Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Spremište Trešnjevka radovi na sanaciji i nadogradnji


  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#1 Westin

Westin
  • Članovi
  • 1,921 posts
  • Joined 02.07.2009.
  • LocationZagreb

Posted 06.01.2017. - 02:30

Grad Zagreb je raspisao javnu nabavu za preuređenje dijela Tramvajskog servisa Trešnjevka objavljenog 2.1.2017.

Rok za dostavu ponuda je 8.2.2017. u 9h.

Procijenja vrijednost radova je 8 milijuna i 300 000 kn.

Radilo bi se na prilagođavanju 4 kolosjeka za servis niskopodnih tramvaja ( 1,2,3 i 4 )

 

Uskoro više



#2 Westin

Westin
  • Članovi
  • 1,921 posts
  • Joined 02.07.2009.
  • LocationZagreb

Posted 11.01.2017. - 20:05

Tehnički opis preuređenja
https://drive.google...iew?usp=sharing
Grafički prilozi ( nacrti)
https://drive.google...iew?usp=sharing



#3 Westin

Westin
  • Članovi
  • 1,921 posts
  • Joined 02.07.2009.
  • LocationZagreb

Posted 14.02.2017. - 20:27

Javna nabava poništena jer nije pristigla niti jedna ponuda.

Očito da nastavak sljedi....



#4 Westin

Westin
  • Članovi
  • 1,921 posts
  • Joined 02.07.2009.
  • LocationZagreb

Posted 03.05.2018. - 14:28

Za dogradnju i opremanje tramvajske radionice Trešnjevka izabrana je zajednica ponuditelja:

Georad d.o.o. Zagreb,

Industrooprema d.o.o. Zagreb

C.M.P.

Tin-Objekt d.o.o. Rakov Potok,Žitarka

po ponuđenoj cijeni od 9.601 082,48 bez PDV-a.

Ukratko:

 

Da bi se napravilo adekvatno radno mjesto za niskopodna tramvajska vozila potrebno je uvažavajući postojeće izvedeno stanje objekta i pripadajućih instalacija izvršiti po sistemu ključu ruke:

  • dogradnju objekta Tramvajske radionice i svih potrebnih instalacija,
  • nabavu i ugradnju platformske dizalice za tramvajska vozila sa svim potrebnim atestima i certifikatima (3 platformske podno podizne dizalice, 12konzolnihstupnih dizalica podizanih iz komore poda i 4 mobilne konzolnestupne dizalice), udaljnjem tekstu platformska dizalica

Osim za vozila NT 2200(TMK 2200)  i NT 2300 (TMK 2200-K) dizalica mora biti projektirana tako da se može koristiti i za podizanje vozila TMK 301( KT4), gdje bi se kod aktivnosti odvajanja kolnog ormara od postolja za oslanjane kolnog ormara koristile mobilne konzolne dizalice uz postojeće fiksne konzolnestupne dizalice.Nakon što se dizalice podignu u radni položaj, područje otvora oko dizalice se automatski zatvara u ravnini poda. Dok su sve dizalice spuštene ispod razine poda svi otvori u podu su zatvoreni i dizalice se ne vide. Upravljanje dizalicama mora biti omogućeno s jednog upravljačkog mjesta.

Predmet nabave obuhvaća:

  • Dogradnja objekta koja podrazumijeva izvođenje građevinskih, montažnih, strojarskih, elektro i ostalih radova prema Glavnom projektu i potvrdi Glavnog projekta Klasa: 361-03/2013-001/22 od 10.06.2016. godine
  • Projektiranje, isporuka, montaža platformske dizalice za tramvajska vozila  i puštanje u rad
  • izrada Izvedbenog projekta dizalice
  • prilagodba Glavnog projekta Izvedbenom projektu dizalice
  • ishođenje uporabne dozvole

po sistemu „ključ u ruke“ sukladno čl. 630. Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, NN 41/08, NN 125/11, NN 78/15). Odredba „ključ u ruke“ znači obvezu Ponuditelja da izvede sve radove dogradnje hale tramvajske radionice i za njih vezane usluge, isporuči i ugradi sve materijale, opremu te nabavi i ugradi platformsku dizalicu za tramvajska vozila te pribavi sve potrebne dokaze o ispitivanju prije puštanja u rad.



#5 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,575 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 09.11.2018. - 08:25

Zbog radova na kolosijecima u hangarima TPT nekoliko KT4 tramvaja biti će privremeno prebačeno u TPD te liniju 1 do okončanja radova preuzima TPD.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#6 zglajzan

zglajzan
  • Članovi
  • 342 posts
  • Joined 28.01.2010.

Posted 11.11.2018. - 09:26

A što to znači TPD i TPT  dal Dubarava "D", dal remiza na Ljubljanici "T", u postovima se spominje tramvajski servis / tramvajska radionica, ali to ne paše slovima u skraćenicama? A u naslovu teme piše "spremište" Trešnjevka, što isto ne odgovara slovima u skraćenici "TPD, TPT"?


zglajzan

#7 jakov5

jakov5
  • Članovi
  • 416 posts
  • Joined 19.12.2017.
  • LocationRepublika Hrvatska

Posted 11.11.2018. - 10:18

Tramvajski Pogon Trešnjevka / spremište Trešnjevka, Tramvajski Pogon Dubrava / spremište Dubrava



#8 Tram69

Tram69
  • Članovi
  • 436 posts
  • Joined 25.02.2018.
  • LocationZagreb

Posted 11.11.2018. - 19:25

Zbog radova na kolosijecima u hangarima TPT nekoliko KT4 tramvaja biti će privremeno prebačeno u TPD te liniju 1 do okončanja radova preuzima TPD.

Od Ponedjeljka 12. studenog linija 1 je u TPD, no na voznom redu pri izlazu i dalje stoji prvo stajalište "Selska".

#9 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,660 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 15.02.2019. - 18:23

Uređenje 83 godine starog hangara na Vurovčici

- Kad uđete prvi put u remizu, ne možete se oteti uzviku iznenađenja i udivljenja, zbog goleme njene prostornosti i moderne izgradnje -  tako je prije 83 godine o spremištu tramvaja na Vurovčici pisao novinar lista Novosti.

Danas, trešnjevačku remizu malo tko doživljava kao zdanje kojem se treba diviti. No, davne 1936. godine, kada je 11. veljače službeno otvorena, zbog arhitektonskih rješenja s dva armirano-betonska luka široka 25,26 metara, bila je jedna od najmodernijih u Europi. Gradnja novog spremišta ponajviše je utjecala na razvitak ovog dijela grada. Pripreme su započele već 1934. godine, gradnjom novog širokog željezničkog mosta na Tratinskoj, kao i izgradnjom prateće infrastrukture, odnosno kanalizacije, vodovoda i tramvajske pruge.
Većinu radova ZET je izveo o svom trošku, a početak tramvajskog prometa na Trešnjevci, 8. lipnja 1935., u gradskim je analima ostao zabilježen kao značajan dan u napretku grada Zagreba.
Razvojni trend javnog gradskog prijevoza i metropole općenito, krenuo je suvremenijim putevima, no još uvijek možemo biti ponosni na građevinu koja nas svakodnevno podsjeća na Zagreb iz nekih drugih vremena...

A upravo ta građevina, odnosno dio nje, od kraja 2018 godine se obnavlja. O čemu je točno riječ rekao nam je Damir Škrinjar, koordinator radova u ime ZET-a:
- Hala tramvajskog servisa Trešnjevka predstavlja središnje mjesto održavanja tramvajskih vozila, ali ujedno i parkirališni prostor za vozila pripremljena za promet. Stoga mora biti prilagođena specijalnim zadaćama održavanja, te omogućiti nesmetani i siguran pristup vozilima prometnom osoblju. U proteklom je razdoblju doživjela niz prilagodbi i adaptacija za potrebe održavanja različitih vrsta tramvajskih vozila, no osnovni gabariti i razmaci kolosijeka nisu se mijenjali, te se obzirom na nova vozila treba napraviti adaptacija postojećih mjesta rada.
Do preuređenje dolazi zbog niskopodnih vozila NT 2200?
- Tramvajska vozila u svom životnom vijeku održavaju se tako da njihove tehničke i prometne karakteristike budu sigurne i pouzdane, te kako bi izvana i iznutra dobro izgledala i pružala najveću moguću ugodnost putnicima. Za provedbu tih aktivnosti nužna su i adekvatna radna mjesta za njihovu provedbu. Projektom preuređenja dijela prostora u tramvajskom servisu Trešnjevka upravo to se želi postići. Nova 100% niskopodna tramvajska vozila NT 2200 bitno se razlikuju po koncepciji gradnje od svih dosadašnjih tipova tramvajskih vozila u Gradu Zagrebu. Koncepcija gradnje novih vozila, s visinom podne površine putničkog prostora udaljene svega 350 [mm] od gornjeg ruba tračnica, uvjetovala je da se velik dio opreme instalira na krovnim površinama. Stoga je nužno, da bi se omogućio operativni pristup svim agregatima, uređajima i sklopovima koji se nalaze duž krovne površine, prilagoditi i radna mjesta za održavanje vozila u cijeloj dužini kolnog ormara. Ujedno, zbog prisutnih i starih tipova vozila, nova radna mjesta moraju biti potpuno kompatibilna za sve potrebe.
Ukratko, glavni cilj je omogućiti kvalitetnije radne uvjete i smanjenje troškova?
- Glavni cilj u provedbi ove investicije je učiniti zahtjevne aktivnosti održavanja na tramvajskim vozilima što učinkovitijima. Dakle, bržim i jednostavnijim aktivnostima omogućiti svekolike akcije i rad. Ujedno, ali ni u kojem slučaju manje važno, svim izvršiocima pripremiti će se puno bolji radni uvjeti od postojećih. Od mogućih razina pristupa do njihova broja te općih mikroklimatskih uvjeta. Uz ugradnju dodatne opreme, prije svega specijalnim dizalicama, omogućiti će se aktivnosti koje imaju zahtjev za podizanjem kolnih ormara od voznih postolja tako da se obavljaju brzo, jednostavno i nadasve sigurno, u odnosu na dosadašnji način rada. Realizacijom investicije bitno će se smanjiti troškovi postojećih načina rada, te omogućiti bolji radni uvjeti što će samo po sebi dovesti do veće učinkovitosti.
Nova radna mjesta znače sigurnost na radu?
- Operativna realizacija potrebnih mjesta rada za održavanje i parkiranje svih vrsta tramvajskih vozila u hali tramvajskog servisa Trešnjevka pridonijeti će boljem, bržem, sigurnijem i sveukupno učinkovitijem radu na održavanju tramvajskih vozila. Provedbom adaptacije otvara se paralelno 10 novih mjesta rada za niskopodna tramvajska vozila NT 2200 i NT 2200k. Ujedno će se sve radne aktivnosti raditi na maksimalno siguran način, što naprosto nema cijene. Dakle možemo je smatrati i više nego profitabilnom i naprosto poželjnom, naglasio nam je na kraju razgovora Damir Škrinjar, koordinator radova u ime ZET-a.

I danas, 83 godine kasnije, kada se vozimo tramvajima linija 1, 2, 3, 5, 9, 12 i 17 važno je znati kako su to tramvaji koji stižu iz zavidnom prošlošću protkane remize. Generacije i generacije radnike brinule su i još uvijek brinu o vozilima koja 365 dana godišnje, na više od 120 kilometara pruge sigurno voze zagrebačkim ulicama.
Trešnjevačka remiza opjevana je i u baladi koju je napisao Drago Britvić, a uglazbio i otpjevao poznati šansonijer Zvonko Špišić: „Treba biti blizu kad prvi tramvaji napuštaju Remizu“ samo je jedan od stihova poznate balade, čiji zvuci i danas odjekuju trešnjevačkim vuglecima.

 

Izvor: Interne stranice ZETa, ali mislim da smiju vidjeti svi.


_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#10 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,020 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 15.02.2019. - 23:25

Sjetili su se to raditi "samo" 14 godina nakon uvođenja niskopodnih tramvaja. No, barem se troše novci ovaj puta u potpuno razumnu investiciju.



#11 Westin

Westin
  • Članovi
  • 1,921 posts
  • Joined 02.07.2009.
  • LocationZagreb

Posted 16.02.2019. - 00:07

Razumna investicija bi bila gradnja potpuno nove radione ( i na drugoj lokaciji ) za servis prilagođena svim tramvajima

#12 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,020 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 16.02.2019. - 13:40

Razumna investicija bi bila gradnja potpuno nove radione ( i na drugoj lokaciji ) za servis prilagođena svim tramvajima

 

Dobro. Ali nećeš onda čekati u lošijim uvjetima održavanja od potrebnog sve dok se ne izgradi nova remiza. Onda su tako mogli čekati do tko zna koje godine.



#13 Westin

Westin
  • Članovi
  • 1,921 posts
  • Joined 02.07.2009.
  • LocationZagreb

Posted 17.02.2019. - 00:55

 
Dobro. Ali nećeš onda čekati u lošijim uvjetima održavanja od potrebnog sve dok se ne izgradi nova remiza. Onda su tako mogli čekati do tko zna koje godine.

Može biti samo servis što je jeftinije nego remiza.

#14 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,575 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 17.02.2019. - 07:53

Može biti samo servis što je jeftinije nego remiza.


I onda ti se neispravan tramvaj vrati u spremište pa ga moraš voziti na drugu lokaciju gdje je servis...

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#15 Medo

Medo
  • Članovi
  • 2,026 posts
  • Joined 29.03.2010.
  • LocationAdelaide - South Australia

Posted 17.02.2019. - 09:40

I onda ti se neispravan tramvaj vrati u spremište pa ga moraš voziti na drugu lokaciju gdje je servis...

 

smiley.gif

 

 

Melbourne ima trenutno 9 remiza i za dobro ili loše ima samo četiri koje imaju opremu za veći popravak/servisiranje i to uglavnom po tipovima tramvaja. U ostalih pet je moguć samo manji popravak i redovno čiščenje. Kad je u pitanju regularni servis onda tramvaji odlaze u namjenske remize, a kad je panika onda se šlepaju do njih.

 

Medo


----

The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.

#16 Westin

Westin
  • Članovi
  • 1,921 posts
  • Joined 02.07.2009.
  • LocationZagreb

Posted 17.02.2019. - 13:31

I onda ti se neispravan tramvaj vrati u spremište pa ga moraš voziti na drugu lokaciju gdje je servis...


Odmah ide u servis kao što se bus ZET-a isto tako šlepa u većini slučajeva odmah jer je tako jeftinije.

#17 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,020 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 17.02.2019. - 14:00

Može biti samo servis što je jeftinije nego remiza.

 

Znači misliš da je u našim uvjetima realno očekivati da naprave bilo kakvu varijaciju spremišta / servisa, i da bi sve trebalo držati u pat poziciji dok se do ne dogodi? Nebih se složio, mislim da ne gledaš na taj problem realno s aspekta funkcioniranja ZET-a i Grada. Ja ne govorim što bi bilo idealno, ja govorim o tome da je u ovim uvjetima prilagođavanje servisnih kolosijeka remize za 2200 itekako potrebno i da se ne može čekati ovo o čemu govoriš.

Grad nema ni konkrene planove za takvo nešto, a tramvaji i potreba za održavanjem neće čekati da se odluče i pokrenu.

 

Uz to, servis o kojem govoriš je ujedno i najskuplji dio svakog spremišta, pa ako to rade onda je manji problem napraviti još nekoliko kolosijeka na zemlji.



#18 Westin

Westin
  • Članovi
  • 1,921 posts
  • Joined 02.07.2009.
  • LocationZagreb

Posted 17.02.2019. - 16:11

Ima više potencijalnih mjesta od kojih bi bio servis s mogućnošću proširenja. Ne mora se sve graditi u isto vrijeme.

#19 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,032 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 17.02.2019. - 16:38

Meni je nekako nelogično da se ovdje ulaže ako svi naslovi o budućnosti vrište o novim spremištima.

Mogao bi novi servis odsada biti u Dubravi koja ostaje do daljnjeg veliki pogon, a na Trešnjevci kao dosad TPD malo slabija (ali opet bolja od sadašnjeg jadnog TPD) ispostava. S tim da se postupno planira možda ne zatvaranje, ali da bi u budućnosti TPT bio najviše manji depo da ne moraju svi tramvaji koji počinju i završavaju u centru ili na sjeverozapadu grada ići baš iz Dubrave, Prečkog i/ili Jakuševca gdje bi trebale biti prave remize, a ostalo skupa s ARZ-om koji može lako biti kod većih autobusnih pogona se može početi prodavati.
No to bi bilo previše gledanja u budućnost, a sadašnja gradska uprava kakva je, možda i bolje da razmišlja samo kratkoročno o obnovama jer dužu perspektivu znaju samo dobrano zabrljati (npr. s nagomilavanjem postaje žičare na eventualni koridor željezničkih vozila prema tunelu ili potpuno nerazumljivim planiranjem kapaciteta sljedeće serije tramvaja).

#20 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,020 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 17.02.2019. - 21:27

Westin, Ivan. Poanta je da se ne može čekati neogovorne političare dok se sjete pokrenuti i napraviti nešto što je vrlo važno u ovom slučaju za javni prijevoz. Naravno da bi bilo nelogično ulagati kad bi projekt remize bio u realizaciji, ali od toga nema ni slova na papiru, samo neki idejni planovi, pozdravi i želje.

 

Već odavno je to trebalo biti napravljeno, i neka se gradi. Tko zna kad ćemo imati novu remizu. Što će biti s TPD-om, TPT-om kad bude igrađena nova remiza je skretanje s teme, to sad nema nikakve veze s temom prilagođavanja radnih pozicija za održavanje niskopodnih tramvaja, jer je to predaleka budućnost da bi se ovi radovi dovodili u vezu s time.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users