Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Pruga Križevci - Bjelovar i novi bypass


  • Please log in to reply
2057 replies to this topic

#2041 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 21.02.2019. - 17:17

Da se ovo ne nastavi u daljnje oftopičarenje, nužno je napomenuti da je Haganj stajalište na pruzi L214: "Gradec - Sveti Ivan Žabno" i da bi to trebalo biti u ovoj temi. a070.gif


U pravu si, ja sam jučer ubacio svoj post u krivu temu. Sad sam popravio.

#2042 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 2,525 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 21.02.2019. - 17:20

Piše u naslovu "i novi bypass"



#2043 sale2

sale2
  • Članovi
  • 1,400 posts
  • Joined 04.03.2010.

Posted 13.03.2019. - 09:24

Počeli radovi na pruzi Žabno-Gradec.:)

#2044 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 7,762 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 13.03.2019. - 10:23

Remont?  :mrgreen:


2z8q8zt.jpg


#2045 2041024

2041024
  • Članovi
  • 3,588 posts
  • Joined 17.01.2007.
  • LocationBjelovar

Posted 13.03.2019. - 10:56

Remont?  :mrgreen:

Neeee, elektrifikacija!! :lol :lool

#2046 Vedran Zeman

Vedran Zeman
  • Članovi
  • 4,179 posts
  • Joined 17.10.2005.
  • LocationKloštar Podravski

Posted 13.03.2019. - 14:52

Fata je Fata, al' dvaput je dvaput!

Metro über (unter) alles! :kul3


#2047 Danchibald

Danchibald
  • Članovi
  • 1,502 posts
  • Joined 15.06.2007.

Posted 13.03.2019. - 15:33

Kakvi opet radovi?


Posted Image

#2048 2041024

2041024
  • Članovi
  • 3,588 posts
  • Joined 17.01.2007.
  • LocationBjelovar

Posted 13.03.2019. - 16:39

Kakvi opet radovi?


Pa treba malo izvadit par km pruge i sve ponovno presložiti, još jedna hrvatistantska priča! 8)

#2049 BarojE

BarojE
  • Članovi
  • 251 posts
  • Joined 26.09.2005.

Posted 14.03.2019. - 14:06

Pa treba malo izvadit par km pruge i sve ponovno presložiti, još jedna hrvatistantska priča! 8-)

 

Ne vidim problem... ako odgovorni odgovaraju.. Izvođač odradi radove i plati paprene penale zbog kašnjenja i nekvalitetnih radova, više nikad ne dobije posao u RH (niti se javi na neki posao)...  nadzor odgovara pred zakonom i plati penale zbog lošeg vršenja nadzora... nadzorni inženjeri izgube licence i žigove... nemaju mogućnost vršiti nadzor barem 10 godina... 

 

tako to rješevaju ozbiljne države, u kojima ministri daju ostavke nakon što se utvrdi da voze bez valjane vozačke... 

 

sve sam reko...  Q.E.D.



#2050 SPILE008

SPILE008
  • Članovi
  • 1,986 posts
  • Joined 28.06.2010.
  • LocationBjelovar

Posted 14.03.2019. - 14:39

Odugovlaće samo da smisle razlog da se što kasnije otvori pruga, da ne povjeruješ toga ima samo kod nas!

#2051 accord

accord
  • Članovi
  • 220 posts
  • Joined 02.01.2017.
  • LocationZagreb

Posted 30.03.2019. - 12:10

https://www.jutarnji...vorena/8671001/

 

https://www.youtube....h?v=NDgfbNoOJoU

 

JUTARNJI NA PRVOJ NOVOJ HRVATSKOJ PRUZI U POSLJEDNJIH POLA STOLJEĆA Od '67. nitko nije imao čast pustiti u promet neku prugu jer nijedna nije otvorena

 

Tračnice između Gradca i Sv. Ivana Žabno prva su željeznička novogradnja u Hrvatskoj nakon pola stoljeća. Uz modernizaciju pruge Križevci - Dugo Selo, taj projekt trebao bi pridonijeti revitalizaciji željeznice na području središnje Hrvatske

Tog se dana, 18. lipnja 1967. godine, u Zadru okupilo i staro i mlado. Muškarci u svojim najboljim veštitima, žene u najljepšim veštama. Svi su došli vidjeti taj prvi vlak, koji je iz Knina krenuo prema njihovu gradu. Prva vožnja bila je besplatna, strojovođa je putem dugačkim 95 kilometara iz lokomotive puštao zvučne signale. A kad je vlak napokon ušao na zadarsku postaju, i oni najnevjerniji bili su sigurni - pruga od Knina do Zadra nakon četrnaest je godina sagrađena. Od 18. lipnja 1967. godine nitko u Hrvatskoj nije imao čast pustiti u promet neku željezničku prugu. Zašto? Od tada do danas niti jedna nova nije otvorena! Sagrađena je, ali otvorena za promet još nije. - Ma koji Dinamo?!? I on je prije dočekao proljeće u Europi nego mi novu prugu - uz pomalo kiseo osmijeh govori Hrvoje Milas, voditelj projekta gradnje željezničke pruge Gradec - Sv. Ivan Žabno u HŽ Infrastrukturi. Upravo ta pruga, Gradec - Sv. Ivan Žabno trebala bi nakon 52 godine biti prva željeznička pruga sagrađena i otvorena za promet u Hrvatskoj. Stoga nije čudno da Hrvatska, prema recentnom istraživanju, ima najgori sustav željezničkog prometa u cijeloj Europskoj uniji......

 



#2052 sale2

sale2
  • Članovi
  • 1,400 posts
  • Joined 04.03.2010.

Posted 31.03.2019. - 19:20

Čini mi se da ste malo otišli u O.T. Meni osobno ne smeta, ali bojim se da vas ne isključe s foruma. Govorim to iz osobnog iskustva, gdje sam nakon sličnih korelacija ( Bjelovarska, Križevačka pruga itd., ne sjećam se više detalja, uglavnom možda je bila riječ o par postova usko povezanih sa temom ) prvo bio upozoren na prilično netaktičan način, a nakon što sam se drznuo tražit objašnjenje i pokušat objasnit da su teme blisko povezane i isključen sa foruma.
Nego kako je prošao interni pregled nove pruge Žabno-Gradec? Dali su svi nedostaci otklonjeni?

#2053 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 29.05.2019. - 06:31

Dogovaran vozni red za novu dionicu pruge, 1. sagrađenu u 50 godina

 

Zbog radova na dionici Dugo Selo – Križevci, promet na novoizgrađenoj pruzi odvijat će se do 7 sati ujutro i onda ponovno nakon 15 sati
 

U prostorijama HŽ Putničkog prijevoza u Zagrebu održan je prvi radni sastanak zajedničkog povjerenstva Bjelovarsko-bilogorske županije i HŽ Putničkog prijevoza o voznom redu na novoj pruzi Sveti Ivan Žabno – Gradec.

 

Naime, prema najavama HŽ Infrastrukture prva nova pruga u Hrvatskoj nakon više od 50 godina – pruga na dionici Sveti Ivan Žabno – Gradec, trebala bi biti puštena u promet krajem ove godine, točnije kada se ishode sve potrebne dozvole uključujući uporabnu dozvolu te dozvolu Agencije za sigurnost željezničkog prometa.

 

Pruga je to za koju je Bjelovarsko-bilogorska županija ishodila građevinsku dozvolu i predala projekt HŽ Infrastrukturi. Tijekom prosinca kreće i novi vozni red HŽ Putničkog prijevoza stoga se na prvom zajedničkom sastanku povjerenstva BBŽ-a i HŽ Putničkog prijevoza konstruktivno razgovaralo kako na najbolji mogući način posložiti vozni red. To prvenstveno ovisi o činjenici da još uvijek traju radovi na dionici pruge Dugo Selo – Križevci i da će se samim time direktan promet na novoj pruzi moći ostvariti do 7 sati ujutro i onda ponovno nakon 15 sati, jer u međuvremenu će se odvijati radovi na spomenutoj dionici.

 

Prijedlog županije je da se uvede što više direktnih linija u jutarnjim i poslijepodnevnim satima kada je to za sada jedino moguće i da tako u okvirima ograničenja koja postoje zbog radova pruga bude što više u funkciji.

 

Prema sadašnjim procjenama od Bjelovara do centra Zagreba na nekim linijama stići će se za nešto više od sat vremena i bit će to najbrži dolazak iz centra naše županije do centra metropole. Dakle, kada se pruga pusti u promet svakako će skratiti putovanje u Zagreb našim sugrađanima što je i bila želja Bjelovarsko-bilogorske županije koja je i pokrenula projekt. Uz izuzetne napore i brojne aktivnosti pruga duga 12,2 kilometra vrijedna više od 32 milijuna eura bliži se trenutku puštanja u promet.

 

Na sastanku povjerenstva u Zagrebu dogovorene su prve smjernice i najavljen je novi sastanak kako bi se točno definirao vozni red do kraja godine.

 

 

 

https://lokalni.vece...50-godina-14946



#2054 zglajzan

zglajzan
  • Članovi
  • 326 posts
  • Joined 28.01.2010.

Posted 29.05.2019. - 21:19

Ovo mi najbolje zvuči za citirati: "Uz izuzetne napore i brojne aktivnosti pruga duga 12,2 kilometra... "- lokalni.vecernji.hr. E kad bi znali što se to skriva iza napora i aktivnosti, vjerovatno jedno veliko ništa. Dobro da još nisu usaglašavali stavove.... kao da se od rudače rade čelični profili. Sigurno je puštanje dugo građene ličke pruge išlo glađe nego ovog ficleka s dobro utabanim vožnjama na relaciji Bjelovar-Zagreb, s time da je poanta kovanja voznog reda samo skratiti vožnju postojećih vožnji. I ne fulati cikluse radnog vremena zaposlenih i školsko-fakultetskih turnusa nastave. Gotovo je sigurno i kad se podupla kolosjek Križevci-Dugo Selo da od taktnog voznog reda neće biti ništa, jer za implantaciju takvog nečeg trebali bi postati Švicarska, koja je to taktno vrijeme uvela k'o zna valja poč. 80-tih.


zglajzan

#2055 zglajzan

zglajzan
  • Članovi
  • 326 posts
  • Joined 28.01.2010.

Posted 09.07.2019. - 20:04

Bila je ovih dana vrućina pa su i kače aliti zmije nakupile koju kap znoja. Sigurno i da tehničke komisije su ulovile taj ritam znojenja koji i nije problem na 32 Celzijusa da bi umjesto na sinokuši balirali seno, ošacali prugu dugu 20tak godina. Jer danas sam pročital u Večernjem listu da se reže (pupčana) vrpca za 1.9-toga. Također sve to nije slučajno-najveći investicijski ciklus na HŽ-u - samo kaj kotač tog cirkusa je tako velike putanje da baš me zanima kad se bude odvrtio puni krug po prvi puta...


zglajzan

#2056 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 1,184 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 10.07.2019. - 15:00

Ajde ja sad ipak nebi tu puno kritizirao, i sami svjedocimo u kakvom nam je rasulu bila zeljeznicka infrastrukturu zadnjih 10ak godina.. Daleko smo od moderne europske zeljeznice ali ipak stvari idu na bolje.. konacno se otvoriti tu jadnu prugu, radovi prema Zaboku teku cak brze od planiranog, polako se zavrsava DS-Krizevci, na jesen krece obnova Vinkovci-Vukovar... Tako da ce bar onaj miminum biti zadovoljen... Ipak se nesto pokrece, usporedimo li npr. 2019 godinu sa 2009. - 2010. kad je po meni bio "peak" loseg stanja infrastrukture i putnickog prometa - u to doba su se samo rezale brzine i ukidale linije, somovi jos nisu bili u prometu i nije bilo niti naznake svjetla na kraju tunela. Zadnjih par godina ipak svjedocimo i o uvodjenju novih lokalnih (barem) linija itd... 


Pozdrav iz Stubaka

#2057 zezi

zezi
  • Članovi
  • 50 posts
  • Joined 28.07.2009.

Posted 10.07.2019. - 15:26

..na jesen krece obnova Vinkovci-Vukovar...  

Odakle ta informacija?
Comsa je dobila na natječaju ali Strabag & company i DIV & company su se žalili. Zbog same žalbe može doći do odgode, ili čak i poništenja natječaja.Znaći početak radova je neizvjestan.

Na jesen počinju radovi u Rijeci na obnovi teretnog kolodvora i na izgradnji željezničkog dijela terminala na Zagrebačkoj obali. To jest potpisano

#2058 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 1,184 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 10.07.2019. - 16:31

Odakle ta informacija?
Comsa je dobila na natječaju ali Strabag & company i DIV & company su se žalili. Zbog same žalbe može doći do odgode, ili čak i poništenja natječaja.Znaći početak radova je neizvjestan.

 

E to nisam znao... nadam se da nece doci do navedenoga.


Pozdrav iz Stubaka




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users