Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Stara pruga Zagreb - Rijeka

stara pruga zagreb karlovac ogulin rijeka

  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#21 Karavela

Karavela
  • Članovi
  • 3,195 posts
  • Joined 11.09.2005.
  • LocationSMŽ

Posted 09.04.2016. - 15:38

Isto tako nekada je ulaz u Moravice od strane Rijeke bio na sadašnji drugi kolosijek, a ne kao sada na treći. Vidi se sa putnog prelaza kako trasa vodi na sadašnji drugi kolosijek. Čak su i stupovi kontaktne mreže pratili tu trasu, vidi se po ostacima temelja. Ne znam koje godine je to izmijenjeno.

Samo osmi položaj!!!


#22 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,674 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 19.09.2016. - 21:23

Je li zna netko šta se gradi neposredno pored kolodvora Vrbovsko, točno na drugoj strani pruge u odnosu na kolodvorsku zgradu ?

Napravljeni su jako, jako veliki temelji i zaliveni betonom do nivoa zemlje ... gledao sam to danas iz vlaka i nisam mogao skužiti da li je to povezano sa željeznicom ili je pak neka velika privatna investicija. :hm



#23 file

file
  • Članovi
  • 656 posts
  • Joined 27.05.2007.
  • LocationQueenstown, NZ

Posted 20.09.2016. - 08:06

Pilana Cedar. Mislim da je planiran neka rampa za utovar na vagone


"Nikad stati, osim kad se mora"
"Bolje častan uzmak nego nečastan poraz"
''Bolje živa kukavica nego mrtav heroj'' - Grunf


#24 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,704 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 15.10.2018. - 17:39

Preslike iz časopisa ''Željezničar'' iz 1986. godine dostavio je kolega zglajzan:

 

mahK304.jpg

 

FWCUaMs.jpg

 


Serija 05 je zakon!

#25 mivan

mivan
  • Članovi
  • 542 posts
  • Joined 09.05.2015.
  • Locationl

Posted 11.11.2018. - 13:00

U kolodvoru Hrvatski Leskovac ovaj tjedan izvađen je zadnji kolosijek  te industrijski kolosijek do Zavoda za transfuzijsku medicinu. 
Također sa suprotne strane pruge uređeno je kontenjersko skladište te se još izvode neki radovi na tom dijelu. 



#26 Igor 2110

Igor 2110
  • Članovi
  • 1,328 posts
  • Joined 31.10.2013.
  • LocationZagreb

Posted 11.11.2018. - 23:09

To kontenjersko skladiste vec radi neka 3-4 tjedna PPD vozi vlakove za Rijeku odande.

Radovi koji se izvode su ti da se vjerojatno priprema površina za produljenje kolosijeka.

#27 Crna Guja

Crna Guja
  • Članovi
  • 1,113 posts
  • Joined 03.02.2012.
  • Locationnaokolo

Posted 15.11.2018. - 01:33


Radovi koji se izvode su ti da se vjerojatno priprema površina za produljenje kolosijeka.


Dečec daj se spusti na zemlju, obicni remont kolosijeka o nista vise. Nikakva produljivanja i slicne fantazije....

#28 Kromche

Kromche
  • Članovi
  • 77 posts
  • Joined 02.11.2015.
  • LocationTounj

Posted 12.12.2018. - 13:45

 

EU-ova sredstva za modernizaciju dionice Karlovac – Oštarije

U Karlovcu su 6. prosinca 2018. ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković i ravnatelj Središnje agencije za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije Tomislav Petric potpisali su s korisnikom sredstava HŽ Infrastrukturom d.o.o., zastupanoj po predsjedniku Uprave IvanuKršiću, Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava za projekt Izrade studijske i projektne dokumentacije za modernizaciju željezničke pruge M202 Zagreb GK – Rijeka, dionica Karlovac – Oštarije.

 

 

Cilj Projekta jest izrada studijske i projektne dokumentacije za modernizaciju i izgradnju prometnog pravca Zagreb – Rijeka na povezivanju šireg područja Karlovca i Oštarija, uz zadovoljavanje tehničko-tehnoloških uvjeta kojima moraju udovoljavati glavne koridorske željezničke pruge za međunarodni promet.

Ukupna vrijednost projekta iznosi 85,5 milijuna kuna, od čega je 69,5 milijuna kuna prihvatljivih troškova. Iz Kohezijskog fonda financirat će se 85 posto prihvatljivih troškova (59 milijuna kuna), dok će ostalih 15 posto (10,4 milijuna kuna) osigurati HŽ Infrastruktura d.o.o. Provedba projekta trajat će do 31. prosinca 2023.

Sredstva se koriste u okviru Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija“, Prioritetne osi 7. Povezanost i mobilnost, Investicijskog prioriteta 7iii – Razvoj i obnova sveobuhvatnih, visokokvalitetnih i interoperabilnih željezničkih sustava te promicanje mjera za smanjenje buke, Specifičnog cilja 7iii1 – Povećanje uporabe i važnosti željezničke mreže.

U sklopu ovog projekta izradit će se studijska dokumentacija (Studija izvodljivosti, Analize troškova i koristi (CBA), Studija o utjecaju zahvata na okoliš i Prijava velikog projekta na sufinanciranje EU sredstvima) te projektna dokumentacija (Idejni projekt s ishođenjem lokacijske dozvole, Glavni projekt s ishođenjem građevinskih dozvola, Dokumentacija potrebna za rješavanje imovinsko-pravnih odnosa i osiguranje dokaza pravnog interesa i Natječajna dokumentacija za radove i nadzor). Sredstvima osiguranim ovim ugovorom financira se i upravljanje projektom te aktivnosti vezane uz promidžbu i vidljivost.

Dionica Karlovac – Oštarije sastavni je dio glavne koridorske željezničke pruge za međunarodni promet M202 Zagreb GK – Karlovac – Rijeka, koja se nalazi na željezničkom prometnom koridoru RH2 i Mediteranskom transeuropskom željezničkom koridoru. Na predmetom koridoru neki su projekti završeni (modernizacija signalno-sigurnosnih uređaja u Zagreb Glavnom kolodvoru), neke dionice su u fazi izvođenja radova (Dugo Selo – Križevci), dok su neki projekti u fazi javne nabave za izvođenje radova i nadzora (Križevci – Koprivnica – državna granica). Dionica Karlovac – Oštarije nastavlja se na dionicu Hrvatski Leskovac – Karlovac, za koju se trenutačno izrađuje projektna dokumentacija i Prijava velikog projekta za sufinanciranje izvođenja radova EU sredstvima. Osim spomenutih dionica, na dionicu Karlovac – Oštarije nastavlja se dionica Oštarije – Škrljevo, za koju je u tijeku javna nabava za izradu studijske dokumentacije, te dionica Škrljevo – Rijeka – Jurdani, za koju se izrađuje projektna dokumentacija.

Time se ispunjava u nekoliko navrata dano obećanje Vlade RH da željeznica postaje njezin prioritet.

Izrada predviđene tehničke dokumentacije preduvjet je za izvođenje radova na predmetnoj dionici, kojima će se osigurati veće brzine prometovanja vlakova, skratit će se vrijeme putovanja, povećati kapacitet pružne dionice, povećati sigurnost tijeka željezničkog prometa te omogućiti zadovoljenje uvjeta interoperabilnosti na čitavom Mediteranskom transeuropskom željezničkom koridoru.

Izvor: http://www.hzinfra.hr/?p=16614


Tko se zadnji smije,nije skužio vic!


#29 zvonimir

zvonimir
  • Članovi
  • 279 posts
  • Joined 10.01.2008.
  • LocationZaprešić

Posted 15.12.2018. - 21:12

Dakle, svi prethodno napravljeni planovi padaju u vodu (IGH-ov projekt, ugovoreni pa prekinuti ugovor za projektiranje) jer sve mora krenuti po PS-u za EU fondove. Nakon odabrane opcije za Zagreb-Karlovac, rekao bih da nam se na ovom segmentu smiješi modernizacija, peglanje i duplanje postojeće trase - analizirati će se par varijanti no sumnjam da nešto "ambicioznije" može proći JASPERS. Eventualno tunel tamo pred Oštarijama da se skrati trasa za koji kilometar.

Ali barem je sada cijela pruga od granice do granice pokrivena nekim projektom u nekom stanju (bilo da se radi studija, projekt ili izgradnja).


zvon & mir





Also tagged with one or more of these keywords: stara, pruga, zagreb, karlovac, ogulin, rijeka

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users