Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Pruga Kvaternikov trg - Velika Kosnica


  • Please log in to reply
404 replies to this topic

#401 zacky

zacky
  • Članovi
  • 313 posts
  • Joined 24.02.2008.

Posted 19.06.2019. - 18:23

Pa reducirani plan manje košta za izvest,sagradit.

Također je i jeftinije za održavat.

Čemu radit nepotrebne kapacitete unaprijed.

Bitno je osposobit liniju,a zatim ako bude potrebe ide se dalje.

Pa Zagreb-Rijeka npr. ima samo jedan kolosijek 150 godine i više,zašto ne bi mogla jedna Kosnica.



#402 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 19.06.2019. - 19:35

Ti uopće pratiš sugovornike ili?

 

Pokušavam ti već triput napisati da je kapacitet autobusa postojećih linija na relaciji Kvatrić-Petruševec već definitivno i vrlo lako provjerljivo dvostruko veći od onog koji zagovaraš nakon takve izvedbe (ipak vrlo skupog, vjeruj mi da ga ovim nisi osjetno pojeftinio) tramvaja. I nikom ništa što se tiče tvoje ideje, samo dalje po istom kao da taj podatak ne postoji?

Molio bih te da se više ne ponavljamo, daj prvo probaj objasniti gdje je tu razlog da si osmisliš koncept "čemu unaprijed" kad je ovo što si napisao nema mogućnost da podnese ni polovicu postojećih zahtjeva a kamo li da prati zahtjeve ikakvog razvoja koji se može očekivati??

 

A ovakvo spominjanje željeznice i (realno malo bitne, druge lokacije su pravi predmet rasprave) "jedne Kosnice" u priči je također potpuno kaotično. Nema smisla tako banalizirati sve skupa.



#403 sutla

sutla
  • Članovi
  • 972 posts
  • Joined 01.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 20.06.2019. - 01:27

Pa reducirani plan manje košta za izvest,sagradit.

Također je i jeftinije za održavat.

Čemu radit nepotrebne kapacitete unaprijed.

Bitno je osposobit liniju,a zatim ako bude potrebe ide se dalje.

Pa Zagreb-Rijeka npr. ima samo jedan kolosijek 150 godine i više,zašto ne bi mogla jedna Kosnica.

Ne možeš uspoređivati vlakove sa tramvajem. Vlak može vući jako puno vagona, putnika ili tereta. Tramvaji su ograničeni kapacitetom. Naj veći je bio bik sa dvije prikolice, a i on je koliko se sjećam imao nategnuto 300 stajaćih mjesta i mislim 24 sjedećih po kolima. Dakle, malo. Jednokolosječne pruge u Zagrebu za tramvaj su potpuno neisplative. To da se napravi neki mali komadić od par stanica negdje je jedno, a ovo gdje treba napraviti 12,9 km pruge samo od Kvatrića do Petruševca (u jednom smjeru) je suludo, naročito ako bi pruga išla i preko mosta do ko zna kud, možda i do Gorice. Tako veliki projekt je skup zbog izgradnje kontakne mreže, ispravljačkih stanica, stajališta, i jedina bi ušteda bila na tračnicama, ali bi za mimoilazišta trebao postaviti puno skretnica, zatim semafore koji bi regulirali takav promet, pa je vrlo upitno koliko bi to bilo jeftinije, naročito kad je trasa već napravljena za dva kolosjeka pa bi to trebalo mijenjati, prekrajati postojeća već napravljena križanja, čemu to? Evo, jednokolosječni spoj bi se mogao napraiti od remize do Horvaćanske. To je duljina jedne stanice pa nikom ništa, a možda bi bilo lakše tako nešto za prvu ruku povući iz spremišta, jer dva kolosjeka su dio nekog budućeg većeg projekta od Črnomerca do Blata preko novog mosta. To sam ovako sa bubnuo. Inače ne znam di bi drugdje jedan kolosjek u Zagrebu bio ok. Ne možeš uspoređivati niti Osijek koji je puno manji od Zagreba i njima su dosta i oni prerađeni solo T3, Di bi solo tramvaj bio odgovarajući u Zagrebu osim na 15? Eto, ta pruga, da je napravljena nekad kao jednokolosiječna bi zadovoljavala. Kad bude žičara ne. Sad trenutno bi jedan kolosijek bio dosta pošto voze samo dva vozna reda. Oni bi imali plansko mimoilaženje negdje na sredini. 



#404 zacky

zacky
  • Članovi
  • 313 posts
  • Joined 24.02.2008.

Posted 02.07.2019. - 11:47

Pa stranicu prije sam naveo da bi promet bio mali usljed malog prometa aerodroma.

Teoretskih 570 putnika/h pri godišnjem prometu terminala od 5 mila putnika,sada je nešto preko 3 milje..

To da je ušteda samo na tračnicama nije točna,jer i te tračnice stoje na betonskoj podlozi koja pak stoji,opet na nekakvoj podlozi.

Dvije žice u kontaktnoj mreži umjesto jedne.

I da,to navedeno do izražaja ekonomski,pa i graditeljski,logistički i štajaznam sve ne, dolazi baš na dugačkim dionicama poput ove.



#405 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 02.07.2019. - 12:42

Opet samo aerodromski prosjeci (a ne maksimumi u špicama itd.) kao jedina referenca... Nisi se očito potrudio shvatiti ništa od ostalog spomenutog konteksta oko Petruševca i VG i cijele priče s novom zonom koja se već solidno razvija, i činjenice da autobusi već voze s kapacitetom preko 600 put/h, tako da bolje da zaključimo da ne vrijedi ponovo raspravljati.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users