Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Train Hungary u Hrvatskoj


  • Please log in to reply
614 replies to this topic

#1 Mladen86

Mladen86
  • Članovi
  • 2 posts
  • Joined 08.03.2015.
  • Locationbudapest

Posted 08.03.2015. - 13:14

Train Hungary rumunska-madjarska firma dobila licencu za prevoz robe u Hrvatskoj.

Planiraju da kupe 10 lokomotive za prevoz te relacije bez menjanje  lokomotive.

 

http://iho.hu/hir/tr...zlovenia-150307



#2 Levente

Levente
  • Članovi
  • 1,812 posts
  • Joined 07.08.2008.
  • LocationVirovitica, HU (Verőce)

Posted 08.03.2015. - 14:14

U članku još piše da će te lokomotive biti Asee. Da li HŽ ima toliko komada za prodaju?


Levente -- pozdrav iz Mađarske

#3 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 08.03.2015. - 14:15

Piše da će ih HŽ prodati ili iznajmiti njima?



#4 Dash9

Dash9
  • Članovi
  • 1,422 posts
  • Joined 16.03.2010.

Posted 08.03.2015. - 14:48

Opasno se zahuktava...moj dobar kolega iz infre mi tvrdi da je u agenciji zaprimljeno 60-ak zahtjeva za probne vožnje.



#5 VortaBlack

VortaBlack
  • Članovi
  • 2,188 posts
  • Joined 26.12.2010.
  • LocationZagreb / Duga Resa

Posted 08.03.2015. - 19:54

Planiraju da kupe 10 lokomotive za prevoz te relacije bez menjanje  lokomotive.

 

Kladim se na 1141 302-311.



#6 Crna Guja

Crna Guja
  • Članovi
  • 1,113 posts
  • Joined 03.02.2012.
  • Locationnaokolo

Posted 08.03.2015. - 20:07

Gruica Stoica ilti Grampet grupa...

#7 Vedran Zeman

Vedran Zeman
  • Članovi
  • 4,188 posts
  • Joined 17.10.2005.
  • LocationKloštar Podravski

Posted 08.03.2015. - 20:42

Kladim se na 1141 302-311.

Ali one su vlasništvo HŽ Putničkog Prijevoza.  :hm 


Metro über (unter) alles! :kul3


#8 Dudek

Dudek
  • Članovi
  • 1,071 posts
  • Joined 08.10.2009.
  • LocationPodravka i Hitri

Posted 09.03.2015. - 07:54

Znači da PP planira prodati ili iznajmiti svoje lokomotive a čime će voziti putničke vlakove, s onim starim diselima? Zadnje vrijeme sam primijetio da se broj dizela na glavnom kolodvoru naglo povečao, a broj električnih lokomotiva smanjio. Imaju električnih lokomotiva preko granice koliko im volja pošto im je turska vratila, što od tam ne dovezu koju.


Željeznice su ogledalo države :deda:

#9 VortaBlack

VortaBlack
  • Članovi
  • 2,188 posts
  • Joined 26.12.2010.
  • LocationZagreb / Duga Resa

Posted 09.03.2015. - 08:14

Ali one su vlasništvo HŽ Putničkog Prijevoza.  :hm 


Za PP i jesam čuo da je plan prodati dio lokomotiva i koristiti motorne garniture za većinu vlakova.

Taman im ulijeću Končarevi motornjaci tako da im 1141 302-311 ne bi trebale nedostajati.

#10 josip

josip
  • Članovi
  • 5,745 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 09.03.2015. - 08:54

Znači da PP planira prodati ili iznajmiti svoje lokomotive a čime će voziti putničke vlakove, s onim starim diselima? Zadnje vrijeme sam primijetio da se broj dizela na glavnom kolodvoru naglo povečao, a broj električnih lokomotiva smanjio. Imaju električnih lokomotiva preko granice koliko im volja pošto im je turska vratila, što od tam ne dovezu koju.

DMV-ova ima vise jer su izbacili dosta klasicnih vlakova sa Zagorske pruge.

#11 Dash9

Dash9
  • Članovi
  • 1,422 posts
  • Joined 16.03.2010.

Posted 09.03.2015. - 09:14

Znači da PP planira prodati ili iznajmiti svoje lokomotive a čime će voziti putničke vlakove, s onim starim diselima? Zadnje vrijeme sam primijetio da se broj dizela na glavnom kolodvoru naglo povečao, a broj električnih lokomotiva smanjio. Imaju električnih lokomotiva preko granice koliko im volja pošto im je turska vratila, što od tam ne dovezu koju.

A što da se napravi sa turskim elektrama koje bi po svemu sudeći morale u investicijski ciklus ?
I zapravo...otkud uopće ideja da će PP bilo kome u nekom bliskom vremenu prodavati svoje lokomotive ?

I g.Mataš (WTA alias Adria) je u medijima najavljivao planove veće od kule babilonske...i...gdje je sad ?

Dudek...na kojim se to vlakovima naglo zamijenila vuča pa se broj elektri smanjio ?



#12 Dudek

Dudek
  • Članovi
  • 1,071 posts
  • Joined 08.10.2009.
  • LocationPodravka i Hitri

Posted 09.03.2015. - 09:30

A što da se napravi sa turskim elektrama koje bi po svemu sudeći morale u investicijski ciklus ?
I zapravo...otkud uopće ideja da će PP bilo kome u nekom bliskom vremenu prodavati svoje lokomotive ?

I g.Mataš (WTA alias Adria) je u medijima najavljivao planove veće od kule babilonske...i...gdje je sad ?

Dudek...na kojim se to vlakovima naglo zamijenila vuča pa se broj elektri smanjio ?

Hitri varaždinec, zadnja 2 tjedna večinom vozi dizel lokomotiva cijelim putem prije je su bile 2 lokomotive ili samo elektra rijetko kad dizel, i večinom kasni, ( ujutro smjer zagreb)


Željeznice su ogledalo države :deda:

#13 Dash9

Dash9
  • Članovi
  • 1,422 posts
  • Joined 16.03.2010.

Posted 09.03.2015. - 12:30

To stvarno nije naglo povećanje...osim toga kad se sve stavilo na papir taj vlak je davnih dana trebao voziti isključivo sa 2044 na čelu.

#14 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,695 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 09.03.2015. - 13:54

Društvo, otišli smo malo Off Topic.


Serija 05 je zakon!

#15 darko06

darko06
  • Članovi
  • 2,540 posts
  • Joined 05.07.2007.
  • LocationEurope

Posted 09.03.2015. - 17:28

Ak ste pogledali kartu koja je objavljena uz madžarski tekst, onda je stvar više nego jasna: cijeli zapadni dio Rumunjske (da sad politički nekorektno ne kažem bivši Erdelj, to jest bivši ugarski dio današnje Rumunjske) gravitira Rijeci, a ne Kopru, niti Baru etc. etc. Osim toga od Timisoare do Rijeke imate 25 kV 50 Hz cijelim putem, a za Koper treba dvosistemska lokomotiva! Što se Constante tiče, ona je bliža Timisoari, ali je i uspon preko Karpata veći nego preko Tuhobića. Dakle jedna ASEA od Rijeke do Timisoare, sa potiskivanjem od Krasice do Fužina. Osim toga ako se ne varam kontejneri sada iz dalekog istoka idu u Rijeku direktno a u Constantu se prekrcavaju na Malti ili u Peirefsu (za ovo drugo nisam siguran), pa je jeftinije voziti u Rijeku. Tko bi rekao da se Rijeka vraća tamo gdje je bila do 1918. :kul3

Ali drago mi je to vidjeti, da Rijeka bude opet jaka. :loko :mah


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

#16 darko06

darko06
  • Članovi
  • 2,540 posts
  • Joined 05.07.2007.
  • LocationEurope

Posted 09.03.2015. - 17:32

I to je u redu, Infra bude upravljala prugama kao nacionalni vlasnik prometnih postrojenja, a prijevoznici budu vozili svak svojom lokomotivom. Da je bar tak bilo u cijeloj Kuk, a naročito u Ugarskom dijelu, morti se monarhija ne bi niti raspala. :kul3


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

#17 Crna Guja

Crna Guja
  • Članovi
  • 1,113 posts
  • Joined 03.02.2012.
  • Locationnaokolo

Posted 09.03.2015. - 18:14

Darac da ne filozofiras previse, skratiti cu...
TrainHungary vozi svoje vlakove kroz Mađarsku do Hodoša gdje ih preuzima SŽ Tovorni promet, najvjerovatniji scenarij je da ce dio tih vlakova skrenuti na Koprivnicu i Dobovu...

#18 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,695 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 18.03.2015. - 15:39

Raspravu o mađarskom mjernom vlaku nastavite ovdje:

 

http://www.zeljeznic...ak-u-hrvatskoj/


Serija 05 je zakon!

#19 Ferito

Ferito
  • Članovi
  • 420 posts
  • Joined 14.01.2007.
  • LocationGyékényes/ Keszthely

Posted 25.03.2015. - 21:45

Nekaj zanimljivo vam s Mađarske:

https://scontent-fra...428527716_o.jpg

 



#20 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 25.03.2015. - 22:09

Čekaj, čija je to ASEA??






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users