Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Končar, vlakovi i tramvaji


  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#1 branof

branof
  • Članovi
  • 1 posts
  • Joined 08.05.2015.
  • LocationZagreb

Posted 09.05.2015. - 09:44

Dobar dan!

Prije svega, želim reći da ovaj forum pratim već dulje vrijeme i da je odličan! Ja sam novinar koji se bavi temama iz ekonomije i prometa, i pripremam tekst o određenim pitanjima vezanim uz željeznička i tramvajska vozila u Hrvatskoj. Nažalost, pročitao sam upravo na ovom forumu dosta negativnih mišljenja vezanih uz novinare, i djelomično postavljam ova pitanja upravo zato da bi obrisao tu negativnu sliku vezanu uz moju struku i posao. Želim naime svoja saznanja do kojih sam do sada došao prokomentirati s Vama, a mislim da na ovom forumu ima stručnjaka i odlično informiranih amatera / korisnika. Naravno, ne očekujem da se iznose neki povjerljivi podaci, nego da se pokuša pronači odgovor na pitanja!

 

Informacije iz ZET-a i Zagrebačkog Holdinga tvrde da tramvaji TMK2200 imaju određenih strukturalnih problema sa okvirima, tj. da u eksploataciji dolazi do pucanja istih. Da li je to točno? Na otprilike koliko tramvaja se to dogodilo i servisiralo? Da li dotični problem utjeće na sigurnost vožnje i putnika, koliko servis istoga otprilike košta i da li se istim mijenja određena karakteristika vozila (doslovno, da li je vozilo nakon popravka puknuća teže zbog, pretpostavljam ojačanja dotičnog dijela)? Također, tko plaća ove popravke koji su očito posljedica konstrukcijske greške? Koliko u konačnici košta popravljeni tramvaj, to jest, kolika je cijena popravka i šteta od nevoznog vozila?

 

Do informacije o pucanju okvira tramvaja sam došao pažljivim iščitavanjem ovog foruma, a istu sam onda provjerio (i bila mi je potvrđena) u Hodingu i ZET-u. Upiti u Končar su za sada ostali bez odgovora, no nadam se da će ih argumenti natjerati da se očituju o problemu! :) Ova se tema inače već jednom provukla u medije, ali nije nažalost bila dobro obrađena.

 

Drugo pitanje je pitanje vezano uz nove vlakove za HŽ PP, i nekoliko nerazjašnjenih detalja. Da li je dinamika isporuke prebrza? Zanima me naime da li brzina isporuke utjeće na lošu završnu obradu, koja je izrazito vidljiva na svim do sada isporučenim serijskim vozilima? Dobio sam na uvid primopredajne zapisnike i vidi se da HŽ PP ima vrlo velik broj primjedbi na vozila, pa me jednostavno zanima odnos kratkih rokova isporuke i kvalitete završne obrade na vozilima! Ove podatke sam komparirao sa primopredajnim zapisnicima kod preuzimanja crnogorskih CAF-ovih vlakova i srpskih Stadlera, i očito je da na Končareve ima neusporedivo više primjedbi. Drugo – WC? Da li će se na sve vlakove ugrađivati rumunjski WC-i osrednje (da ne upotrijebim težu riječ) kvalitete? Treće – buka. Strojovođe se kontinuirano (ne ulazim u opravdanost, jer se nisam vozio u upravljačnici novog vlaka) žale na buku – da li je ista u granicama standarda? Četvrto – što se i spominjalo na forumu – pitanje da li je vlak po TSI standardu? Ovdje su moje informacije različite, i sve su iz Končara: neki kažu da vlak je po TSI-ju, a neki da nije! Iduće pitanje je vezano uz rekuperaciju: naime prema informacijama iz HŽ Infrastrukture (a to je napisano I u izvješću o mreži) na mreži iste nije dozvoljeno vraćanje struje u mrežu prilikom kočenja, a Končarev je vlak vraća. Kako to; jednima je dozvoljeno, a drugima nije…? Na kraju, pitanje financiranja – informacije o tome što je od financiranja riješeno, a što nije su oprečne. Prema dokumentima HBOR-a, sredstva su osigurana samo za prvu tranšu vlakova, dok za drugu nisu. Odgovor je…? :)

 

Hvala Vam svima na čitanju i odgovorima, i nadam se raspravi koja će određene detalje razjasniti!

 



#2 Dash9

Dash9
  • Članovi
  • 1,422 posts
  • Joined 16.03.2010.

Posted 09.05.2015. - 14:28

Ako sam dobro shvatio....nemate niti jednu dobru riječ za 6112,nego pripremate negativnu senzaciju baziranu na WC-ima,navodnu buku u upravljačnicama,rekuperaciji koja je financijsko pitanje itd.....a niste se vozili u upravljačnici.
Nadalje,vidjeli ste zapisnik a ja Vas pitam dali je HŽ PP preuzeo ijedno vozilo sa svim nedostatcima....
Odmah se ograđujem od bilo kakve suradnje sa Vama jer sam uvjeren da ovakva pitanja vrlo snažno streme bombastičnoj senzaciji tipa : U KONČAREVIM VLAKOVIMA UGROŽENA SIGURNOST PUTNIKA ZBOG "BUKE" U UPRAVLJAČNICI STROJOVOĐE !!

 

P.S. obratite se Crnoj Guji...on će Vam biti od velike koristi.



#3 josip

josip
  • Članovi
  • 5,724 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 09.05.2015. - 14:43

 Iduće pitanje je vezano uz rekuperaciju: naime prema informacijama iz HŽ Infrastrukture (a to je napisano I u izvješću o mreži) na mreži iste nije dozvoljeno vraćanje struje u mrežu prilikom kočenja, a Končarev je vlak vraća. Kako to; jednima je dozvoljeno, a drugima nije…? 

 

Podpitanje za vas. Kojima to "drugima" rekuperativno kočenje nije dozvoljeno? Niti jedno vozilo na HŽ-ovim prugama osim 6112 nema rekuperativno kočenje. To niti je problem PP-a niti Končara, nego HŽ Infre. 



#4 VortaBlack

VortaBlack
  • Članovi
  • 2,188 posts
  • Joined 26.12.2010.
  • LocationZagreb / Duga Resa

Posted 09.05.2015. - 14:45

Ako sam dobro shvatio....nemate niti jednu dobru riječ za 6112,nego pripremate negativnu senzaciju baziranu na WC-ima,navodnu buku u upravljačnicama,rekuperaciji koja je financijsko pitanje itd.....a niste se vozili u upravljačnici.
Nadalje,vidjeli ste zapisnik a ja Vas pitam dali je HŽ PP preuzeo ijedno vozilo sa svim nedostatcima....
Odmah se ograđujem od bilo kakve suradnje sa Vama jer sam uvjeren da ovakva pitanja vrlo snažno streme bombastičnoj senzaciji tipa : U KONČAREVIM VLAKOVIMA UGROŽENA SIGURNOST PUTNIKA ZBOG "BUKE" U UPRAVLJAČNICI STROJOVOĐE !!

 

P.S. obratite se Crnoj Guji...on će Vam biti od velike koristi.

 

Sad imate priliku objasniti čovjeku stvarno stanje i izbjeći još jednu u nizu novinarskih poluinformacija koje ciljaju samo negativnu stranu nećega.



#5 Dash9

Dash9
  • Članovi
  • 1,422 posts
  • Joined 16.03.2010.

Posted 09.05.2015. - 14:47

Ja sam svoje napisao.

#6 zagi988

zagi988
  • Članovi
  • 4,861 posts
  • Joined 11.05.2009.
  • Location74004

Posted 09.05.2015. - 15:15

Sad će nastat zatišje, nitko ništa neće ni osporit ni pojasnit a novinar će objavit članak po trenutnim podacima.

#7 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,575 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 09.05.2015. - 15:33

Neki nisu uz PC da bi mogli tipkati...

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#8 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 09.05.2015. - 15:54

ovo za pucanje fremova modula je istina jer su da se to otkloni svaki dan Gredeljevi bravari i varioci hodočastili u Končar jer Gredelj je proizvodio fremove za modul te ih lakirao i ljepio oplatu .



#9 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,575 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 09.05.2015. - 18:51

Dobar dan!

Prije svega, želim reći da ovaj forum pratim već dulje vrijeme i da je odličan! Ja sam novinar koji se bavi temama iz ekonomije i prometa, i pripremam tekst o određenim pitanjima vezanim uz željeznička i tramvajska vozila u Hrvatskoj. Nažalost, pročitao sam upravo na ovom forumu dosta negativnih mišljenja vezanih uz novinare, i djelomično postavljam ova pitanja upravo zato da bi obrisao tu negativnu sliku vezanu uz moju struku i posao. Želim naime svoja saznanja do kojih sam do sada došao prokomentirati s Vama, a mislim da na ovom forumu ima stručnjaka i odlično informiranih amatera / korisnika. Naravno, ne očekujem da se iznose neki povjerljivi podaci, nego da se pokuša pronači odgovor na pitanja!

 

Informacije iz ZET-a i Zagrebačkog Holdinga tvrde da tramvaji TMK2200 imaju određenih strukturalnih problema sa okvirima, tj. da u eksploataciji dolazi do pucanja istih. Da li je to točno? Na otprilike koliko tramvaja se to dogodilo i servisiralo? Da li dotični problem utjeće na sigurnost vožnje i putnika, koliko servis istoga otprilike košta i da li se istim mijenja određena karakteristika vozila (doslovno, da li je vozilo nakon popravka puknuća teže zbog, pretpostavljam ojačanja dotičnog dijela)? Također, tko plaća ove popravke koji su očito posljedica konstrukcijske greške? Koliko u konačnici košta popravljeni tramvaj, to jest, kolika je cijena popravka i šteta od nevoznog vozila?

 

Do informacije o pucanju okvira tramvaja sam došao pažljivim iščitavanjem ovog foruma, a istu sam onda provjerio (i bila mi je potvrđena) u Hodingu i ZET-u. Upiti u Končar su za sada ostali bez odgovora, no nadam se da će ih argumenti natjerati da se očituju o problemu! :) Ova se tema inače već jednom provukla u medije, ali nije nažalost bila dobro obrađena.

 

Drugo pitanje je pitanje vezano uz nove vlakove za HŽ PP, i nekoliko nerazjašnjenih detalja. Da li je dinamika isporuke prebrza? Zanima me naime da li brzina isporuke utjeće na lošu završnu obradu, koja je izrazito vidljiva na svim do sada isporučenim serijskim vozilima? Dobio sam na uvid primopredajne zapisnike i vidi se da HŽ PP ima vrlo velik broj primjedbi na vozila, pa me jednostavno zanima odnos kratkih rokova isporuke i kvalitete završne obrade na vozilima! Ove podatke sam komparirao sa primopredajnim zapisnicima kod preuzimanja crnogorskih CAF-ovih vlakova i srpskih Stadlera, i očito je da na Končareve ima neusporedivo više primjedbi. Drugo – WC? Da li će se na sve vlakove ugrađivati rumunjski WC-i osrednje (da ne upotrijebim težu riječ) kvalitete? Treće – buka. Strojovođe se kontinuirano (ne ulazim u opravdanost, jer se nisam vozio u upravljačnici novog vlaka) žale na buku – da li je ista u granicama standarda? Četvrto – što se i spominjalo na forumu – pitanje da li je vlak po TSI standardu? Ovdje su moje informacije različite, i sve su iz Končara: neki kažu da vlak je po TSI-ju, a neki da nije! Iduće pitanje je vezano uz rekuperaciju: naime prema informacijama iz HŽ Infrastrukture (a to je napisano I u izvješću o mreži) na mreži iste nije dozvoljeno vraćanje struje u mrežu prilikom kočenja, a Končarev je vlak vraća. Kako to; jednima je dozvoljeno, a drugima nije…? Na kraju, pitanje financiranja – informacije o tome što je od financiranja riješeno, a što nije su oprečne. Prema dokumentima HBOR-a, sredstva su osigurana samo za prvu tranšu vlakova, dok za drugu nisu. Odgovor je…? :)

 

Hvala Vam svima na čitanju i odgovorima, i nadam se raspravi koja će određene detalje razjasniti!

 

 

Dobar dan i Tebi.

 

Osobno sam dok sam radio u Kontroli kvalitete ispitao i isporučio nekoliko tramvaja druge serije (2271÷22140) i iste je pregledala i preuzela Tehnička kontrola ZET-a te na njih nije bilo primjedbi. Ukoliko je bilo primjedbi uočenih tokom završnog pregleda ili tokom probne vožnje isti su otklonjeni prije same primopredaje tramvaja. Okvire tramvaja je projektirao i isporučio te na njima izvršio tipska ispitivanja TŽV Gredelj, osobno nemam nikakvih saznanja o ikakvim problemima na tim istim okvirima.

ZET plaća Končaru održavanje po pređenom kilometru tramvaja i ukoliko se pojave ikakvi izvanredni popravci na tramvajima to nije nikakav dodatni trošak za ZET i grad Zagreb nego za Končar.

 

Što se novih niskopodnih vlakova tiče 100% sam siguran da nisi došao do primopredajnih zapisnika nego eventualno do reklamacijskih listova sa završnih pregleda eventualno dopunjenih sa nedostacima uočenim tokom probnih vožnji. Svi ti nedostaci su otklonjeni prije završnog pregleda i primopredaje vlakova od strane nadležnih djelatnika HŽ PP i u potpunosti sam siguran da nitko nije preuzeo vlak iz Končara sa neotklonjenim nedostacima.

 

Zaključak bi bio ili prezentiraj dokaze o onome što si napisao ili zauvijek šuti.

 

Srdačan pozdrav.

 

 


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#10 igor 409

igor 409
  • Članovi
  • 489 posts
  • Joined 05.02.2008.

Posted 09.05.2015. - 20:33

Dobar dan!

Prije svega, želim reći da ovaj forum pratim već dulje vrijeme i da je odličan! Ja sam novinar koji se bavi temama iz ekonomije i prometa, i pripremam tekst o određenim pitanjima vezanim uz željeznička i tramvajska vozila u Hrvatskoj.

Dosadašnje životno iskustvo naučilo me da ljudi koje se bave ekonomijom nemaju baš previše zajedničkih razmišljanja s ljudima tehničkih struka, a iz ovog posta vidljivo je koju stranu si odabrao i da će se u tekstu koji je u pripremi sve prikazati isključivo s izuzetno kratkoročnog ekonomskog gledišta pokušavajući nametnuti mišljenje kako su domaći proizvodi nekvalitetni i skupi.

 

Ove podatke sam komparirao sa primopredajnim zapisnicima kod preuzimanja crnogorskih CAF-ovih vlakova i srpskih Stadlera, i očito je da na Končareve ima neusporedivo više primjedbi. Drugo – WC? Da li će se na sve vlakove ugrađivati rumunjski WC-i osrednje (da ne upotrijebim težu riječ) kvalitete? Treće – buka. Strojovođe se kontinuirano (ne ulazim u opravdanost, jer se nisam vozio u upravljačnici novog vlaka) žale na buku – da li je ista u granicama standarda?

Srbi ni na ruske DMG nisu imali puno primjedbi prilikom preuzimanja pa se na kraju ispostavilo da te garniture imaju ozbiljnih nedostataka (čak su ponovo naručili iste takve) iz čega bi ja zaključio da su Srbi puno manje zahtjevni prilikom preuzimanja, te vjerojatno ne bi imali prigovora kod preuzimanja 6112, a uostalom Portos je naveo kakve je cijenjeni novinar dokumente mogao vidjeti. Argumentirana primjedba (odakle su, meni je dok zadovoljavaju zahtijevane standarde sasvim svejedno) na WC-e je? Vjerojatno su i vrata na TMK 2200 smeće jer su iz Kine, nema veze što su se do sada pokazala kao izuzetno pouzdana. Pitam se samo kakve bi reakcije bile da su na Končarevim tramvajima propadali krovovi kao što se dogodilo renomiranom proizvođaču u Pešti. Istina da su se neki strojovođe žalili na buku u prototipu, ali za serijske garniture još nisam pročitao negativan komentar. Da pažljivije pratite forum kao što navodite, uočili bi da je buka u upravljačnici i na prototipu zadovoljavala standard, a na serijskim garniturama je dodatno smanjena tako da mi nije jasno o kakvom problemu bi se tu trebalo raditi.



#11 Dixie

Dixie
  • Članovi
  • 733 posts
  • Joined 19.01.2006.

Posted 09.05.2015. - 22:20

Dobar dan!

Prije svega, želim reći da ovaj forum pratim već dulje vrijeme i da je odličan! Ja sam novinar koji se bavi temama iz ekonomije i prometa, ...

 

 

Uvodni post mi djeluje jako tendeciozan i zvuči mi kao traženje odobrenja za pljuvanje po Končaru. Ako se već bavite ekonomijom, zašto onda ne pišete o tome kako najveće banke u Hrvatskoj nisu spremne financirati naše proizvođačke firme?  Znam primjer gdje su firmi koja izvozi, 4 najveće banke odbile kredit za ulaganje u proizvodnju, ali su joj isto tako odobrile znatno veći za kupnju jahte (taj zahtjev je upravi bio "lakmus" test, nisu uopće imali namjeri tako glupo trošiti novce). Istražite i zašto HBOR nije "uletio" u slučaju beogradske kupnje tramvaja, gdje je EIB dao za 50% glavnice pod uvjetom da se kupe CAF-ovi tramvaji, a ne Končarevi. Ili su to tabu teme o kojima se ne smije pisati? Bez ljutnje, ali kada se promotri tisak, radio i TV, definitivno "novinari" moraju jako dobro pomesti prvo pred svojim pragom. Onda će se moći ponovo napisati da su novinari, bez navodnika.



#12 SBB-CFF-FFS

SBB-CFF-FFS
  • Članovi
  • 1,618 posts
  • Joined 31.12.2011.
  • Location58000 Split

Posted 10.05.2015. - 10:33

 

Uvodni post mi djeluje jako tendeciozan i zvuči mi kao traženje odobrenja za pljuvanje po Končaru. Ako se već bavite ekonomijom, zašto onda ne pišete o tome kako najveće banke u Hrvatskoj nisu spremne financirati naše proizvođačke firme?  Znam primjer gdje su firmi koja izvozi, 4 najveće banke odbile kredit za ulaganje u proizvodnju, ali su joj isto tako odobrile znatno veći za kupnju jahte (taj zahtjev je upravi bio "lakmus" test, nisu uopće imali namjeri tako glupo trošiti novce). Istražite i zašto HBOR nije "uletio" u slučaju beogradske kupnje tramvaja, gdje je EIB dao za 50% glavnice pod uvjetom da se kupe CAF-ovi tramvaji, a ne Končarevi. Ili su to tabu teme o kojima se ne smije pisati? Bez ljutnje, ali kada se promotri tisak, radio i TV, definitivno "novinari" moraju jako dobro pomesti prvo pred svojim pragom. Onda će se moći ponovo napisati da su novinari, bez navodnika.

svaka čast, neka je netko rekao i ovo.


MI GRADIMO PRUGU - PRUGA GRADI NAS!

#13 DB

DB
  • Članovi
  • 11,551 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 10.05.2015. - 22:37

... Nažalost, pročitao sam upravo na ovom forumu dosta negativnih mišljenja vezanih uz novinare, i djelomično postavljam ova pitanja upravo zato da bi obrisao tu negativnu sliku vezanu uz moju struku i posao. ...

 

 

Na čiju žalost?

 

Osobno sam na ovom forumu bio u ulozi i napadača na pojedine novinare i obrane novinarskog posla  - što znači da nisam generalizirao oko novinarskih promašaja, neznanja, neprofesionalnosti, tendencioznosti, senzacionalizma itd., nego sam to navodio od slučaja do slučaja, usmjereno samo na dotični slučaj, a nikako na sveukupno novinarstvo.

 

Svjestan sam da niti sami novinari, potpisani kao autori članaka, nisu jedino odgovorni za prezentirane vijesti - ima tu utjecaja urednika, a vjerojatno su i urednici pod pritiskom  vlasnika (da ne velim: gazde) da se vijesti pišu senzacionalistički, nabrzinu, sa čim manje (ili bez ikakvog) provjeravanja - tako manje košta, a privlači više: čitalaca -> komentatora -> škljocanja na članak -> otvorenih reklama - dakle, uz manje troškove, donosi veću dobit. Vjerojatno.

Vjerojatno bi bilo i da ljudi, na dulji rok, više vjeruju provjerenim informacijama i staloženim komentarima.

 

Mogu li hrvatski novinari okrenuti tu negativnu sliku o sebi i svojoj struci?

Ne vjerujem.

 

Stara je priča da su novinari univerzalne neznalice. Dakle, ukoliko nisu usko stručno usmjereni (i educirani upravo u toj struci, a ne na filozofskom faksu), bilo bi za očekivati da:

1. pažljivo slušaju, bilježe i sakupljaju sve moguće informacije o događaju,

2. provjeravaju informacije barem iz dva izvora, a pogotovo one koje izgledaju nevjerojatno, neuobičajeno i uopće izvan očekivanog,

3. poštuju pravilo 5 W,

4. korektno prenesu informacije, bez mijenjanja 'na svoju ruku' i bez suvišnog komentiranja onog u što se ne razumiju.

 

Poradite dakle na navedenom, pa će se negativna slika o vama popraviti.



#14 @MeaCulpa

@MeaCulpa
  • Članovi
  • 24 posts
  • Joined 11.05.2015.
  • LocationZgb

Posted 11.05.2015. - 23:17

Istina da su se neki strojovođe žalili na buku u prototipu, ali za serijske garniture još nisam pročitao negativan komentar. Da pažljivije pratite forum kao što navodite, uočili bi da je buka u upravljačnici i na prototipu zadovoljavala standard, a na serijskim garniturama je dodatno smanjena tako da mi nije jasno o kakvom problemu bi se tu trebalo raditi.

Kako mi je ovo prvi post i nisam imao namjeru odmah citirat nekoga već čisto iz svoje perspektive moram odgovorit na ovo i ovo nije samo moje mišljenje već većine nas strojovođa (naravno ima i onih kojima je OK).
Naime sjećam se prvog ulaska na prototip i prva stvar koja me zasmetala je buka tj. taj zvuk koji ću morat nažalost slušat dok god sam na vlaku tj. dok ga vozim i nije mi se svidjelo nikako.
Govorilo se o tome da će se ona smanjiti kod serijskih (dodatno kako si naveo @igor 409), i nisam primjetio, ali isto tako neću tvrdit da nije jer ne posjedujem instrument za mjerenje buke pa ne znam je li to smanjeno sa 68 dB na 66 dB (pa bi to možda bilo dodatno?!)...ali ona nije nikako riješena i nažalost neće biti dok god će ljudi koji su proizveli taj vlak govoriti da su im "oni iz HŽ" rekli koje standarde moraju zadovoljiti tj. koja je to granica do koje smije biti.

Naime u razgovoru s nekim ljudima iz Končara je rečeno da je traženo da ne bude više od recimo "68 dB" (ove vrijednosti stavljam odokativno i nisu iz nikakvih specifikiacija niti mjerilo), i eto oni su napravili vlak u kojem je u upravljačnici 65 (ispod max. dozvoljene granice je), e sad pitanje....zašto nije isto tako napravljeno da je buka recimo 44 dB ??? 
Zar i to nije u granicama?

Znam da je nemoguće uspoređivat sad 6112 sa 6111 jer znamo gdje se motori nalaze, ali tu prestaje svaka usporedba, da se razumijemo definitivno meni kao strojovođi je ovaj vlak kud i kamo bolji od 6111 ali da ima mana 6112 ima i to dosta.

Pa recimo jedna od velikih mana i ne vjerujem da nije riješiva, ali ne žele ju riješit jer ih nije briga što mi govorimo i što mi kao strojovođe čije je na kraju krajeva to radno mjesto imamo za reći....jer tko smo mi !!! Apsurd da ne može biti veći.
A to je, zbog čega se nije ostavio prekidač pomoćnih pogona (iako on to i nije na prototipovima jer samo dok se drži u toj poziciji obavlja to o čemu ja sad govorim), već se uklonio i nema mogućnost dok recimo stojimo u obrtu i dok se nalazimo na upravljačnici da te pom. pogone isključimo (nemoj te samo reći da se prigrijavaju motori ili bilo što drugo jer se to sve može regulirat sa raznim termostatima koji bi povremeno kad je potrebno iste uključili dok se ne ohlade na određenu temp. i onda ih opet isključili, a da ne govorimo o par brzina ventilatora itd...itd.)....i samim time imali mir u glavi i ušima bar u tom vremenu dok možemo imat mir.

Neću dalje jer sam samo o toj temi citirao pa sam se na nju nadovezao, a ostalim boljkama i završnoj obradi ću na drugim mjestima. 



#15 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 17.09.2015. - 08:03

Četvrto – što se i spominjalo na forumu – pitanje da li je vlak po TSI standardu?

 

Nedavno sam, pisuci nesto o novim vlakovima za Ralway Gazette, poslao sluzbeni upit o TSI-u Koncaru i Agenciji za sigurnost zeljeznickog prometa. Koncar je odgovorio nesto neodredjeno, ali Agencija je SLUZBENO odgovorila da EMU-i NISU po TSI-u.

Dakle, toliko o tome: vlak se ne moze prodati u EU (HZPP-u je prodan dok RH jos nije bila u EU) dok ne zadovolji TSI standard...

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

#16 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 18.09.2015. - 19:41

Po tomeispada da je ugvor napravljen i potpisan da Končar Elektro Vozila ne raspiše Stečaj jer očito da su prazne hale do tad uvjek znak da nekaj ne štima 



#17 Crna Guja

Crna Guja
  • Članovi
  • 1,112 posts
  • Joined 03.02.2012.
  • Locationnaokolo

Posted 25.09.2015. - 11:11

Za Portosa jedna zamolba, kažeš da te čovjek vrijeđa kad napiše da ste napriavili tramvaj i na tome stali. 

Ajmo biti realni, pokaži Končarevu Reference List i opovrgni to.
Evo npr. od Siemensa:
http://www.mobility....nce-list-en.pdf

 


 

 

 

 



#18 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,575 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 25.09.2015. - 11:55

 

Za Portosa jedna zamolba, kažeš da te čovjek vrijeđa kad napiše da ste napriavili tramvaj i na tome stali. 

Ajmo biti realni, pokaži Končarevu Reference List i opovrgni to.
Evo npr. od Siemensa:
http://www.mobility....nce-list-en.pdf

 

 

http://www.koncar-ke...est_i_reference

 

 

 

POVIJEST I REFERENCE

Društvo KONČAR – ELEKTRIČNA VOZILA d.d. osnovano je 1970. godine pod imenom RADE KONČAR – ELEKTRIČNE LOKOMOTIVE.

1987. godine Društvo je preselilo na novu modernu lokaciju u zapadnom dijelu Zagreba, industrijska zona Jankomir, a zbog transformacijom gospodarskog sustava u Hrvatskoj 1990. godine postaje KONČAR – ELEKTRIČNE LOKOMOTIVE.

Zbog proširenja djelatnosti i proizvodnog programa 2005.godine Društvo je promijenilo ime u KONČAR – ELEKTRIČNA VOZILA d.d.

Svoju djelatnost Društvo je zapoćelo proizvodnjom diodnih električnih lokomotiva po licenci švedske firme ASEA, a praktički istovremeno je započeo i vlastiti razvoj u području električnih lokomotiva koji je već 1981. godine rezultirao vlastitim rješenjem suvremene tiristorske lokomotive za sustav napajanja 25 kV, 50 Hz.

Sredinom 90-ih godina prošloga stoljeća razvijeno je jedinstveno rješenje modernizacije diodnih lokomotiva kojima one postaju tiristorske. U to vrijeme započela je i proizvodnja tramvaja.

2002. godine započeo je razvoj, a 2005. godine serijska proizvodnja 100% niskopodnih tramvaja.

2005. godine pokrenut je razvojni projekt niskopodnog elektromotornog vlaka, a tipska ispitivanja prototipnog vlaka uspješno su izvršena tijekom 2009. i 2010. godine.

Do danas je Društvo isporučilo ukupno 352 nove električne lokomotive, a modernizirano je više od 400 lokomotiva, koje voze na prugama Hrvatske, BiH, Srbije, Crne Gore, Makedonije, Rumunjske, Bugarske i Turske.

Za grad Zagreb isporučeno je ukupno 158 tramvaja od kojih su 142 komada 100% niskopodni tramvaji.

Krajem 2009 godine isporučen je prvi niskopodni elektromotorni vlak za Željeznice Federacije Bosni i Hercegovine, a 2011. godine dva prototipa niskopodnih elektromotornih vlakova za Hrvatske Željeznice, za regionalni i gradsko-prigradski promet.

 

:kul3


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#19 Crna Guja

Crna Guja
  • Članovi
  • 1,112 posts
  • Joined 03.02.2012.
  • Locationnaokolo

Posted 25.09.2015. - 13:36

 
http://www.koncar-ke...est_i_reference
 
 
:kul3


Slabo za zeljeznicka vozila, od 2002. ste modernizirali samo 10 lokomotiva. I tih 10 ste neke stvari zaribali da nije istina.. Di su nova vozila? Sta ste spremni ponuditi osim ovih EMV?

#20 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,575 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 25.09.2015. - 13:57

od 2002. ste modernizirali samo 10 lokomotiva. 

 

Loše brojiš.

 

22 lokomotive za TCDD

30 BoBo i 8 CoCo za ŽS

13 lokomotiva za ŽFBiH (ugovor je za 18 lokomotiva)

10 lokomotiva za HŽ

2 CoCo za MŽ

oprema za barem 10 lokomotiva koja je ugrađivana u Končarevom pogonu u Bugarskoj.

 

Uspoređivati uopće Končar Električna vozila, firmu sa 300 zaposlenih sa Siemensom, firmom koja postoji od 1861 i koja ima nekoliko desetaka tisuća zaposlenika širom svijeta?

S obzirom da je firma jedva opstala u ovoj državi i da je opstala zahvaljujući poslovima na održavanju teretnih vagona i uz pomoć i potporu ostalih društava Holdinga te da je bila bitno kadrovski osakaćena jer je puno ljudi otišlo iz firme digli smo se i započeli ponovno iz početka, najprije popravkom 3 diodne lokomotive za ŽFBiH a poslije toga proizvodnjom tramvaja TMK 2100, zatim prvu lokomotivu tiristorizirali svojim sredstvima te pomalo stali na svoje noge. 

Najbolje bi bilo da su nas zatvorili zajedno sa Prvomajskom, Jedinstvom, TLM, željezarama i drugim firmama. Tada bi bio sretan je li?


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users