Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Nova tramvajska pruga Horvaćanska cesta - okretište Črnomerec


  • Please log in to reply
53 replies to this topic

#41 MTA

MTA
  • Članovi
  • 499 posts
  • Joined 14.09.2009.
  • LocationZagreb

Posted 23.01.2019. - 08:17

Imovinsko-pravni poslovi u Zg traju epohama zbog indolencije a sa izgovorom na Zakon o izvlaštenju (ako ne ide brzo nagodbom, postupak izvlaštenja istina malo potraje). Tako da nema radova goodinama od početka rješavanja imovinsko pravnih ako su na putu privat parcele i druga zemljišta tijela sa javno pravnim ovlastima (HEP, HVode...).



#42 penava

penava
  • Članovi
  • 221 posts
  • Joined 10.10.2011.
  • LocationÖrnsköldsvik, Sverige

Posted 23.01.2019. - 08:47

Pa za onih 100 metri na Branimirovoj je trajao otkup 15 godina tak da...

#43 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 23.01.2019. - 11:26

Ma neće tu biti paljenja bagera, rok za početak početka je manje od godinu dana prije izbora, ovo je još jedno mazanje očiju kakvih je pogotovo na zapadu grada bilo prije svakih izbora, a nije napravljeno apsolutno ništa ni u smjeru sređivanja dokumentacije.

Nema tu posebno puno imovinsko-pravnih odnosa, postoji veliki dio u vlasništvu Plive, komadić možda Končarev i par privatnih parcela južno od avenije, ostalo je gradsko ili državno. Nema puno komplikacija.

Što se tiče neke ceste u punom profilu, treba možda neke spojnice ali paralelna Selska sad apsolutno nije potrebna dok su puno teži problemi na relacijama koje bi rasteretio spoj Kranjčevićeva-I.B.Mažuranić, a da ne govorim da je nemilosrdno betoniranje vodotoka u kvartu koji oskudijeva parkovima za bar 50 godina retrogradna ideja. Pruga da, a ceste I-Z su tu puno bitnije, kao i malo dalje svi prezagušenu prolazi S-J zapadno od Zagrebačke gdje kilometrima nema podvožnjaka dok bi tu bila 3 na 1 km.

#44 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 23.01.2019. - 11:34

Pa za onih 100 metri na Branimirovoj je trajao otkup 15 godina tak da...

Deseci parcela po Vrbanima su u par godina kupljeni kad se produživala Horvaćanska, a i kako se radi i po V. Gorici i Zaprešiću koji su svaki izgradili puno više novih (ne proširenih i sl.) velikih cesta nego Zagreb zadnjih godina, tako da mislim da ništa nije nemoguće ni po sadašnjim zakonima RH ako je vodstvo sposobno i angažirano. No svi znamo da je ovo vodstvo populističko i izvlači svaku slamku za promociju i medijsku dramu dok krade, tako da izgovore treba bolje ignororati.

#45 Kublach

Kublach
  • Članovi
  • 3,643 posts
  • Joined 03.06.2007.
  • Location127.0.0.1

Posted 23.01.2019. - 12:21

Selska sad apsolutno nije potrebna

Živim na Selskoj... Inače, nije strašna gužva, ali 7-9 i 15-18 je katastrofa...

Stoji se u smjeru Črnomerca: Ozaljska (skroz do Horvaćanske), željeznički podvožnjak

Stoji se u smjeru SM: SM, Ozaljska (skroz do Ericssona)


Posted Image

Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118
SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

#46 Forumas

Forumas
  • Članovi
  • 737 posts
  • Joined 20.11.2007.
  • LocationZagreb

Posted 23.01.2019. - 12:28

Ovaj koridor generalno nije tako loš i treba ga iskoristiti. Ali, mišljenja sam da je više nego zločin ovaj koridor upropastiti s tramvajskom prugom, umjesto da je na njemu sagrađen metro! Ovo je baš bila prilika za dobiti jako jeftinu prvu metro-liniju, jer na ovoj trasi bi metro bio isključivo ili bar 95% nadzeman, dakle ne bi koštao puno više nego tramvaj, ali bismo dobili početak tog novog sustava, koji bi se onda mogao postupno nadograđivati u drugim smjerovima! Ovako ćemo opet imati hrpu semaforiziranih križanja, puno stanica i slično i time ćemo dobiti još jednu lošu i sporu liniju JGP-a, umjesto da smo dobili posve denivelirani metro! A kako izgledaju takvi nadzemni metroi, možete vidjeti na primjeru Bečkih linija, dajem link na nadzemni dio trase U1, pogledajte sliku:

https://en.wikipedia...a_U-Bahn_U1.jpg



#47 DB

DB
  • Članovi
  • 11,546 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 23.01.2019. - 12:40

... jer na ovoj trasi bi metro bio isključivo ili bar 95% nadzeman, dakle ne bi koštao puno više nego tramvaj, ali bismo dobili početak tog novog sustava, koji bi se onda mogao postupno nadograđivati u drugim smjerovima! Ovako ćemo opet imati hrpu semaforiziranih križanja, puno stanica i slično i time ćemo dobiti još jednu lošu i sporu liniju JGP-a, umjesto da smo dobili posve denivelirani metro! ...

 

bugsbunny.gif

 

E - kak to misliš? 



#48 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 23.01.2019. - 14:12

@Kublach, slažem se da Selska ima svoje nedostatke i ja ju isto često trebam u špici, ali moglo bi ih se riješiti na lakši način od ceste koja bi ju poduplala. Recimo podvožnjak je samo u smjeru sjevera zakrčen jer je semafor natiskan na njega, to se u budućnosti može drugačije rasteretiti, dok kroz Trešnjevku postoji još par mogućih cesta i shema i eventualnih proširenja raskrižja koje bi ju rasteretile.

@Forumaš, standardno... Po kojoj logici treba jednu autobusnu liniju, premda opterećenu, mijenjat metroom, dok postoji hrpa drugih trasa koje ne funkcioniraju dobro uz cca 5x veći kapacitet putnika... Još malo pa ću i ja prestat odgovarat na takve fore...

#49 Kublach

Kublach
  • Članovi
  • 3,643 posts
  • Joined 03.06.2007.
  • Location127.0.0.1

Posted 23.01.2019. - 17:39

Ovaj koridor generalno nije tako loš i treba ga iskoristiti. Ali, mišljenja sam da je više nego zločin ovaj koridor upropastiti s tramvajskom prugom, umjesto da je na njemu sagrađen metro! Ovo je baš bila prilika za dobiti jako jeftinu prvu metro-liniju, jer na ovoj trasi bi metro bio isključivo ili bar 95% nadzeman, dakle ne bi koštao puno više nego tramvaj, ali bismo dobili početak tog novog sustava, koji bi se onda mogao postupno nadograđivati u drugim smjerovima! Ovako ćemo opet imati hrpu semaforiziranih križanja, puno stanica i slično i time ćemo dobiti još jednu lošu i sporu liniju JGP-a, umjesto da smo dobili posve denivelirani metro! A kako izgledaju takvi nadzemni metroi, možete vidjeti na primjeru Bečkih linija, dajem link na nadzemni dio trase U1, pogledajte sliku:
https://en.wikipedia...a_U-Bahn_U1.jpg

 Kaj drugo nego metro...
 

E - kak to misliš?

Tako kako je napisao... 95% nadzeman... Dakle doslovno tako... Postolja pod zemljom a ostatak nad zemljom...
 

@Kublach, slažem se da Selska ima svoje nedostatke i ja ju isto često trebam u špici, ali moglo bi ih se riješiti na lakši način od ceste koja bi ju poduplala. Recimo podvožnjak je samo u smjeru sjevera zakrčen jer je semafor natiskan na njega, to se u budućnosti može drugačije rasteretiti, dok kroz Trešnjevku postoji još par mogućih cesta i shema i eventualnih proširenja raskrižja koje bi ju rasteretile.

Da, naravno, slažem se. Potrebno je u cijelom gradu od Podsuseda pa sve do Sesveta semafore složiti po nekom rasporedu a ne sve da je onak, samo postavljeno... Grad je zagušen jer je automobila više a semafori kao da su iz doba ranih 90-ih... A zašto ljudi ne idu tramvajem i busem? Zato što je vozni red iz 80-ih...

 

EDIT: Zapravo, ja sam za to da se ta cesta sagradi... Samo neka krenu od juga prema sjeveru... Počevši od mosta... :kul


Posted Image

Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118
SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

#50 NT 2200

NT 2200
  • Članovi
  • 7,227 posts
  • Joined 19.11.2006.
  • LocationZürich-Höngg

Posted 23.01.2019. - 21:16

Forumas bi valjda i uspinjacu srusio i na njenoj trasi izgradio metro... 


aym6c2.jpg23tm7mg.jpg

 

Galerija mojih fotografija: http://www.zeljeznic...00-fotografije/

 

Moj Youtube-kanal: https://www.youtube....39Idty0Ah9-2OSg


#51 Igor 2110

Igor 2110
  • Članovi
  • 1,326 posts
  • Joined 31.10.2013.
  • LocationZagreb

Posted 24.01.2019. - 10:16

Forumas bi valjda i uspinjacu srusio i na njenoj trasi izgradio metro... 


Nee.. na njenoj trasi bi cable car napravio tako da imamo još jednu vrstu prijevoza više. Hehe :lol

#52 DB

DB
  • Članovi
  • 11,546 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 24.01.2019. - 10:18

 ...
 

Tako kako je napisao... 95% nadzeman... Dakle doslovno tako... Postolja pod zemljom a ostatak nad zemljom...
 

 

A valjda je tak.  :mrgreen:

Za to onda samo treba položit kolosjeke u potok.  :palac:



#53 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,021 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 24.01.2019. - 15:55

Svaki "dvor" očito ima svoju ludu. :D



#54 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,782 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 24.01.2019. - 23:26

Deseci parcela po Vrbanima su u par godina kupljeni kad se produživala Horvaćanska, a i kako se radi i po V. Gorici i Zaprešiću koji su svaki izgradili puno više novih (ne proširenih i sl.) velikih cesta nego Zagreb zadnjih godina, tako da mislim da ništa nije nemoguće ni po sadašnjim zakonima RH ako je vodstvo sposobno i angažirano. No svi znamo da je ovo vodstvo populističko i izvlači svaku slamku za promociju i medijsku dramu dok krade, tako da izgovore treba bolje ignororati.

Za Veliku Goricu se neću javljati ali za Zaprešić moram. Ovo sad što se radi ili je završeno trebalo je biti napravljeno 1987. godine. U zaostatku si 32 godine. Sve sad je isto kakvo je trebalo biti nekad. Novci su bili osigurani ali su se javili pametnjakovići da ne bi cestu ispod nego iznad pruge. Inflacija je činila svoje jer protivnici i zagovornici ispod/iznad pruge su sve razvukli.  Zatim je nešto otišlo u NK Jugokeramika itd.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users