Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Nova tramvajska pruga Horvaćanska cesta - okretište Črnomerec


  • Please log in to reply
53 replies to this topic

#21 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 08.03.2017. - 10:46

Ne budi tako uskogrudan, rekao sam već podebljano da treba sačuvati šetalište kao šetalište i da treba zaboraviti cestu koja bi zabetonirala potok, ali na Selskoj nema mjesta za tramvaj ako se cesta ne preseli nekud, očito ne čitaš stare postove pa ispada da se zalijećeš sa svojim idejima i kad su ih drugi iznijeli i kad treba sagledati mišljenja koja nisu ista kao i ono što je došlo s prvim postom.

Kako rekoh, pruga nije isto što pruga i cesta, zbog pruge ne treba graditi cestu koja bi devastirala ovo.
(iako je kod hr "stručnjaka" očito još uvijek teško dobiti ekološke ideje aktualne već 40+ godina na zapadu, i kod prometa ceste su uvijek prioritet a pogotovo tragično oko vodogradnje gdje se svaka obala treba betonirati i manja voda kanalizirati čak i kad to znači veću opasnost od poplave)

Uz malo opreza, ogromna livada na Srednjacima ne bi izgubila ništa nego se može dodati još parkovnih sadržaja i uz tramvaj jer sad je preprazna, a sjeverno od remize tramvaj bi većinom zauzeo sadašnja parkirališta i industrijska dvorišta, ali zalažem se i za dodatno unaprijeđenje parkova takmo gdje ih nema toliko jer ovdje ih jako fali.

Mislim da ideja tramvaja na Selskoj ovaj projekt unazađuje jednako koliko i ideja ceste po potoku. Treba raditi zdrave kompromise, a ideja tramvaja uz potok koji bi ometao ideju ceste i potaknuo dodatnu razradnju parkova i očuvanje potoka bi samo trajno očuvala šetalište.

#22 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 08.03.2017. - 11:28

I mislim da su ti linije prema logičnim produžecima 3 i 9 plus jedna nova linija S-J (nešto slično je i ZET davno predlagao u svojim novinama, kad je trud još boravio u ZET-u) prilično izgubljene, nhf.

#23 Linija 1

Linija 1
  • Članovi
  • 945 posts
  • Joined 11.02.2017.
  • LocationZagreb

Posted 08.03.2017. - 15:36

Ivan_T-101:

Ne budi tako uskogrudan, rekao sam već podebljano da treba sačuvati šetalište kao šetalište i da treba zaboraviti cestu koja bi zabetonirala potok, ali na Selskoj nema mjesta za tramvaj ako se cesta ne preseli nekud, očito ne čitaš stare postove pa ispada da se zalijećeš sa svojim idejima i kad su ih drugi iznijeli i kad treba sagledati mišljenja koja nisu ista kao i ono što je došlo s prvim postom.


Kako ne stane tramvajska pruga? Dvije trake u svakom smjeru, kako ne stane? Tramvajska pruga bi se stavila pod "žute trake" ili kako se već zove, pa bi se vidjelo kakve se gužve stvaraju, i naravno da bi onda više ljudi odabralo tramvaj.

Ivan_T-101:

Mislim da ideja tramvaja na Selskoj ovaj projekt unazađuje jednako koliko i ideja ceste po potoku. Treba raditi zdrave kompromise, a ideja tramvaja uz potok koji bi ometao ideju ceste i potaknuo dodatnu razradnju parkova i očuvanje potoka bi samo trajno očuvala šetalište.


Zašto unazađuje?

#24 Kublach

Kublach
  • Članovi
  • 3,643 posts
  • Joined 03.06.2007.
  • Location127.0.0.1

Posted 08.03.2017. - 16:18

Ivan_T-101:

Kako ne stane tramvajska pruga? Dvije trake u svakom smjeru, kako ne stane? Tramvajska pruga bi se stavila pod "žute trake" ili kako se već zove, pa bi se vidjelo kakve se gužve stvaraju, i naravno da bi onda više ljudi odabralo tramvaj.

Ivan_T-101:

Zašto unazađuje?

Zato jer selska ima 2 trake po smjeru a tamo gdje su tri je jedna skretačka. Dakle ostavio bi iovako krcatu Selsku na 1 traci po smjeru.
Posted Image

Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118
SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

#25 Donji broj

Donji broj
  • Članovi
  • 200 posts
  • Joined 22.01.2017.
  • LocationZagreb, Croatia

Posted 08.03.2017. - 16:20

A sad natrag na tramvajsku prugu. Ja sam za to da bi ona išla Selskom. Na sjeveru bi se odvajala kod stajališta Sveti duh, dakle na početku Selske, produžila bi istom, i spojila bi se na postojeću prugu kod SDSR.

Jedini problem kod Selske je onaj dio sjeverno od križanja sa Zagorskom gdje cesta prolazi ispod pruge. Tramvaj bi bilo malo nezgodno provlačiti ispod pruge... Ali ja bih to riješio ovako: prije podvožnjaka (kad kažem prije mislim negdje oko 200m prije) prugu bih malo odvojio od ceste na zaseban plato i tih 200m prije podvožnjaka bih je počeo pripremati za prolazak ispod (pruga bi se polako spuštala na valjanu visinu). Tako bih spriječio vožnju po onoj strmoj nizbrdici prije i uzbrdici poslije podvožnjaka.
Nadam se da me shvaćate.

Marko@donjibroj :grin:


#26 Kublach

Kublach
  • Članovi
  • 3,643 posts
  • Joined 03.06.2007.
  • Location127.0.0.1

Posted 08.03.2017. - 16:28

Jedini problem kod Selske je onaj dio sjeverno od križanja sa Zagorskom gdje cesta prolazi ispod pruge. Tramvaj bi bilo malo nezgodno provlačiti ispod pruge... Ali ja bih to riješio ovako: prije podvožnjaka (kad kažem prije mislim negdje oko 200m prije) prugu bih malo odvojio od ceste na zaseban plato i tih 200m prije podvožnjaka bih je počeo pripremati za prolazak ispod (pruga bi se polako spuštala na valjanu visinu). Tako bih spriječio vožnju po onoj strmoj nizbrdici prije i uzbrdici poslije podvožnjaka.
Nadam se da me shvaćate.

Taj dio uopće nije sporan. Tramvaj ispod željeznice je sasvim ok i ima primjer u Osijeku. Problem sam obrazložio u postu iznad + što selska nije proširiva na nekim područjima. Taj podvožnjak se ionako mora širiti.
Posted Image

Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118
SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

#27 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 08.03.2017. - 17:02

Taj dio uopće nije sporan. Tramvaj ispod željeznice je sasvim ok i ima primjer u Osijeku. Problem sam obrazložio u postu iznad + što selska nije proširiva na nekim područjima. Taj podvožnjak se ionako mora širiti.

Mislim da ne mora nužno ako se u biti denivelira smjer prema centru cestom uz prugu (p.s. ovdje već postoji kao Gradiščanska. samo treba spojiti s ostatkom) i napravi petlja s jednosmjernim ulicama... U smjeru prema Zagorskoj nema nikakve gužve i mislim da to dokazuje da kapacitet samog podvožnjaka kroz kojeg se brzo vozi nije problem, nego zastajanje na raskrižju prema sjeveru.

 

@Donji broj, Kublach ti je sve odgovorio, nagib nije uopće problem nego promet.

 

@Linija 1, da, unazađuje, ne razumiješ da taj promet na Selskoj treba alternativni pravac u tom slučaju i još ćemo dobiti jadni tramvaj koji zapinje u prometu, i ne bi koštalo malo.

Unazađuje zato jer se ne može postići ubijanje protoka auta na Selskoj bez ceste na Fallerovom i ne može se postići kompromis s potrebama automobilskog prometa (jesam da ga se ponegdje reducira ali prepolavljanje ovdje ne), ne može se dobiti brzi tramvaj na Selskoj u ovim uvjetima, ne može se postići kompromis s ekologijom ako se Fallerovo devastira dok se razmišlja dalje o cesti umjesto da se nametne samo tramvaj i tako ostane. Ako ne kužiš začarani krug pogoršanja uvjeta ili odustajanja od ideje ili odgađanja dok se ne smisli nešto bolje prema jednostavnom i ekološki pozitivnom projektu Fallerovog s tramvajem i poboljšanjem parkova, ne znam koju još točku trebam bolje pojasniti.

 

Uglavnom, tramvaj ne treba cestu, kako sam napisao, a ti si pisao o devastaciji Fallerovog cestama. Probaj razmislit o pruzi (tipa onoj kroz Gračane) i po čemu to nije prihvatljivo za šetalište uz još i širenje parkova.



#28 Linija 1

Linija 1
  • Članovi
  • 945 posts
  • Joined 11.02.2017.
  • LocationZagreb

Posted 08.03.2017. - 17:03

Zato jer selska ima 2 trake po smjeru a tamo gdje su tri je jedna skretačka. Dakle ostavio bi iovako krcatu Selsku na 1 traci po smjeru.

 

Da, razlog sam naveo nekoliko postova prije, da bi ljudi shvatili kako im se više isplati ići tramvajem.

 

Drugo rješenje bi bilo pretvoriti Selsku u jednosmjernu ulicu, dakle dvije trake smjer jug-sjever i dvije tramvajske pruge. Pošto već obližnja veća cesta, u ovom slučaju Savska, ide sjever-jug, moglo bi se izvesti i ovo. Samo, tada bi trebalo napraviti manje izmjene smjera na okolnim ulicama, ali nije to velik problem.

 

Jedini problem kod Selske je onaj dio sjeverno od križanja sa Zagorskom gdje cesta prolazi ispod pruge. Tramvaj bi bilo malo nezgodno provlačiti ispod pruge... Ali ja bih to riješio ovako: prije podvožnjaka (kad kažem prije mislim negdje oko 200m prije) prugu bih malo odvojio od ceste na zaseban plato i tih 200m prije podvožnjaka bih je počeo pripremati za prolazak ispod (pruga bi se polako spuštala na valjanu visinu). Tako bih spriječio vožnju po onoj strmoj nizbrdici prije i uzbrdici poslije podvožnjaka.
Nadam se da me shvaćate.

 

To se da riješiti. Ne bih rekao da je nezgodno tramvaj ispod pruge. Da, Kublach je i rekao, ima to u Osijeku. Jedini problem je to što taj prijelaz ispod pruge ima 2 trake. Ali, rješenje je jednostavno, treba proširiti taj prijelaz.



#29 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 08.03.2017. - 17:06

Drugo rješenje bi bilo pretvoriti Selsku u jednosmjernu ulicu, dakle dvije trake smjer jug-sjever i dvije tramvajske pruge. Pošto već obližnja veća cesta, u ovom slučaju Savska, ide sjever-jug, moglo bi se izvesti i ovo. Samo, tada bi trebalo napraviti manje izmjene smjera na okolnim ulicama, ali nije to velik problem.

Obližnja Savska? Tebi se nešto pomiješalo.



#30 Kublach

Kublach
  • Članovi
  • 3,643 posts
  • Joined 03.06.2007.
  • Location127.0.0.1

Posted 08.03.2017. - 17:19

 
Da, razlog sam naveo nekoliko postova prije, da bi ljudi shvatili kako im se više isplati ići tramvajem.
 
Drugo rješenje bi bilo pretvoriti Selsku u jednosmjernu ulicu, dakle dvije trake smjer jug-sjever i dvije tramvajske pruge. Pošto već obližnja veća cesta, u ovom slučaju Savska, ide sjever-jug, moglo bi se izvesti i ovo. Samo, tada bi trebalo napraviti manje izmjene smjera na okolnim ulicama, ali nije to velik problem.

to se ne postiže rađenjem kolapsa u prometu nego dobrim voznim redom i cijenom i količinom vozila i sl. Nadam se da si bio vani negdje bar na tjedan dana da vidiš o čem govorim.

Selsku u jednosmjernu??? Opći kolaps na Trešnjevci. splitska avenija je kontra smjer od savske. Joj joj joj. Po tvom pisanju pretpostavljam da ne voziš auto?
Posted Image

Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118
SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

#31 Linija 1

Linija 1
  • Članovi
  • 945 posts
  • Joined 11.02.2017.
  • LocationZagreb

Posted 08.03.2017. - 17:36

Po tvom pisanju pretpostavljam da ne voziš auto?

Pročitaj: http://www.zeljeznic...15695-linija-1/
:grin:

#32 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 08.03.2017. - 17:38

A mislim, ne moraš voziti niti biti stariji niti biti dr.sc. prometa da skužiš da je na raskrižjima Selske krkljanac kojem sigurno neće pomoći prepolavljanje kapaciteta... :P :)



#33 Linija 1

Linija 1
  • Članovi
  • 945 posts
  • Joined 11.02.2017.
  • LocationZagreb

Posted 08.03.2017. - 17:43

Kublach, kakav prometni kolaps? OK, možda još prvih 1-2 mjeseci nakon gradnje pruge, ali pojeftinjenjem tramvajskih karata i davanjem prednosti tramvajima, ljudi će valjda shvatiti da je pametnije voziti se tramvajem.

#34 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 08.03.2017. - 17:52

lol, neće... Da liniji koja zamijeni 109 možda popunjenost naraste za 25% (i to je jako optimistično, i metroi se grade da ulove 30-ak% prometa a ne više od pola), može se staviti da vozi 2200 umjesto KT4, ali to ne može pomoći 50% sadašnjeg protoka Selske koja bi se ovako dodatno zakrčila do neprohodnosti.

 

Druge linije koje bi dobile prolaz pomažu problemima na Ilici ili samo dijelu Selske koji nije najgori sj. od Krapinske (3) i Savskoj, Ljubljanskoj i Horvaćanskoj (9), ne puno na Selskoj, sama po sebi Selska će i dalje imati ugrubo više-manje jednako auta.



#35 Kublach

Kublach
  • Članovi
  • 3,643 posts
  • Joined 03.06.2007.
  • Location127.0.0.1

Posted 08.03.2017. - 18:15

Kublach, kakav prometni kolaps? OK, možda još prvih 1-2 mjeseci nakon gradnje pruge, ali pojeftinjenjem tramvajskih karata i davanjem prednosti tramvajima, ljudi će valjda shvatiti da je pametnije voziti se tramvajem.

Stalno... Neki ljudi (kao ja) zbog prirode posla moraju voziti auto i do kipa bana Jelačića ako treba...

 

Ali i ne samo to, većina ljudi neće prestati ići autom... Moraš toga biti svjesan. Ali kao što sam napisao, prvo treba izregulirati vozni red, uskladiti semafore, razviti željeznički promet.... A to sve će se odigrati ako ćemo ići ovim tempom kao do sada, u slijedećih 30 godina...


Posted Image

Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118
SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

#36 zacky

zacky
  • Članovi
  • 313 posts
  • Joined 24.02.2008.

Posted 30.10.2017. - 23:32

Trebalo bi i planiranje prilagodit.

Lakše ćeš ljude nagovorit,te osigurat sredstva ako kreneš sa jednim kolosijekom na Falerovom.

To bi se puno brže dalo uklopit.

I sam štih bi bio puno pitomiji i mirniji.



#37 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 23.01.2019. - 06:54

Jesu uskoro opet nekakvi gradski izbori  ? :hm

 

Na trasi Črnomerec – Lanište novi most i tramvajska pruga

Grad je iz ladice izvukao stari megaprojekt probijanja ceste koja bi trebala smanjiti prometne gužve između sjevera i juga pa je raspisao natječaj za 'podgrijavanje' dokumentacije iz 2015.

Jedan most spajat će dvije savske obale na liniji Črnomerec – Lanište trasom koja će prolaziti istočno od jezera Jarun. A drugi, koji su kolokvijalno prozvali Jarunski most, bit će odmah s njegove zapadne strane i spajat će se na produženu Vrapčansku ulicu. Dva su to megaprojekta o kojima se govori već više od desetljeća. No, prvi je izgledniji od drugoga, ponajviše zbog brojnih privatnih čestica zemljišta koje su na budućim koridorima.

 

Sasvim je logična stoga bila odluka vodećih ljudi grada da se aktivnije bace na realizaciju prvog mosta kako bi se grad rasteretio prometnih gužvi u smjeru sjever – jug. Pa su odlučili “podgrijati” neke stare dokumente i raspisati natječaj u sklopu kojeg žele idejni projekt izrađen još 2015. godine uskladiti s važećom zakonskom regulativom i geodetskim podlogama te ažurirati stanje postojećih komunalnih instalacija kako bi mogli ishoditi lokacijsku dozvolu.

 

Puni profil s četiri traka

 

Riječ je o prvoj fazi produžetka Ulice Črnomerec, koja bi trebala ići pored okretišta tramvaja na remizi na Ljubljanici i spajati se na most do Laništa. U prvoj etapi, pak, spojit će Baštijanovu s Horvaćanskom, a da bi se to učinilo, kaže pročelnik Ureda za izgradnju grada Dinko Bilić, treba srušiti nekoliko objekata na Fallerovu šetalištu.

 

– Zbog toga je neizbježan postupak rješavanja imovinsko-pravnih poslova. Tijekom prve polovice ove godine planira se izrada projektne dokumentacije te ishođenje lokacijske dozvole, a nakon njezina izdavanja, u drugoj polovici 2019., bit će pokrenuta izrada parcelacijskog elaborata. Kad se on ovjeri, projektno-tehnička dokumentacija bit će dostavljena Gradskom uredu za imovinsko-pravne poslove te je pokretanje rješavanja imovinsko-pravnih poslova planirano za sredinu 2020. godine – objašnjava Bilić.

 

U sklopu realizacije prve etape produžetka Ulice Črnomerec predviđa se i rekonstrukcija okretišta tramvaja te gradnja pruge od remize u Ozaljskoj do Horvaćanske.

 

– Na dijelu od Zagrebačke avenije do Horvaćanske ceste već u prvoj etapi planirana je gradnja punog profila prometnice, odnosno dva odvojena kolnika sa po dva prometna traka. Ta je dionica važna za razvoj tramvajskog prometa jer će omogućiti povezivanje Horvaćanske s remizom. Pruga će ići između dviju prometnica – ističe Bilić.

 

Plus autobusni terminal

 

Prema sjeveru, pak, odnosno do Baštijanove, planira se gradnja samo zapadnog kolnika, a ne dvaju prometnica, kako je predviđeno GUP-om, da bi se, dodaje Bilić, izbjeglo preveliko zadiranje zahvata u prostor remize. Idejni projekt, osim rekonstrukcije okretišta tramvaja, uključuje i obnovu postojećeg autobusnog terminala, gradnju nadvožnjaka na Zagrebačkoj aveniji dugog 580 metara, rekonstrukciju Ozaljske ulice od Fallerova šetališta do Puljske te zatvaranje otvorenog korita potoka Črnomerca. U izradi je također idejni projekt za ishođenje lokacijske dozvole za dionicu od Horvaćanske ceste do budućeg mosta preko rijeke Save kojim, barem zasad, neće voziti tramvaj.

 

– Ishođenje te dozvole očekujemo također sredinom ove godine – kaže Bilić.

 

 

 

https://www.vecernji...a-pruga-1296095



#38 Kublach

Kublach
  • Članovi
  • 3,643 posts
  • Joined 03.06.2007.
  • Location127.0.0.1

Posted 23.01.2019. - 07:06

Možda upale bagere taman mjesec dana prije izbora pa bi bilo ak ne dobijem bageri budu stali... Najjeftinija reklama, cijena je par litara dizela...
Posted Image

Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118
SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

#39 MTA

MTA
  • Članovi
  • 499 posts
  • Joined 14.09.2009.
  • LocationZagreb

Posted 23.01.2019. - 07:28

Piše lijepo da je pokretanje imovinsko pravnih poslova planirano za sredinu 2020. godine.
Tako da će te radove otvarati Mile Bandić a svirati na otvorenju Freddie Mercury...

#40 Kublach

Kublach
  • Članovi
  • 3,643 posts
  • Joined 03.06.2007.
  • Location127.0.0.1

Posted 23.01.2019. - 07:42

Piše lijepo da je pokretanje imovinsko pravnih poslova planirano za sredinu 2020. godine.
Tako da će te radove otvarati Mile Bandić a svirati na otvorenju Freddie Mercury...

Opaa, pogodio sam. Lokalni izbori su 2021. nek se ovaj plan još otegne par mjeseci i eto nas na paljenju bagera dok su kamere tamo...
Posted Image

Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118
SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users