Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Reformisti žele graditi tramvajsku prugu od Črnomerca do Podsuseda!


  • Please log in to reply
66 replies to this topic

#1 Forumas

Forumas
  • Članovi
  • 737 posts
  • Joined 20.11.2007.
  • LocationZagreb

Posted 02.02.2017. - 14:29

Izašao je malo prije ovaj članak u Jutarnjem:

http://www.jutarnji....ovniku/5585499/

 

Iz njega citiram slijedeće, a ostatak pročitajte na gornjem linku:

 

 

Zagrebački Reformisti predstavili su u četvrtak prijedlog izgradnje tramvajske linije od Črnomerca do Podsuseda koji bi povezivao naselja Črnomerec, Kustošija, Vrapče, Stenjevec, Gajnice i Podsused te su pozvali gradski ured za promet da pokrene izradu studije izvodljivosti i da, po uzoru na Osijek, ishodi financiranje s 85 posto sredstava Europske unije.

Smatraju da bi se uvođenjem tramvajske linije Črnomerec – Podsused, uz istovremenu izgradnju velikog besplatnog parkirališta za automobile na području nekadašnje podsusedske tvornice cementa, bitno rasteretio promet osobnih vozila prema gradu.

Ocjenjuju da su Ilica i Aleja Bologne dovoljno široke da je bez većih zahvata na njima moguće postaviti tramvajsku prugu te da je sadašnja prometna infrastruktura takva da ne bi trebalo graditi posebno okretište na zadnjoj stanici.

 

 

Molim vas da se svi javite i u što većem broju ovo komentirate i da se svi skupa SUPROTSTAVIMO OVOJ LUDOSTI dok ne bude kasno!!!

Oh, ljudi moji, pa jesu li ti Reformisti normalni?!?! Jest da je istina da ti dijelovi grada imaju toliko stanovnika, ali oni su jedni od rijetkih na IDEALNOJ poziciji što se tiče sadašnje željezničke pruge!!! Dakle, umjesto da se zalažu da se uvede linija "M1" o kojoj smo ovdje puno diskutirali i pričali, koja bi dakle prometovala POSTOJEĆOM željezničkom prugom i bila vrlo brza i velikog kapaciteta, oni bi umjesto toga UNAZADILI promet u ovom dijelu grada i uveli im ZA SKUPE NOVCE spori i loši tramvaj! I to na trasi koja bi išla skroz paralelno s željezničkom prugom, ponegdje i na doslovce svega par metara od nje!

I još ova nebuloza o ogromnim parkinzima kojima bi dolazili ljudi izvan grada u Zagreb, te umjesto da onda VLAKOM ili METROOM dolaze, dakle brzim prijevoznim sredstvom velikog kapaciteta, oni bi te ljude gurali u male, spore, uskotračne tramvaje, koji bi se gurali s autima po Aleji Bologne i Ilici! A ako se uvedu žute trake - onda bi to značilo kolaps automobilskog prometa na navedenim prometnicama, a istovremeno ne bi diglo kvalitetu javnog prijevoza. Jednom riječju OPASNA, LOŠA I KATASTROFALNA ideja!!!

Molim javljajte se da što više ovo iskomentiramo!!!!



#2 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 02.02.2017. - 15:06

Ajde, zanimljivo mi je da su barem usvojili P+R sustav. I to je neka vrst napretka..  :mrgreen:

Ti ljudi koji to predlažu, očito nisu upoznati sa time da imaju vlak uz cestu, jer ipak jelte je odvojen živicom od Bolonje, pa se najčešće i ne vidi.

Da znaju da imaju vlak, možda bi i drugačije razmišljali.  :mrgreen:



#3 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,575 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 02.02.2017. - 15:08

Neboloza od strane ljudi koji nemaju pojma o prioritetima u JGP a to sigurno nije tramvaj do Podsuseda.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#4 Prakticar

Prakticar
  • Moderatori
  • 8,855 posts
  • Joined 19.09.2005.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 02.02.2017. - 15:56

Problem je u tome što s tramvajskim pokazom ne možeš u vlak. Ja sam koristio taj vlak dok mi se nije ispostavilo da mi je jeftiniji benzin nego pokaz HŽ+ZET+benzin Sveta Nedelja-Podsused. A kad idemo i žena i ja, onda pogotovo.

 

Znači NE tramvajskoj pruzi do Podsuseda, ali DA tarifnoj uniji. Jer, idiotski je da ako se iz Podsuseda do Trga voziš busom+tramvajem platiš 10 kuna, a ako se na istoj toj relaciji voziš vlakom+tramvajem platiš 11 kuna vlak + 4 (do jučer 10) tramvaj.

 

Osim toga, u vlaku je u špicama puno veća gužva nego u tramvaju, a izvan špice je čekanje vlaka puno dulje, jer vlak ide svakih pola sata, pa i rjeđe, a tramvaj svakih 10 minuta. Ja osobno puno radije sjedim u tramvaju 45 minuta nego čekam vlak 30 minuta i onda u njemu stojim još 15 minuta.

 

Iz tih razloga mnogo ljudi jednostavno odbacuje vlak kao opciju. Drugi razlog je neznanje - više od polovice ljudi koje poznam jednostavno NEMA POJMA da postoji taj vlak, a pola ljudi koji znaju za taj vlak, još uvijek ga doživljavaju kao nešto prljavo i smrdljivo, kolodvor kao leglo prostitutki i pijanaca koje treba izbjegavati, čak ni ne znaju da sve više voze novi vlakovi, nemaju pojma gdje se prodaju karte za vlak i tako dalje. I onda radije izaberu tramvaj i autobus, a kako ne vole ni autobus, onda žele tramvaj.

 

A o tome da bi za te novce bilo bolje izgraditi željeznicu Podsused-Samobor uopće mi je više glupo pričati, taj je projekt opet pauziran.

 

Dakle, ono što bi trebao biti prioritet broj 1, POD HITNO urediti odnose između Grada i HŽ-a ili koga već, da se taj vlak napokon u javnosti prepozna kao gradsko prometalo koje će jednako i koštati i plaćati se na isti način. Bilo bi iluzorno očekivati češći vozni red, jer je to nemoguće zbog kapaciteta pruge, ali izgradnjom još dva kolosijeka na tom koridoru i o tome bi se u budućnosti moglo razmišljati. Ta dva kolosijeka koštala bi manje nego vući tramvaj donde, za kojeg bi se još moralo izgraditi bar jednu ispravljačku stanicu, jer ne možeš s Črnomerca do Podsuseda ložiti sa 600 V, nema šanse.



#5 MTA

MTA
  • Članovi
  • 499 posts
  • Joined 14.09.2009.
  • LocationZagreb

Posted 02.02.2017. - 15:56

Koma razmišljanje reformista... pored je pruga koja zjapi prazna. Mjesto da se proguste i po potrebi reorganiziraju stajališta, ubace naši vlakići (koji sada imaju metro rang ubrzanja do 1,2 m/s2 i kočenje), složi vozni red, i lijepo vozi, oni bi se taljigali u tramvaju do Trga npr...

 

Obzirom na kapacitet vlaka (prosječna brzina + broj putnika po vozilu), bolje je par više vlakova i dobro upravljanje prometom nego trajni nekomfor tramvaja.



#6 DB

DB
  • Članovi
  • 11,549 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 02.02.2017. - 15:59

Jedno pitanjce: ko su "Reformisti"?  :huh:



#7 Prakticar

Prakticar
  • Moderatori
  • 8,855 posts
  • Joined 19.09.2005.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 02.02.2017. - 16:04

Ukral si mi iz usta (prstiju)...



#8 DB

DB
  • Članovi
  • 11,549 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 02.02.2017. - 16:15

Ukral si mi iz usta (prstiju)...

 

Sveznajući Gugl između ostaloga nudi razliku između katolika i protestanata, no najslikovitiji mi je ipak ovaj naslov: Raspadaju li se reformisti u Varaždinu? d070.gif

Ak je to vrla stranka buldožer-ministra Čačića (0 osvojenih mandata u Saboru), onda je ta tramvajska pruga samo dobar vic.  :mrgreen:



#9 Kupljenec

Kupljenec
  • Članovi
  • 1,358 posts
  • Joined 11.02.2016.
  • LocationKupljenovo

Posted 02.02.2017. - 16:28

Dobro da nisu rekli da rade metro od Zaprešića do Dubrave.Mada još stignu prije izbora puno toga obećati.

#10 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,662 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 02.02.2017. - 16:39

Bilo bi iluzorno očekivati češći vozni red, jer je to nemoguće zbog kapaciteta pruge, ali izgradnjom još dva kolosijeka na tom koridoru i o tome bi se u budućnosti moglo razmišljati.

Nitko me ne može uvjeriti da se u špicama interval prigradskih vlakova ne može spustiti na 15 minuta sve dok svako malo preko Držićeve oko 16h prolaze teretni vlakovi.
Za interval ispod 15 minuta vjerojatno ipak treba još kolosijeka.
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#11 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,782 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 02.02.2017. - 16:53

Pa još se sredinom devedesetih spominjao tramvaj ne do Podsuseda nego do Samobora. Trasa je bila po staroj SAMOBORČEKOVOJ pruzi. Otprilike bi negdje od Vrapča išla na staru trasu. Od Vrapča bi bila kao neka LGŽ do Samobora. U Vrapču ulazi u Malešnicu i Špansko kao tramvaj i kruži naseljem. Ne sjećam se više gdje bi se spajalo na postojeće tramvajske pruge? Ljubljanica, Prečko ili nešto treće? O tome je izašao čak i tekst u nekim dnevnim novinama. Vjesnik ili Večernji? Nisam siguran da li je Jutarnji već izlazio tada? Čak se razmišljalo i dalje vući iz Samobora trasu  po samoborskom gorju.



#12 DB

DB
  • Članovi
  • 11,549 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 02.02.2017. - 16:56

... Ne sjećam se više gdje bi se spajalo na postojeće tramvajske pruge? Ljubljanica, Prečko ili nešto treće? O tome je izašao čak i tekst u nekim dnevnim novinama. Vjesnik ili Večernji? Nisam siguran da li je Jutarnji već izlazio tada? ...

 

 

Na Trešnjevački plac.

Mislim da je to izašlo u Žutarnjaku, oduvijek su imali dobre ilustratore.



#13 DB

DB
  • Članovi
  • 11,549 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 02.02.2017. - 17:01

Nitko me ne može uvjeriti da se u špicama interval prigradskih vlakova ne može spustiti na 15 minuta sve dok svako malo preko Držićeve oko 16h prolaze teretni vlakovi.
Za interval ispod 15 minuta vjerojatno ipak treba još kolosijeka.

 

Prof. Mlinarić je na prošlogodišnjoj CETRA-i imal predavanje o taktnim ciklusima putničkih vlakova na dionici Zaprešić - Dugo Selo, na 4 kolosjeka. Pital sam ga jel je imal proračun ili procjenu za minimalan broj kolosjeka, rekel je da bi za sad bila dovoljna 3. Dakle i bez (teretne) zaobilaznice, moguće je dalekosežno riješiti putovanja istok-zapad.



#14 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,023 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 02.02.2017. - 17:45

Glupost od ideje.

Jedina pruga po Bologni koja bi imala smisla jest Črnomerec - Vrapčanska gdje bi bio autobusni terminal za dio linija s Črnomerca, i to je to. 



#15 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 02.02.2017. - 19:23

Da reformisti nisu javno izvalili ovoliku glupost, gotovo nitko nikad ne bi ni čuo  za njih. Dakle, sad su bubnuli ovu ludost i istovremeno su skrenuli pažnju na sebe. Čisti PR.

Sva sreća, nitko ih neće uzeti za ozbiljno. U Zagrebu ljudi odavno vjeruju jedino Bandićevim bajkama .... svi ostali su samo beznačajni amateri prema njemu.



#16 DB

DB
  • Članovi
  • 11,549 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 02.02.2017. - 19:23

Glupost od ideje.

Jedina pruga po Bologni koja bi imala smisla jest Črnomerec - Vrapčanska gdje bi bio autobusni terminal za dio linija s Črnomerca, i to je to. 

 

Bologna počinje gde završava Ilica, a to je kod stajališta Vrapče.  :mig:



#17 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 02.02.2017. - 20:36

Iskreno, poduplavanje pruge kroz taj dio Zagreba je nepotrebna investicija.

Moram opet ponoviti da primjerice u Munchenu u centru grada na dvokolosiječnoj pruzi vlakovi idu vlakovi u taktu od 2 minute.

Čemu onda forsirati gradnju dodatnih kolosijeka ako ovaj postojeći nije iskorišten niti približno nekom maksimalnom kapacitetu.

 

Ne znam zbog čega opet se forsira da se sav promet miješa na trokutu između Zapadnog i Glavnog.

Dakle tu bi morao proći sav putnički i teretni promet.

Također to znači da pruga između Glavnog i trokuta mora podnijeti sav teretni i putnički promet iz smjera Karlovca i Siska.

Iskreno, čemu to raditi da onda nakon gradnje skuže da su možda pogriješili i da moraju ići graditi ili dodatne kolosijeke ili obilaznicu.

 

Bolje da odmah naprave teretnu obilaznicu i riješe se teretnog prometa u centru grada i prugu ostave isključivo za putnički.

Dvokolosječna pruga bi moga progutati i sav međunarodni promet, te sav putnički promet iz smjera Savskog Marofa, Zagorja, pa čak i Samobora.

Da stave takt od 5 minuta, tu može proći 12 vlakova. Ako ostavimo mjesta za međunarodne, pa čak i da se ostave dvije trase unutar jednog sata, još stignu progurati 8-10 gradsko-prigradskih. Sa duplim garniturama to je oko 5000 putnika po satu. U cijelom danu to znači kapacitet od 75-100.000 putnika u danu, ovisno o potrebama.



#18 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,023 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 02.02.2017. - 21:04

 

Bologna počinje gde završava Ilica, a to je kod stajališta Vrapče.  :mig:

 

Istina. Ja to uvijek smetnem s uma jer sam se iz nekog razloga krivo "naučio" da završava na Črnomercu.

Nikad se neću pomiriti sa takvim označavanjem ulica gdje tehnički jedna ulica koja nije ispresjecana trgovima i sličnim površinama dijeli nekoliko imena kao zeleni val(ovi).

 

Drago mi je da smo (za sada) svi složni oko ovoga.



#19 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,782 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 03.02.2017. - 01:01

 

Na Trešnjevački plac.

Mislim da je to izašlo u Žutarnjaku, oduvijek su imali dobre ilustratore.

Čak su išli i u EU interesirat se za financiranje. Znam i neke ljude koji su išli na razgovore.



#20 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 03.02.2017. - 09:34

Jedno pitanjce: ko su "Reformisti"?  :huh:

No da...

 

Uglavnom tramvaj i vlak treba spojit u Vrapču kako sam pisao i kako je sad tram4 ponovio, i to je to.

 

Gajnice uz vlak nemaju potrebu za tramvajem, a Podsused ni brojem stanovnika definitivno ne treba tramvaj čak i da ne ma vlak, a ima, imat će i veću pokrivenost kad krene Samobor.

 

No kao i Mrak-Taritaš, pokazuju se da ni ostala opozicija, ako uopće ima neki plan za JGP a ne samo prepucavanja o Titu i Tuđmanu, nema suvisli i sustavni plan nego partikularne bedastoće koje izvuku kak im se sprdne.

 

 

Nemojte sad previše pisati o prijedlogu stranke koja nema puno značaja. :razz:






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users