Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Stara pruga Zagreb - Rijeka

stara pruga zagreb karlovac ogulin rijeka

  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#1 mivan

mivan
  • Članovi
  • 542 posts
  • Joined 09.05.2015.
  • Locationl

Posted 14.08.2015. - 21:45

Evo svečano otvaram temu o staroj pruzi Zagreb Rijeka, jer takva  dosad nije postojala, a pitanja o njoj su se postavljala u temi o novoj pruzi, što nikako nije isto. :)

 

No, zanima me što se to radi uz samu prugu na stajalištu Desinec?
Neki dan sam prolazio, a radnici tvrtke Arkada d.d. su baš finiširali asfalt?

Hvala



#2 mario1970

mario1970
  • Članovi
  • 39 posts
  • Joined 30.10.2012.
  • LocationZagreb

Posted 23.09.2015. - 08:54

Sad je tamo malo parkiralište koje je uvijek prazno.

Od prije nekoliko dana, parkiran je bager i nešto velikih metalnih ploča.

Kondukter kaže da će raditi kanalizaciju.



#3 mivan

mivan
  • Članovi
  • 542 posts
  • Joined 09.05.2015.
  • Locationl

Posted 21.10.2015. - 22:24

Sad je tamo malo parkiralište koje je uvijek prazno.

Od prije nekoliko dana, parkiran je bager i nešto velikih metalnih ploča.

Kondukter kaže da će raditi kanalizaciju.

Da zanimljivo je vidjeti potpuno prazno novo parkiralište s jedne strane pruge i jedno 5-6 automobila tik uz staničnu zgradu s druge strane pruge koje i nije parking.

A vozeći se vlakom, sam čuo Jaskance kako kažu da zašto se to nije moglo u Jaski napravit di stvarno i treba...
 

A sad još vezano uz prugu, u nacionalnom programu želj. infr.(od 2016. do 2026) stoji i remont dionice pruge H-Leskovac-Rijeka na dionici od kolodvora Generalski Stol do Dubrava u vrijednosti od 80 milijuna kuna, te rekonstrukcija kolodvora:Fužine ,Zalesina, Moravice, Ogulin ,Kukača, Generalski stol , te još neki radovi na žcp-ima i sl.

Nadam se da će prije toga sredit onaj mostić u Domagoviću,( al da se preko njega vozi projektiranom brzinom, znači ne kao sada obnovljeni zeleni most -_-).



#4 Pfaff

Pfaff
  • Članovi
  • 16,606 posts
  • Joined 13.06.2007.
  • LocationRijeka

Posted 22.10.2015. - 15:53

A sad još vezano uz prugu, u nacionalnom programu želj. infr.(od 2016. do 2026) stoji i remont dionice pruge H-Leskovac-Rijeka na dionici od kolodvora Generalski Stol do Dubrava u vrijednosti od 80 milijuna kuna, te rekonstrukcija kolodvora:Fužine ,Zalesina, Moravice, Ogulin ,Kukača, Generalski stol , te još neki radovi na žcp-ima i sl.
Nadam se da će prije toga sredit onaj mostić u Domagoviću,( al da se preko njega vozi projektiranom brzinom, znači ne kao sada obnovljeni zeleni most -_-).


Nazdravlje!
Znači da za mog života neću doživjeti da ikoji vlak na ovoj pruzi stigne na vrijeme... Pljuca.gif

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo


#5 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 2,578 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 22.10.2015. - 17:16

Nazdravlje!
Znači da za mog života neću doživjeti da ikoji vlak na ovoj pruzi stigne na vrijeme... Pljuca.gif

 

Pitanje je i dal bumo mi mlađe generacije doživjele :mrgreen:



#6 thomcro

thomcro
  • Članovi
  • 9,429 posts
  • Joined 30.12.2005.
  • LocationRijeka

Posted 23.10.2015. - 00:19

Članak u Novom listu od jučer (22.10.a.d.):

 

RADOVI VRIJEDNI 1,2 MILIJARDE KUNA

 

Prihvaćena ponuda: Hrvatskim tvrtkama gradnja prve dionice nizinske pruge Rijeka-Zagreb-Botovo

Posao je dobio konzorcij hrvatskih tvrtki u kojem se nalaze samoborski DIV, Dalekovod i Zagreb -Montaža. Radi se o najvećem projektu sufinanciranom iz EU fondova iz kojih je nepovratno povučeno 85 posto potrebnih sredstava

RIJEKA  Na natječaju HŽ Infrastrukture za izbor graditelja drugog željezničkog kolosijeka pruge Dugo Selo-Križevci jučer je prihvaćena najeftinija ponuda u vrijednosti 1,239 milijardi kuna bez PDV-a, koju je kandidirao konzorcij hrvatskih tvrtki u kojem se nalaze samoborski DIV, Dalekovod i Zagreb-Montaža. Riječ je o prvoj dionici nizinske pruge na pravcu Rijeka-Zagreb-Botovo, koja kreće u izgradnju, a dionica je duga 38,2 kilometara. Rekonstrukcija postojećeg i izgradnja drugog kolosijeka od Dugog Sela do Križevaca trebala bi krenuti početkom iduće godine, a završetak radova planira se u rujnu 2019. godine. Radi se o najvećem projektu sufinanciranom EU sredstvima čija je procijenjena vrijednost iznosila 1,517 milijardi kuna (85 posto nepovratno iz EU fondova).

Šest ponuda

Na natječaju je pristiglo ukupno šest ponuda, a raspisan je u srpnju ove godine nakon što je sredinom ožujka HŽ Infrastruktura poništio prvi natječaj navodeći kao razlog nezadovoljavajuće ponude. Zanimljivo je također da su među prve tri najbolje ponude izuzetno male razlike u cijeni. Kako neslužbeno doznajemo drugu financijski najpovoljniju ponudu dala je austrijska tvrtka Swietelsky, koja se već natjecala za ovaj posao na prvom poništenom natječaju kada je Swietelsky nastupao zajedno s tvrtkom Pružne građevine, kćeri HŽ Infrastrukture, pa je ta ponuda morala biti odbijena zbog sukoba interesa. Problem je bila činjenica da bi HŽ Infrastruktura posao trebala dati svojoj tvrtki kćeri Pružnim građevinama, te je zabrana takve odluke došla od Europske komisije, a novi natječaj se morao provesti po pravilima EU-a. U najužem krugu razmatranja ponuda na ponovljenom natječaju bila je i trećerangirana ponuda češke Subterre, koja se za ovaj posao udružila s hrvatskim građevinskim tvrtkama, Viaduktom i GP Krkom.

Kako je istaknula predsjednica Uprave HŽ Infrastrukture Renata Suša, nakon jučerašnje odluke o odabiru hrvatskog konzorcija počinje teći mirovanje, odnosno rok od 14 dana u kojem se mogu uložiti žalbe na rezultate natječaja.

– Početak gradnje ovisi o eventualnim žalbama. Riječ je o velikom projektu i sudeći po dosadašnjem iskustvu moguće je da će biti zainteresiranih strana za žalbeni postupak o kojem će u tom slučaju odlučivati Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave.

Žalbeni postupak

Ukoliko bude žalbi početak izgradnje možemo očekivati za četiri mjeseca. Neovisno o tome, zadovoljni smo kvalitetom i rekordnom brzinom evaluacije pristiglih ponuda, transparentnosti postupka, činjenicom da je pristiglo čak šest ponuda, kao i da smo imali tri financijski najbolje ponude u okvirima procijenjene vrijednosti projekta. Dobili smo na kraju graditelje čija je ponuda niža od procijenjene vrijednosti projekta, koji predstavlja naš najveći infrastrukturni projekt u realizaciji, kazala je Suša.

HŽ Infrastruktura je dosad uspješno realizirala projekte u vrijednosti od gotovo milijardu kuna, a s ovim projektom bit će ukupno povučeno dvije i pol milijarde kuna EU sredstava.

******

Kraće vrijeme putovanja

Na dionici Dugo Selo-Križevci planira se gradnja šest mostova (dva cestovna) i rekonstrukcija postojećih sedam mostova, te ukidanje 17 željezničko-cestovnih prijelaza i dvaju pješačkih prijelaza, gradnja 11 novih nadvožnjaka, jednog podvožnjaka i šest pothodnika, nadogradnja stabilnih postrojenja električne vuče, modernizacija signalno-sigurnosnih i telekomunikacijskih uređaja te izgradnja 25 kilometara servisnih cesta. Nova pruga skratit će vrijeme putovanja od Dugog Sela do Križevaca sa sadašnjih 30 na 18 minuta.

http://www.novilist....a-Zagreb-Botovo

 


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš


#7 2041024

2041024
  • Članovi
  • 3,603 posts
  • Joined 17.01.2007.
  • LocationBjelovar

Posted 26.10.2015. - 12:44

Jbte sto se oko izbora gradi do bola.

#8 Pfaff

Pfaff
  • Članovi
  • 16,606 posts
  • Joined 13.06.2007.
  • LocationRijeka

Posted 26.10.2015. - 13:55

Ne kužim čemu ova priča u temi o staroj pruzi Rijeka - Zagreb kad će se graditi negdje u panonskom blatu, a od riječke pruge još godinama ni "R"

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo


#9 DB

DB
  • Članovi
  • 11,649 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 26.10.2015. - 14:49

Ne kužim čemu ova priča u temi o staroj pruzi Rijeka - Zagreb kad će se graditi negdje u panonskom blatu, a od riječke pruge još godinama ni "R"

 

Tak je svojedobno Jure Radić počel gradit autocestu Zagreb - Split na dionici Bregana - Zagreb. d055.gif



#10 mivan

mivan
  • Članovi
  • 542 posts
  • Joined 09.05.2015.
  • Locationl

Posted 27.10.2015. - 20:43

Trenutno su dopuštene brzine na dionici od Zagreba do Ogulina na dan: 27.10.15. sljedeće:

  • Zagreb GK - rasputnica Trešnjevka : 30km/h
  • rasputnica Trešnjevka - delta rasputnica(Remetinec) : 80 km/h
  • delta - Zdenčina : 110 km/h
  • Zdenčina - Jastrebarsko : 140 km/h
  • Jastrebarsko - Draganić: 80 km/h (most Domagović:20km/h)
  • Draganić - Karlovac: 100 km/h
  • Karlovac - Generalski : 80(75) km/h
  • Generalski - Oštarije: 60 km/h
  • Oštarije - Ogulin 140 km/h

U ovoj temi sam ranije spomenuo najavu obnove Gen.stol-Dubrave koja je očito potrebna, ali me zanima kolika je projektirana brzina na dionici 1) Jastrebarsko - Draganić i 2) Draganić- Karlovac , s obzirom na to da na tim dionicama vlakovi voze sporije nego na ostalim ravninskim dionicama od H.Leskovca do Karlovca?

 

Činjenica je da je zbog ne tako davnih remotna brzina uskladu s ravninskom prugom(110-140km/h),no stvarno me zanima da je sutra remon , koje bi brzine bilo moguće tehnički gledano izvesti (tu mislim i na povečanje radijusa zakrivljenosti pruge kod izlaska iz Jaske i ulaska u Draganić)?

 

Hvala!



#11 DB

DB
  • Članovi
  • 11,649 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 27.10.2015. - 21:21

...

U ovoj temi sam ranije spomenuo najavu obnove Gen.stol-Dubrave koja je očito potrebna, ali me zanima kolika je projektirana brzina na dionici 1) Jastrebarsko - Draganić i 2) Draganić- Karlovac , s obzirom na to da na tim dionicama vlakovi voze sporije nego na ostalim ravninskim dionicama od H.Leskovca do Karlovca?

 

...

 

1) i 2) - vjerojatno 120 km/h.

 

Činjenica je da je zbog ne tako davnih remotna brzina uskladu s ravninskom prugom(110-140km/h),no stvarno me zanima da je sutra remon , koje bi brzine bilo moguće tehnički gledano izvesti (tu mislim i na povečanje radijusa zakrivljenosti pruge kod izlaska iz Jaske i ulaska u Draganić)?

 

 

 

Kod remonata nema izmjena geometrije trase, dakle niti povećanja radijusa.

Vjerojatno bi se planirala brzina 140 km/h, a jaskanska krivina bi ostala pod ograničenjem 70 km/h.



#12 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 2,578 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 27.10.2015. - 22:23

U planu je izgradnja nizinske pruge, a jedna od varijanti je i zadržavanje postojeće trase od Zagreba do Karlovca uz korekcije krivina (po meni najpametnija varijanta).

Potrebne su samo 3 devijacije koje je moguće relativno lako izvesti budući da im na putu ne stoji nikakva izgradnja. Naravno, u takvim slučajevima se radijusi dimenzioniraju za 200 km/h i više.

#13 mivan

mivan
  • Članovi
  • 542 posts
  • Joined 09.05.2015.
  • Locationl

Posted 14.11.2015. - 11:29

Jučer se vozim u 4055 i vidim da se na dionici Zdenčina - Horvati ugrađuju betonske kanalice za odvodnju vode. U kolodvoru Zdenčina se vrši utovar, a radovi bit trebali biti završeni u kratkim zatvorima pruge (izvor:Hž infrastruktura)

Uz to vidio sam da je na pojednim dionicama srušena stabla tj. nisko raslinje i škara uz prugu.

 

Zbog radova pruga će biti zatvorena za promet između kolodvora Horvati i Zdenčina 14. i 15. studenoga od 9.20 do 13.30 sati i od 14.20 do 15.30 sati. U tim će razdobljima putnike na relaciji Horvati – Zdenčina i obratno umjesto vlakova prevoziti autobusi.



#14 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 27.12.2015. - 20:29

Trebala bi mi fotografija stanice Domagović ali dok je još imala i ćirilićni naziv. Ne vjerujem da itko ima ali nada umire posljednja. :kul


#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#15 mivan

mivan
  • Članovi
  • 542 posts
  • Joined 09.05.2015.
  • Locationl

Posted 13.01.2016. - 17:25

Vlak B 700 (Zagreb-Rijeka) ima križanje sa vlakovima u kolodvoru (vlak 4103)Horvati i (vlak 4053)Jastrebarsko. Konstantno nekoliko tjedana vlak bilježi kašnjenje iz kolodvora H.Leskovac, jer se križanje sa vlakom 4103 vrši u Leskovcu, a za vrijeme snijega sam uočio da tračnice drugog kolosijeka u Horvatima nemaju tragove prolaska vlaka...

Zna li netko zašto je kolodvor Horvati postao "stajalište" sa prometnikom umjesto kolodvora?



#16 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,835 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 13.01.2016. - 23:53

Vlak B 700 (Zagreb-Rijeka) ima križanje sa vlakovima u kolodvoru (vlak 4103)Horvati i (vlak 4053)Jastrebarsko. Konstantno nekoliko tjedana vlak bilježi kašnjenje iz kolodvora H.Leskovac, jer se križanje sa vlakom 4103 vrši u Leskovcu, a za vrijeme snijega sam uočio da tračnice drugog kolosijeka u Horvatima nemaju tragove prolaska vlaka...

Zna li netko zašto je kolodvor Horvati postao "stajalište" sa prometnikom umjesto kolodvora?

Kod padanja snijega određeni su na svakoj pruzi kolodvori u kojima se MORA obavljati križanje. To ne znači da se ne može u drugim kolodvorima. Između Zageba i Ogulina su predviđeni kolodvori: H.L., Jastrebarsko, Karlovac, D.R., G.D., Oštarije i Ogulin. U tim kolodvorima mora biti radnik koji će čistiti snijeg. U ostalim kolodvorima je sam prometnik u kolodvoru. 



#17 thomcro

thomcro
  • Članovi
  • 9,429 posts
  • Joined 30.12.2005.
  • LocationRijeka

Posted 22.02.2016. - 00:47

Pitao Toma u Putopisima ...

@thomcro - kakav je ono ostatak 'starog ulaza u Skrljevo'?

... evo o čemu se radi,  ortofoto iz '68. ...

scaronkrljevo%2068_zpsmdiouzhk.jpg

 

... i ortofoto iz današnjih dana

scaronkrljevo%20danas_zpsqxflmfvb.jpg

 

gif animacija da se vidi razlika

scaronkrljevo_zpsdsxys3eu.gif

 

vidljivo je kako je prije rekonstrukcije ulaz u kolodvor Škrljevo iz smjera Meje išao u prvi kolosjek iza usjeka a nakon rekonstrukcije ide sa "vanjske" strane usjeka u drugi kolosjek.

 

Da bude jasnije evo i fotografija što sam ih snimio 18.09.2012. ...

100_2487_zps54816db9.jpg

 

100_2488_zps920a2063.jpg

 

100_2489_zps5e3f25a9.jpg

 

100_2499_zpsbe480915.jpg

 

100_2501_zps1b9a3bb1.jpg

 

ovuda je pruga dolazila na prvi kolosjek a sad je cesta koja ide ka ZOP-ovcima
100_2509_zps0e4af458.jpg


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš


#18 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,502 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 22.02.2016. - 07:37

Pitao Toma u Putopisima ...

... evo o čemu se radi,  ortofoto iz '68. ...

vidljivo je kako je prije rekonstrukcije ulaz u kolodvor Škrljevo iz smjera Meje išao u prvi kolosjek iza usjeka a nakon rekonstrukcije ide sa "vanjske" strane usjeka u drugi kolosjek.

 

Kuzim, hvala!

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

#19 thomcro

thomcro
  • Članovi
  • 9,429 posts
  • Joined 30.12.2005.
  • LocationRijeka

Posted 22.02.2016. - 09:03

Kuzim, hvala!

 

pozdrav

toma

Kad malo zatopli i nebude kiše poslikat ću taj dio pa će sve bit preglednije.


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš


#20 mivan

mivan
  • Članovi
  • 542 posts
  • Joined 09.05.2015.
  • Locationl

Posted 08.04.2016. - 17:31

Danas je počelo rušenje starog robnog skladišta u kolodvoru Zdenčina. Zgrada se ionako nije koristila, pa nagađam da je prostor potreban za eventualno proširenje parkirališta uz sad već srušeno skladište?







Also tagged with one or more of these keywords: stara, pruga, zagreb, karlovac, ogulin, rijeka

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users