Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Pruga Križevci - Bjelovar i novi bypass


  • Please log in to reply
2064 replies to this topic

#81 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,502 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 24.02.2007. - 15:25

Kako nikome nije palo na pamet u danasnje vrijeme napraviti nesto slicno Sinobusu?


Ima slicnih vozila na trzistu; iako HZ ocito nije zainteresirati kupiti tako nesto...

pozdrav
toma

#82 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,682 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 24.02.2007. - 16:03

Kako nikome nije palo na pamet u danasnje vrijeme napraviti nesto slicno Sinobusu?


Ima slicnih vozila na trzistu; iako HZ ocito nije zainteresirati kupiti tako nesto...

pozdrav
toma


Imas kakav link?

#83 x-type

x-type
  • Članovi
  • 2,664 posts
  • Joined 04.12.2005.

Posted 24.02.2007. - 16:43

taj industrijski kolosijek se koristio do prije koju godinu. čini mi se da sam viđao prije 2 godine vlakove tamo. vodi od izlaska iz kolodvora Bjelovar u pravcu Kloštra do silosa koji je vrlo blizu centra grada. dug je oko 2 km, a ova eventualna stanica bi bila otprilike na malo više od polovice.
inače, vlakovi su tuda vozili samo sezonski (ljeti) kad se vršilo spremanje žita u silos. najčešće sam znao vidjeti 2132 sa max 6 nekih T (vjarojatno Tadds) vagona, a na kolosijecima kod silosa sam viđao i po 2 Eas vagona. kad je 2132 nestala iz Bjelovara, vjerojatno je 2041 vukla. kolega 2041024 će nam vjerojatno znati nešto više reći o tome ako koga zanima.
šteta što taj kolosijek nije još dulji i što uz njega nije još neka turbo lokacija jer bi tad bilo vrlo izgledno za očekivati neki projekt. Bjelovar je ipak premalen grad za neki gradski željeznički promet.

#84 spvh

spvh
  • Članovi
  • 732 posts
  • Joined 14.05.2005.

Posted 24.02.2007. - 19:40

šteta što taj kolosijek nije još dulji i što uz njega nije još neka turbo lokacija jer bi tad bilo vrlo izgledno za očekivati neki projekt. Bjelovar je ipak premalen grad za neki gradski željeznički promet.


Po kojim kriterijima je premalen? Gradovi sa 40.000 stanovnika imaju potrebu javnog gradskog prijevoza.
A ovdje se i ne govori o gradskom prijevozu, nego o iskoristivosti nekretnine koju posjeduje HŽ Infra, a čini se zgodnom za uređenje, te povećanje udjela prijevoza HŽ Putničkog, naravno i prihoda...
"U mrkloj noći vidimo -ponekad kroz vlastite suze - najljepše zvijezde"

#85 x-type

x-type
  • Članovi
  • 2,664 posts
  • Joined 04.12.2005.

Posted 24.02.2007. - 19:48

ma nitko sretniji od mene da se napravi nekakva kružna pruga po gradu po kojoj bi išao nekakvi gradski vlak ili tramvaj. ali to ne bi imalo profita. ovo s ovom jednom stanicom bi bilo i te kako korisno i ne bi zahtijevalo neka pretjerana ulaganja. zapravo i vjerujem u taj projek jer nam je gradska vlast pomalo sklona isprobavanju takvih novih pomalo nekonvencionalnih ideja u okvirima realnog. a gradski promet zapravo veći postoji na neki način jer se stajališta Stare Plavnice i Markovac nalaze na području grada. i pruga je iskorištena maksimalno na području grada što se putničkog prijevoza tiče jer ne prolazi baš kroz gusto naseljene dijelove i postojeće stanice su postavljene upravo tamo gdje je potencijal najveći.
a ako ćemo maštati - ja vidim trolejbuse jednog dana u Bjelovaru :mrgreen:

#86 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,662 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 24.02.2007. - 21:24

Koliko je zapravo komplicirano pretvoriti neku prugu od statusa industrijskog kolosijeka do pruge gdje se odvija putnički prijevoz ? Je li to samo papirologija, ili zahtijeva dodatna ulaganja u prugu u pogledu npr neke dodatne sigurnosti, osovinskog opterećenja, kvalitete materijala od kojeg je pruga napravljena, ... ?

Ako bude bilo potrebno jako puno dodatno investirati, onda se nažalost već unaprijed možemo pozdraviti s tom odličnom idejom.

#87 x-type

x-type
  • Članovi
  • 2,664 posts
  • Joined 04.12.2005.

Posted 24.02.2007. - 21:59

na dionici tog industrijskog kolosijeka o kojoj pričamo nema niti jednog ŽCP-a što je odlična stvar. pruga nije u dobrom stanju, pretpostavljam da bi brzina bila do nekih 30-40 km/h. iako nije valjda baš tak katastrofa jer tek 2 godine nije u uporabi. osovinsko opterećenje nije problem jer su tu išli teretni vlakovi

#88 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,682 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 25.02.2007. - 12:45

Koliko je zapravo komplicirano pretvoriti neku prugu od statusa industrijskog kolosijeka do pruge gdje se odvija putnički prijevoz ? Je li to samo papirologija, ili zahtijeva dodatna ulaganja u prugu u pogledu npr neke dodatne sigurnosti, osovinskog opterećenja, kvalitete materijala od kojeg je pruga napravljena, ... ?

Ako bude bilo potrebno jako puno dodatno investirati, onda se nažalost već unaprijed možemo pozdraviti s tom odličnom idejom.


Potrebno je izgraditi stajalista a to kosta prilicno novaca.
Uz to pretpostavljam da tracnice nisu varene pa bi dozivljaj voznje mogao biti los.

#89 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,662 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 25.02.2007. - 17:09

Potrebno je izgraditi stajalista a to kosta prilicno novaca.
Uz to pretpostavljam da tracnice nisu varene pa bi dozivljaj voznje mogao biti los.


Je li nasipanje perona i njegovo betoniranje zbilja toliko košta ? Ili je signalizacija ono što košta više ?

Ako se gradi stajalište poput onoga u Čulincu, onda mi je jasno da može puno koštati. Ali ako se napravi samo nešto poput ostalih stajališta na pruzi prema Bjelovaru i Kloštru, onda ulaganje možda i nije preveliko.

#90 x-type

x-type
  • Članovi
  • 2,664 posts
  • Joined 04.12.2005.

Posted 25.02.2007. - 20:55

ovak odokativno materijal za izradu perona bi stajao manje od 10000 kn, radna snaga još i manje. evo recimo 20000 kn ukupno. e sad jedino ak bi kojekakve glupave dozvole stajale mnogo. mislim, to je posao koji ja s 5 frendova za tjedan dana obavim. jedino što ne znam asfaltirat, al imam frenda koji zna :mrgreen:

#91 2041024

2041024
  • Članovi
  • 3,602 posts
  • Joined 17.01.2007.
  • LocationBjelovar

Posted 26.02.2007. - 00:30

8) 8) 8) 8) 8) 8) Da to si dobro rekao ali od tako malo novaca šta bi si ekipa iz Hža mogla zgrabiti za sebe jako malo zar ne tako da taj projekt je pod velikim upitnikom. Što se tiče same ideje podržavam ju jer bi bila idealna za školarce a i za građane jer kako i sam naslov piše vlak bi vozio do Peveca a ima tamo još zanimljivih sadržaja(bolnica, policija itd...). Što se tiče prohodnosti kolosijeka kolosijek je prohodan do samog ulaza u Silos,gdje je zatvoren ali je u jako lošem stanju. Brzina na kolosijeku je 15km/h a tračnice nisu zavarene. Kolosijek nije korišten više od dvije godine jer glavni potraživač kolosijeka Silos više ne tovari ništa u vagone te su zbog toga i zatvorili svoj dio kolosijeka. 8) 8) 8) 8) 8) 8)

#92 Karavela

Karavela
  • Članovi
  • 3,195 posts
  • Joined 11.09.2005.
  • LocationSMŽ

Posted 26.02.2007. - 00:36

...kad dođe vrijeme da idem na prijavak Svevišnjem, tebe i Karavelu poslati ću po Smrt (vidi topic ''Ostaci pruge Bjelovar - Garešnica''), hehe ...

Mislim da ćeš imati sreće jer ću uskoro biti na godišnjem, pa ću imati vremena čitati i ostale forume a i dizati slike. Samo ti još poživi, nemoj umrijeti kad vidiš slike...he, he, he

#93 x-type

x-type
  • Članovi
  • 2,664 posts
  • Joined 04.12.2005.

Posted 26.02.2007. - 11:28

Brzina na kolosijeku je 15km/h a tračnice nisu zavarene. Kolosijek nije korišten više od dvije godine jer glavni potraživač kolosijeka Silos više ne tovari ništa u vagone te su zbog toga i zatvorili svoj dio kolosijeka.

jesi skužio da kolosijek čak ima i nekakvi nagib?! tamo je oznaka neposredno kod žcp-a u Biškupovoj. uvijek zaboravim pročitat koliki je nagib (iako je oznaka prilično zahrđala). pad vjerojatno ide prema nadvožnjaku kod starog groblja, vjerojatno i dalje prema skretnici. tu prugu također imam u planu za poslikati uskoro

#94 2041024

2041024
  • Članovi
  • 3,602 posts
  • Joined 17.01.2007.
  • LocationBjelovar

Posted 26.02.2007. - 14:30

8) 8) Upravu si pruga je na usponu i to nekakvih 10promila ako se ja dobro sjećam. 8) 8)

#95 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 26.02.2007. - 17:50

To je istina da bi za potrebe ovih srednjoškolaca i ostalih putnika, običan preron, širine 1m i dužine jedne macose, dušu dao, a da se i vozi 15km/h, pa nije to tak strašno, pa to je samo 2km, koje bi se prevalilo za kojih malo više od 5min, kaj je stvarno je kratko vrijeme...

E, sad bi trebalo odj.. HŽ, već priupitat župana i gradonačelnika za to, a kak su oni jako naklonjeni željeznici, oni bi ostvarili potreban pritisak na HŽ, u krajnjem slučaju bi mogli reć da će zatvorit gradsku i županijsku pipu za novce koja dolazi HŽ-u, pa bi možda vodstvo HŽ-a razmislilo o mogućnostima otvaranja ove pruge...

Mislim, evo po brzini rada mislim da 2 tjedna je dosta da pripreme prugu za kakav-takav promet, a ak se pokaže isplativo u budućnosti se sve to fino obnovi..

#96 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,682 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 26.02.2007. - 19:55

To je istina da bi za potrebe ovih srednjoškolaca i ostalih putnika, običan preron, širine 1m i dužine jedne macose, dušu dao, a da se i vozi 15km/h, pa nije to tak strašno, pa to je samo 2km, koje bi se prevalilo za kojih malo više od 5min, kaj je stvarno je kratko vrijeme...

E, sad bi trebalo odj.. HŽ, već priupitat župana i gradonačelnika za to, a kak su oni jako naklonjeni željeznici, oni bi ostvarili potreban pritisak na HŽ, u krajnjem slučaju bi mogli reć da će zatvorit gradsku i županijsku pipu za novce koja dolazi HŽ-u, pa bi možda vodstvo HŽ-a razmislilo o mogućnostima otvaranja ove pruge...

Mislim, evo po brzini rada mislim da 2 tjedna je dosta da pripreme prugu za kakav-takav promet, a ak se pokaže isplativo u budućnosti se sve to fino obnovi..


I jos radionicu u Bjelovaru zaposliti da od smeca izmisli nekakvo vozilo za tu prugu..... eh gdje bi nam bio kraj da smo u upravi HZ-a. :lol:

#97 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 26.02.2007. - 20:13

I jos radionicu u Bjelovaru zaposliti da od smeca izmisli nekakvo vozilo za tu prugu..... eh gdje bi nam bio kraj da smo u upravi HZ-a. :lol:


Ma ni netrebaju razmišljat o izmišljanju novih stvari, već s postojećim voznim parkom, dakle macosama fino to vozit, pa samo bi se dogodilo produženje linija, ništa više, umjesto do Bjelovara, vozili bi do Bjelovar mlin... :wink:

Ah, rado bi ja u upravu HŽ-a, ali mislim da bi se tamo utopio zajedno sa svojim idejama... :mrgreen:

#98 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,662 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 26.02.2007. - 21:19

Pa sad ... inicijativa je pala, a sad da vidimo koliko treba za realizaciju ... :D
U svakom slučaju šanse za realizaciju su puno veće nego da napokon dočekamo spajanje Rijeke i Pule prugom kroz Učku, ali isto tako trajat će puno duže nego što je trebalo za ukidanje mnogih pruga u Hrvatskoj. :wink:

#99 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 26.02.2007. - 21:27

Pa sad ... inicijativa je pala, a sad da vidimo koliko treba za realizaciju ... :D
U svakom slučaju šanse za realizaciju su puno veće nego da napokon dočekamo spajanje Rijeke i Pule prugom kroz Učku, ali isto tako trajat će puno duže nego što je trebalo za ukidanje mnogih pruga u Hrvatskoj. :wink:


Al kaj tu trebaju realizirat, prugu imaju, treba napravit samo jedan prerončić od 60-ak metara, malo izmijenit vozni red i to je to...
Nema tu nikakve tople vode..

Da je samo HŽ malo fleksibilniji i da gleda i na male stvari na kojima može zaradit, bi se puno postiglo..

Ovim potezom bi dobili barem još 10-ak novih putnika po vlaku i ostavit će stare..

Ja bi se zapitao dal će srednjoškolci kad se otvori ova nova škola putovat vlakom ili busom, pošto će sad trebat toliko pješačit...

#100 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,682 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 26.02.2007. - 22:31

I jos radionicu u Bjelovaru zaposliti da od smeca izmisli nekakvo vozilo za tu prugu..... eh gdje bi nam bio kraj da smo u upravi HZ-a. :lol:


Ma ni netrebaju razmišljat o izmišljanju novih stvari, već s postojećim voznim parkom, dakle macosama fino to vozit, pa samo bi se dogodilo produženje linija, ništa više, umjesto do Bjelovara, vozili bi do Bjelovar mlin... :wink:

Ah, rado bi ja u upravu HŽ-a, ali mislim da bi se tamo utopio zajedno sa svojim idejama... :mrgreen:


Ne ne... Macosa je preskupa za tako nesto. Za takve linije ti treba doslovno autobus sa kotacima za prugu. Tada i takve stvari imaju sansu postati isplative.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users