Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Pruga Kvaternikov trg - Velika Kosnica


  • Please log in to reply
404 replies to this topic

#41 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 23.11.2016. - 21:43

Nije to ništa novo, naučili smo s godinama da neka piskarala ne zaslužuju ni da ih piskaralima nazivamo.

 

Nego zanima me, zbilja nisam dugo tim djelom prošal (bit će preko godinu dana a sad će to bit i više jer neće više bit razloga za taj put), radi li se što u Radničkoj na onom djelu od rotora do pruge?

Kad sam tamo prošao prije 2 mjeseca nije se ništa radilo.

 

 

Usput, svim zagovarateljima ove pruge pa kud puklo, ništa ne komentirate o projektiranoj brzini nekad reklamiranog "brzog tramvaja" :razz: , po ovom je samo dionica Kvatrić-Kosnica već "brza" kao linija 268 izvan špice...

Na kraju da se dođe s Tbj ili Glk do ZLZ trebat će valjda punih 1 h kad su uvjeti povoljni, a do centra VG još malo više? To zvuči tragično.

 

Po meni je ovo službeno priznanje poraza projekta... Tko normalan će se iz centra voziti ovim pravcem za VG, a i za aerodrom ako je voljan platiti par kuna više da si skrati muke stvarno brzim busom s Ak? Jedino ako će ovo biti cijenom "socijalno" rješenje u usporedbi s nekim boljima.

Pleso prijevoz fino onda vozi dalje, Autoturist preuzme linije za VG, HŽ za velikogoričane osnaži svoje linije ako zaživi tarifna unija i ako Autoturist vlada prigradom, a ZET-u ostane presubvencionirani besmisleni neisplativi prijevoz za one koji nemaju za normalne linije, samo bit će u 1 zoni dok je Barišić voljan platiti? Ali koliko će to živjeti u 1. zoni kad se vlast promijeni? Ako nije u 1., nitko neće htjeti plaćati dok ima bolje alternative. Dakle super ideja, u začetku samo s minusima, ali neka se gradi. :roll:

Dok svi drugi milijunski (i manji) gradovi po Europi grade za aerodrom brze veze koje naplaćuju 3-4 puta više nego normalnu liniju, i time još dobro zarade na turizmu, ovdje se ide dalje s projektom koji je u začetku barem 2 puta sporiji od najsporije alternative (268). Gdje toga još ima? :hm

 

I zato tramvaj treba ostat u Petruševcu do daljnjeg kao gradski tramvaj, ništa dobro u prijevozu za ZLZ i VG se neće dogoditi bez vlaka, ni kapacitetom ni brzinom... Tramvaj može biti samo kasnija dopuna za neke uže potrebe, a ne može se ni izbliza mjeriti s logičnim pravcima postojećih (neadekvatnih bez boljeg vlaka) linija autobusa... Dakle bolno kontraproduktivno.



#42 josip

josip
  • Članovi
  • 5,724 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 23.11.2016. - 21:59

 

@josip Nije jako brzo jer se radovi na sjevernom usponu odvijaju već preko 3 godine, sad samo dolaze dijelovi koji će biti iznad pruge, ali to je samo korak prema kraju. (ništa s izgradnjom ovog pravca nije bilo brzo ni pravodobno)

http://i.imgur.com/t1RbKzL.jpg

Jedino je možda Bandić plasirao da se "počinje" raditi ove godine (kako je pustio minibuse u promet nakon što je njegova zamjenica to već učinila, no očito nedostatak ideje), ali radi se već dugo.

 

 

Skoro svakodnevno onuda idem na faks, neki konkretniji i značajniji radovi počeli su krajem ljeta ove godine, prije toga nisam vidio ni r od radova..



#43 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 23.11.2016. - 22:01

Pa kako rekoh, sjeverni prilaz i uspon na nadvožnjak je građen par godina prije same konstrukcije iznad pruge...

No dobro, da, u strogom smislu nadvožnjak se radi od ove godine.



#44 tramvajac 92

tramvajac 92
  • Članovi
  • 2,593 posts
  • Joined 20.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 23.11.2016. - 22:09

Da se napravi tramvaj do Petruševca, logično bi bilo preurediti 307, 308, 309, 321 da hvataju to okretište u Petruševcu. Malo je glupo se vozati okolo ako se može direktnije doći do tramvaja (i složiti linije tako da se ne događa kombinacija Zapruđe - Črnkovec - Sasi - Črnkovec - Strmec - Črnkovec - Velika Gorica) s još dodatnim ulaskom do Petruševca svaki put (što je dodatnih 2 km po ulasku i 2 km za izlazak).



#45 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,025 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 23.11.2016. - 22:55

Pa rekli smo da nećemo ovdje pisati o tom kontekstu povezivanja zračne luke i VG sa tramvajem. Dakle, naravno da je ovaj projekt rađen za klasični tramvajski promet za potrebe gradskih naselja gdje pruga prolazi, i to je jedini smisao, a ideja o tome da će ta pruga biti okosnica JGP-a do zračne luke je naravno debilizam. 

 

Kažem kod ideje pruge do Kosnice ništa ne drži vodu niti smisao. Tek se može zažmiriti na jedno oko ili se praviti glup i malo naivan i reći, ajde ta pruga će privući stanovništvo pa će se i taj dio Kosnice te Zagreba razvijati zbog blizine tramvaja, što ima smisla ali jednostavno nije dovoljan razlog da bi se pruga zbog toga gradila, al ajd.

 

Ali o smislu pruge za dalje, bespredmetno je govoriti (pogotovo u ovoj temi).  

 

Dakle ova pruga nema veze sa Goricom, bez obzira što se tako čini i što god piše.



#46 MTA

MTA
  • Članovi
  • 499 posts
  • Joined 14.09.2009.
  • LocationZagreb

Posted 24.11.2016. - 08:13

I zato tramvaj treba ostat u Petruševcu do daljnjeg kao gradski tramvaj, 

 

Pitanje je da li gustoća naseljenosti i radnih mjesta objektivno traži i taj potez pruge... rekao bih da ima boljih potencijalnih projekata za te novce...



#47 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 24.11.2016. - 09:20

 

Pitanje je da li gustoća naseljenosti i radnih mjesta objektivno traži i taj potez pruge... rekao bih da ima boljih potencijalnih projekata za te novce...

Na potezu Petruševec-Struge (m.o. Petruševec i Žitnjak) živi oko 5.400 stanovnika a Kozari Putevi imaju 6.400 stanovnika (i to da ne računamo malo dalje Kozari Bok i Savica-Šanci koji imaju još nekoliko tisuća stanovnika ali trasa možda samo par kuća pokriva unutar 500 m), dakle nije puno gore nego Prečko s 13.000 prije nego su se dodatno izgradili Vrbani, pa eto, recimo da ima razloga i samo zbog stanovništva, iako su za razliku od Prečkog naselja široka pa će trebati održavati par autobusnih linija da dopune trenutne krakove 217 i 237, a između ima još polja puno većih od sadašnjih Vrbana za budući razvoj...

(Velika Kosnica, za usporedbu, ima 770 stanovnika, a 1000 s udaljenijim M. Kosnicom i Petinom, iako okretište iza mosta niti jednog jednog stanovnika neće pokriti standardom 500 m -.- , još jednom čestitke za plan)

 

Linija 217 svakih 15 minuta je dosta puna i objektivno zglobni bus je sličan KT4, a 237 vozi svakih 50 minuta i može napuniti ponekad i zglobni iako treba većinom solo koji bi trebao voziti češće. Nije baš uvjerljivo, ali nije ni loše... Treba računati i da se tamo može dovesti još autobusnih linija da pokrivaju velikogoričko područje, pa se opterećenje može povećati i možda 2x, pa eto, može se sigurno napuniti linija 1 svakih 10 minuta i da počnu voziti veći tramvaji. Bolje nego trenutno opterećenje za Dolje, a pogotovo za Savišće.

 

Pošto je koridor već osiguran osim ovog dijela Radničke koji treba dovršiti, uključujući ciljano smještene stupove kao nosače gornjeg voda, objektivni trošak nije veći od temeljite rekonstrukcije pruga u istoj dužini, možda čak manji jer treba samo raskopati travnjak a ne treba prvo demontirati postojeće osim kolnika u raskrižjima (osim u Bandićevom svijetu koji može preplatiti nabavku autobusa za punih 100 milijuna eura i naručiti sto projektnih studija za koridor jasan već 50 godina, no to je druga stvar).

 

No da, i ja kažem, zasad je neupitno jedino da treba sagraditi komad Zvonimirova-Vukovarska, jer tamo je zadnjih godina stvarno povećan broj potencijalnih korisnika, sve ostalo može čekati, iako vidim dosta jasnu perspektivu u komadu do Petruševca.

 

 

 

(OT) Naravno da se ostatak pravca nakon Vukovarske ne može uspoređivati s nekim drugim potencijalnim prugama poput Črnomerec-Ljubljanica-Horvaćanska, Glk-MSU, Vukovarska-kampus-Dubrava, one trebaju puno više pripreme da bi bile ostvarive, da ne pričamo o pravcima poput Kranjčevićeva-Špansko koji treba još i puno rušenja, ili Črnomerec-Vrapče i Dubec-Sesvete koji trebaju puno paralelnih cesta da bi sve skupa funkcioniralo, iako je preočito da bi tramvaji bili puni.

 

Iako bi da se i na postojeće prometnice, bez onog što stvarno treba osigurati, postave pruge kao Črnomerec-Vrapče ili Glk-MSU ili Dubec-Sesvete, za par godina bi objektivno otplatile operativne troškove na nespretnu gomilu malih autobusa koji tamo prolaze (a na Ilici njihova brojnost prosječno svakih 1 min zapravo vidljivo ometa i sav ostali promet dok bi tramvaj svakih 2-3 min poboljšao stvar i da nije izdvojen od gužve), a kasnije se mogu poboljšavati stvari iako bi paralelnu cestu kroz Kustošiju i sesvetsku obilaznicu da se riješe najgori čepovi u gradu sposobna vlast napravila za 2 godine i ne bi koštali ni blizu kao mega-Radnička koju se moglo pričekati barem 20-ak godina, no tako racionalno sigurno ne razmišlja ova vlast.



#48 orson

orson
  • Članovi
  • 4 posts
  • Joined 24.07.2009.
  • LocationZagreb

Posted 24.11.2016. - 23:30

Nego zanima me, zbilja nisam dugo tim djelom prošal (bit će preko godinu dana a sad će to bit i više jer neće više bit razloga za taj put), radi li se što u Radničkoj na onom djelu od rotora do pruge?

 

Evo link na album s fotografijama s gradilišta nadvožnjaka. Što se tiče rotora, tamo nema radova na proširenju ceste, ali se 50-ak metara sjeverno od njega gradi nekakva zgrada koja će biti jako blizu koridoru istočnog kolnika nove (proširene) ceste.



#49 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 2,566 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 25.11.2016. - 06:49

Umjesto rotora će doći podvožnjak u fazi nakon iduće.



#50 thomcro

thomcro
  • Članovi
  • 9,390 posts
  • Joined 30.12.2005.
  • LocationRijeka

Posted 25.11.2016. - 07:10

Evo link na album s fotografijama s gradilišta nadvožnjaka. Što se tiče rotora, tamo nema radova na proširenju ceste, ali se 50-ak metara sjeverno od njega gradi nekakva zgrada koja će biti jako blizu koridoru istočnog kolnika nove (proširene) ceste.

Hvala za fotografije.

 

Pretpostavljam da kad novi most bude gotov stari će se isto obnovit


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš


#51 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 25.11.2016. - 07:56

Hvala za fotografije.

 

Pretpostavljam da kad novi most bude gotov stari će se isto obnovit

Prema tlocrtu stari ili na mjestu starog bi trebao biti tramvajski dio, pošto vidim sad da su stupovi starog slični planu i radi se nove u istoj visini, vjerojatno se radi o obnovi ili možda čak ni to nije potrebno jer ovo osim prljavštine izgleda puno bolje nego recimo Jadranski most odozdola, a nosivost za tramvaj od 32 m i za napunjene kamione koji ovdje itekako prolaze u kolonama je slična (osim ako bandićevci neće opet čupat pa sadit kao na okretištu Savišće).



#52 orson

orson
  • Članovi
  • 4 posts
  • Joined 24.07.2009.
  • LocationZagreb

Posted 25.11.2016. - 09:30

Stari će se nadvožnjak rušiti kad se promet prebaci na novi istočni. Stupovi starog nadvožnjaka rušit će se do nivoa zemlje jer bi bilo preskupo potpuno uklanjanje. Novi nadvožnjaci viši su cca metar od staroga, probat ću to malo bolje uloviti na fotografijama ovog vikenda.



#53 DB

DB
  • Članovi
  • 11,551 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 25.11.2016. - 09:47

Svatko se jednog dana počne tuć u glavu zbog nepromišljenih poteza i izjava  :mrgreen:

 

Taman posla, niti pamtim kaj sam jutros jel, a kamoli kaj sam pisal o Bandićevim tramvajima!  :kul3



#54 DB

DB
  • Članovi
  • 11,551 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 25.11.2016. - 09:56

...

I zato tramvaj treba ostat u Petruševcu do daljnjeg kao gradski tramvaj ...

 

A čuj, s "tramvajskim" il "netramvajskim" mostom, zvučiš ko komentari o Bandiću ("pa tam su njegvi birači"laugh3.gif). 



#55 DB

DB
  • Članovi
  • 11,551 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 25.11.2016. - 09:58

...

 

Dakle ova pruga nema veze sa Goricom, bez obzira što se tako čini i što god piše.

 

Kak sam na početku napisal, zajebunil sam se oko teritorija - al ima veze - jer je Kosnica u Goričkoj općini. pleasantry.gif



#56 MTA

MTA
  • Članovi
  • 499 posts
  • Joined 14.09.2009.
  • LocationZagreb

Posted 25.11.2016. - 10:18

Na potezu Petruševec-Struge (m.o. Petruševec i Žitnjak) živi oko 5.400 stanovnika a Kozari Putevi imaju 6.400 stanovnika (i to da ne računamo malo dalje Kozari Bok i Savica-Šanci koji imaju još nekoliko tisuća stanovnika ali trasa možda samo par kuća pokriva unutar 500 m), dakle nije puno gore nego Prečko s 13.000 prije nego su se dodatno izgradili Vrbani, pa eto, recimo da ima razloga i samo zbog stanovništva, iako su za razliku od Prečkog naselja široka pa će trebati održavati par autobusnih linija da dopune trenutne krakove 217 i 237, a između ima još polja puno većih od sadašnjih Vrbana za budući razvoj...

(Velika Kosnica, za usporedbu, ima 770 stanovnika, a 1000 s udaljenijim M. Kosnicom i Petinom, iako okretište iza mosta niti jednog jednog stanovnika neće pokriti standardom 500 m -.- , još jednom čestitke za plan)

 

Linija 217 svakih 15 minuta je dosta puna i objektivno zglobni bus je sličan KT4, a 237 vozi svakih 50 minuta i može napuniti ponekad i zglobni iako treba većinom solo koji bi trebao voziti češće. Nije baš uvjerljivo, ali nije ni loše... Treba računati i da se tamo može dovesti još autobusnih linija da pokrivaju velikogoričko područje, pa se opterećenje može povećati i možda 2x, pa eto, može se sigurno napuniti linija 1 svakih 10 minuta i da počnu voziti veći tramvaji. Bolje nego trenutno opterećenje za Dolje, a pogotovo za Savišće.

 

Pošto je koridor već osiguran osim ovog dijela Radničke koji treba dovršiti, uključujući ciljano smještene stupove kao nosače gornjeg voda, objektivni trošak nije veći od temeljite rekonstrukcije pruga u istoj dužini, možda čak manji jer treba samo raskopati travnjak a ne treba prvo demontirati postojeće osim kolnika u raskrižjima (osim u Bandićevom svijetu koji može preplatiti nabavku autobusa za punih 100 milijuna eura i naručiti sto projektnih studija za koridor jasan već 50 godina, no to je druga stvar).

 

No da, i ja kažem, zasad je neupitno jedino da treba sagraditi komad Zvonimirova-Vukovarska, jer tamo je zadnjih godina stvarno povećan broj potencijalnih korisnika, sve ostalo može čekati, iako vidim dosta jasnu perspektivu u komadu do Petruševca.

 

 

 

(OT) Naravno da se ostatak pravca nakon Vukovarske ne može uspoređivati s nekim drugim potencijalnim prugama poput Črnomerec-Ljubljanica-Horvaćanska, Glk-MSU, Vukovarska-kampus-Dubrava, one trebaju puno više pripreme da bi bile ostvarive, da ne pričamo o pravcima poput Kranjčevićeva-Špansko koji treba još i puno rušenja, ili Črnomerec-Vrapče i Dubec-Sesvete koji trebaju puno paralelnih cesta da bi sve skupa funkcioniralo, iako je preočito da bi tramvaji bili puni.

 

Iako bi da se i na postojeće prometnice, bez onog što stvarno treba osigurati, postave pruge kao Črnomerec-Vrapče ili Glk-MSU ili Dubec-Sesvete, za par godina bi objektivno otplatile operativne troškove na nespretnu gomilu malih autobusa koji tamo prolaze (a na Ilici njihova brojnost prosječno svakih 1 min zapravo vidljivo ometa i sav ostali promet dok bi tramvaj svakih 2-3 min poboljšao stvar i da nije izdvojen od gužve), a kasnije se mogu poboljšavati stvari iako bi paralelnu cestu kroz Kustošiju i sesvetsku obilaznicu da se riješe najgori čepovi u gradu sposobna vlast napravila za 2 godine i ne bi koštali ni blizu kao mega-Radnička koju se moglo pričekati barem 20-ak godina, no tako racionalno sigurno ne razmišlja ova vlast.

 

Sjajna elaboracija.. isprintao sam ju čak pa na karti openstreetmap-a crtao što si spominjao. Poznata mi je većina ideja za nove pruge, ali nisam još čuo za ovu Črnomerec - Vrapče i ovu Dubec - Sevete.

Iako, kako spominješ, je ovaj dio do Petruševca sada investicijski u rangu rekonstrukcije pruge, i usporedio si ju sa Vrbanima (nisam znao da je tako malo ljudi na potezu pruge tamo - varaju više zgrade...), ipak je ova 2,5x duža do prve konekcije (Vukovarska) od Jarun - Vrbani i zaista slabo hvata korisnike (rijetko naseljeno i k tome težišta naselja daleko od osi pruge...).

Ovime bih energiju i novce definitivno prebacio na neki od ovih drugih spominjanih projekata... a inače o rasipanju gradskih novaca i izostanku ikakvih strateških prometnih projekata ne treba niti trošiti riječi...



#57 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 25.11.2016. - 12:04

http://www.metro-rep...-tram-line.html

 

 

CROATIA: The city of Zagreb called tenders on November 21 for contracts covering design work for the first phase of a planned tram line to Zagreb Airport.

The first phase would link Kvaternik Square with Velika Kosnica to the southeast of Zagreb. Construction would start on a 2·4 km section with six stops between Vukovar Avenue and Savišće, before moving to the 1·3 km, three-stop section immediately north of this, running from Vukovar Avenue to Zvonimirova Street. The southern section, running 4·4 km from Savišće to Velika Kosnica with four stops, would follow. This would include the laying of tram tracks on the existing Domovinski Bridge over the River Sava. The final part would be the 400 m northernmost section from Zvonimirova Street to Kvaternik.

The second phase of the airport line, running south from Velika Kosnica, would be 4·8 km long. In the longer term, the line could be extended to run past the airport to Velika Gorica, a satellite town of 64 000.

The airport line is expected to cost €50m to build and could open as early as 2019, although no official timeline has been set.

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

#58 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 25.11.2016. - 12:31

Stari će se nadvožnjak rušiti kad se promet prebaci na novi istočni. Stupovi starog nadvožnjaka rušit će se do nivoa zemlje jer bi bilo preskupo potpuno uklanjanje. Novi nadvožnjaci viši su cca metar od staroga, probat ću to malo bolje uloviti na fotografijama ovog vikenda.

Aha, da, ma naravno, zašto sam očekivao da bilo gdje u ovom projektu neće nepotrebno bušiti i rušiti. -.- Za povišenje nadvožnjaka bi bilo zanimljivo znati zašto je viši, standardnu visinu vlakova sigurno nisu promijenili zadnjih desetljeća, isto kao je li ispitana statika starog nadvožnjaka i zašto ne bi mogao nositi jedan tramvaj svakih 5 minuta dok preko njega sad prelazi natovareni kamion svake minute...

No vjerojatno nema razloga, Savišće je najbolje pokazalo kako se radi i gradi i ruši i mijenja visine i gabarite tek tako da bi se pljačkalo, a i dalje još i za svaku etapu uredno naprave priključak na staru cestu s rubnicima i pločnicima kao da će trajati do daljnjeg i sruše za godinu dana umjesto da se recimo gradi kao inače velike ceste, prvo jedan kolnik s privremenim priključkom na prijelazu pa drugi kolnik koji pomete privremenu gradnju da ne treba stalno rušiti potpuno izgrađene detalje... 



#59 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 25.11.2016. - 12:36

Sjajna elaboracija.. isprintao sam ju čak pa na karti openstreetmap-a crtao što si spominjao. Poznata mi je većina ideja za nove pruge, ali nisam još čuo za ovu Črnomerec - Vrapče i ovu Dubec - Sevete.

Iako, kako spominješ, je ovaj dio do Petruševca sada investicijski u rangu rekonstrukcije pruge, i usporedio si ju sa Vrbanima (nisam znao da je tako malo ljudi na potezu pruge tamo - varaju više zgrade...), ipak je ova 2,5x duža do prve konekcije (Vukovarska) od Jarun - Vrbani i zaista slabo hvata korisnike (rijetko naseljeno i k tome težišta naselja daleko od osi pruge...).

Ovime bih energiju i novce definitivno prebacio na neki od ovih drugih spominjanih projekata... a inače o rasipanju gradskih novaca i izostanku ikakvih strateških prometnih projekata ne treba niti trošiti riječi...

Črnomerec-Vrapče postoji kao ideja otkad je tramvaj 1910. došao na Črnomerec (a Vrapče bilo samostalna općina koja je počinjala na potoku Črnomerec), čak je postojao slijepi kolosijek dalje koji se vidi na nekim slikama iz 20-ih, a o Sesvetama se često priča na istoku grada, no inače oba komada nisu u GUP-u (koji naravno često nije mjerodavan), ali nisu ni zaboravljeni. Uglavnom to bi bile relativno kratke i jednostavne pruge s nesumnjivo puno putnika koje bi spojile tramvajsku mrežu i na intermodalne terminale sa željeznicom, a puno bi pomogle za micanje neodržive hrpe autobusa koji svi idu u istom smjeru dok uništavaju ceste (Ilica se prekopava svakih godinu-dvije, šahtovi brutalno propadaju) i otežavaju promet dok često stoje, veći tramvaj s izdržljivijom prugom bi u principu upravo trebao služiti da olakša probleme u ovakvim uvjetima ako je već upitno koliko ima smisla drugdje gdje se ne može utvrditi je li broj putnika baš tako velik...

 

Vrbani su sad dosta izgrađeni uz Horvaćansku ali ima iza još nekih praznih parcela iako se brzo popunjavaju, no 2000. južno od Hrvatskog sokola i sjeverno od Rudeške pa do Prečkog nije uopće bilo većih zgrada, bile su samo male kuće u mreži uličica koja je sad skoro nestala koliko je isprekidana, iako neke kuće još postoje (neke su i malo nakaradne kao ona ispred centra Point).



#60 orson

orson
  • Članovi
  • 4 posts
  • Joined 24.07.2009.
  • LocationZagreb

Posted 25.11.2016. - 13:56

Aha, da, ma naravno, zašto sam očekivao da bilo gdje u ovom projektu neće nepotrebno bušiti i rušiti. -.- Za povišenje nadvožnjaka bi bilo zanimljivo znati zašto je viši, standardnu visinu vlakova sigurno nisu promijenili zadnjih desetljeća, isto kao je li ispitana statika starog nadvožnjaka i zašto ne bi mogao nositi jedan tramvaj svakih 5 minuta dok preko njega sad prelazi natovareni kamion svake minute...

No vjerojatno nema razloga, Savišće je najbolje pokazalo kako se radi i gradi i ruši i mijenja visine i gabarite tek tako da bi se pljačkalo, a i dalje još i za svaku etapu uredno naprave priključak na staru cestu s rubnicima i pločnicima kao da će trajati do daljnjeg i sruše za godinu dana umjesto da se recimo gradi kao inače velike ceste, prvo jedan kolnik s privremenim priključkom na prijelazu pa drugi kolnik koji pomete privremenu gradnju da ne treba stalno rušiti potpuno izgrađene detalje... 

 

"Nova cestovna prometnica Radnicke ceste od Slavonske avenije do Domovinskog mosta u Zagrebu prelazi preko postojece dvokolosijecne elektrificirane željeznicke pruge Sesvete-Velika Gorica u km 7+718. Na tome mjestu uz magistralnu željeznicku prugu nalaze se i dva industrijska neelektrificirana kolosijeka, po jedan sa svake strane uz lijevi i desni kolosijek glavne pruge. Nova cestovna prometnica Radnicke ceste, nakon završetka 3. faze izgradnje imat ce ukupno tri nova nadvožnjaka. Dva nadvožnjaka imaju kolnike za cestovni promet i pješacke staze za prolaz pješaka i biciklista, a treci s dva kolosijeka služit ce prijelazu samo za tracnicka vozila. Jedan nadvožnjak ce se graditi s lijeve, a drugi s desne strane postojece cestovne prometnice. Nakon završetka radova na oba nadvožnjaka na lijevom i desnom kolniku, srušit ce se postojeci nadvožnjak i na njegovom mjestu izgradit ce se treci nadvožnjak za prijelaz tracnickih vozila. Svaki nadvožnjak na lijevom i desnom kolniku s pješackom stazom imat ce ukupnu širinu 13,35 m, a treci nadvožnjak u sredini za tracnicka vozila nema pješacke staze i širina mu je 11,90 m. Međusobni razmaci novih nadvožnjaka iznose po 0,1 m, pa ce ukupna širina novih objekata nakon završetka 3. faze iznositi 38,80 m što je ujedno i ukupna širina prekrivanja svih kolosijeka željeznicke pruge. Svi nadvožnjaci su usporedni i križaju kolosijeke željeznickih pruga pod kutem 77°18'.
 
Visine donjih rubova svih nadvožnjaka iznad gornjeg ruba tracnice lijevog i desnog kolosijeka glavne pruge iznose od 6,630 m do 6,655 m, a iznad industrijskih kolosijeka iznose od 7,030 m do 7,165 m. Takve visine u potpunosti zadovoljavaju normalni prolaz lancanice kontaktne mreže na elektrificiranim kolosijecima i normalnom visinom kontaktne mreže iznad gornjeg ruba tracnice 5.500 mm, ali sa smanjenim sistemskim visinama 1.200 mm na konzolama portala br. 93-94 i 95-96 na lijevom i desnom kolosijeku.
 
Postojeće postrojenje kontaktne mreže ispod sadašnjeg nadvožnjaka na Radnickoj cesti prilagođeno je postojecoj visini svjetlog otvora na nadvožnjaku koji iznosi 5.620 mm. Stoga su sada na tome mjestu primjenjena nestandardna tehnicka rješenja za smanjene sistemske visine uz primjenu najmanje visine kontaktne mreže 5.020 mm. Takvo postojece tehnicko rješenje kontaktne mreže ne zadovoljava projektiranim brzinama i novim potrebama, pa se mora izvesti rekonstrukcija kontaktne mreže prilagođavanjem situaciji novih nadvožnjaka."
 
"Na mjestu prolaza kontaktne mreže ispod nadvožnjaka, primijenjene su nestandardne sistemske visine 800 mm s projektiranim visinama voznog voda 5.280 mm na lijevom i 5.250 mm na desnom kolosijeku. Ove visine prilagođene su postojecoj visini donjeg ruba konstrukcije nadvožnjaka. Tijekom prošlih 20 godina, zbog strojnog reguliranja kolosijeka podizala se je visina razinice na oba kolosijeka, a s tim su se smanjivale visine kontaktne mreže. Danas su ove visine najmanje i iznose jedva nešto više od 5.020 mm iznad gornjeg ruba tracnice. Zbog smanjenih i nestandardnih sistemskih visina, nije ni ugrađeno 'Y' uže."
 
Citati su iz natječajne dokumentacije.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users