kutine neće puno uzeti, a nekak mi je logično da većina putnika s te pruge gravitira Kutini i Zagrebu, a ne Novskoj.



#14 DB

DB
  • Članovi
  • 9,778 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 05.03.2017. - 19:45

Ovisi što je nekome racionalno. :wink: Prometni razlozi su ti da što će se brže putovati na toj pruzi, povećati propusna moć i sigurnost, ... Samo bi trebalo vidjeti koliki je broj putnika koji iz Banove Jaruge idu u Novsku i dalje i kako stoji s teretom, jer ako je veći broj onda je to glupost jer su izolirali taj dio, ako je mali broj onda će se morati nekako ljudi snaći, a s prugom od Pčelića lako vlak (sada bus) produži do Kutine.

 

Ti buju onda išli iz Kutine za Novsku. 

Jednostavno da nemre bit jednostavnije.f040.gif

 

(prosim lepo da neko preseli ovo oftopičarenje)



#15 marioZG

marioZG
  • Članovi
  • 163 posts
  • Joined 29.08.2013.
  • LocationZagreb

Posted 05.03.2017. - 20:26

Ti buju onda išli iz Kutine za Novsku. 

Jednostavno da nemre bit jednostavnije.f040.gif

Ako im minimum duplo više treba, presjedati i još ako je skuplje to je baš bajno i super. 
Stanovnici će se šokirati kad završe radovi, jer ne znaju što je na papiru.



#16 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 1,883 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 05.03.2017. - 20:39

Ako im minimum duplo više treba, presjedati i još ako je skuplje to je baš bajno i super. 
Stanovnici će se šokirati kad završe radovi, jer ne znaju što je na papiru.

 

Onda imaju još barem negde 10 godina fore :mrgreen:



#17 DB

DB
  • Članovi
  • 9,778 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 05.03.2017. - 20:50

Ako im minimum duplo više treba, presjedati i još ako je skuplje to je baš bajno i super. 
Stanovnici će se šokirati kad završe radovi, jer ne znaju što je na papiru.

 

Baš bi bilo bajno i super zadržati (i održavati!) komad pruge + 2-3 skretnice da desetak ljudi plaća par kuna manje prijevoz ... i ajme meni, zamisli užasa - presjedanja s vlaka na vlak!?!



#18 zglajzan

zglajzan
  • Članovi
  • 177 posts
  • Joined 28.01.2010.

Posted 05.03.2017. - 23:11

Pošto sam čitao nešto tekstova o riješenju pruge Novska-D Selo (Zagreb), mislim da ovo kao da je na-halo zmišljeno, ajmo peglati postojeću prugu, pa kome bob a kome ukidanje stanice. Jer kad se malo zapitamo, da je postojeća pruga na 130km ali na sat, a ne na 2 sata (tj. kojih 60km/h., zar ne?), koja je dobit i za koga uz žrtvu Novoselca i Banove, koje gube kvalitetnu vezu. Da se podvostruči pruga do Ivaniča, bilo bi super, izvuku 2 kolosjeka nove trase Lipovljani-Kutina (uz ostajanje postojeće pruge za putničke lokalne vlakove), i što treba više uz ovakav jadničav promet. Nego se kuje plan u nebesa, a što znači na HŽ mreži 160km/h - pa to je više teoretska granica koja se na tako malo komadića pruge može ali ne treba prakticirati, da je i tako svejedno ide li na ovoj dionici vlak 120, 140 ili 160km/h. Vidimo i sami da bus promet buja, da ima ljudi koji iz Broda nit ne pomisle ići vlakom... pa vidimo i što se postiglo s famoznim zahvatom Vinkovci-Tovarnik - samo teoretski uspjeh remonta, jer koliko ima prstiju ruke, a koliko vlakova (parova) tamo vozi, pa nedjeljom je dovoljno biti jednoruki Jack- jer za ovaj promet i tako je svejedno na toj dionici jel 2 il' 1 kolsjek u funkciji.

Rekao mi je jedan inž. iz HŽinfra da im je problem imati skretnicu izvan stanice, da bi mogla ostati pruga Lipovljani - Banova. Pa naravno jer iz kancelarije se ne vidi pozicija tamošnjeg čovjeka, pa neće netko ili Novske putovati u Banovu preko Kutine. A opet, zbog čega ne bi brzi preskakao Banovu novom trasom, ali da onda svi vlakovi iz Pakraca idu do Kutine, i da ostane postojeća pruga da se ne narušava lokalna povezanost. Ali nije taj čovjek to izmislio, jer to nije zadatak planiranja. A budimo realni, već ej sve napisano - peglanje projnih krivina nije isplativo, za svaku prugu remont je naisplativiji jer ju održava na životu.  Brzina 160 kod nas ima čisto teoretski značaj. Ako se želi kročiti u tekuće stoljeće, samo pruga Sisak-Kutina to može riješiti, ali tad trebamo i IC vlakove, a ne ovo što se danas nudi brzi kod svake badere, imaju hrpu AB i A vagona, a nema ih na brzim vlakovima, do isti vagoni voze deklasirani....


zglajzan

#19 sale2

sale2
  • Članovi
  • 1,182 posts
  • Joined 04.03.2010.

Posted 05.03.2017. - 23:35

Baš bi bilo bajno i super zadržati (i održavati!) komad pruge + 2-3 skretnice da desetak ljudi plaća par kuna manje prijevoz ... i ajme meni, zamisli užasa - presjedanja s vlaka na vlak!?!

Sada ću otići u O.T. ali moram povući paralelu sa prugom Križevci-Žabno jer je skoro pa identična situacija. Netko uporno forsira ostanak te pruge unatoč tome što bi se iz Križevaca do Žabna došlo jednako ili brže preko Gradeca.



#20 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 1,883 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 05.03.2017. - 23:51

Brzina 160 kod nas ima čisto teoretski značaj

 

Brzina od 160 je 33% brža od 120. To nije malo. Ovakva tvrdnja je promašena.

 

Ak putuješ od Vinkovaca ili SB do Zagreba, razlika bu se itekak osjetila.

 

Razloge zakaj poveznicu Banova-Lipovljani nema smisla ostaviti na životu već smo naveli u ranijim postovima. Kolodvor Novoselec dobil bude adekvatnu zamjenu u vidu stajališta.

 

Ako već EU daje pare (a EU ne daje pare za rekonstrukcije postojećeg stanja), red je da se pruga digne na neki standard. A sve ispod 160 km/h za nizinsku prugu bila bi smijurija. Uostalom, dizanje čitavog koridora X na 160 je plan star koliko i nabavka Brena.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users