Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Vanjski utjecaji na JGP - infrastrukturni zahvati


  • Please log in to reply
52 replies to this topic

#41 NT 2200

NT 2200
  • Članovi
  • 7,227 posts
  • Joined 19.11.2006.
  • LocationZürich-Höngg

Posted 18.01.2017. - 00:01

Bezveze se hvatate za valjda najnebitniju stvar u raspravi... A ako se vec hvatate, onda se bar uhvatite do kraja, pa inzistirajte na postaji...  :roll:


aym6c2.jpg23tm7mg.jpg

 

Galerija mojih fotografija: http://www.zeljeznic...00-fotografije/

 

Moj Youtube-kanal: https://www.youtube....39Idty0Ah9-2OSg


#42 DB

DB
  • Članovi
  • 11,551 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 18.01.2017. - 00:06

Bezveze se hvatate za valjda najnebitniju stvar u raspravi... A ako se vec hvatate, onda se bar uhvatite do kraja, pa inzistirajte na postaji...  :roll:

 

Ha?



#43 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 18.01.2017. - 12:36

Ha?

 

Da sam napisao "druga bitnija stajališta" onda biste pitali otkad Zapadni kolodvor ili Sesvete nije kolodvor...

 

Zaista najbitniji dio rasprave.



#44 DB

DB
  • Članovi
  • 11,551 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 18.01.2017. - 12:47

Ha?

...

 

Nije mi jasno:

1. koga Ente pita i

2. o čemu? 

 

Inače, dosad nijesam imao primjedbi.  :oz:



#45 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 18.01.2017. - 13:06

Aha, ok, pa ako je konkretno oko Podsuseda rasprava, mislimo li na kolodvor Podsused-tvornica?

 

Mislim da tamo kod napuštene tvornice i usko naseljenog pojasa uz Samoborsku prije širokih skladišta na Kovinskoj realno nema nekog potencijala za bitniju novu stanicu (možemo ju zvati i novi putnički kolodvor) u usporedbi sa stajalištem u centru Podsuseda i na budućem raskrižju pruga. Mislio sam da se to podrazumijeva.

 

Tvornica može biti eventualno sporedno i rijetko korišteno putničko stajalište (možda samo jedan peron s južne strane samo za samoborske vlakove? nema potrebe da zahvaća ni sve prigradske vlakove prema zapadu)... Od stajališta Gajnice do stajališta Podsused ipak ima 3 km, razmak je adekvatan za gradsko stajalište o kojem nisam baš razmišljao... Ako bude potrebe, možda je razumno i očekivati će biti novog naseljavanja ovdje.



#46 DB

DB
  • Članovi
  • 11,551 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 18.01.2017. - 13:17

Mislim da kolodvor Podsused tvornica nema nikakav putnički potencijal (uostalom, sjeverni gajnički peron je na pljunomet do prve skretnice), osim kao mjesto distribucije s 3 na 4 kolosjeka (ak pretpostavmo da bi dugo sanjana 4 kolosjeka počinjala upravo ovdje), i pretpostavimo, upravljačko mjesto jednom buduće rasputnice Stenjevec (spomenuto u postu o zagrebačkim cestama).



#47 pikoc89

pikoc89
  • Članovi
  • 2,126 posts
  • Joined 06.01.2007.
  • LocationZagreb, Hrvatska

Posted 13.02.2017. - 00:35

Pomocu kojeg programa je napravljena ova skica? Photoshop ili nekakav profesionalni kao anylogic?
Down around the corner, half a mile from here

#48 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 13.02.2017. - 10:54

Inkscape ako se misli na moje skice, s namjerom da pređem na Adobe Illustrator jednom, Photoshop nije baš za vektorsko crtanje... Anylogic mi se čini prenapredan zasad za osnovnu prezentaciju ideje, iako dobro da si spomenuo, možda bi vrijedilo naučiti koristiti ga za preciznije proračune protoka, procjene oko postavljanja semafora itd. :)



#49 drazenb67

drazenb67
  • Članovi
  • 993 posts
  • Joined 04.10.2005.

Posted 15.02.2017. - 14:33

Istina je da se na zapadu još od vremena izgradnje Bologne 60-tih, ništa ozbilje o nije radilo, pa i ne čudi svakodnevni krkljanac, a propuštena je i dobra prilika za proširenje Zagrebačke ulice, koja je sad većc preizgrađena za neko bitno povećanje kapaciteta....

 

Ja sam još  80-tih maštao o 4-tračnoj cesti/ilici koja bi se vodila sjeverno uz prugu od Zapadnog kolodvora do Vrapčanske za što je i onda , a i danas bilo preduvijeta s time da je danas još i lakše jer nema više ranžirnog kolodvora u Vrapču  (i Trnavi) nakon izgradnje novog...

Također zamišljao sam i tunelsku varijantu sjeverne obilaznice na potezu današnja av G: Šuška-Črnomerec i/ili Vrapče za izlazima u dolinama (Bukovačka,Domjanićeva,Medveščak,Tuškanac, Britanac,Vinogradska, Sv Dug ili Šestinski dol, Črniomerec(Kustošijanska), Vrapčanska...eto  prošlo je još malo 40 g a takvi se projekti sve više proglašuju SF-om ili nemmogućio projektima iako je primjer Rijeke pokazao da se i na puno zahtjevnijem terenu sa tunelima, podzidima ,vijaduktima isl , može napraviti odlična stvar za rasterećenja grada, jer je situacija u Rijeci prije izgradnje obilaznice bila još gora nego danas u Zagrebu

 

Gledajući po Googlu trasa sjeverno uz prugu je danas skoro prazna.Trebalo bi malo stisnuti južni rub Plive i Francka, proširiti već postojeće ulice koje parcijalno idu tom trasom i porušiti nekoliko manjih kuća i rješiti neke zemljišno vlasničke odnose sa HŽ-om...

 

Ta bi prometnica dakle bila antipod novoj Branimirovoj i za Ilicu ono što je Branimirova za Maksimirsku....


drazen

#50 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 15.02.2017. - 16:50

Ma super je dok je u vlasništvu HŽ-a, s mudrijašima koji hoće do kraja života biti namireni jer im je 200 kvadrata imovine na bitnoj trasi je uvijek teže, dok ovako Grad i HŽ mogu u jednom dogovoru zamijeniti desetke tisuća kvadrata ili dogovoriti recimo investiciju u prugu ili terminale u zamjenu za zemlju, kad ima političke volje naravno (jednom u 20 godina će se valjda opet dogoditi da je ista stranka na čelu grada i države).

 

U Vrapču je još kontejnerski terminal, ali mislim da je sasvim jasno da njega treba što prije preseliti u Podsused, Resnik i/ili RK, jer tu nije zgodno ni kamionima daleko od svih ozbiljnih logističkih središta i industrije i bez dobrih cesta u zastoju, niti ima smisla da ovdje zagađuju naseljeni dio grada, niti je lokacija željeznički smislena kad se vagoni stalno moraju povlačiti manevarkama na potezu od 2 km.

 

Treba možda nešto malo otkupiti ili zamijeniti od Plive i Francka no mislim da je to sveukupno zanemarivo (i srećom su privatne firme s dobrim vodstvom pa znaju zbrojati dva i dva pa se može zamijeniti 500 kvadrata za 500 kvadrata s druge strane pruge dalje od industrije i zaraditi kad to izgrade ili prodaju graditeljima), na kraju je skoro svo potrebno zemljište HŽ-ovo i gradsko, u koridoru od 50-100 m koji je više nego dovoljan jer za ugodno široka 4 kolosijeka i 3 trake ceste s nogostupom i pješačkom stazom treba 40 m. Od Plive treba pribaviti prolaz iza novog instituta za petlju sa Zagrebačkom i krajem Baruna Filipovića (trenutno većinu ovoga ne koriste jer je tu bila kemija koja je davno preseljena u Savski Marof), a onda i za prolaz tramvaja i novi intermodalni terminal uz potok (ne mislim da je uz Selsku potreban još jedan cestovni podvožnjak), ali za koridor ceste prema gradu nije potrebno više od onog što je već u javnom vlasništvu osim što bi se od Francka možda moglo dobiti koridor od 10 m, ali nije baš nužno.

 

Jedino me muči da je u GUP-u na INA-inoj sjevernoj livadi sa zapuštenim skladištima u Vrapču trenutno mješovita namjena i nadam se da će do daljnjega ostati pusto, u slučaju da se izgradi bi autobusno-tramvajski terminal Vrapče trebalo preseliti prema kontejnerskom terminalu a željezničkoj pruzi dati malo veće zavoje, ili gurnuti možda preko Oranica do Konzuma pa natiskati i potrošiti više na nadvožnjak, nije ni to tragedija jer ovdje je željezničko zemljište široko punih 100 m ali malo bi i poskupilo i narušilo optimalne mogućnosti projekta, tako da mislim da je dugoročno bolje prenamijeniti ovu livadu kao infrastrukturu i zamijeniti dio HŽ-ovog i gradskog (zapravo ZET-ovog Samoborčekovog) zemljišta od Oranica do TOZ-a kojeg će biti viška bez KT-a, nego propustiti priliku da tramvaj ima najlogičniju točku za završetak pruge.

 

 

----

 

Što se tiče sjeverne tangente, ovdje se može raditi i s praćenjem izohipsa na brdima i nadvožnjacima a ne samo s tunelima i praćenjem dolina. Istočni dio pogotovo ne treba tunele jer je puno manje izražen teren.

 

Ja mislim da je vjerojatno optimalno s kombinacijama jednog i drugog, jer na zapadnom dijelu grada mnogi vrhovi su naseljeniji od dolina i pristupne ceste bi mogle biti savršeno denivelirane ako ne zapinju s raskrižjima u dolinama na izlazu iz tunela, a skupog tuneliranja može biti manje, i time mislim da bi bila jako dobra i na razini 1+1 trake brze ceste ako su izlazi bez zastoja umjesto da zbog stajanja moramo razmišljati o duplim tunelima; no na kraju malo tko je uopće razradio optimalnu trasu ceste da uopće pričamo o opcijama, svi samo teoretiziraju ili daju polovične planove. Naravno da nije nemoguće, grad poput Zagreba ih može izgraditi 5 a ne 1 da hoće.

 

Trenutno mi razmišljanje ide u smjeru da nakon 2+2 trake kombinacije Vrapčanske i Ul. Potok cesta treba krenuti kao 1 traka blagim usponom kraj groblja G. Vrapče, dalje pratiti polja u brdima do Završja, malo se spustiti prema raskrižju Kustošijanska-Gorenci ali preći ga nadvožnjakom, popesti se poljem paralelnim s Ul Gorenci i proći ispod Mikulića kratkim tunelom, onda kroz polja na nadvožnjak pa opet kratki tunel ispod Bijenika, onda iznad Šestinskog Dola, a dalje bi postojale dvije grane - sjeverna postojeća Šestine - Gračani - Jazbina (može početi ili u Mikulićima ili na Šestinskom Dolu kroz Dediće, oboje je već solidno), i južna Jelenovac - Pantovčak - Gupčeva zvijezda i dalje postojećim cestama do Maksimira.

 

Sjeverna bi trebala imati par radova za poboljšanje velikih nagiba između Mikulića i Lukšića i Šestina, i uski prolaz u centru Šestina, novu cestu između Šestina i Gračana za obilazak Mihaljevca, i poboljšanje Jazbine kao adekvatnog produžetka G. Šuška, no to je sve prilično jasno i logično.

 

Za južnu prije Gupčeve zvijezde nisam siguran kud bi išla i kako jer je ovdje teren intenzivno izraženiji, puno je prirode za koju treba više razmišljati (i nabaviti studije) umjesto polja ovdje ranije.

Uglavnom treba završiti na Gupčevoj zvijezdi koju eventualno treba direktnije spojiti s Bijeničkom, a dalje na istoku već postoje adekvatne ceste, ne treba biti nikakvih velikih radova a pogotovo ne tunela na puno lakšem terenu.

Treba možda razmisliti isplati se devastirati komadić Maksimira za spajanje Kišpatićeve i Kolakove (ex Oporovečke), jedna cesta kroz veliki park nije baš tako rijetka pojava ni u razvijenom svijetu, ali bez toga se može, Maksimirska ovdje nije preopterećena a može se i proširiti, ali Bukovačka onda sigurno treba naprednija raskrižja i proširenje na 4+ trake od Kišpatićeve.

 

 

 

Ispričavam se zbog dužine posta :razz: bez detalja ovaj post nema puno smisla. 



#51 Prakticar

Prakticar
  • Moderatori
  • 8,855 posts
  • Joined 19.09.2005.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 17.02.2017. - 16:48

To si ti namjerno smanjio slova da ih ja ne mogu pročitati ili zato da ti post izgleda manji? :lool



#52 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,782 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 17.02.2017. - 21:05

To si ti namjerno smanjio slova da ih ja ne mogu pročitati ili zato da ti post izgleda manji? :lool

Ne manji! On je htio da bude što tanji!



#53 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 17.02.2017. - 23:09

Zato da poanta posta i razrada ne budu jednako veliki. :P 






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users