Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Pruga Kvaternikov trg - Velika Kosnica


  • Please log in to reply
404 replies to this topic

#21 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 2,566 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 22.11.2016. - 18:28

 

Moguće da je i izgradnja tramvajskog nadvožnjaka razlog zakaj je u ovoj fazi dobivena dozvola "samo" do Kosnice, odnosno, da i nije definiran priključak tramvaja na novi terminal, a pogotovo ne nastavak pruge prema Velikoj Gorici ...

U svakom slučaju, tramvaj na pljunomet do aerodroma je barem neki zalog dovršenja projekta. Bandićeva bulažnjenja to sigurno nisu.

 

Ovo može biti zalog samo za još jedno besmisleno trošenje para.



#22 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 22.11.2016. - 20:00

Tako je. To je jedini argument za gradnju pruge do Kosnice, a ne kraće do Petruševca. Mislim da se i oni time vode.
Također morate računati na to da tramvaj generira razvoj i urbanizaciju, pa ne treba neku pustopoljinu promatrati u tom kontekstu nakon izgradnje tramvajske pruge.

No sa svim ostalim argumentima se slažem.

Generira i dodatne troškove za održavanje pruge i mosta, i nedoumicu oko subvencija i tarifa, a ako se i utrostruči stanovništvo Kosnice opet će biti na samo 1/3 stanovništva područja Petruševec-Struge da i ne računamo Kozare i industriju... Dakle u takvu zabit nema nikakvog smisla dovesti tramvaj, baš nikakvog, samo veliki trošak i teško rješive zavrzlame oko jurisdikcije i subvencija.

Ako nešto treba urbanizirati to su uostalom prvo polja u Zagrebu od Slavonske do mosta, pogotovo jugozapadna strana nakon Savišća, čemu ići dalje od toga dok se ne razriješi pitanje spajanja aerodroma? Da se i riješi, kome će onda trebati Kosnica?? Uzmimo dvije opcije dugoročnog razvoja -

A: da se riješi da i vlak do ide aerodroma, tramvaj svejedno treba voziti u Petruševec, a u Kosnicu ne. Kasnije može prijevoz za aerodrom kao dopuna vlaku i gradskom prijevozu u VG, ali Kosnica neće imati nikakav značaj.

No pogotovo ako pobijedi lošija opcija i

B: ako isključimo vlak i ako tramvaj postane osnovna linija za VG bez vlaka, izgledno je da će baš zato biti potrebna dodatna gradska linija do Petruševca zbog opterećenja za VG, ali NE do Kosnice koja će dodatno zakomplicirati uvjete korištenja jer VG neće htjeti to plaćati..... I pogotovo neće imati smisla ni za Zagreb plaćati praznu liniju do tog okretišta dok će stvarati gubitke zbog održavanja mosta.

Dakle u oba slučaja, treba postojati okretište Petruševec.

Vidjet ćete ako se dogodi Kosnica, VG i ZG će imati nove godine gloženja oko subvencija ZET-u za taj glupi komadić i mislim da će uostalom Zagreb kasnije opet izgraditi okretište Petruševec da si skrati muke (a da u nečiji džep ode novac na gradnju novog okretišta kako je trebalo dva puta sanirati raskrižje Savišće)... 

 

Ja ne razumijem uopće o kakvom zalogu bliže aerodromu pričate. Most je potpuno spreman za gradnju pruge bez puno razmišljanja. Korak do Petruševca bi bio održiv i smislen, a za sve dalje treba prvo pripremiti put za aerodrom, bez toga nema govora o približavanju, jednako je daleko kao da i ne postoji jer nitko neće vući kofere 5 km, to je samo 2 km bliže nego Zapruđe, duplo dalje nego da netko ide od trenutne ž.s. V. Gorica i četiri puta dalje od 268 do aerodroma, dakle baš nikakva veza bolja nego Zapruđe ili Petruševec, totalna nula, a za spajanje s centrom i duža opcija nego bus iz Novog Zagreba, još jedan minus, samo minusi i nikakve prednosti i pravi razloz. Pogledajte kartu.



#23 DB

DB
  • Članovi
  • 11,549 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 22.11.2016. - 20:58

 

Ovo može biti zalog samo za još jedno besmisleno trošenje para.

 

Tja, svaki metar tramvajske pruge je trošenje para, više il manje besmisleno (ovisno o udaljenosti od najvećih gužvi).



#24 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,023 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 22.11.2016. - 21:00

Ma Ivan jasno je to. Ali ponekad treba razmišljati po njihovoj "logici". A logika je ta, ako već pruga postoji preko mosta tu je pod nosom Velike Gorice pa se nekako nudi kao logična opcija za produljenje jednog dana. Bez toga bi taj projekt mogao pasti u zaborav.

 

Realno to bi možda i bilo dobro jer bi se konačno fokusirali isključivo na željeznicu (ali opet što bi bilo kad bi bilo).

 

E sad zdravi razum i bez previše inenjerskog razmišljanja navodi na to da taj dio od Petruševca dalje i nema smisla, no tako se kod nas ne vodi grad/zemlja, i kad govorimo o konkretnim stvarima teško uzeti u obzir takav način razmišljanja kad kod nas ništa ne funkcionira tako.

Prema toma ja računam da će se tramvaj do Kosnice zaista izgraditi pa gledam kako to iskoristiti kad već eto postoji i koje su dobre strane toga (a ima ih jako malo).

 

I nemojmo samo otići na smisao povezivanja tračničkom vezom ZG i VG jer imamo temu za to.



#25 DB

DB
  • Članovi
  • 11,549 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 22.11.2016. - 21:00

.... 

Ja ne razumijem uopće o kakvom zalogu bliže aerodromu pričate. Most je potpuno spreman za gradnju pruge bez puno razmišljanja. ...

 

Pa eto i sam veliš - i onda se sam sebi čudiš. Povuče se pruga do kud se može, a onda se broji dalje ...



#26 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 22.11.2016. - 21:32

 

Pa eto i sam veliš - i onda se sam sebi čudiš. Povuče se pruga do kud se može, a onda se broji dalje ...

A što se broji točno? Kakva je to logika? Dugoročno treba razmišljati u čijoj je nadležnosti koja etapa, koji su cost-benefiti nekoliko godina vođenja rastrošne linije i održavanja i trošenja infrastrukture u prazno polje prije nego ima šanse dosegnuti cilj, koliko će to okretište koštati i u upotrebi i kasnije kad se ode dalje koliko će biti beskorisno. Treba odrediti gdje će biti terminali i druge važne točke za buduću organizaciju i orijentirati se prema njima u planiranju etapa, a ne ubacivati komadiće bez strateškog smisla, što znači dokud pruga može doći? Može i do Istanbula pa nema smisla.

Sva logika i ekonomija upućuje na Petruševec ne samo kao na privremeni kraj linije nego i kao na budući kraj urbane cjeline grada i u slučaju produženja pruge će biti točka koja može trebati dodatni kapacitet prijevoza dok Kosnici za tramvaj koji ne ide dalje trebaju još desetljeća razvoja koji trenutno nije na vidiku, i gdje onda treba biti terminal? Ne znam u kojem svemiru moramo uzeli trenutnu prohodnost mosta kao obavezu za gradnju pruge... :roll:

Most se bez problema prijeđe kad se osigura nastavak projekta, a ne da treba prijeći most i onda se pitati kako i hoće li dalje, a dotad rasipati novce na održavanje beskorisnog komada.

 

I ako se prvo sagradi dodatni nadvožnjak nad A3 a ne osigura prolaz do aerodroma, hoće li sljedeće okretište biti Črnkovec? Potpune gluposti...



#27 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 22.11.2016. - 21:45

 Bez toga bi taj projekt mogao pasti u zaborav.

Jao, pa neće cesta i most zarasti u korov i raspasti se ako tramvaj ne ode do Kosnice.

Svima je jasno da postoji koridor i da se može iskoristiti onda kad bude trebalo (odnosno kad bude političke volje). Puno više će se izgubiti dezorganiziranim vođenjem projekta, dodatnih operativnih troškova i dogradnje potrebne infrastrukture, nego da se za prelazak mosta pričeka objektivno povoljna situacija.

Još jedna stvar o kojoj očito nitko ne razmišlja, ako tramvaj ode u polje i svi vide koliko je "beskoristan", to na kraju ugrožava političku volju da se ide dalje jer glasači mogu početi ismijavati projekt i budući političari graditi kampanju na tome da ih se sa svime skupa radi budalama i da je potrebno zaustaviti i taj projekt i daljnje širenje tramvaja bilo gdje u gradu i okolici. Pogotovo kroz područje V. Gorice koja ima manji proračun i, očito u zadnjih 20 godina, malo volje za ulaganje u ZET.

 

Nemojte biti smiješni s prilagođavanjem toliko manjkavom projektu samo da bi se nešto napravilo, ovdje možemo zrelo razgovarati... Na kraju stvari prije ili kasnije dođu na naplatu.



#28 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,538 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 23.11.2016. - 11:30

http://www.jutarnji....zgrada/5291347/

 

PROJEKT STOLJEĆA Kreće gradnja tramvajske pruge od Kvatrića do Zračne luke, slijede velike izmjene u prometu, jedini problem je jedna zgrada
  • AUTOR: 
    • Tomislav Mamić, 
    • Daria Bertek
  •  

  • vvv.jpg

 

Gradonačelnik Milan Bandić u svojem stilu ulazi u predizbornu kampanju za nadolazeće lokalne izbore koji su na rasporedu u svibnju 2017. godine.

 

Naime, kao i svaki put pred same izbore, iz riznice ostvarenih i neostvarenih predizbornih želja iskoči veliki kapitalni projekt koji je upravo u to vrijeme spreman za realizaciju.

Ovog puta to je tramvajska pruga od Kvaternikova trga do Velike Kosnice koja bi trebala povezivati centar metropole s novom zgradom Zračne luke “Franjo Tuđman”, za koju će Grad, prema nekim neslužbenim procjenama, izdvojiti oko 50 milijuna eura, a koja bi trebala biti gotova, kako je Bandić ranije najavjivao do 2019.

Prema natječaju za projektnu dokumentaciju vrijednom tri milijuna kuna, koji je jučer objavljen, gradnja je planirana u četiri etape, a prema kojoj bi se građani do Kosnice vozili 33 minute, a tramvaj bi išao svakih 9 minuta. U prvoj će se napraviti pruga u Radničkoj cesti na središnjem dijelu prometnice od Ulice grada Vukovara do okretišta Savišće. Druga etapa bit će gradnja pruge u Heinzelovoj od Zvonimirove do Ulice grada Vukovara, nakon čega na red dolaze radovi u Radničkoj - gradnja pruge od Savišća preko Domovinskog mosta sve do Velike Kosnice. Zadnja etapa je gradnja trase od Kvaternikova trga do Zvonimirove ulice, koja će se raditi nakon što sve drugo bude gotovo. Vrlo je jasno zbog čega je upravo ta trasa i posljednja etapa cijelog projekta.

Izmjene u prometu

Naime, da bi sagradili prugu od Kvatrića do Zvonimirove potrebno je riješiti problem zgrade  u kojoj je Centar banka, koja je sagrađena još 1928. godine kao zatvoreno javno kupalište. Ta zgrada je zaštićeno kulturno dobro i gradska uprava, bude li željela završiti cijeli projekt, morat će ili zgradu srušiti ili djelomično izmijeniti projekt.

panorama_zagreb121-210509.jpg

Prema planu, na cijeloj trasi između Kvatrića i Kosnice bit će 12 tramvajskih stanica, i to Heinzelova, Branimirova, Veterinarski fakultet, Vukovarska, Radnička, Slavonska, Pokupska, Kanalski put, Savišće, Črnkovečka, Žitnjačka i Petruševac.

pruga.jpg

Tijekom gradnje nove tramvajske trase najavljene su izmjene u dvije dosadašnje linije - 2 (Črnomerec - Savišće) i 1 (Zapadni kolodvor - Savišće). Linija 2 će tijekom prve etape radova postojećom trasom sve do križanja Ulice grada Vukovara i Heinzelove, gdje će skrenuti na novosagrađenu trasu do okretišta Savišće. Time će se dužina trase smanjiti za jedan kilometar, a s obzirom na to da će broj tramvaja ostati isti, u ZET-u se nadaju kako će time dobiti na kvaliteti prijevoza.

Povezivanje kolodvora

Linija broj 1, koja sada prometuje do Borongaja, za vrijeme druge etape skretat će u Heinzelovu i voziti preko okretišta Savišće sve do novog terminala u Velikoj Kosnici. Ako se ovakva organizacija prometa pokaže zadovoljavajućom, u ZET-u će razmisliti o trajnim promjenama voznog reda, s obzirom na to da bi linija 2 povezivala Zračnu luku, autobusni kolodvor i Glavni kolodvor.

pruga2.jpg

Intenzivan posao

U smjernicama za izradu dokumentacije naznačena je mogućnost završetka linije u novoj zračnoj luci, s okretištem u zoni NK Radnik.

Projekt tramvajske pruge prema novoj zračnoj luci u Gradskoj upravi počeo se intezivno pripremati još 2014. godine, a na temu razgovarali su u srpnju ove godine Bandić i velikogorički gradonačelnik Dražen Barišić. Rekli su kako svakog dana na ovoj relaciji putuje oko 25 tisuća građana. Bandić je tada najavio kako će se građani u tim smjerovima tramvajem voziti do kolovoza 2018. godine “ako Bog da zdravlje, a sugrađani povjerenje”.



#29 DB

DB
  • Članovi
  • 11,549 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 23.11.2016. - 13:14

A što se broji točno? Kakva je to logika? Dugoročno treba razmišljati u čijoj je nadležnosti koja etapa, koji su cost-benefiti nekoliko godina vođenja rastrošne linije i održavanja i trošenja infrastrukture u prazno polje prije nego ima šanse dosegnuti cilj, koliko će to okretište koštati i u upotrebi i kasnije kad se ode dalje koliko će biti beskorisno. Treba odrediti gdje će biti terminali i druge važne točke za buduću organizaciju i orijentirati se prema njima u planiranju etapa, a ne ubacivati komadiće bez strateškog smisla, što znači dokud pruga može doći? Može i do Istanbula pa nema smisla.

Sva logika i ekonomija upućuje na Petruševec ne samo kao na privremeni kraj linije nego i kao na budući kraj urbane cjeline grada i u slučaju produženja pruge će biti točka koja može trebati dodatni kapacitet prijevoza dok Kosnici za tramvaj koji ne ide dalje trebaju još desetljeća razvoja koji trenutno nije na vidiku, i gdje onda treba biti terminal? Ne znam u kojem svemiru moramo uzeli trenutnu prohodnost mosta kao obavezu za gradnju pruge... :roll:

Most se bez problema prijeđe kad se osigura nastavak projekta, a ne da treba prijeći most i onda se pitati kako i hoće li dalje, a dotad rasipati novce na održavanje beskorisnog komada.

 

I ako se prvo sagradi dodatni nadvožnjak nad A3 a ne osigura prolaz do aerodroma, hoće li sljedeće okretište biti Črnkovec? Potpune gluposti...

 

Broje se (kilo)metri. Logika je da se protegneš kolko ti je pokrivač (odnosno slobodna trasa, znači otkupljeno i uređeno zemljište) dug.

Doduše, kolko si zapel za Petruševec, zaboravil si da do njega treba isto tak jedan most (navodno samo za tramvaj) - prek željezničke pruge.  :kul2



#30 drazenb67

drazenb67
  • Članovi
  • 993 posts
  • Joined 04.10.2005.

Posted 23.11.2016. - 13:52

Trebaju 2 za cestovni promet(3+3trake) i najvjerojatnije novi tramvajski na mjestu sadasnjeg cestovnog.(usponi na rampama) Nisam provjerio ali se navodno pocelo graditi cestovne mostove...
drazen

#31 DB

DB
  • Članovi
  • 11,549 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 23.11.2016. - 13:59

... i najvjerojatnije novi tramvajski na mjestu sadasnjeg cestovnog.(usponi na rampama) ...

 

Pa da, upravo to velim. d025.gif



#32 josip

josip
  • Članovi
  • 5,724 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 23.11.2016. - 15:17

Trebaju 2 za cestovni promet(3+3trake) i najvjerojatnije novi tramvajski na mjestu sadasnjeg cestovnog.(usponi na rampama) Nisam provjerio ali se navodno pocelo graditi cestovne mostove...


Grade se i to dosta brzo.

#33 thomcro

thomcro
  • Članovi
  • 9,390 posts
  • Joined 30.12.2005.
  • LocationRijeka

Posted 23.11.2016. - 15:27

Jedno pitanje: nikako da skužim, predviđa se gradnja zaokretnice u Velikoj Kosnici, do kud? Do centra Velike Kosnice? Ili će možda tu tramvaj skretati prema aerodromu? Po gugl mapu od centra V.K. do aerodroma ima cca. 2 km ... kako će oni koji će na letalo proć tu dionicu? Pješke?


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš


#34 DB

DB
  • Članovi
  • 11,549 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 23.11.2016. - 15:52

... Po gugl mapu od centra V.K. do aerodroma ima cca. 2 km ... kako će oni koji će na letalo proć tu dionicu? Pješke?

 

...

Intenzivan posao

U smjernicama za izradu dokumentacije naznačena je mogućnost završetka linije u novoj zračnoj luci, s okretištem u zoni NK Radnik. ...



#35 thomcro

thomcro
  • Članovi
  • 9,390 posts
  • Joined 30.12.2005.
  • LocationRijeka

Posted 23.11.2016. - 17:39

U smjernicama za izradu dokumentacije naznačena je mogućnost završetka linije u novoj zračnoj luci, s okretištem u zoni NK Radnik. ...

:oops: (to mi je promaklo)


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš


#36 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 23.11.2016. - 19:19

Projekt tramvajske pruge prema novoj zračnoj luci u Gradskoj upravi počeo se intezivno pripremati još 2014. godine, a na temu razgovarali su u srpnju ove godine Bandić i velikogorički gradonačelnik Dražen Barišić. Rekli su kako svakog dana na ovoj relaciji putuje oko 25 tisuća građana. Bandić je tada najavio kako će se građani u tim smjerovima tramvajem voziti do kolovoza 2018. godine “ako Bog da zdravlje, a sugrađani povjerenje”.

 

Zar nisu već počeli s gradnjom ove pruge ??? :mrgreen:

 

Jasno mi je da Bandiću trebaju glasovi birača, ali šta je Barišiću trebalo da se upetlja u sve to ? Kaj se i njemu trese stolica pa je počeo obećavati nemoguće ? :hm



#37 thomcro

thomcro
  • Članovi
  • 9,390 posts
  • Joined 30.12.2005.
  • LocationRijeka

Posted 23.11.2016. - 19:58

...  šta je Barišiću trebalo da se upetlja u sve to ?... :hm

Svatko se jednog dana počne tuć u glavu zbog nepromišljenih poteza i izjava  :mrgreen:


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš


#38 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 23.11.2016. - 20:52

Jedno pitanje: nikako da skužim, predviđa se gradnja zaokretnice u Velikoj Kosnici, do kud? Do centra Velike Kosnice? Ili će možda tu tramvaj skretati prema aerodromu? Po gugl mapu od centra V.K. do aerodroma ima cca. 2 km ... kako će oni koji će na letalo proć tu dionicu? Pješke?

Ima i više.

Nemojte se inspirirati gornjom kartom jer je debilna, naravno da okretište neće biti nasred čvora na autocesti (a neće biti ni u naselju Kosnica).

Vidi se i kako su nasumično prikazali jednako udaljene stanice do Petruševca, nisu u skladu sa stvarnim pozicijama, dakle nikakav trud Jutarnjeg, diletantizam.

 

 

Što se tiče konstatacije o 2 km, prvo, neće ići do centra V. Kosnice tako da po standardima modernog JGP-a tramvaj do južne strane mosta neće zadovoljavajuće pokriti ni stanovništvo Kosnice.

 

Drugo, preko aerodroma ne možemo računati udaljenost zračnom linijom, pogotovo ne samo do piste, do novog terminala ima preko 5 km od kraja mosta do terminala, možda zapravo prije 6,5 km, kad se napravi cesta od Bapča do terminala koju bi pruga trebala pratiti.

 

Dakle kako rekoh, nije baš puno bliže nego Zapruđe kad se napravi nadvožnjak na Sarajevskoj. To nije nikakva povezanost JGP-om, to je širina srednje velikog grada...

 

Napisati u članku da će se okretištem Kosnica povezat zračna luka je maksimum pranja mozga, ili je stvar nesposobnosti novinara da kritički preispita situaciju, ili je izglednije pozitivni spin o gluposti preko mašinerije Bandićevog Jutarnjeg.



#39 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 23.11.2016. - 21:14

Trebaju 2 za cestovni promet(3+3trake) i najvjerojatnije novi tramvajski na mjestu sadasnjeg cestovnog.(usponi na rampama) Nisam provjerio ali se navodno pocelo graditi cestovne mostove...

 

 

Broje se (kilo)metri. Logika je da se protegneš kolko ti je pokrivač (odnosno slobodna trasa, znači otkupljeno i uređeno zemljište) dug.

Doduše, kolko si zapel za Petruševec, zaboravil si da do njega treba isto tak jedan most (navodno samo za tramvaj) - prek željezničke pruge.  :kul2

Uh... 

Kakav "tramvajski most"... To je samo široki nadvožnjak s mjestom za prugu na sredini ceste, kao i ostatak Radničke, jedino je donji ustroj od tri komada, ali izgledat će kao jedna cjelina, gradi se sve skupa (a možda je tramvajski dio i postojeći nadvožnjak a ne budući na mjestu? nisam siguran).

@josip Nije jako brzo jer se radovi na sjevernom usponu odvijaju već preko 3 godine, sad samo dolaze dijelovi koji će biti iznad pruge, ali to je samo korak prema kraju. (ništa s izgradnjom ovog pravca nije bilo brzo ni pravodobno)

http://i.imgur.com/t1RbKzL.jpg

Jedino je možda Bandić plasirao da se "počinje" raditi ove godine (kako je pustio minibuse u promet nakon što je njegova zamjenica to već učinila, no očito nedostatak ideje), ali radi se već dugo.

 

 

Ono što nije u fazi izgradnje je komad prometnice od nadvožnjaka do rotora Petruševec, pa pošto se i svaka takva dionica u razini radila barem godinu dana ili puno više kao da je neki mega-tunel, pričati o početku 2018. za puštanje pruge je već i radi toga nemoguće (ne bi bilo u normalnim uvjetima, može se zapravo čak i prugu prvo napraviti pa uz to cestu, ali s iskustvom bandićevskih radova, proći će dosta vremena da se prvo dovrši cesta i usko grlo, a to će biti 12 godina nakon otvaranja mosta... briljantno).



#40 thomcro

thomcro
  • Članovi
  • 9,390 posts
  • Joined 30.12.2005.
  • LocationRijeka

Posted 23.11.2016. - 21:28

... ili je stvar nesposobnosti novinara da kritički preispita situaciju ...

Nije to ništa novo, naučili smo s godinama da neka piskarala ne zaslužuju ni da ih piskaralima nazivamo.

 

Nego zanima me, zbilja nisam dugo tim djelom prošal (bit će preko godinu dana a sad će to bit i više jer neće više bit razloga za taj put), radi li se što u Radničkoj na onom djelu od rotora do pruge?


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users