Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Popis stranih lokomotiva koje su posjetile RH


  • Please log in to reply
101 replies to this topic

#41 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 15.07.2016. - 20:52

A brojem 98 se označavaju dizel manevre, pa opet imamo jedne željeznice koje su sve redom do nedavno označavale tim brojem. Kad bih se samo mogao sjetiti gdje je to...

 

Te željeznice su tek prije koju godinu počele primjenjivati numeriranje vučnih vozila prema UIC normi, dok RTS ipak dolazi iz države u kojoj su te stvari odavno uređene kako treba.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#42 Blagus

Blagus
  • Članovi
  • 214 posts
  • Joined 03.10.2014.
  • LocationZagreb

Posted 15.07.2016. - 22:10

 

Te željeznice su tek prije koju godinu počele primjenjivati numeriranje vučnih vozila prema UIC normi, dok RTS ipak dolazi iz države u kojoj su te stvari odavno uređene kako treba.

Ma jesu vraga, čim prođeš Dobovu iskrvare ti oči od gledanja tog šarenila od 3+3 i 4+3 oznaka... :mrgreen:

OK, malo sam sarkastičan i možda pretjerujem, ali nitko ne može poreći da su neke željeznice sa znamenkama 5-11 izvodile čuda u slučaju vučnih vozila jer za njih taj dio, nažalost, UIC još nije standardizirao - posebno mi je muka kad vidim da neke ÖBB/DB lokomotive imaju istaknutu 3+3, a neke 4+3 oznaku.

 

Moje mišljenje je da je HŽ začudo napravio dobar posao s tim i fino standardizirao cijeli vozni park na 4+3 znamenke koje i više nego dovoljno opisuju karakteristike vučnog vozila, tako da za UIC ne moraju izmišljati sedmu znamenku, nego recimo 2044 je uvijek 2044, a ne da je "interno" 645 a da za prugu izmišljaju toplu vodu samo zato da bi im se poklapao UIC-ov i njihov "stari" kontrolni broj.

Jedino su zasrali te prve dvije brojke, ali i to se polako ispravlja, tako da ću uskoro moći ponosno, umišljeno, licemjerno i s visoka reći da smo barem po pitanju UIC numeracije jedna od konzistentnijih željeznica i da je moj OCD zadovoljen :skok.

 

(osim infrinih žutila ali oni su priča za sebe i do sad ih nisam baš dešifrirao, ali vidim da ih imaju par koji nisu 98 - manevra nego 99 - specijalno vozilo).



#43 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 15.07.2016. - 22:18

Moje mišljenje je da je HŽ začudo napravio dobar posao s tim i fino standardizirao cijeli vozni park na 4+3 znamenke koje i više nego dovoljno opisuju karakteristike vučnog vozila, tako da za UIC ne moraju izmišljati sedmu znamenku, nego recimo 2044 je uvijek 2044, a ne da je "interno" 645 a da za prugu izmišljaju toplu vodu samo zato da bi im se poklapao UIC-ov i njihov "stari" kontrolni broj.

 

To je istina, jedino sto HZ-ova numeracija ne funkcionira u sustavima u kojima ima puno razlicitih vozila... Sa elektrama bi svaka moderna zeljeznica brzo ispucala brojeve od npr 1141 do 1149, a tu je sa HZ-ovom numeracijom kraj...

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

#44 darko06

darko06
  • Članovi
  • 2,540 posts
  • Joined 05.07.2007.
  • LocationEurope

Posted 15.07.2016. - 22:59

Možda su na HŽu računali da neće imati puno različitih vozila? :mrgreen:


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

#45 Blagus

Blagus
  • Članovi
  • 214 posts
  • Joined 03.10.2014.
  • LocationZagreb

Posted 15.07.2016. - 23:06

Ako će imati, jednostavno dopišu jednu znamenku k'o ZET :kul



#46 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,782 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 15.07.2016. - 23:46

A imaju koliko 8-9 aktivnih lokomotiva a Cargo ima koliko ?

HŽ Cargo nema nema puno više lokomotiva u svom aktivnom voznom parku nego svi operateri zajedno. Brojčano, statistički HŽ je u velikoj prednosti. Druga stvar je koliko je stvarno operativno upotrebljivih. 

Kako uračunati lokomotive pojedinih poduzeća? Pod strane ili  domaće. U Šoićima lokomotiva od INA-e je dobila papire da može voziti i po HŽ prugama (ima licencu). Sad ne moraju "stranci" vući svoje manevre. Manevra od INA-e izvlači i postavlja vagone. RCCC je već vratio manevru u Zagreb koju je imao u Rijeci. THM još drži dole manevru jer oni imaju kontejnerski vlak iz i za Srbiju.



#47 Dudek

Dudek
  • Članovi
  • 1,071 posts
  • Joined 08.10.2009.
  • LocationPodravka i Hitri

Posted 16.07.2016. - 07:42

Mislio sam više podjela na privatne i Cargo, znaći po lokomotivama su približno tu, kad bi se snaga računala onda su možda privatnici i u prednosti. Sad još jedna usporedba zaposleni?
Željeznice su ogledalo države :deda:

#48 Blagus

Blagus
  • Članovi
  • 214 posts
  • Joined 03.10.2014.
  • LocationZagreb

Posted 16.07.2016. - 10:15

Zaposleni? Pa, možda privatnici imaju voditelja produkta žitarice koji ipak zna nešto malo o tome kaj su "te žitarice", ili referenta za raspravu sa stranim željezničkim upravama koji zna još koji jezik osim kamenohrvatskog :mrgreen:

#49 .Laurus.

.Laurus.
  • Članovi
  • 3,441 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 10.08.2016. - 20:45

Dodati:

 

RCA-RCCC

Električni

 

1216 141 - 918112161412 - Taurus

1063 021 - 918110630210 -"Manevra"

1063 037 - 918110630376 - "Manevra"


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#50 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,538 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 11.08.2016. - 07:11

Na popis treba dodati tri PKP lokomotive koje je HŽ posudio i vozile su tu oko 1995 te su dobile i HŽ oznake:

 

- PKP ET 41-037-A + ET 41-037-B (HŽ 1081-037)

- PKP ET 41-060-A + ET 41-060-B (HŽ 1081-060)

- PKP ET 41-075-A + ET 41-075-B (HŽ 1081-075)

 

http://forum.malezel...-hĹ˝-1081.7028/



#51 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,538 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 11.08.2016. - 07:31

Još bi trebalo dodati mađarsku el. lok MAV V43 ali nazalost neznam brojeve. Ona je vozila sredinom 90tih kroz Zagreb gk do Dobove.



#52 .Laurus.

.Laurus.
  • Članovi
  • 3,441 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 22.08.2016. - 11:07

Dodati:

 

H-THM
Električni

 

400 119 - 915304001190 - Rumunjka - aktivna


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#53 MarinSES

MarinSES
  • Članovi
  • 88 posts
  • Joined 25.03.2015.
  • LocationBarcelona, Spain

Posted 22.08.2016. - 13:13

RAIL & SEA

 

223 003 - 928012230035 - Herkules



#54 Karavela

Karavela
  • Članovi
  • 3,195 posts
  • Joined 11.09.2005.
  • LocationSMŽ

Posted 03.11.2016. - 20:49

MAV V63 su bile 3 lokomotive kod nas. 1062, 1073 i 1081.

Samo osmi položaj!!!


#55 Karavela

Karavela
  • Članovi
  • 3,195 posts
  • Joined 11.09.2005.
  • LocationSMŽ

Posted 03.11.2016. - 20:56

...
OK, malo sam sarkastičan i možda pretjerujem, ali nitko ne može poreći da su neke željeznice sa znamenkama 5-11 izvodile čuda u slučaju vučnih vozila jer za njih taj dio, nažalost, UIC još nije standardizirao - posebno mi je muka kad vidim da neke ÖBB/DB lokomotive imaju istaknutu 3+3, a neke 4+3 oznaku..

Kod DB je označavanje sa 3+3 osim za strane lok i neke emv novije generacije. Ali generalno su 3+3 (Elok 101, 120, 185, Dlok 223, 218, 245, Mlok 365, 335...)
Osobno, meni je draže označavanje sa 6 brojeva, 3+3. Meni je Karavela i danas lokomotiva 663, Ličanka 664 itd. Stvar navike.

Samo osmi položaj!!!


#56 Igor 2110

Igor 2110
  • Članovi
  • 1,326 posts
  • Joined 31.10.2013.
  • LocationZagreb

Posted 23.11.2016. - 17:53

Treba dodati THM:

91 53 0400 173-7

Također
91 53 0400 739-5 se prije jedno 2-3 tjedna vratila u promet.

#57 .Laurus.

.Laurus.
  • Članovi
  • 3,441 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 04.07.2017. - 23:47

Dodati:

 

RCA-RCCC
 

Dizel električni

 

2016 082 - 928120160827 - Hercules

 

ELL
 
Električni

193 279 - 918061932797 - Vectron

193 269 - 918061932698 - Vectron

193 273 - 918061932730 - Vectron

193 271 - 918061932714 - Vectron

 


 
Električni

541 009 - 917915410091 - Živa

541 016 - 917915410166 - Živa


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#58 Martin

Martin
  • Članovi
  • 167 posts
  • Joined 23.04.2005.

Posted 27.09.2017. - 20:34

Pozdrav,

 

možda sam fulao temu, pa...

Kakva je i čija zeleno bijela lokomotiva koje se već gotovo mjesec dana, svako malo mota po Ogulinu. Piše na njoj SETG ER 20-02. Uglavnom na vlakovima s kalcitom.



#59 josip

josip
  • Članovi
  • 5,722 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 27.09.2017. - 20:48

Vozila je umjesto Rail&Sea ER20.

#60 Martin

Martin
  • Članovi
  • 167 posts
  • Joined 23.04.2005.

Posted 27.09.2017. - 21:02

Hvala, a u čijem je vlasništvu?






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users