Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Reformisti žele graditi tramvajsku prugu od Črnomerca do Podsuseda!


  • Please log in to reply
66 replies to this topic

#41 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 08.02.2017. - 10:20

Da, u tom smjeru idu i moji prijedlozi i shema terminala Vrapče, koji može funkcionirati privremeno i bez novog stajališta vlaka i bez dodatne ceste uz prugu da rastereti Ilicu... I za prvu ruku tramvaj može voziti zajedno s autima bez sužavanja ceste jer u pola grada se to ionako događa, opet je efikasnije i za ostali promet nego 3 puta više autobusa koji stoje samo par sekundi kraće, tako da mi je prilično glupo da su u Večernjem prenijeli kakti paniku nekih stanovnika oko sužavanja Ilice za aute jer to u prvo vrijeme nije nužno (a još gore za smislenu debatu, antitalenti od novinara ne bi ni izdaleka ispitali i obavijestili uostalom stanovnike koja su zapravo stvarno i planirana rješenja za rasterećenje automobilskog prometa u ovom dijelu grada)

#42 DB

DB
  • Članovi
  • 11,550 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 08.02.2017. - 10:28

S onim tvojim terminalom na Oranicama bi pruga bila sasvim dovoljno dugačka. Od Oranica do Vrapča nema mjesta za prugu, bez da se ne zauzmu dijelovi kolnika (ili tratoara).



#43 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 08.02.2017. - 11:16

Misliš Vrapče kao trenutna stanica Vrapče? Pa da, slažem se da tamo nije potreban tramvaj, na raskrižju s Ul. Oranice bi bio savršeni intermodalni terminal jer ovo je i ostat će jedno od najvažnijih raskrižja u ovom dijelu grada (koliko god da je trenutno nepropusno), a i tu se može spojiti tramvaj s vlakom pa ne vidim potrebu za još 1 km tramvajske pruge, iako dalje ima dosta stanovnika, ne vidim potrebu uz vlak.

Našlo bi se doduše mjesta za tramvaj kad bi recimo Ilica i/ili nova cesta uz prugu imala poslije/prije podvožnjaka kod Oranica 2 trake umjesto da računamo svuda 3 od Vrapčanske aleje do centra, no suvišno je na kraju.

 

No inzistirao bih na promjeni imena željezničkih stanica, tj. imenovanje Vrapče (centar) nove stanice u centru Vrapča :razz: , trenutna stanica bi se puno bolje zvala Malešnica jer je na pola Malešnice, i na rubovima Vrapča i Stenjevca. Nova stanica na raskrižju Oranice-Vrapčanska bi bila između centra Vrapča i Donjeg Vrapča (i službeno je južno od pruge sve m.o. Vrapče-jug iako je u g.č.Stenjevec (isto kako je m.o.Stenjevec-sjever u g.č. Vrapče-Podsused, zabavna je bila logika podjele ravno po pruzi, a i dvije g.č. koje i dalje imaju sjedište na istom mjestu kao jedna stara općina -.-), Oranice su u istom m.o. ali misllim da južnije iako ulica ovdje počinje, mislim da lokalni stanovnici to tako shvaćaju, možda malo griješim.



#44 DB

DB
  • Članovi
  • 11,550 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 08.02.2017. - 12:53

Misliš Vrapče kao trenutna stanica Vrapče? ...

 

Mislim.  8-)

 

...

No inzistirao bih ...

 

Kad tebe neko podbode, zaboraviš di je bremza ...  :kul



#45 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 02.03.2017. - 20:25

Nadobudni Reformisti sad pak grade i tramvajsku prugu i na istočnom dijelu grada - od Dupca do Novog Jelkovca :roll:
 

Na današnjoj konferenciji za medije održanoj u prostorijama Reformista u Zagrebu, prisutni su bili Robert Hirc – član predsjedništva Reformista i kandidat za Gradsku skupštinu Grada Zagreba, Alenka Košiša Čičin-Šain – glavna tajnica Reformista i Damir Šebetić – predsjednik Reformista zagrebačke gradske četvrti Sesvete i kandidat za Vijeće Gradske četvrti Sesvete.

 

Zagrebački su Reformisti predložili produljenje tramvajske pruge od Dupca do Sesveta i izgradnju dodatnog pravca od Novog Jelkovca do Sesveta s početnim stanicama u Novom Jelkovcu i u Dubravi.

Govorili su i o drugim problemima koji muče stanovnike ove gradske četvrti.

 

„Novi Jelkovec izgrađen je 2009. godine i u naselju je 2713 stana. Iako je ambiciozno zamišljen, planovi oko stvaranja jednog od najboljih mjesta za život u Zagrebu još uvijek se nisu ostvarili. Zagrebački Reformisti smatraju da bi upravo uvođenje tramvajske linije bilo dodatni poticaj razvoju ovog dijela grada. S jedne strane imamo stanove u kojima je uvedena optička mreža, a s druge strane imamo nerealiziranu, iako najavljivanu tramvajsku liniju.

 

Zagrebački su Reformisti u lipnju 2016. predložili na koji način bi se trebala razvijati tramvajska mreža na Trešnjevci. Prema najavama, taj projekt ulazi u realizaciju. Nadamo se da će i ova nova inicijativa Reformista potaknuti nadležne da ozbiljno prionu predradnjama za realizaciju ovog projekta.

 

Stoga Zagrebački Reformisti predlažu izgradnju tramvajske pruge od Dupca do centra Sesveta s odvojenim krakom do Novog Jelkovca. Ta tramvajska linija za Novi Jelkovec bi imala početne stanice u Novom Jelkovcu i u Dupcu, dok bi jedna od dvije tramvajske linije koje i danas voze do Dupca (11 ili 4) nastavile prometovati do Sesveta. Sesvete su najveća zagrebačka gradska četvrt i gotovo da je nevjerojatno da do tamo još nije stigao tramvaj“, rekao je Robert Hirc, kandidat za Gradsku skupštinu Grada Zagreba.

http://www.zagreb.in...jelkovca/115179
 
Kao sljedeći njihov prijedlog očekujem prugu od Dolja kroz Tunel u Stubake :mrgreen:



#46 drazenb67

drazenb67
  • Članovi
  • 993 posts
  • Joined 04.10.2005.

Posted 02.03.2017. - 21:05

Kaj ti reformisti stvarno postoje? ... ja sam mislio da su to neke zezancije za fašnik.....al fasnik je prosel...
drazen

#47 tramvajac 92

tramvajac 92
  • Članovi
  • 2,593 posts
  • Joined 20.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 03.03.2017. - 09:49

Očito da postoje. Pokušvaju se probiti u Zagrebu, ali im baš i ne ide. Počeli su u Varaždinu gdje imaju zastupnicu u gradskom vijeću i zastupnika u županijskoj skupštini.



#48 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 03.03.2017. - 11:28

A mislim, sad bez šire slike i detaljnog plana i obzira prema postojećim sredstvima (vlaku dakle) i izračuna traže tramvaj za svako područje gdje ga nema, jaka im je strategija... :razz: Mogu reći da me diskriminiraju jer moj kvart u brdima na kraju po zadnjem popisu stanovnika (a čini mi se da otad nije bilo puno promjena) ima više stanovnika nego Novi Jelkovec ili Podsused, koga briga za detalje ali jako mi treba. :razz:

 

Uglavnom bezveze nabacuju linije, da su se potrudili znali bi da je plan za Jelkovec jednog dana eventualno s Vukovarske, no to je s obzirom na udaljenost, naseljenost i neuspjelu perspektivu razvoja jako daleka budućnost...



#49 Forumas

Forumas
  • Članovi
  • 737 posts
  • Joined 20.11.2007.
  • LocationZagreb

Posted 03.03.2017. - 11:28

Pa ovo su sve gluplje i gluplje ideje tih reformista! Da se opet skroz ne ponavljam - ja sam izraziti protivnik tramvaja na duge relacije i veliki zagovornik metroa! Međutim, ako bi se do Novog Jelkovca ikada gradio tramvaj - to bi onda svakako trebao biti produžetak Vukovarske, a ne nikakav produžetak pruge od Dupca! I sami znamo kako je Avenija Dubrava relativno spora prometnica i puna semafora i koliko tramvaju beskonačno dugo treba od centra grada do Dupca! I zamislite onda da tramvaj još ide dalje skroz do Jelkovca. Iako ja tu vidim i tehničko pitanje i pitam se da li bi to uopće bilo moguće! Kako naime riješiti prijelaz tramvajske preko željezničke pruge od Sesveta prema Jelkovcu?! Nisam siguran ni da li bi negdje tamo i bilo uopće mjesta za neki nadvožnjak ili podvožnjak. A također, koliko bi to samo koštalo, a dobili bismo najsporiju i najgoru moguću vezu!

Kažem, ja sam uvijek i svagdje za metro. Međutim, Jelkovec je jedno od rijetkih naselja kojemu metro ne bi bio potreban, jer ipak nije toliko ogromno, a k tome je blizu željezničke pruge. Stoga bih ja Jelkovec tako povezao da se uvede kružni bus svakih 10-tak minuta koji bi kupio ljude po naselju i vozio ih na željezničku stanicu. Trebalo bi samo odlučiti da li bi to bila sadašnja stanica u Sesvetama, ili bi se sagradila još jedna tamo otprilike gdje ide onaj cestovni nadvožnjak prema Jelkovcu, da bude još bliže. Ali, to bi imali smisla samo kad bi postojala tarifna unija ZET+HŽ, a drugo da se doista uvede takt vlakova od barem 15 minuta, možda i češće. Eto, tada bi na taj način Jelkovec bio sjajno povezan s centrom grada, a bez jako velikih troškova! A ne ova nebuloza graditi sporu tramvajsku prugu od Dupca - pa samo ta dionica tramvajem od Dupca do Jelkovca bi sigurno trajala više nego što vlaku treba skorz do Glavnog kolodvora!



#50 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 03.03.2017. - 11:38

Kroz Jelkovec već postoje tri kružne linije a jedna je s terminala Sesvete, nekad je ta bila jedina.

 

Mislim da u Sesvetama za Jelkovec a i druga južna naselja treba uvesti Sesvete terminal 2 na parkiralištu Sljemena umjesto da zapinju od Ninske po Zagrebačkoj i Ljudevita Posavskog bez razloga dok ovdje nema nikakvog prometa, ili alternativno ići u Dubec pa uz Sesvete kol. kroz T2 za isto vrijeme koje sad troše samo na Sesvete terminal, a time može i lin.279 samo proći kraj T2 i Kelekove koja je 1 minutu duži okolni put od Ljudevita Posavskog (ili jednako ako je gužva tamo, a često je) i time uštediti ili povećati broj autobusa jer trenutni 282 očajno gubi vrijeme i novac, kao i ostale disfunkcionalne linije iz Sesveta (kao i slične s Vrapčanske aleje gdje samo jedna ima smisla čak i s tarifom HŽ dok bi s Črnomerca bile pune).



#51 Forumas

Forumas
  • Članovi
  • 737 posts
  • Joined 20.11.2007.
  • LocationZagreb

Posted 03.03.2017. - 12:02

Kroz Jelkovec već postoje tri kružne linije a jedna je s terminala Sesvete, nekad je ta bila jedina.

 

Mislim da u Sesvetama za Jelkovec a i druga južna naselja treba uvesti Sesvete terminal 2 na parkiralištu Sljemena umjesto da zapinju od Ninske po Zagrebačkoj i Ljudevita Posavskog bez razloga dok ovdje nema nikakvog prometa, ili alternativno ići u Dubec pa uz Sesvete kol. kroz T2 za isto vrijeme koje sad troše samo na Sesvete terminal, a time može i lin.279 samo proći kraj T2 i Kelekove koja je 1 minutu duži okolni put od Ljudevita Posavskog (ili jednako ako je gužva tamo, a često je) i time uštediti ili povećati broj autobusa jer trenutni 282 očajno gubi vrijeme i novac, kao i ostale disfunkcionalne linije iz Sesveta (kao i slične s Vrapčanske aleje gdje samo jedna ima smisla čak i s tarifom HŽ dok bi s Črnomerca bile pune).

Ovo ti je sjajna ideja! Ne znam točno gdje je to parkiralište Sljemena, ali baš sam pogledao na Google Earth i odmah s druge strane pruge u ravnini kolodvorske zgrade u Sesvetama bi se po mojoj procjeni našlo dovoljno prostora za mali terminal koji bi išao do južnih Sesvetskih naselja, pa i Jelkovca! Samo bi trebalo napraviti neki pothodnik odnosno prolaz ispod Sesvetskog kolodvora da putnici mogu sigurno doći na drugu stranu i tamo napraviti autobus. Pa, to bi ušteda vremena, naravno i goriva ZET-u, bila enormna! I Jelkovec bi bio sjajno povezan direktno na željeznicu, samo kao što rekoh - treba uvesti pristojan takt da bi to sve dobro zaživjelo!



#52 tramvajac 92

tramvajac 92
  • Članovi
  • 2,593 posts
  • Joined 20.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 03.03.2017. - 13:08

To ti je taj parking o kojem Ivan priča.



#53 Kublach

Kublach
  • Članovi
  • 3,643 posts
  • Joined 03.06.2007.
  • Location127.0.0.1

Posted 03.03.2017. - 22:38

To ti je taj parking o kojem Ivan priča.



Ovo ti je sjajna ideja! Ne znam točno gdje je to parkiralište Sljemena, ali baš sam pogledao na Google Earth i odmah s druge strane pruge u ravnini kolodvorske zgrade u Sesvetama bi se po mojoj procjeni našlo dovoljno prostora za mali terminal koji bi išao do južnih Sesvetskih naselja, pa i Jelkovca! Samo bi trebalo napraviti neki pothodnik odnosno prolaz ispod Sesvetskog kolodvora da putnici mogu sigurno doći na drugu stranu i tamo napraviti autobus. Pa, to bi ušteda vremena, naravno i goriva ZET-u, bila enormna! I Jelkovec bi bio sjajno povezan direktno na željeznicu, samo kao što rekoh - treba uvesti pristojan takt da bi to sve dobro zaživjelo!

Ne govorite o dobrom parkingu... Ovo što je Forumas našao je otpad, a Sljemenov parking je zapadnije... Evo slike da bude jasnije
Crveno je parking

Screenshot_1_1.png
Posted Image

Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118
SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

#54 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,024 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 03.03.2017. - 22:43

Ali kako neka imalo obrazovana osoba i s iskustvom u politici uopće doće do i na kraju provede ovakav nekakav prijedlog kao ozbiljan, odnosno kao dio programa svog djelovanja.

Doslovno prijedlog na razini rasprava za šankom ljudi koji nisu ni približno u toj struci.

To pokazuje i kakav je odnos političara prema svojoj struci i kakva neodgovornost vlada u njima. Mislim da su im novinari uz bok.



#55 Linija 1

Linija 1
  • Članovi
  • 945 posts
  • Joined 11.02.2017.
  • LocationZagreb

Posted 06.03.2017. - 19:24

Izašao je malo prije ovaj članak u Jutarnjem:
http://www.jutarnji....ovniku/5585499/
 
Iz njega citiram slijedeće, a ostatak pročitajte na gornjem linku:
(...)
 
Molim vas da se svi javite i u što većem broju ovo komentirate i da se svi skupa SUPROTSTAVIMO OVOJ LUDOSTI dok ne bude kasno!!!
Oh, ljudi moji, pa jesu li ti Reformisti normalni?!?! Jest da je istina da ti dijelovi grada imaju toliko stanovnika, ali oni su jedni od rijetkih na IDEALNOJ poziciji što se tiče sadašnje željezničke pruge!!! Dakle, umjesto da se zalažu da se uvede linija "M1" o kojoj smo ovdje puno diskutirali i pričali, koja bi dakle prometovala POSTOJEĆOM željezničkom prugom i bila vrlo brza i velikog kapaciteta, oni bi umjesto toga UNAZADILI promet u ovom dijelu grada i uveli im ZA SKUPE NOVCE spori i loši tramvaj! I to na trasi koja bi išla skroz paralelno s željezničkom prugom, ponegdje i na doslovce svega par metara od nje!
I još ova nebuloza o ogromnim parkinzima kojima bi dolazili ljudi izvan grada u Zagreb, te umjesto da onda VLAKOM ili METROOM dolaze, dakle brzim prijevoznim sredstvom velikog kapaciteta, oni bi te ljude gurali u male, spore, uskotračne tramvaje, koji bi se gurali s autima po Aleji Bologne i Ilici! A ako se uvedu žute trake - onda bi to značilo kolaps automobilskog prometa na navedenim prometnicama, a istovremeno ne bi diglo kvalitetu javnog prijevoza. Jednom riječju OPASNA, LOŠA I KATASTROFALNA ideja!!!
Molim javljajte se da što više ovo iskomentiramo!!!!


Evo da i ja nešto kažem.

Dakle, užas. Oni bi TRAMVAJ do Podsuseda, a odmah, niti 20 metara pored, željeznica! To baš nema smisla. Ne treba tramvaj, već unaprijediti željeznicu!

Možda čak i nisu ti ljudi krivi, možda je HŽ kriv, kad građani Zagreba ni sami ne znaju da im je željeznica pred nosom! Toliko su rijetke te "gradske" linije kako bi se npr. turist koji dođe u Zagreb zapitao prevozi li uopće željeznica u Zagrebu putnike, osim silnog tereta koji svakodnevno tračnicama ide CENTROM Zagreba.

S Forumašem se djelomično slažem. Tramvaj ne bi ništa poboljšao, već samo radio veće gužve. Bolje uvesti gradsku, željezničku, redovnu liniju s taktom 15 minuta.

Ovo za metro i M1 se ne slažem. Oprosti Forumaš, ali ja sam još jedan od onih koji se ne slažu s idejom zagrebačkog metroa. Dakle, dok je Zagreb grad s 800 tisuća stanovnika, odličnom pozicijom željeznice, i izrazito razvijenom tramvajskom mrežom, mislim da metro nije za Zagreb. Ajde kad Zagreb bude imao 1.5 milijuna stanovnika i kad Vrapče, Sesvete, Prečko, Žitnjak više ne budu samo predgrađa, a kad se širi centar proširi do Španskog, Save, Dubrave, može metro. Ali sad, u obliku metroa, ne.

I samo za kraj, znam da je DB pitao, ali nisam vidio je li mu netko odgovorio, tko su "Reformisti"? Neki ljudi koji bi trebali donositi odluke o "unaprjeđivanju" Zagreba? Ja bih rađe da to ne rade.

Pozdrav! :)

#56 Linija 1

Linija 1
  • Članovi
  • 945 posts
  • Joined 11.02.2017.
  • LocationZagreb

Posted 06.03.2017. - 19:37

Nadobudni Reformisti sad pak grade i tramvajsku prugu i na istočnom dijelu grada - od Dupca do Novog Jelkovca :roll:
 
http://www.zagreb.in...jelkovca/115179
 
Kao sljedeći njihov prijedlog očekujem prugu od Dolja kroz Tunel u Stubake :mrgreen:

Bože dragi. Ja ne znam što da kažem. Jesu li ti ljudi slijepi ili što? Možda jesam 13-godišnjak, ali evo, moram priznati da ja, 13-godišnjak, puno bolje razmišljam od tih "Reformista".

Dakle, prvo do Podsuseda, a sad do Sesveta. Opet, PRUGA. Željeznička pruga. Oni bi da se mi vozimo 20 km/h do Sesveta. Ako bi htio TRAMVAJEM od centra do Sesveta, za to bi ti sigurno trebalo 2 sata. Dok istovremeno, željeznicom bi se mogao voziti 100 km/h, i za to bi ti od PODSUSEDA do Sesveta trebalo manje od 20 minuta. Pa što je tim ljudima? I jesam li ja to pročitao da se krenulo s realizacijom nekih njihovih projekata?

Dobro Seabral kaže, ja čak, prema dosadašnjim "projektima" očekujem tramvajsku prugu do Dubrovnika. :roll:

EDIT: upravo vidio da bi oni tramvaj do nekog sela IZVAN Zagreba. Bez komentara. :roll:

#57 DB

DB
  • Članovi
  • 11,550 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 06.03.2017. - 19:50

...

I samo za kraj, znam da je DB pitao, ali nisam vidio je li mu netko odgovorio, tko su "Reformisti"? Neki ljudi koji bi trebali donositi odluke o "unaprjeđivanju" Zagreba? Ja bih rađe da to ne rade.
...

 

Bez brige, skužili smo u međuvremenu da su to odmetnuti HNS-ovci.  :mig:

Kak te već sad smetaju nekakve stranačke parole, do svojih prvih izbora imaš prilike još bolje naučit na kakve su sve podvale spremni (SVI političari, a ne samo ovi luftinspektori).



#58 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,782 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 06.03.2017. - 21:22

Ovo za metro i M1 se ne slažem. Oprosti Forumaš, ali ja sam još jedan od onih koji se ne slažu s idejom zagrebačkog metroa. Dakle, dok je Zagreb grad s 800 tisuća stanovnika, odličnom pozicijom željeznice, i izrazito razvijenom tramvajskom mrežom, mislim da metro nije za Zagreb. Ajde kad Zagreb bude imao 1.5 milijuna stanovnika i kad Vrapče, Sesvete, Prečko, Žitnjak više ne budu samo predgrađa, a kad se širi centar proširi do Španskog, Save, Dubrave, može metro. Ali sad, u obliku metroa, ne.

 

Već sam X putapisao! Nurnberg ima oko 300 000 stanovnoika manje od Zagreba i ima metro. Zašto! Ima i bolju izgrađenost i željezničkih pruga. Ma ovi vani su stvarno glupi?



#59 NT 2200

NT 2200
  • Članovi
  • 7,227 posts
  • Joined 19.11.2006.
  • LocationZürich-Höngg

Posted 06.03.2017. - 21:31

Već sam X putapisao! Nurnberg ima oko 300 000 stanovnoika manje od Zagreba i ima metro. Zašto! Ima i bolju izgrađenost i željezničkih pruga. Ma ovi vani su stvarno glupi?

 

Pa ima i gradova vecih od ZG koji nemaju metro. Ako ga Nürnberg ima, ne znaci da ga Zagreb treba, a isto tako ako ga veci gradovi nemaju, ne znaci da ga ZG ne treba. 


aym6c2.jpg23tm7mg.jpg

 

Galerija mojih fotografija: http://www.zeljeznic...00-fotografije/

 

Moj Youtube-kanal: https://www.youtube....39Idty0Ah9-2OSg


#60 Linija 1

Linija 1
  • Članovi
  • 945 posts
  • Joined 11.02.2017.
  • LocationZagreb

Posted 07.03.2017. - 07:54

Već sam X putapisao! Nurnberg ima oko 300 000 stanovnoika manje od Zagreba i ima metro. Zašto! Ima i bolju izgrađenost i željezničkih pruga. Ma ovi vani su stvarno glupi?

Pa stvarno ne znam što će Nurnbergu i metro. Ima i željeznicu i veliku tramvajsku mrežu.

Da, kako NT 2200 kaže, to što Nurnberg ima metro, ne znači da ga i Zagreb treba.

Najbolje je na karti Zagreba ucrtati željeznicu i tramvajske pruge, pa bi se itekako vidjelo da Zagrebu ne treba metro!

Ako mislite na onu liniju do Zračne luke, do tamo ne treba metro, već željeznica, produžetak pruge Velika Gorica - Dubrava! I na zračnoj luci bi se tada moglo biti za svega 20 minuta od centra.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users