Jump to content

Biciklom i Medomobilom tragovima Guce


Portos

Recommended Posts

Odluka za odlazak u Slatinu tokom Uskršnjih praznika bila je iznenadna, u šali je prijatelj spomenuo da bi mogli biciklima do Slatine pa vlakom natrag, do tamo je 200km a Željko i ja nikada nismo vozili duže od 125km pa bi to bila prilika...

No bolja opcija, manje opasna, bila je ubaciti bicikle u Medomobil te u subotu 26.3.2016. odvesti krug 200km kroz Mađarsku.

U četvrtak smo spakirali bicikle, u petak s posla direkt u Slatinu. Navečer smo pripremili sendviće.

 

001%20Sendvii_zpsoqwfhnhd.jpg

 

002%20Sendvii_zpsxb9ikayf.jpg

 

U subotu doručak i prema Suhopolju. Prvih 20km bilo je OK, onda je počela kiša. Pa smo u Suhopolju pili kavu i čekali da kiša prestane.

 

003%20Suhopolje_zps40rmczkc.jpg

 

Potom krećemo prema Terezinom polju, mjestu gdje je granični prijelaz prema Mađarskoj.

 

 

 

 

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Kratko zaustavljanje kod novoobnovljenog dvorca

 

003a%20Terezino%20Polje_zpsnwpwekio.jpg

 

003b%20Dvorac_zpsx7nevpou.jpg

 

Karta biciklističkih staza

 

003c%20Bic%20rute_zpsf95spulr.jpg

 

Kod granice opet sitna kiša.

 

004%20Terezino%20Polje_zpst57jwqrz.jpg

 

Pa smo opet pauzirali pola sata u restoranu Graničar

 

005%20Terezino%20Polje_zpsusrqspfy.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Kroz Mađarsku je bilo uglavnom suho i ravno te smo vozili vrlo brzo ali i povremeno stajali zbog okrijepe i nužde

 

006%20Maarska_zpscl32dcxb.jpg

 

007%20Maarska_zpsyl68sqtn.jpg

 

008_zpszrfwpo1m.jpg

 

009_zpsuxlrhxxk.jpg

 

010_zpsbeyla2i9.jpg

 

011_zpsxnqtneqi.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Konačno nakon 150km stižemo u Donji Miholjac i sjedamo malo odmoriti i okrijepiti se.

 

012%20Donji%20Miholjac_zpsjchjt8dv.jpg

 

Do Slatine je još 41km, a da bi imali 200km treba nam oko 50km, svi smo umorni, mokri, noć pada, hladno je vani ali ne posustajemo. U Čađavici, 13km od Slatine odlučujemo voziti dužim putem, kroz Sopje. U mrklom mraku pod svjetlima Xenon reflektora dolazimo u Slatinu oko 21h nakon 9.35h vožnje.

 

Ciklokompjuter kaže da smo vozili 9.07h

 

014_zpsnyvcuwat.jpg

 

I prešli 204,9km

 

013_zpsx8gmdfkm.jpg

 

Međutim mi se držimo aplikacije Strava

 

015%20Strava_zpsgxcxmtkm.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Uskršnji doručak

 

017_zps2q3etjtc.jpg

 

Željko i Kiki će do Kikijeve tetke a ja ću bolne guze biciklom do kolodvora, 983 dolazi u 9:50

 

018_zpsbfbuprug.jpg

 

Prema Osijeku

 

019_zpsb0hbiuyj.jpg

 

Evo Bonda 007 sa 4 vagona

 

020_zpsydycm5yd.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Prije 8 godina hodali smo uz prugu pokraj silosa i utvrdili da je to trasa ex Guttmanove pruge. I danas su tračnice tamo, izvadili su samo dio kod bika. Taj dio nisam slikao, ali sam nastavio po trasi, te došao do Slatinske obilaznice s koje se dobro vidi trasa.

 

021_zpstno5yb2h.jpg

 

022_zpsl1yhakfv.jpg

 

023_zps1onyyrbs.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Ručak odnosno Janjetina bio je već u podne nakon kojeg smo malo zalegli u krevete do 15h. Već je bio pao dogovor otići do Čaćinaca potražiti lokaciju bivšeg nadvožnjaka Guttmanove pruge preko pruge Čaćinci-Osijek pa smo se obukli i odvezli Medomobilom. Točnu lokaciju nisam znao ali ovaj put imali smo Google karte, Earth i GPS. Kada uz to naiđeš na lokalnog umirovljenika koji je radio na obližnjoj farmi goveda uspijeh je zagarantiran.

Dakle simpatični gospodin je znao točnu lokaciju i odveo nas je do nje.

 

026_zpsuq3wbcyp.jpg

 

Popeo sam se na ostatak južnog nasipa nadvožnjaka

 

027_zpsbkrclm06.jpg

 

Upornjaci su porušeni a dio materijala odvežen i poravnat

 

028_zpsqic1top8.jpg

 

Pogled prema jugu gdje je nekada bio triangl pruge koji se vidi iz zraka

 

029_zpsdr0ptplb.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Na ostatku nasipa nalazim JŽ hektometarski stupić

 

030_zpsr80dqom4.jpg

 

Pogled na prugu i mjesto gdje je bio sjeverni nasip

 

031_zps0rcp37zg.jpg

 

Ja sam gore

 

032_zpskgt8vxmp.jpg

 

A razlog zašto mašem su opeke kojima je bio građen nadvožnjak, na njima piše GC (Guttman ciglana?) i godina 1902

 

033_zps8g0ahrwl.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Pogled s pruge na kamenje, ostatak upornjaka nadvožnjaka

 

034_zpspg0ljzuh.jpg

 

Nalazimo se između stupića 3 i 4 pruge Osijek-Čaćinci, nekih 2km istočno od Čaćinaca

 

035_zpsdcozu2oj.jpg

 

A ova dupla Macosa prolazi točno pokraj mjesta gdje su bili upornjaci nadvožnjaka

 

036_zpsqt2j4ize.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Gospodin vodič nas je uputio na vahtarnicu nekih 400m istočnije.

 

038_zpsad3hfhv7.jpg

 

Trasa pruge prema Čaćincima

 

040_zpson5ecjde.jpg

 

Ovo je pogled prema Osijeku. 20÷30m dalje bila je nekad skretnica pruge do Guttmanovih skladišta

 

041_zpslmpovncj.jpg

 

A skladišta su bila negdje u ovom pravcu, pokraj 1435mm pruge

 

042_zps1totys2y.jpg

 

Evo i ex vahtarnice

 

039_zpsqie3s82z.jpg

 

Ukucate li GPS koordinate jasno ćete razaznati obrise nekadašnje trase na tlu. Ja sam ipak trasu malo potočkao da se snađete.

 

037_zpsun8b72sn.jpg

 

I za kraj trasa uz cestu prema Orahovici koju smo obišli prije 8 godina.

 

043_zpsd0yvsahz.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Kako se sat bio pomaknuo imali smo još vremena posjetiti izletište Jankovac na Papuku. Također smo vozili cestom pokraj trase pruge prema Slatinskom Drenovcu i Voćinu.

 

Slap Jankovac

 

044_zpsdg2eyeqy.jpg

 

Dom na Jankovcu

 

045_zpskitmkvco.jpg

 

Jedno od jezera

 

046_zps1d7srgla.jpg

 

Izvor

 

047_zpscfetmgqc.jpg

 

Ekološki svjesni

 

048_zps5zbsrcoy.jpg

 

Medvjeđi luk

 

049_zpseiwxkxaq.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Po dolasku u Slatinu gledalo se "Tko pjeva zlo ne misli"

 

050_zps55micqft.jpg

 

A po povratku smo zastali u Bjelovaru posjetiti prijatelja "po pedali"

 

051_zpsroo3ioad.jpg

 

Toliko od mene, misterij nadvožnjaka je riješen!

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Bravo Portos ! Pronašao si "kariku koja nam je nedostajala" prije 8 godina ! :jup

Tada nikako nismo uspijevali pronaći taj bivši nadvožnjak. Koliko smo zapravo tada bili fizički udaljeni od te karike ?

Link to comment
Share on other sites

Bravo Portos ! Pronašao si "kariku koja nam je nedostajala" prije 8 godina ! :jup

Tada nikako nismo uspijevali pronaći taj bivši nadvožnjak. Koliko smo zapravo tada bili fizički udaljeni od te karike ?

 

Bili smo jako blizu i prvi put, ali nismo bili dovoljno tehnički opremljeni niti imali koga pitati. Mislim da smo prvi put bili najviše 200÷300m od nadvožnjaka.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

...

A razlog zašto mašem su opeke kojima je bio građen nadvožnjak, na njima piše GC (Guttman ciglana?) i godina 1902

http://i85.photobucket.com/albums/k59/portosmedex/Slatina%20Guttman%20Uskrs%202016/033_zps8g0ahrwl.jpg

Uvijek me razveseli kad se nešto ovako starog, povijesnog, nađe i spasi od propadanja i daljnje devastacije :palac:

kpjstar.gif.19648035a936debebea313dbc37b8ab7.gif

Link to comment
Share on other sites

Bravo Portos ! Pronašao si "kariku koja nam je nedostajala" prije 8 godina ! :jup

Tada nikako nismo uspijevali pronaći taj bivši nadvožnjak. Koliko smo zapravo tada bili fizički udaljeni od te karike ?

Kako ćeš ga pronaći kad je on maznuo cigle? Ne do Bog da ode u Egipat. Što misliš da Končar dobije kakav posao u Egiptu? Pošaljemo ga dole na par puta na ispitivanje tih vlakova i nestane Keopsova piramida. Gdje je? Eno je u Zaprešiću između SILVERA i PORTOSA.

Link to comment
Share on other sites

Pretpostavljam da je nadvožnjak imao posebni značaj kao najviša točka u krajoliku s koje je pucao pogled...

 

Čovjek koji nas je odveo do lokacije rekao je da se Guco morao dobro zaletiti iz smjera vahtarnice kako bi savladao uspon prema nadvožnjaku. Pruga Čaćinci-Osijek na tom mjestu nije niža nego na ostalim mjestima no možda je dok je nadvožnjak postojao bila ukopana niže a kasnije podignuta. U svakom slučaju nasipi su bili viši od okoline.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Svaka čast na putopisu, a naročito na otkriću. :palac:

Usput primi pregršt uvreda jer si se odmetnuo od ekipe 3S+P i uvalio se među nekakve bicikliste.

(Šala mala, no hard feelings)

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Usput primi pregršt uvreda jer si se odmetnuo od ekipe 3S+P i uvalio se među nekakve bicikliste.

 

Bogme, 200 km prijeći u jednom danu .... tu bi se i Guco, a pogotovo njegov ložač, već pošteno namučili . :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...