Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Pruga Kvaternikov trg - Velika Kosnica


  • Please log in to reply
404 replies to this topic

#1 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,023 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 21.11.2016. - 18:05

Danas je objavljen javni natječaj za izradu projektno-tehničke dokumentacije za prugu Kvaternikov trg - Velika Kosnica. Rok za dostavu ponuda naveden je 30.12.2016.

 

U dokumentaciji je sadržan opis i prikaz trase, navedena sva potrebna infrastruktura koja se treba izgraditi kao i način izgradnje iste, te rješenja sa svim parametrima vođenja linija koje bi se pustile u promet po novoizgrađenoj pruzi.

 

Pruga bi bila izvedena kao dvokolosiječna na odvojenom tijelu skroz do okretišta u Velikoj Kosnici. Trasa je postavljena na postojeće koridore na Heinzelovoj i Radničkoj na istoj razini kao ulica, te na postojeći koridor na Domovinskom mostu. 

Prometna duljina nove pruge iznosila bi 8500m (dakle u jednom smjeru).

 

Sama lokacija okretišta Velika Kosnica nije točno definirana, no označena je shematski na lokaciji uz cestu odmah nakon Domovinskog mosta (na nekoj od zelenih površina kod istoimenog naselja/sela).

 

Za izgradnju definirane su 4 faze, s tim da način izvedbe 4. faze nije definiran zbog poznatih problema:

 

1. faza: Vukovarska - Savišće

2. faza: Zvonimirova - Vukovarska

3. faza: Savišće - Velika Kosnica

4. faza: Zvonimirova - Kvaternikov trg

 

4. faza nije definirana te je naveden problem spoja tramvajske pruge na postojeću mrežu zbog potrebe za rušenjem prepreke, tj. zgrade kupališta koja je zaštićeni spomenik kulture. Tu se treba pronaći odgovarajuće rješenje.

 

Popis planiranih stajališta:

 

Kvaternikov trg, Heinzelova - Zvonimirova, Heinzelova - Branimirova, Veterinarski fakultet, Ul. grada Vukovara - Heinzelova, Radnička - Heinzelova, Radnička - Slavonska av., Pokupska, Kanalski put, Savišće, Črnkovečka, Žitnjačka, Petruševec, Velika Kosnica. 

 

Očito će neka postojeća stajališta trebati preimenovati,  ostalima dodijeliti normalna imena.

 

Spojevi na postojeću mrežu:

 

Na svim mjestima gdje pruga presjeca postojeću mrežu, ali spojevi bi se radili po etapama, dakle ne odmah gradnja skretnica u svim smjerovima.

 

Detaljnije o načinu vođenja linija u sljedećem postu.



#2 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,538 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 21.11.2016. - 19:25

 

4. faza nije definirana te je naveden problem spoja tramvajske pruge na postojeću mrežu zbog potrebe za rušenjem prepreke, tj. zgrade kupališta koja je zaštićeni spomenik kulture. Tu se treba pronaći odgovarajuće rješenje.

 

 

Zanimljivo.

 

Evo par varijanti priključka. Sve je crtano sa radijusima 18m.

kvatric.jpg



#3 tramvajac 92

tramvajac 92
  • Članovi
  • 2,593 posts
  • Joined 20.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 21.11.2016. - 19:41

Ne znam zašto bi se zgrada rušila, ako je moguće izvesti 2x 1 kolosjek, jedan sa svake strane do Martićeve.



#4 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 21.11.2016. - 19:42

Ma divno su pogodili vrijeme prije izbora...

 

 

Kajgod, a radi čega ne bi prvo planirali okretište Petruševec da se zna da je sve u Zagrebu i na dobro naseljenom dijelu? 

Čega ima u Velikoj Kosnici, i koju bi tarifu uopće naplaćivali da je tamo okretište? Neće valjda tamo raditi još i terminal?

 

Rušiti kupalište, ne treba sigurno kad se može zaobići na ovako prometno usporenom komadiću gdje se na sve strane vozi 5 km/h, ali ta faza nije niti nužna, ja vidim da bi sasvim dobro funkcioniralo ako linija prvo ide na relaciji Zvonimirova-Vukovarska, a kasnije tko zna, iako je bilo odavno jasno da je Kvaternikov trg jako manjkavo prometno organiziran sa zadnjom rekonstrukcijom i treba rekonceptualizaciju (ja bih kao prvo premjestio u smjeru B sve na jednu ili dvije stanice iza Domjanićeve umjesto da se stvara kolona na Maksimirskoj prije semafora, i još u zavoju).

 

Uglavnom ovo je tek natječaj za izradu dokumentacije, vidim da se forum već uzbudio čim je krenula tema, ali to nije toliko odlučna faza pa nemojte još raditi ražanj zecu u šumi. :)

(p.s. osobno smatram da nije trebalo napraviti novu temu jer ovakav natječaj lako može biti samo politički spin a dokumentacija ostati u ladici do daljnjeg, a u njoj ćemo se sigurno moći načitati svakakvih besmislica koje ne treba shvatiti ozbiljno)



#5 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 21.11.2016. - 20:03

Uostalom genijalci nisu bili u stanju već skoro cijelo desetljeće ni dovesti autobusnu liniju ni do Gorice a ni do Kosnice koja bi bila pravi test za rentabilnost trase i, još bitnije, kao ogled sposobnosti za kompromise i dugoročno planiranje između gradova ZG i VG, a cijela regulacija ZET-a u VG je ista kao i 80-ih (ugl uz poneku redukciju), pa ne očekujem čuda (ne očekujem zapravo ništa osim predizbornih obećanja, bolje rečeno).

 

Još će puno skupih projektnih dokumentacija proći kroz ladice, a smislene faze koje bi mogli dočekati bi trenutno mogle biti na relaciji Zvonimirova-Petruševec kad bi ovo bilo stvarno, a sve ostalo može uz trenutne gradonačelnike biti samo mlaćenje prazne slame i skretanje pažnje s ostvarivih planova, što god pisali teško će se dogoditi, veće ambicije za novine trenutno znače više političkog preseransa umjesto da se bave praktično rješivim fazama. No za sljedeće izbore ako ovi dvojica ostanu na vlasti očekujem da će započeti projektnu dokumentaciju za željezničku prugu pa da bude 1:1 za ciljane projektante jer su shvatili što je bolje (a okrugla 0 za stvarnost i putnike).

Osim ako Francuzi ne odluče da im treba baš ta ili ta pruga... 



#6 DB

DB
  • Članovi
  • 11,549 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 21.11.2016. - 20:15

... Čega ima u Velikoj Kosnici ...

 

 

Blizine aerodromu.  :kul2

 

 

...  ali ta faza nije niti nužna, ja vidim da bi sasvim dobro funkcioniralo ako linija prvo ide na relaciji Zvonimirova-Vukovarska, a kasnije tko zna, iako je bilo odavno jasno da je Kvaternikov trg jako manjkavo prometno organiziran sa zadnjom rekonstrukcijom i treba rekonceptualizaciju ...

 

Ja naravno navijam za Kvatrić.  :rock

 

 

...

(p.s. osobno smatram da nije trebalo napraviti novu temu ...)

 

Slažem se. d012.gif



#7 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 21.11.2016. - 20:20

 

Blizine aerodroma.  :kul2

 

Mda... Blizina možda za ugodni plane-spotting s povišenog mosta na kraju piste, ali ne za transfer.

 

Idemo napraviti okretište nakon 8500 m da završi 5000 m od terminala a ljudi će vući kofere kroz polja. Ali nemojmo napraviti realno upotrebivo okretište (za eventualnu dodatnu gradsku liniju čak i da postoji linija do aerodroma) na kraju grada prije mosta, nego u nebitnom naselju usred ničega... :)

Ima smisla definitivno. 

:lool



#8 DB

DB
  • Članovi
  • 11,549 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 21.11.2016. - 20:25

Mda... Blizina možda za ugodni plane-spotting s povišenog mosta, ali ne za transfer.

 

Idemo napraviti okretište nakon 8500 m da završi 5000 m od aerodroma a ljudi će vući kofere kroz polja. Ali nemojmo napraviti realno upotrebivo okretište (za drugu liniju čak i da neka ide do aerodroma) na kraju grada prije mosta, nego u nebitnom naselju usred ničega... :)

Ima smisla definitivno. 

:lool

 

Prvi mah sam pomislil da dotud seže granica Grada (pa da je to nekakva "prva faza") ... no, granica je na Savi.  <_<



#9 NT 2200

NT 2200
  • Članovi
  • 7,227 posts
  • Joined 19.11.2006.
  • LocationZürich-Höngg

Posted 21.11.2016. - 20:41

Wow, pored toliko korisnijh potencijalnih dionica, oni ispljunu ovo... Velika Kosnica, srsly? Nakratko sam pomislio da je 1. April (po vanjskim temperaturama bi mogao biti)... 


aym6c2.jpg23tm7mg.jpg

 

Galerija mojih fotografija: http://www.zeljeznic...00-fotografije/

 

Moj Youtube-kanal: https://www.youtube....39Idty0Ah9-2OSg


#10 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,023 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 21.11.2016. - 20:51

Ha otvorio sam temu jer prvi put postoji konkretan projekt kako je zamišljen i stukturiran te je definiran način vođenja prometa. Naravno da od toga ne mora biti ništa, međutim u temama o budućnosti tramvajskog prijevoza pričamo o idejama i ajmo reći o nekim rješenjima kako ih mi vidimo koja nigdje službeno ne postoje. Ovdje pak postoje konkretna rješenja, i o možemo vrlo konkretno raspravljati o ovome, i samo o ovome jer se ova trasa od svih nekako nudi kao najizglednija za prvo proširenje mreže.

 

Slažem se da ima i većih prioriteta, no opet i ovo je korak naprijed složit ćemo se, pogotovo jer nema nikakvih smetnja za gradnju, koridor samo čeka da se postavi pruga. Još kada bi se vodstvo grada promijenilo mogli bi čak i ozbiljnije računati na to, ali mora se jednom i to desiti.



#11 STress

STress
  • Članovi
  • 1,470 posts
  • Joined 24.07.2009.
  • LocationIstočno od Gajnica

Posted 21.11.2016. - 21:05

Ne znam preskačem li u cijeloj priči nešto, ali - Vukovarska-Savišće? Pa po čemu danas voze dvojka i trojka??? :sta:



#12 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,023 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 21.11.2016. - 21:29

Piše da se pruga gradi do Kosnice i u nastavku citiram "s perspektivom završetka u novoj zračnoj luci Franjo Tuđman, odnosno sa zaokretnicom u zoni nogometnog igrališta NK Radnik".

Očito i to je jedan razlog zašto se išlo preko Domovinskog mosta.

 

Sva stajališta rade se u duljini 35m + 5 m rampe za slabopokretljive osobe i osobe s invaliditetom.

 

Organizacija prometa:

 

1. faza: puštanje u promet dionice Vukovarska - Savišće

 

Linija 2: preusmjerenje na način da bi se linija vodila postojećom trasom od Črnomerca do Heinzelove, po novoj pruzi po Heinzelovoj i Radničkoj do Savišća. Trasa linije bi bila ukupne duljine 9723m, za 1000m kraća u odnosu na postojeću, broj voznih redova bi ostao isti. Vrijeme obrta 47+52,  previđeni tip vozila: 2200 i 201+TP1

 

Linija 3: ista kao postojeća sa napomenom da vozi svih 365 dana u godini.

 

2. faza: puštanje u promet dionice Zvonimirova - Vukovarska

 

Linija 1: preusmjerenje na način da bi se linija vodila postojećom trasom od Zapadnog kolodvora do Heinzelove, zatim po novoj pruzi do Savišća.

Trasa linije bi bila ukupne duljine 8115m, broj voznih redova: 8 (2 za rezervu), vrijeme obrta 40+40, tip vozila: KT4

 

Linija 2: vraća se na svoju prijašnju (tj. današnju trasu).

 

 

3. faza: puštanje u promet Savišće - Velika Kosnica

 

Linija 1: produljenje od Savišća do Velike Kosnice. Trasa linije ukupne duljine 12515m, broj voznih redova 10 (3 u rezervi), vrijeme obrta: 55+55, tip vozila: KT4

 

 

4. faza: puštanje u promet zadnje dionice Kvaternikov trg - Zvonimirova

 

 

Linija ? (nije određen broj): nova linija od Kvaternikovog trga do Velike Kosnice. Trasa linije ukupne duljine 8500m, broj voznih redova 7 (2 u rezervi), vrijeme obrta: 33+33, tip vozila: 2200

 

Navedene su još i ostale karakteristike linija ali mislim da nije toliko bitno.

I sad najveća glupost: uvođenjem 4. faze, prošle 3 faze prestaju važiti te se sve linije vraćaju na stare trase, a ostaje samo ova nova. No ta faza nikad neće biti izvedena pa onda ne trebamo previše mariti za tu novu liniju, i vraćanje ostalih na postojeće trase. Dakle, slučajno su liniji 1 našli funkciju da bi je po planu opet vratili na staro. :jup :ne zna: :lol

 

Predviđene 3 ispravljačke stanice, ZG3/II sistem itd.



#13 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 22.11.2016. - 05:36

Ma to s linijama je ispisano reda radi, naravno da nema smisla i da bi se mijenjalo u hodu.

 

Linija 2 ima svoj ozbiljni posao na Ferenščici, Volovčici i Čavićevoj i preusmjerenje direktno na Savišće bez Petruševca i aerodroma bi bilo destruktivan i neopravdan potez koji bi samo razbacivao trenutno korisna sredstva, kasnije se može ali treba imati zamjenu za pokrivenost poput recimo preusmjerenja još i 8 za Žitnjak-Savišće ili jače 3 jednog dana s Črnomerca.

Linija 3 svaki dan, netko se očito nije u životu provozao Vukovarskom od Savske do Držićeve vikendom a glumata stručnjaka, na 5 i 13 nema više od 20-ak putnika ni u subotnjoj špici, jedino se 5-ica bolje popuni nedjeljom navečer kad se ljudi (prije svega studenti) vraćaju s Ak.

Dakle 3 svaki dan je čista besmislica.

Ako se stvarno Vukovarska-Savišće napravi kao 1 faza (krajnje nelogično je prije Zvonimirove ali ako stvarno), onda mi se logično čini zapravo da samo 3-ka uopće vozi tu trasu, i to samo radnim danom. Referenca treba biti linija 217 koja vikendom puni dva busa u satu, a poremetiti 2-ku i gurnuti rastrošnu 3-ku svaki dan sigurno ne opravdavaju realne potrebe.

No i da se 2 i preusmjeri, čemu onda 3 za Žitnjak-Savišće? Tamo nema žive duše vikendom... 13-ica bi pokrivala Žitnjak jer vikendom je realno sama dosta (radnim danom je 2 potrebna ali ako baš mora ići na drugu stranu...), a Savišće bi uostalom imalo 2-ku s druge strane, i ostane dakle samo radnim danom 3 za Savišće preko Koledovčine što je sasvim dovoljno, i pruga onda nema prometa vikendom i to je to (da se mene pita i trenutnu 2 treba subotom od 18 do ponedjeljka skratiti na Žitnjak a dalje autobusi 217 i 237 pokrivaju sve potrebe, tako da je to adekvatno).

Zato opet, 3 svaki dan = besmislica.

 

 

 

Ne znam preskačem li u cijeloj priči nešto, ali - Vukovarska-Savišće? Pa po čemu danas voze dvojka i trojka??? :sta:

 

Vukovarska-Savišće preko Radničke sigurno treba graditi jer sadašnja pruga i da ima podređene semafore je barem 5 minuta duža od direktne trase, a Heinzelova-Radnička ima veliki potencijal za budući razvoj grada i treba i to pokriti, inače nema uopće smisla zamijeniti već adekvatni bus 217 tramvajem sporijim 10 minuta... No zasad što se tiče gradnje, ne znam zašto bi to bila 1. faza, jednostavno ne uspijevam ući u glavu onih koji bi tu fazu stavili prije Zvonimirova-Vukovarska koja ima sve potencijale da generira dobar promet i spoji trenutnu rupu u pokrivenosti i iskoristi lin.1, dok je bilo koji dio južno od Vukovarske trenutno upitan što se tiče isplativnosti. Ima perspektivu, ali ne trenutne potrebe veće od onih koje već pokriva bus.

 

 

 

 

Linija ? (nije određen broj): nova linija od Kvaternikovog trga do Velike Kosnice. Trasa linije ukupne duljine 8500m, broj voznih redova 7 (2 u rezervi), vrijeme obrta: 33+33, tip vozila: 2200

 

Navedene su još i ostale karakteristike linija ali mislim da nije toliko bitno.

I sad najveća glupost: uvođenjem 4. faze, prošle 3 faze prestaju važiti te se sve linije vraćaju na stare trase, a ostaje samo ova nova. No ta faza nikad neće biti izvedena pa onda ne trebamo previše mariti za tu novu liniju, i vraćanje ostalih na postojeće trase. Dakle, slučajno su liniji 1 našli funkciju da bi je po planu opet vratili na staro.  :jup  :ne zna:  :lol

 

Ma za ovo s "novom" linijom samo do Kt, to su lupili bezveze, ja sam 100% siguran da bi se putnici u slučaju micanja smislene linije 1 poslije nego je našla ulogu pobunili i na kraju bi išla kako je najlogičnije ako postoji veza za Kvatrić, dakle Zk-Tbj-Vlaška-Kt-Heinzelova, put je duži za 0,5-2 minute od Zvonimirove ali to nije neki problem. No vidi se antitalentiranost planera kad je uopće takav plan iznesen, Kvatrić nije centar svijeta i ovo bi izazivalo opterećenost drugih linija umjesto da 1 (skoro beskorisna Borongaju) te iste ljude vozi dalje u centar, tako da je to do bola traljav plan... I rastrošan što se tiče operativnih troškova i nepraktičan za putnike. Linija samo na Kvatrić bi imala smisla jedino da se radi na drugačijoj pruzi, a to srećom neće biti slučaj iako se razmatralo.

(btw oni bi dva vozača u pričuvi za jednu liniju sa 7 v.r. dok oba pogona sa 170-ak v.r. imaju ukupno 2+2 vozača u pričuvi :mrgreen:  malo sutra, kakvo baljezganje..)

No da, kako kažeš, to se ionako neće napraviti. :razz:

 

A što se tiče 2200 do Kosnice (opet se pitam zašto ne zasad Petruševec da bude jasnije tko i zašto gradi, odnosno Grad Zagreb za Zagreb dok se ne riješi daljnja trasa), svi stanari Male i Velike Kosnice i Petine stanu u ukupno 4 komada 2200 a trebalo bi ih voziti 6 u satu. -.- Što to treba Zagrebu, i što bi ostatak Grada VG koji bi vjerojatno ovo morao platiti rekao za takvo fušanje od plana? Samo prelazak mosta da se prijeđe most jednostavno ne može biti povod za ovakvu idiotariju.

Ako netko ne napravi ozbiljan plan kuda dalje i objasni zašto terminal do Kosnice umjesto u već urbaniziranom području Petruševec-(Stari)Žitnjak-Bogdani-Struge, zaista ne mogu shvatiti o čemu se uopće radi. Produžetak do ZLZ treba ići od Petruševca kad se obradi trasa za ZLZ, imati okretište u takvoj zabiti nema nikakvog smisla, zna se na kakvim strateškim mjestima treba graditi terminale, treba imati i populaciju i biti na ključnom prometnom mjestu, a ovo nije niti jedno od toga (čvor na autocesti nema veze s JGP-om).



#14 tramvajac 92

tramvajac 92
  • Članovi
  • 2,593 posts
  • Joined 20.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 22.11.2016. - 13:01

Interesantno, ali po meni bi faze trebale biti 2 pa 1, a fazu 3 zapravo podjeliti na 3 faze:

3a Savišće - Petruševec (rotor) - zadnja smislena točka unutar Grada
3b Peruševec - Kosnica - Velika Gorica (stadion)

3c Velika Gorica (stadion) - centar - Velika Gorica (ž. kolodvor).

 

Staviti jedino okretište u Gorici kod stadiona je meni glupo, pa nije Velika Gorica New York pa da je jako bitno imati terminale po cijelom gradu.

 

Faza 4 nije prioritet, nije čak ni bitna.

 

Gradnjom faze 3b i 3c bi trebalo napraviti i novu garažu za bus i tramvaj, po mogućnosti zajedničku u Velikoj Gorici, s najvišim standardima koji su danas u primjeni, a ne da gledamo onu tragediju u TP Dubrava i AP Velika Gorica gdje se krpa kolko se može (a ne može se jer nemaju gdje ili s čim).



#15 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 22.11.2016. - 13:10

Gradnjom faze 3b i 3c bi trebalo napraviti i novu garažu za bus i tramvaj, po mogućnosti zajedničku u Velikoj Gorici, s najvišim standardima koji su danas u primjeni, a ne da gledamo onu tragediju u TP Dubrava i AP Velika Gorica gdje se krpa kolko se može (a ne može se jer nemaju gdje ili s čim).

 

Mda, samo Autoturist gradi veliku garažu u Vukovini (po površini nekoliko puta veću od trenutnog ZET APVG) i sprema se za preuzimanje linija, tako da ništa od velike ZET-ove garaže u VG. Baš zato mi ide na živce da obećavaju brda i doline, a praktički se ZET u VG raspada i nema mogućnosti nikakvog novog kompromisa između ZG i VG.

Mislim da bi bilo objektivno ostvarivo parkirati par jutarnjih v.r. kod aerodroma gdje je osiguranje dobro i aktivno 24/7, pa bi tijekom dana imali zamjenu i provjeru u pogonu, nema prave potrebe za garažom zbog 4-5 vozila.

 

I meni se čini glupo okretati tramvaj kod stadiona, poslije Petruševca jedno okretište bi trebalo biti ZLZ a drugo negdje u užem gradu VG, voditi tramvaj do stadiona a onda ne kroz grad je jednaka glupost kao i Kosnica. Ako nešto treba imati terminal kod stadiona onda bi to mogao biti vlak koji bi i dalje trebao biti osnova čak i da se izgradi tramvaj, jer ako bude išao uskoro će biti "shvaćeno" da je projekt samo dopuna nečem boljem, a autobusi će za 80% Goričana koji idu u Zg i dalje biti 20+ minuta brža opcija, osim ako žele uništiti te ionako jadne linije da bi tramvaj dobio prednost, no onda će upotreba malo dislociranog HŽ-a i osobnog prijevoza eksplodirati. Ova trasa je apsolutno dobra samo kao pomoć, nikakva osnova, koliko god milijuna se spremaju ulupati.



#16 drazenb67

drazenb67
  • Članovi
  • 993 posts
  • Joined 04.10.2005.

Posted 22.11.2016. - 15:05

Ako okretište Kosnica bude odmah iza mosta  onda je to prilika da se dobije najbesmislenije okretište, koje se nalazi nigdje  na kraju pruge za nigdje...., pa da je bar malo bliže pa da i  Kosničani mogu do tramvaja bez pješačenja od 1km no to još treba pričekati do konačne verzije....

Inače za prelazak obilaznice fali i most za kolosijek koji treba biti između kolnih nadvožnjaka preko obilaznice.

 

Također me začudilo / iznenadilo da je ove godine gotovo potpuno izgrađena spojna cesta do zračne luke u punom profilu, pa mi se čini da je ostavljena dovoljno prostora za kolosijek između kolničkih traka. Jedino je smiješno da na na toj kratkoj dionici toliko vrluda vjerojatno zbog međa sa susjednim njivama.... kad se već planira izgradnja onda su trebali povući i tu fazu, a ne da se gradi do neke Kosnice....15094939_1625327027761185_46004670161910


drazen

#17 DB

DB
  • Članovi
  • 11,549 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 22.11.2016. - 15:21

Ako okretište Kosnica bude odmah iza mosta  onda je to prilika da se dobije najbesmislenije okretište, koje se nalazi nigdje  na kraju pruge za nigdje...., pa da je bar malo bliže pa da i  Kosničani mogu do tramvaja bez pješačenja od 1km no to još treba pričekati do konačne verzije....

Inače za prelazak obilaznice fali i most za kolosijek koji treba biti između kolnih nadvožnjaka preko obilaznice.

...

 

Moguće da je i izgradnja tramvajskog nadvožnjaka razlog zakaj je u ovoj fazi dobivena dozvola "samo" do Kosnice, odnosno, da i nije definiran priključak tramvaja na novi terminal, a pogotovo ne nastavak pruge prema Velikoj Gorici ...

U svakom slučaju, tramvaj na pljunomet do aerodroma je barem neki zalog dovršenja projekta. Bandićeva bulažnjenja to sigurno nisu.



#18 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,023 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 22.11.2016. - 16:00

U svakom slučaju, tramvaj na pljunomet do aerodroma je barem neki zalog dovršenja projekta.


Tako je. To je jedini argument za gradnju pruge do Kosnice, a ne kraće do Petruševca. Mislim da se i oni time vode.
Također morate računati na to da tramvaj generira razvoj i urbanizaciju, pa ne treba neku pustopoljinu promatrati u tom kontekstu nakon izgradnje tramvajske pruge.

No sa svim ostalim argumentima se slažem.

#19 tramvajac 92

tramvajac 92
  • Članovi
  • 2,593 posts
  • Joined 20.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 22.11.2016. - 17:58

Mi pričamo o ZETu koji rađe plaća 45 minuta ujutro i navečer za izlaz/povrat nego da bus ostane u prigradu.



#20 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 2,566 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 22.11.2016. - 18:25

Ako okretište Kosnica bude odmah iza mosta  onda je to prilika da se dobije najbesmislenije okretište, koje se nalazi nigdje  na kraju pruge za nigdje...., pa da je bar malo bliže pa da i  Kosničani mogu do tramvaja bez pješačenja od 1km no to još treba pričekati do konačne verzije....

Inače za prelazak obilaznice fali i most za kolosijek koji treba biti između kolnih nadvožnjaka preko obilaznice.

 

Također me začudilo / iznenadilo da je ove godine gotovo potpuno izgrađena spojna cesta do zračne luke u punom profilu, pa mi se čini da je ostavljena dovoljno prostora za kolosijek između kolničkih traka. Jedino je smiješno da na na toj kratkoj dionici toliko vrluda vjerojatno zbog međa sa susjednim njivama.... kad se već planira izgradnja onda su trebali povući i tu fazu, a ne da se gradi do neke Kosnice....

 

Koridor za tramvaj predviđen je južno od spojne ceste (koliko je to "genijalno", otom-potom, ali je predviđen). Između kolničkih traka sigurno nema prostora za tramvaj.

 

A spojna cesta ne "vrluda", nego ima šikanu zato jer je sve ovo desno od terminala prostor za buduće širenje aerodroma i povezanih djelatnosti.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users