Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

VR 2017/2018


  • Please log in to reply
184 replies to this topic

#1 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 7,945 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 21.02.2017. - 14:35

Već  počinju pregovori ili bolje reći dogovori za novi VR. Krajem ožujka bi se neke osnovne konture mogle znati. Prema najavama puno se ne bi mjijenjalo u odnosu na danas. Ovo se odnosi na međunarodni VR. Preko Volinje izgleda neće biti ništa za Sarajevo. Veza BiH prema zapadu i istoku Europe bi bila preko Šamca. Bio bi neki vlak koji bi imao veze na vlakove 414/415 u Vrpolju. To sam jedino što sam uspio doznati do sada.


Poslana slika mali.paja

#2 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 659 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 21.02.2017. - 16:12

To mi je drago ako se ne bi puno toga mijenjalo, bilo medjunarodni bilo lokalni promet..nakon mnogo godina eksperimentiranja, trenutni VR je s obzirom na generalno stanje sasvim solidan. Naravno da ce biti nekih vecih preinaka dok budu gotove pruge koje su trenutno pod konstrukcijom/modernizacijom (Zagreb-KC, Zapresic-Zabok, Zagreb-Bjelovar itd...) ali ti radovi i tako nece zavrsiti prije voznog reda 2019/2020..


Pozdrav iz Stubaka

#3 sale2

sale2
  • Članovi
  • 1,206 posts
  • Joined 04.03.2010.

Posted 21.02.2017. - 19:34

Naravno da ce biti nekih vecih preinaka dok budu gotove pruge koje su trenutno pod konstrukcijom/modernizacijom (Zagreb-KC, Zapresic-Zabok, Zagreb-Bjelovar itd...) ali ti radovi i tako nece zavrsiti prije voznog reda 2019/2020..

1.Pruga Žabno-Gradec će biti gotova do jeseni, nakon čega ide testiranje do kraja godine i puštanje u promet za vozni red 2017/ 2018.

2.Postoji fazno rješenje za spoj pruge u Gradecu prije nego cjelokupni projekt Dugo Selo-Križevci bude dovršen.

3 Rekonstrukcija pruge Zaprešić-Zabok još nije krenula.

Tako da je nezahvalno trpat sve projekte u isti koš, a pogotvo prugu koja je pred završetkom i onu čija rekonstrukcija još nije niti započela.



#4 schokaz

schokaz
  • Članovi
  • 144 posts
  • Joined 12.03.2013.
  • LocationZagreb

Posted 21.02.2017. - 22:25

Već  počinju pregovori ili bolje reći dogovori za novi VR. Krajem ožujka bi se neke osnovne konture mogle znati. Prema najavama puno se ne bi mjijenjalo u odnosu na danas. Ovo se odnosi na međunarodni VR. Preko Volinje izgleda neće biti ništa za Sarajevo. Veza BiH prema zapadu i istoku Europe bi bila preko Šamca. Bio bi neki vlak koji bi imao veze na vlakove 414/415 u Vrpolju. To sam jedino što sam uspio doznati do sada.

 

Po meni je to možda i bolje rješenje jer tako će se Bosanci odma povezat i s Beogradom, a možda i s Budimpeštom, a tako je i bilo prije 10ak godina. čak je možda i vremenski brže preko Strizivojne  (Pajo, uz dužno poštovanje, kolodvor se nalazi u Strizivojni, zato se ona i piše na 1. mjestu  :wink: )



#5 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 7,945 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 22.02.2017. - 00:32

 

Po meni je to možda i bolje rješenje jer tako će se Bosanci odma povezat i s Beogradom, a možda i s Budimpeštom, a tako je i bilo prije 10ak godina. čak je možda i vremenski brže preko Strizivojne  (Pajo, uz dužno poštovanje, kolodvor se nalazi u Strizivojni, zato se ona i piše na 1. mjestu  :wink: )

Ok :eek: ! U kakvim su odnosima Strizivojna i Vrpolje? Znam da mi je u jednom putopisu Stjepan napisao za Hrpelje-Kozinu kako su u napetim odnosima. Dijeli ih samo željeznička pruga a iz jednog u drugo mjesto prolaziš ispod podvožnjaka.


Poslana slika mali.paja

#6 rasha

rasha
  • Članovi
  • 2,011 posts
  • Joined 03.06.2008.
  • LocationBeograd

Posted 22.02.2017. - 01:01

Veza BiH prema zapadu i istoku Europe bi bila preko Šamca. Bio bi neki vlak koji bi imao veze na vlakove 414/415 u Vrpolju. To sam jedino što sam uspio doznati do sada.

Čemu uopšte takav voz? Kada će železničke uprave u regionu prestati da se igraju železnice? Pa ljudi, pogledajte malo grupe na fb tražim-nudim prevoz, pogledajte bla-bla-car, koliko autobuskih linija ima...Železnice nisu sposobne nakupiti putnika sa 2-3 bedna voza između ZG, SA i BG...Pogledajte šta su od železnice napravili Mađari, Slovaci, Česi, Poljaci i u odnosu na ovu žabokrečinu ovde...Neće putnici da idu u nekakvu Strizivojnu ili Vrpolje da presedaju po kojekakvim smrdljivim vagonima...



#7 Mario78

Mario78
  • Članovi
  • 537 posts
  • Joined 29.10.2010.
  • LocationFrankfurt am Main / Vukovar

Posted 22.02.2017. - 10:06

Čemu uopšte takav voz? Kada će železničke uprave u regionu prestati da se igraju železnice? Pa ljudi, pogledajte malo grupe na fb tražim-nudim prevoz, pogledajte bla-bla-car, koliko autobuskih linija ima...Železnice nisu sposobne nakupiti putnika sa 2-3 bedna voza između ZG, SA i BG...Pogledajte šta su od železnice napravili Mađari, Slovaci, Česi, Poljaci i u odnosu na ovu žabokrečinu ovde...Neće putnici da idu u nekakvu Strizivojnu ili Vrpolje da presedaju po kojekakvim smrdljivim vagonima...

 

Ne kontam cemu takva reakcija... Pa imaju Bosanci gotovo najmodernije vagone od svih zeljeznickih uprava od Vardara do Triglava. Ali imaju volje (i ocigledno) pameti = nula.

I ako jednostavno zaboravim da je nabava Talgo garnitura bila samo jedan veliki lopovluk upitao bih se - zasto ne uzmu onda malo volje, pameti i novca u ruke i voze na vlastiti racun barem za ZG i BG,  moglo bi se i dalje... Da - kosta to jako puno love - ali kada su se kupovali Talgo vagoni, valjda je netko i o ovim temama razmisljao...?

O da, ispricavam se - ipak se radilo o lopovluku. A ako netko ima drugo objasnjenje - neka se ovdje slobodno javi...

 

A do daljnjeg - nema nekog drugog logicnog rjesenja nego spajanja na 414/415 i tako ostvarivanje veze za ZG/BG/LJU/MUC/ZRH koje ce vratiti u prosjeku 1 putnika na dan natrag na zeljeznicu... 



#8 rasha

rasha
  • Članovi
  • 2,011 posts
  • Joined 03.06.2008.
  • LocationBeograd

Posted 22.02.2017. - 12:50

 

Ne kontam cemu takva reakcija...

 

A do daljnjeg - nema nekog drugog logicnog rjesenja nego spajanja na 414/415 i tako ostvarivanje veze za ZG/BG/LJU/MUC/ZRH koje ce vratiti u prosjeku 1 putnika na dan natrag na zeljeznicu... 

Reakcija na nesposobnost železničkih uprava regiona da privuku putnike na relacijama na kojima ih ima!
Taj voz Sarajevo - Vinkovci sa vezom na 414/415 je predlagan i u toku ovog RV da se uvede, ali sa starim vagonima, ne sa Talgom. Kako je onda logično rešenje? Čemu služi voz sa 2-3 putnika? Ako ne misle da imaju direktan voz Sarajevo - Zagreb i Sarajevo - Beograd, jedino logično rešenje je da voza uopšte nema.



#9 DešBu

DešBu
  • Članovi
  • 1,301 posts
  • Joined 11.12.2011.
  • LocationKo zna?

Posted 22.02.2017. - 12:53

Reakcija na nesposobnost železničkih uprava regiona da privuku putnike na relacijama na kojima ih ima!
Taj voz Sarajevo - Vinkovci sa vezom na 414/415 je predlagan i u toku ovog RV da se uvede, ali sa starim vagonima, ne sa Talgom. Kako je onda logično rešenje? Čemu služi voz sa 2-3 putnika? Ako ne misle da imaju direktan voz Sarajevo - Zagreb i Sarajevo - Beograd, jedino logično rešenje je da voza uopšte nema.

Potpisujem


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti


#10 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 659 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 22.02.2017. - 15:12

Reakcija na nesposobnost železničkih uprava regiona da privuku putnike na relacijama na kojima ih ima!
Taj voz Sarajevo - Vinkovci sa vezom na 414/415 je predlagan i u toku ovog RV da se uvede, ali sa starim vagonima, ne sa Talgom. Kako je onda logično rešenje? Čemu služi voz sa 2-3 putnika? Ako ne misle da imaju direktan voz Sarajevo - Zagreb i Sarajevo - Beograd, jedino logično rešenje je da voza uopšte nema.

 

Potpisujem, ista je situacija u Dalmaciji... Imamo samo direktan vlak Zagreb-Split, a za Zadar se presjeda na buseve....I za taj put treba cca 9 sati, a autobus ZG-ZD dodje za oko 3-3 i pol sata. I jos k tome, na toj relaciji mozes putovati jedino nocnim vlakom, jer je isti jedini koji ima vezu na bus ! Tako da cijelu noc ne spavas jer si vec oko pola 5 ujutro u Kninu, i onda jos na bus...zadnji put kad sam se ja tako vozio, cak su nam negdje na pola puta od Knina do Zadra (Benkovac, cini mi se) rekli da morao presjedati s jednog busa u drugi ! To je za ne povjerovati...Ali ja mislim da cak i ako bi bio vlak ZG-ZD bez presjedanja (direktan) jos i dalje ne bi ni blizu konkurirao cestovnom prometu. I dalje bi vozio minimum 8-8 i pol sati.

 

Znaci, u iducim voznim redovima sto se tice Hrvatske, vidim zeleno svjetlo u prosirivanju prigradske mreze gradu Zagrebu, tj. blizi gradovi u okolici Zagreba ce dobiti brzu i kvlaitetniju vezu, ali zeljeznica jos dugo nece dobiti svoju temeljnu ulogu - u daljinskom nacionalnom prijevozu, kao sto je to slucaj u srednjoj i zapadnoj Europi. 


Pozdrav iz Stubaka

#11 schokaz

schokaz
  • Članovi
  • 144 posts
  • Joined 12.03.2013.
  • LocationZagreb

Posted 22.02.2017. - 21:51

Ok :eek: ! U kakvim su odnosima Strizivojna i Vrpolje? Znam da mi je u jednom putopisu Stjepan napisao za Hrpelje-Kozinu kako su u napetim odnosima. Dijeli ih samo željeznička pruga a iz jednog u drugo mjesto prolaziš ispod podvožnjaka.

 

Odnosi su ok, ali stvar je u tome da je tamo granica županija i da kolodvor spada u Osječku županiju jer je u Strizivojni koja je u Jugi bila općina Đakovo, a Vrpolje općina Brod. Također, kolodvor je i poštanski bio pod Đakovom i telefonski pozivnim brojem. Inače, pruga je trebala prolazit kroz Đakovo, ali je Strossmayer tražio da se izmjesti da ne plaši konje...



#12 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 7,945 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 23.02.2017. - 01:09

Ovo prepucavanje ostavite malo za kasnije. Vidjet ću što će biti krajem ožujka.


Poslana slika mali.paja

#13 Mario78

Mario78
  • Članovi
  • 537 posts
  • Joined 29.10.2010.
  • LocationFrankfurt am Main / Vukovar

Posted 23.02.2017. - 09:27

Reakcija na nesposobnost železničkih uprava regiona da privuku putnike na relacijama na kojima ih ima!
Taj voz Sarajevo - Vinkovci sa vezom na 414/415 je predlagan i u toku ovog RV da se uvede, ali sa starim vagonima, ne sa Talgom. Kako je onda logično rešenje? Čemu služi voz sa 2-3 putnika? Ako ne misle da imaju direktan voz Sarajevo - Zagreb i Sarajevo - Beograd, jedino logično rešenje je da voza uopšte nema.

 

Kolega Rasho: moj post je ipak najvecim dijelom bio ironija... Naravno da je to rjesenje totalna nebuloza, jer linija preko Banja Luke itd. ima sigurno i daleko veci potencijal putnika, nego preko Modrice... No, u kakvom je stanju zeljeznica u BiH - ovo rjesenje je vjerojatno najjeftinije jer se 414/415 u Strizivojni-Vrpolju tako reci krizaju, a na putnike svejedno nitko ne misli.

 

No, kako je vec napisao kolega mali.paja - pricekajmo sto ce nam ozujak (ili ipak prosinac) zbilja i donijeti. Svi normalni se ipak nadaju povratku 396/397 do ljeta - ali, ta linija je ocito potpuno otpisana. 



#14 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Članovi
  • 7,409 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationZagreb

Posted 24.02.2017. - 11:31

oče vratit brzog za rjeku koji je ujutro išao jer ovo je sad debila ja bi htio za pulu vlakom a ovako 9 sati je minimlano vrjme putovanja ili čak 12 sati i više što je van svake pameti .busom je 5 i pol sati i to još sve po autocesti 


Buena Vista prvi hrvatski Latino klub .

#15 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 659 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 26.02.2017. - 15:29

oče vratit brzog za rjeku koji je ujutro išao jer ovo je sad debila ja bi htio za pulu vlakom a ovako 9 sati je minimlano vrjme putovanja ili čak 12 sati i više što je van svake pameti .busom je 5 i pol sati i to još sve po autocesti 

 

Eh, cak i da vrate jutarnji brzi , ni onda se ne bi isplatilo ici s njim do Pule. i dalje je bus nazalost u astronomskoj prednosti glede vremena putovanja... jos k tome presjedanje Rijeka-Lupoglav...Za Pulu bi zasad bilo jedino logicno rjesenje medjunarodni preko SLO...mada se pitam koliko bi vozio da se uvede.


Pozdrav iz Stubaka

#16 rasha

rasha
  • Članovi
  • 2,011 posts
  • Joined 03.06.2008.
  • LocationBeograd

Posted 26.02.2017. - 17:24

 

Za Pulu bi zasad bilo jedino logicno rjesenje medjunarodni preko SLO...mada se pitam koliko bi vozio da se uvede.

Oko 7 sati.



#17 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 7,945 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 22.04.2017. - 01:36

Što ima novo? Ništa posebno. Vlak 410/411 bio je upitan. Danas najnoviji podatak je da ostaje kao i sadašnjem VR. To znač: vozi do iza Nove godine svakodnevno i ljeti od lipnja (juni) do rujna (septembar) svakodnevno. Ostali dio godine ne prometuje. Trebao bi biti brzi vlak Bratislava-Split preko ljeta. Vozio bi 5 dana u tjednu. U Bratislavi bi imao vezu iz Praga. Da li će ići direktno do Splita? Možda? Najvjerovatnije bi do Zagreba došao samostalno a dalje u sastavu vlaka iz Zagreba. Iz Ogulina bi išao sa 2 lokomotive. Veza BiH sa ostatkom Europe! Najvjerovatnije ništa. Bile su 2 ideje. Prva je bila vlak iz Sarajeva do Vrpolja i veze na vlak 414/415. Oni su otprilike u isto vrijeme oko Vrpolja. Druga je bila ideja da vlak ide u Vinkovce i natrag.  U unutarnjem prometu bez nekih promjena.


Poslana slika mali.paja

#18 Dash9

Dash9
  • Članovi
  • 1,418 posts
  • Joined 16.03.2010.

Posted 22.04.2017. - 03:24

Trebao bi biti brzi vlak Bratislava-Split preko ljeta. Vozio bi 5 dana u tjednu. U Bratislavi bi imao vezu iz Praga. Da li će ići direktno do Splita? Možda? Najvjerovatnije bi do Zagreba došao samostalno a dalje u sastavu vlaka iz Zagreba. Iz Ogulina bi išao sa 2 lokomotive..

PP će imati dovoljno problema sa lokomotivama koje će pokrivati samo 1204 te 821 koji će u sezoni voziti svaki dan.Odakle još jedna lokomotiva ?

Uz sadašnje stanje od 15 lokomotiva 2044 (jedna IP,druga na KP2),Osijek treba četiri 4 lokomotive (3+1),Split jednu u rezervi,Varaždin (4 bez rezerve),Zagreb (min.1+1),Ogulin 1....

S čime se pokriti u slučaju defekta na npr. 980,2351,783,702.............771,770.........991,3003,3005...........3012......znači ne računajući Liku.Tamo će u sezoni trebati 4 lokomotive.

Carga na ličkoj prugi praktično nema...PP Knin je ionako devastiran kadrom.Mogu li gledaoci u dvadesetogodišnju budućnost pretpostaviti koji cirkus će biti ako dođe do kvara lok u recimo....Lovincu ?

Znači da nigdje ništa ne smije krepati od 2044,ne smije niti jedna preko tjedna na servis ili KP...a 7022 i 7023 ima da peglaju isto tako bez kvara i pregleda.

 

Skup dobrih želja.....

Dao Bog da se netko mudar pojavi pa tu priču oko Slovaka završi na jedini trenutno ispravan način.
 



#19 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 1,977 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 22.04.2017. - 06:39

Pa angažirat će Rail&Sea, najmanji problem :grin:



#20 Dash9

Dash9
  • Članovi
  • 1,418 posts
  • Joined 16.03.2010.

Posted 22.04.2017. - 06:53

Pa angažirat će Rail&Sea, najmanji problem :grin:

Vjerovatno znaš sa koliko lokomotiva oni barataju ?






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users