Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Obnova i izgradnja drugog kolosijeka Zagreb - Karlovac


  • Please log in to reply
119 replies to this topic

#21 darko06

darko06
  • Članovi
  • 2,540 posts
  • Joined 05.07.2007.
  • LocationEurope

Posted 28.10.2016. - 21:47

Postojanje zatvorenog kruga nije razlog da ne poduplamo prugu do Ogulina vrlo jeftino. I Koper nije 1990. bio nigdje pa pogledajte gdje je sada.

 

Zašto se moramo uvijek uspoređivati sa Jugom? Što mene ili ikoga od nas boli briga da se promet poveća kao u doba Juge?

 

Vidiš ja ne razumijem te profesore sa FPZa. Novac iz europskih fondova ako se ne potroši u Hrvatskoj bude se potrošio negdje drugdje, pa možda i u Sloveniji. Sada se može pomisliti da oni stavom da se ne gradi drugi kolosijek od Zagreba do Rijeke tajno rade za Slovence. Jer nećete vjerovati, na tamošnjem forumu su isto članovi pitali, čemu (da se "komunistički" izrazim) "nepotrebno povećavati kapacitete u Hrvatskoj". Pa da, da ne bi bili konkurentni Sloveniji. :mrgreen:

 

Hajde neka netko priupita te stručnjake, koji od drveća ne vide šumu, na što bi oni točno potrošili 15% hrvatskog udjela? Možda bi sebi htjeli povećati plaće? :mrgreen:

 

Pa da nismo sami gradili autoceste ne bi nam ih Europa nikada sagradila, Slovencima ih je Europa sagradila barem 1/3 mreže, ali su zato sami sagradili "autocestu" bez zaustavnih traka od Maribora do madžarske granice, da promet odvuku od Hrvatske. To što ne znamo tim autocestama upravljati nema nikakve veze sa samom gradnjom. Pa i pruga od Murske Sobote do Hodoša sagrađena je bespotrebno (jer postoji pruga preko Kotoribe), a sada kako je netko ovdje rekao, ta ista Europa forsira drugi kolosijek do Koprivnice jer trasa od Zidanog Mosta do Nagykanisze ide preko Dobove uglavnom ravnim dijelovima i biti će za nekoliko godina dvokolosiječna, a slovenski dio ide u cik-cak, nije rekonstruiran od ZM do Pragerskog, a od Pragerskog do Hodoša ima i biti će slijedećih dvadeset godina samo jedan kolosijek.


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

#22 marioZG

marioZG
  • Članovi
  • 169 posts
  • Joined 29.08.2013.
  • LocationZagreb

Posted 28.10.2016. - 23:26

 

Problem je da je to sve zatvoreni krug. Luka tvrdi da ne tovari vise jer su zeljeznicke veze prema unutrasnjosti lose, zeljeznica kaze da vozi malo jer Luka lose radi. Ja mislim da je Rijeka svoju sansu propustila i da ce se vrlo tesko vratiti na poziciju dominantne luke na ovim prostorima.

 

pozdrav

toma

Slažem se Toma s tobom u svemu. :)
Umjesto da zajedno rade na rješavanju problema koji postoje, oni ne rade ništa koordinirano. Treba luka, a i infra odraditi svatko svoje što ima i biti će više tereta. :) Dok im dođe u glavu, još ćemo izgubiti i taj TEN-T koridor, kao što je Ploče popušio. :sad:
Nikad se neće vratiti, treba Koper dostići, a to je jako jako dug put.

 

Postojanje zatvorenog kruga nije razlog da ne poduplamo prugu do Ogulina vrlo jeftino. I Koper nije 1990. bio nigdje pa pogledajte gdje je sada.

 

Zašto se moramo uvijek uspoređivati sa Jugom? Što mene ili ikoga od nas boli briga da se promet poveća kao u doba Juge?

 

Vidiš ja ne razumijem te profesore sa FPZa. Novac iz europskih fondova ako se ne potroši u Hrvatskoj bude se potrošio negdje drugdje, pa možda i u Sloveniji. Sada se može pomisliti da oni stavom da se ne gradi drugi kolosijek od Zagreba do Rijeke tajno rade za Slovence. Jer nećete vjerovati, na tamošnjem forumu su isto članovi pitali, čemu (da se "komunistički" izrazim) "nepotrebno povećavati kapacitete u Hrvatskoj". Pa da, da ne bi bili konkurentni Sloveniji. :mrgreen:

Koper ima veliki rast tereta od osamostavljena, a mi dvostuki pad u milijunima tona! 
Bolilo bi te briga jer se kredit za prugu, vrača iz naših džepova, kao i od autocesta koje su prazne, a da su pune bi same vračale kredit kako je i zamišljeno, tako i nova pruga. 
Ti očito jednu stvar ne razumiješ, nije cilj napraviti kapacitete pa da ništa po njima ne vozi, cilj ih je napuniti kapacitete teretom. Mi nismo u stanju danas napuniti kao prije 25 godina. Povećati brzine treba, modernizirati luku, a novi kapaciteti nisu potrebni, dok se ne udvostruče.
Mi smo siromašna zemlja i ne trebamo se razbacivati novcima, te ponoviti pogrešku kao i s autocestama.



#23 Vladimir S.

Vladimir S.
  • Članovi
  • 587 posts
  • Joined 26.03.2010.
  • LocationSamobor

Posted 28.10.2016. - 23:51

Koliko bi bilo tih 15%? Onako odkativno? Čisto me zanima o kojoj cifri se radi.
Deda je vozio seriju 32
Ja sam samo običan ferroequinolog

#24 josip

josip
  • Članovi
  • 5,745 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 29.10.2016. - 08:17

 

Profesori na FPZ itekako dobro znaju i nije to rekao samo jedan. Zašto graditi nove kapacitete ako je trenutno iskorišten kapacitet prema rijeci oko 40 %, a dvokolosiječnom novom prugom bi to palo na 8 %. Previše kapaciteta bi bilo kao na autocesti, a po njima gotovo ništa ne vozi. Obnoviti postojeću je trenutno najbolje rješenje zbog povećanje brzina kako si rekao i kapaciteta na 12 mil t/god.
Kad se udubla teret kao u jugi, onda treba graditi. Ako se tada moglo voziti duplo tereta, može i danas samo ga treba privuči, sve ostalo je bacanje novaca pa i tih 15 %. Pa je tu i problem kaj 80 % tereta ide kamionima iz/u Rijeke/u, pa što je informatizacija luke katastrofa, itd.

 

Tako je, profesori na faksu itetako znaju! Trenutno Rijeka vozi oko 3 mil tona tereta godišnje, kapacitet pruge je 7 mil tona tereta. Uz reorganizaciju prometa, rješavanja problematičnih kolodvora (7 komada) kapacitet pruge bi se, ako se dobro sjećam, podigao na 12 mil tona tereta. Trenutno nema potrebe graditi nove kapacitete i zaduživati se (Darko tih 15% nije mala svota novca..). Postoje gotova rješenja i studije struke, ali politika zna bolje od struke kao i uvijek i tu smo gdje jesmo... Kao što kolega Mario kaže, napuniti postojeće kapacitete s prometom a onda graditi nove kapacitete. Darko, bojim se da si ti taj koji od šume ne vidi drveće, trošiti novce na nove kapacitete dok nam i ovi postojeći nisu maksimalno iskorišteni je poprilično bedasto.



#25 mivan

mivan
  • Članovi
  • 542 posts
  • Joined 09.05.2015.
  • Locationl

Posted 29.10.2016. - 11:23

Navijam za duplanje kolosijeka do Karlovca što god vaši cijenjeni profesori s fpza misle. Govorite konstantno o teretnom prijevozu, a zaboravljate putnički koji je jednako tako zastupljen na postojećoj pruzi. Tu je i projekt gradske željeznice uz Savsku cestu i Novi Zagreb koji godinama stoji negdje u ladicama ,a projektom drugog kolosijeka do Karlovca i Zagreb dobiva priliku za gradaku željeznicu u smjeru juga.
Pruga do Skradnika ionak se nebude gradila bar još 10 godina, a do tada se svašta može promijeniti pa i povečanje prijevoza tereta. Uglavnom sam optimist.
Hvala!

#26 marioZG

marioZG
  • Članovi
  • 169 posts
  • Joined 29.08.2013.
  • LocationZagreb

Posted 29.10.2016. - 12:32

Navijam za duplanje kolosijeka do Karlovca što god vaši cijenjeni profesori s fpza misle. Govorite konstantno o teretnom prijevozu, a zaboravljate putnički koji je jednako tako zastupljen na postojećoj pruzi. 

Ja jedino navijam za zdrav razum i struku. Problem Hrvatske je to što ima 4.5 milijuna nogometnih trenera i isto toliko prometnih inženjera, a kad ih dublje pitaš o tome nemaju blage. Cilj građevinske struke je samo graditi, a naš: prometno planiranje, ekonomska isplativost i ispitati druge učinkovitije alternative, od samog građenja.
Zašto teretni? Jer donosi dobit, a putnički uglavnom ne, jer je potrebna velika količina putnika da bi bio isplativ.
U prošlim postovima ti piše da je potrebno samo obnoviti prugu na 140/160 (Jastrebarsko-Karlovac), a za dalje od Karlovca koliko ide max. računska brzina, tako da će tvoje putovanje trajati kraće do odredišta. A o broju putnika danas neću ni govoriti, kad vidim vikendom 3 vagona za 3 putnika, to je i za šveda trošak!
 



#27 josip

josip
  • Članovi
  • 5,745 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 29.10.2016. - 12:53

Navijam za duplanje kolosijeka do Karlovca što god vaši cijenjeni profesori s fpza misle. Govorite konstantno o teretnom prijevozu, a zaboravljate putnički koji je jednako tako zastupljen na postojećoj pruzi. Tu je i projekt gradske željeznice uz Savsku cestu i Novi Zagreb koji godinama stoji negdje u ladicama ,a projektom drugog kolosijeka do Karlovca i Zagreb dobiva priliku za gradaku željeznicu u smjeru juga.
Pruga do Skradnika ionak se nebude gradila bar još 10 godina, a do tada se svašta može promijeniti pa i povečanje prijevoza tereta. Uglavnom sam optimist.
Hvala!


Pa da, profesori s fpza nemaju pojma tu su sveznalice s foruma...

#28 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 29.10.2016. - 14:32

Josipe profesori sa Prometnog faksa su bili i direktori HŽ-a i kako je to završilo samo godinu dana je bio na vlasti i ništa nije napravio ajmo iči relanom logikokom imali su priliku nisu ništa postigli nego su sve zaustavili tako da samo filozofiraju 



#29 DB

DB
  • Članovi
  • 11,626 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 29.10.2016. - 16:02

 

Profesori na FPZ itekako dobro znaju i nije to rekao samo jedan. Zašto graditi nove kapacitete ako je trenutno iskorišten kapacitet prema rijeci oko 40 %, a dvokolosiječnom novom prugom bi to palo na 8 %. Previše kapaciteta bi bilo kao na autocesti, a po njima gotovo ništa ne vozi. Obnoviti postojeću je trenutno najbolje rješenje zbog povećanje brzina kako si rekao i kapaciteta na 12 mil t/god.
Kad se udubla teret kao u jugi, onda treba graditi. Ako se tada moglo voziti duplo tereta, može i danas samo ga treba privuči, sve ostalo je bacanje novaca pa i tih 15 %. Pa je tu i problem kaj 80 % tereta ide kamionima iz/u Rijeke/u, pa što je informatizacija luke katastrofa, itd.

 

Profesori na faksu su ti zaboravili reći (ili možda to uopće ne uzimaju u obzir ... ako uopće i znaju) da se uduplavanjem prometa kapacitet pruge smanjuje - osobito to važi za riječku prugu s gomilama krivina R < 300 m i uzdužnim nagibima većim od 25 promila.

S jedne strane se povećavaju zahtjevi za održavanjem (prvenstveno zamjenama tračnica) do te mjere da trajanje održavanja ozbiljno smanjuje teorijski kapacitet, a s druge strane kapacitet pruge je izgovor za manjak lokomotiva (a mislim da i vagona).



#30 AntunP

AntunP
  • Članovi
  • 50 posts
  • Joined 11.02.2007.

Posted 29.10.2016. - 17:24

Ja jedino navijam za zdrav razum i struku. Problem Hrvatske je to što ima 4.5 milijuna nogometnih trenera i isto toliko prometnih inženjera, a kad ih dublje pitaš o tome nemaju blage. Cilj građevinske struke je samo graditi, a naš: prometno planiranje, ekonomska isplativost i ispitati druge učinkovitije alternative, od samog građenja.
Zašto teretni? Jer donosi dobit, a putnički uglavnom ne, jer je potrebna velika količina putnika da bi bio isplativ.
U prošlim postovima ti piše da je potrebno samo obnoviti prugu na 140/160 (Jastrebarsko-Karlovac), a za dalje od Karlovca koliko ide max. računska brzina, tako da će tvoje putovanje trajati kraće do odredišta. A o broju putnika danas neću ni govoriti, kad vidim vikendom 3 vagona za 3 putnika, to je i za šveda trošak!
 

Nije da zelim biti picajzla, ali ako probamo dosljedno slijediti tvoju logiku onda cilj prometne struke ne moze biti i ekonomska isplativost, jer kako usko tvrdis cilj građevinske struke je „samo graditi“. Drugima odrices, sebi pridodajes.

 

Zapravo sam se htio referirati na tvrdnje o ekonomskoj isplativosti.  U tranziciji i posttranziciji su u hrvatski upravni, pravni i ekonomski prostor usli razni ekonomski i kvaziekonomski termini, a objerucke su ih prihvatile osobito one osobe koje su na polozajima za donosenje raznih odlulka od sire drustvene vaznosti. Obzirom na losu politicku kulturu i slabo poznavanje uzih strucnih podrucja od strane sire populacije, a osobito „nove“ ekonomije, takvi termini i njima inspirirane analize obicno su sluzili kao neutemeljeno obrazlozenje ili nakit cijelog niza odluka koje su nase drustvo u zadnjih 20 godina dovele do razine krajnje upitnosti opstanka. Ono sto zelim reci je da se (i) u ovom slučaju protivim donosenju odluke koja bi se temeljila na ekonomskoj analizi od par racunskih operacija ne uvazavajuci druge faktore, a osobito razvojne utjecaje na niz drugih podrucja i sire koristi. Ne treba zanemariti ni (međunarodnu) političku dimenziju (koje se cesto dotice darko06).

 

Malo sire, a vezano uz ekonomsku analizu - upravo citam o ulaganjima privatnih investitora u aerodrome na Losinju i Bracu. Na Bracu se, na primjer, upravo produzava uzletno sletna staza tako da ce moci prihvacati i zrakoplove reda velicine A319. Investitor predvida povecanje broja putnika od nekih 30 000 godisnje. Isti ti ce investitoru donositi profit ljetovanjem u njegovim hotelima (kojih je aerodrom zapravo integralna cijelina), a lokalnoj zajednici i drzavi puniti blagajnu taksama, potrosnjom i naplatom poreza. A ekonomska analiza poslovanja aerodroma? Treba li uopce reci da je i dosad, gledan kao zaseban subjekt, bio apsolutno neprofitabilan?! Gubitas! Rupa bez dna! Trebali bi dakle, vodeci se ekonomskom analizom o kakvima sam pisao ranije, preporuciti momentalno zatvaranje i obustavu investicije. A mozemo i podrzati projekt koji, gledano sire, donosi koristi doslovno svima.



#31 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,824 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 29.10.2016. - 17:39

Pa ni autoput ne donosi dobit? Trajekti za otoke voze sa gubitkom. Idemo sve preseliti u Zagreb. Osijek i Rijeka od gradova imaju smanjenje broja stanovnika. Ukinimo škole, pošte i domove zdravlja po ruralnim područjima i otocima to je sve trošak i veliki gubuitak. Zašto ne uvesti vinjete i prisiliti velike kamione na autoput. Ovako svaki vikend slušamo koliko je ljudi poginulo. Zašto ne napraviti od Zaprešića željezničku obilaznicu za teretni promet oko Zagreba? Ako je po stručnjacima ni ova postojeća pruga nije do kraja iskorištena. To što se prevoze opasne materije kroz centar grada nije važno. Osiguranje željezničkih prijelaza košta. Zašto bi ih osiguravali? Zašto ne bi ljudi malo više sami brinuli o svojoj sigurnosti? Pa ne može se sve svesti samo na profit!



#32 SBB-CFF-FFS

SBB-CFF-FFS
  • Članovi
  • 1,620 posts
  • Joined 31.12.2011.
  • Location58000 Split

Posted 29.10.2016. - 19:04

Pa ni autoput ne donosi dobit? Trajekti za otoke voze sa gubitkom. Idemo sve preseliti u Zagreb. Osijek i Rijeka od gradova imaju smanjenje broja stanovnika. Ukinimo škole, pošte i domove zdravlja po ruralnim područjima i otocima to je sve trošak i veliki gubuitak. Zašto ne uvesti vinjete i prisiliti velike kamione na autoput. Ovako svaki vikend slušamo koliko je ljudi poginulo. Zašto ne napraviti od Zaprešića željezničku obilaznicu za teretni promet oko Zagreba? Ako je po stručnjacima ni ova postojeća pruga nije do kraja iskorištena. To što se prevoze opasne materije kroz centar grada nije važno. Osiguranje željezničkih prijelaza košta. Zašto bi ih osiguravali? Zašto ne bi ljudi malo više sami brinuli o svojoj sigurnosti? Pa ne može se sve svesti samo na profit!

Potpuno se slažem sa svime napisanim!

 

Analogno tvrdnjama kako se "ne isplati ovo" "ne isplati ono", možemo se pitati npr. čemu bacanje silnih milijuna i milijardi na uljepšavanje trgova, ulica parkova?! Samo da bi netko tuda prošetao i ustanovio kako je lijepo? Takav pohlepan način razmišljanja neće donjeti ničega dobrog u budućnosti. Uništit će sve, a već je više od pola uništio, a nekima uporno nije jasno i riješenje vide u dodatnim šparanjima i ukidanjima koječega. Bolestan sistem.


MI GRADIMO PRUGU - PRUGA GRADI NAS!

#33 Solčavac

Solčavac
  • Članovi
  • 193 posts
  • Joined 07.01.2016.
  • Location/

Posted 29.10.2016. - 21:13

.Naravno da Europska Unija neće financirati nebuloze poput drugog kolosijeka Divača-Koper koji se prema projektu većinom treba nalaziti u tunelu.

 

 

Da, EU je odbacila financiranje ali zbog slabo pripremljene dokumentacije i nedovršene finančne konstrukcije. Kandidirat če ponovo, te je najavljeno da če se do 2019 počet sa gradnjom. Prva faza drugog kolosjeka je več u gradnji i financira jo EU sa 85%. Isto tako prije par godina je EU financirala povečanje te obnovo stanica u Divači te Koper teretne. 

 

 

 Pa i pruga od Murske Sobote do Hodoša sagrađena je bespotrebno (jer postoji pruga preko Kotoribe), a sada kako je netko ovdje rekao, ta ista Europa forsira drugi kolosijek do Koprivnice jer trasa od Zidanog Mosta do Nagykanisze ide preko Dobove uglavnom ravnim dijelovima i biti će za nekoliko godina dvokolosiječna, a slovenski dio ide u cik-cak, nije rekonstruiran od ZM do Pragerskog, a od Pragerskog do Hodoša ima i biti će slijedećih dvadeset godina samo jedan kolosijek.

 

Pruga od ZM do Pragerskog se več rekonstruira, ovdje sta dve dionici koje su kritične na jednoj se radovi več obavljajo projekat je težak 300 milijuna evra a na drugoj se vrži izbor izvodača radova, naravno sve to u velikoj meri financira EU. Ostaje još samo pruga Maribor-Šentilj ali i tu je sve več dogovoreno sa Austrijom i EU do 2021.



#34 Danchibald

Danchibald
  • Članovi
  • 1,527 posts
  • Joined 15.06.2007.

Posted 29.10.2016. - 23:47

Koje ono godine je trebala biti gotova nova pruga ZG-RI??
Onog trenutka kada bude gotova dupla pruga Koper-Divaca, luka Rijeka i HZ za prijevoz tereta mogu staviti kljuc u bravu... Vec sada nema sanse da RI dostigne KP...
Poslana slika

#35 josip

josip
  • Članovi
  • 5,745 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 29.10.2016. - 23:57

Josipe profesori sa Prometnog faksa su bili i direktori HŽ-a i kako je to završilo samo godinu dana je bio na vlasti i ništa nije napravio ajmo iči relanom logikokom imali su priliku nisu ništa postigli nego su sve zaustavili tako da samo filozofiraju 


Bolje da šutiš kad nemaš pojma, struka je jedno a politika drugo i tu staje svaka rasprava pošto politika ne prihvaća mišljenje struke...

#36 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,824 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 30.10.2016. - 00:34

Koje ono godine je trebala biti gotova nova pruga ZG-RI??
Onog trenutka kada bude gotova dupla pruga Koper-Divaca, luka Rijeka i HZ za prijevoz tereta mogu staviti kljuc u bravu... Vec sada nema sanse da RI dostigne KP...

Nije mi jasno zašto dolaze ovi strani operateri? Valjda da si priušte gubitke?



#37 DB

DB
  • Članovi
  • 11,626 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 30.10.2016. - 16:28

Koje ono godine je trebala biti gotova nova pruga ZG-RI??
...

 

Čini mi se da je Kaljmetina najranija mantra bila 2013. godina, a da se kasnije ustalila negdje oko 2020-e.

Toliko od ministranta koji se nije razmel u niš, nije niš znal i za niš nije bil odgovoran.

 

Njegov nasljednik, doktor turističkog menadžmenta, član Kuku(riku)-meni koalicije (koja je institucionalnu predizbornu kampanju počela kokodakanjem o budućem razvoju željeznice u Hrvata) i član Povjerenstva za željeznice, dotjeral je ideju o projektiranju "nizinske" pruge u slijepi kolosjek, a izgradnju u neodređeno buduće vrijeme (u stilu "kad se steknu uvjeti") - praktički u stanje: "Hrvati, zaboravite nizinsku prugu".

 

Sljedeći, a ujedno aktualni ministar "neba i zemlje" vjerojatno se pita "željeznica - a ča je to?" ...



#38 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 30.10.2016. - 17:38

Josipe ja nemam pojima reci mi kolko je valikih projekata uvaženi Mlinarič koji ti je profesor i koji je imao  mandat godinau dana zaustavio a svi ti projekti su bili 85 % planeči novcem EU ostalo je snoslila držva Hrvtaska ,flešbek tebi i svi ovaj isti za Koprivnciu  i isto dupla pruga za Rijeku te dovršvanje Splitke pruge reci mi  kolko su svi ti projekti vrjedili jer ovaj koji sad rade je ajmo reči oko 50 % novaca koje su prije trebali uzet EU fondova oii da koji puta politika ne posluša kao i za bušenje tunerla za rječku prugu da se ona ubrza ako tolko znaš josipe zašto se Linić tolko bojao tog projekta da ga je srezao odmah dog ga je Račan  odobravao te HDZ nije htio ni čut za takve ogromne investicije a komletno ulaganje u želejznice je stalo po pitanju infrastrukture još 2004 godine od tad do prije koju godinu nisu prstom mrdnuli pa mi reci Josipe da nije tako i u čitav priječi je največa nebuloza po 3 do 4 puta radit kompletnu dokmetaciju i elaborate za fondove od Fu za konstano iste projekte kolko je tu love otišlo u vjetar dovoljo da se još jedna dionica komtno napravi i da prometni faks ubere dio love od tud jer njih zovu da ih pomognu a zaprovo se preždravaju  po restoranima na račun fimre kojoj rade bilo kakav elaborat  kao isve ostale tvrtke vezane za želeljznicu pa si tu još malo ubere fkas i profesori i malo je preočito da bi bilo slučajno jer svi ovdje dobro zanju kakv glas ima prometni faks več godinama 



#39 josip

josip
  • Članovi
  • 5,745 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 30.10.2016. - 21:23

Zasto?? Megalomanski projekt o dvokolosijecnoj ravnicarskoj pruzi za brzinu do 250 km/h?? Tko će plaćati takve idiotarije? Trebaju nam još jedne autoceste? Ajde se ti ohladi malo. Da se išta pita na FPZ-u od strane politike puno toga bi bilo drugačije. Nemaš pojma rekoh ti, braniš samo čast svog ujaka jer pričaš o tamo nekoj 2004. Sramota je da nam studije rade Ištvan i Rodrigo za višestruko veće iznose od onih koje bi naplatio taj isto FPZ po kojem ti sveznalico toliko pljuješ.

#40 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,824 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 30.10.2016. - 22:32

Zasto?? Megalomanski projekt o dvokolosijecnoj ravnicarskoj pruzi za brzinu do 250 km/h?? Tko će plaćati takve idiotarije? Trebaju nam još jedne autoceste? Ajde se ti ohladi malo. Da se išta pita na FPZ-u od strane politike puno toga bi bilo drugačije. Nemaš pojma rekoh ti, braniš samo čast svog ujaka jer pričaš o tamo nekoj 2004. Sramota je da nam studije rade Ištvan i Rodrigo za višestruko veće iznose od onih koje bi naplatio taj isto FPZ po kojem ti sveznalico toliko pljuješ.

Josipe nemoj tako! Zatvorimo autoceste i nećemo imati gubitaka. Okrenimo opet sve preko Plitvica.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users