Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Unska pruga


  • Please log in to reply
1489 replies to this topic

#1481 SBB-CFF-FFS

SBB-CFF-FFS
  • Članovi
  • 1,620 posts
  • Joined 31.12.2011.
  • Location58000 Split

Posted 28.06.2018. - 17:49

S obzirom na stanje s migrantima, nažalost očekivano...

joj daj molim te.. baš će zabrana turističkog vlaka spasiti stvar...

 

nisu niti svjesni da ovamo hrli 4 puta veći val migranata nego 2015.. 

 

ako ih neće spriječiti vojska vatrenim oružjem na granici, ne znam šta će ih drugo...

 

zabrana prolaska Rotarya je sramotna i tipična za ove debile koji kao nešto mudro i suvislo odlučuju sve ove godine...


MI GRADIMO PRUGU - PRUGA GRADI NAS!

#1482 SBB-CFF-FFS

SBB-CFF-FFS
  • Članovi
  • 1,620 posts
  • Joined 31.12.2011.
  • Location58000 Split

Posted 30.08.2018. - 22:57

https://zadarski.slo...iti-unsku-prugu

 

 

LUXURY REAL ESTATE POSTAO VLASNIK 75,02 POSTO LUKE ZADAR Kineski partner do kraja godine ulaže 100 milijuna kuna i želi obnoviti Unsku prugu! Piše Siniša Malus / SD

Tvrtka Luka Zadar oglasila je Glavnu skupštinu za 30. kolovoza, na kojoj će se potvrditi dokapitalizacija te tvrtke te, u skladu s novom vlasničkom strukturom, sastav Nadzornog odbora u koji ulaze i četvorica Kineza.

Dokapitalizacija je provedena nakon odluke prošlogodišnje skupštine te je SKDD (Središnje klirinško depozitarno društvo) 10. srpnja u svom informacijskom sustavu proveo upis povećanja temeljnog kapitala. Temeljni kapital je povećan s 21,2 milijuna za 44,5 milijuna kuna, na iznos od 65,711.800 kuna. Tako je Luxury Real Estate postao vlasnik 75,02 posto udjela u Luci Zadar.

U novi Nadzorni odbor ulaze Kinezi, i to Wai Leung Wong, Yuehua Qi, Jinagxiong Hu Yongdong Wu. U Nadzorni odbor ulaze i Tihomir Vorih iz Zagreba te Slavko Matošićkao predstavnik radnika. Predsjednik Odbora bit će Mario Rendulić iz Zagreba, i to na mandat od četiri godine. Rendulić je predsjednik Kinesko-jugoistočnoeuropske poslovne asocijacije (CSEBA) i zaslužan je za prve kineske investicije u Hrvatskoj – u Krapinskim Toplicama, te sada u Zadru. Nakon skupštine slijedi realizacija odavno najavljenih investicija. Prva je na redu lučka dizalica, koja je već naručena i čija se isporuka očekuje uskoro.

Niz ulaganja

Riječ je o dizalici Liebherr LHM 550, s pripadajućom opremom za rasute terete i kontejnere. Za nabavu nove opreme do kraja godine očekuje se ulaganje dodatnih 100 milijuna kuna.

Općenito, investicije će ići u četiri glavna smjera: uređenje postojećega koncesijskog područja s primjenom sigurnosne zaštite, pri čemu, kako nam kaže direktor Luke Zadar Nikola Dragičević, očekuju podršku Lučke uprave Zadar da pomogne u rješavanju infrastrukturne opremljenosti; ulaganje u opremu sukladno koncesijskim ugovorom (u što spada već spomenuta dizalica uz ulaganje od dodatnih 100 milijuna kuna); nastavak započete izgradnje i uređenje poslovne zgrade ukupne površine 8000 četvornih metara na vlastitu zemljištu površine 60 tisuća četvornih metara, uz Jadransku cestu s pratećim sadržajima; izgradnja višenamjenskog kontejnerskog terminala, a što je ujedno i jedan od najvažnijih razloga interesa kineskog strateškog partnera. Terminal će moći primati brodove dužine preko 200 metara, a što sadašnje stanje obale ne dozvoljava...

Kineski strateški partner, kaže nam Dragičević, odluku o ulaganju u Luku Zadar donio je najvećim dijelom stoga što je Luka Gaženica izvrsno prometno povezana sa zaleđem.

Brže u Europu

Postoji ozbiljna mogućnost da strateški partner uloži u obnovu ličkog dijela željezničke pruge, a za što su iskazali interes. Revitalizacijom Unske pruge željeznička povezanost Luke Zadar dodatno bi dobila na važnosti. Na odluku kineskih investitora utjecala je i blizina industrijske zone Crno kao mogućnost skladišno-prerađivačke zone, te blizina Zračne luka Zadar.

Strateški, očekuje se da će se na Luku Zadar u idućim godinama prebaciti dio prometa i tereta kineskih partnerskih kompanija koji je sada u Luci Koper te bi kineska roba preko Zadra brže stizala do europskih odredišta. Kineski partneri prepoznali su Luku Zadar kao dio važnog kineskog projekta "Jedan pojas, jedan put", pa je i ulazak kineskog kapitala u vlasničku strukturu zadarske luke itekako logičan potez.


MI GRADIMO PRUGU - PRUGA GRADI NAS!

#1483 SBB-CFF-FFS

SBB-CFF-FFS
  • Članovi
  • 1,620 posts
  • Joined 31.12.2011.
  • Location58000 Split

Posted 30.08.2018. - 23:00

http://www.rtvusk.ba...ske-pruge/23459

 

tekst se nažalost nije dao kopirati


MI GRADIMO PRUGU - PRUGA GRADI NAS!

#1484 .Laurus.

.Laurus.
  • Članovi
  • 3,459 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 30.08.2018. - 23:27

http://www.rtvusk.ba...ske-pruge/23459

 

tekst se nažalost nije dao kopirati

 

Desna tipka miša, "provjeri izvor stranice" i onda treba tražiti tekst.

 

LUKA ZADAR: KINESKI INVESTITOR ULAŽE U OBNOVU UNSKE PRUGE

 

5b87fa333958f2.89830545_rtvusk29568289.j

 

Unska pruga kao najkraća željeznička veza između kopnene i južne Hrvatske preko teritorija BiH od neprocjenjivog je značaja za srednjodalmatinske luke, posebno zadarsku u koju je kao većinski vlasnik, danas i zvanično ušao kineski partner, spreman na dokapitalizaciju lučkih kapaciteta, te obnovu jednog kraka Ličke, ali i Unske pruge

 

BIHAĆ, 30. augusta – Iz Uprave Luke Zadar u Gaženici, čiji je većinski vlasnik kineski partner „Luxury Real Estate“ za Upravu Željeznica Federacije BIH i privredna društva u Unsko-sanskom kantonu, stigla je dobra vijest. Kineski partner, osim dokapitalizacije Luke, spreman je dio kapitala uložiti u obnovu i modernizaciju Unske pruge od Knina do državne granice s Bosnom i Hercegovinom, čime bi se nakon 20 i više godina ponovno uspostavio teretni saobraćaj i omogućio transport roba iz jugoistočne Europe do jadranskih luka u Zadru, Šibeniku i Splitu.  

 

Unska pruga kao najkraća željeznička veza između kopnene i južne Hrvatske preko teritorija BiH od neprocjenjivog je značaja za srednjodalmatinske luke, posebno zadarsku u koju je kao većinski vlasnik, danas i zvanično ušao kineski partner, spreman na dokapitalizaciju lučkih kapaciteta, te obnovu jednog kraka Ličke, ali i Unske pruge.  

 

„Dnevno imamo upite za terete koje, nažalost, ne možemo organizirati, tako da smo zainteresirani da se ova pruga što prije obnovi“, kaže Nikola Dragičević, direktor Luke Zadar.

 

Stoga su u Udruženju luka Hrvatske s Ministarstvom pomorstva, prometa i veza RH organizirali intenzivnije pregovore oko obnove hrvatskoga dijela Unske pruge. Obnova oštećene dionice Unske pruge, kaže Dragičevič, nije upitna. 

 

„To je nama jedan od sudbinskih pravaca od kojeg očekujemo značajniji promet, te ostvarenje određenih financijskih efekata“, kaže Dragičević. 

Pruga koja vodi u samu luku je u katastrofalnom stanju i zahtjeva hitnu obnovu s kojom će se paralelno ulagati i u Unsku prugu. I u Hrvatskoj gospodarskoj komori Unsku prugu smatraju iznimno važnom za privredu srednje Dalmacije, rekla nam je u telefonskom razgovoru Mirjana Čagalj,  potpredsjednica HGK za promet.


Pruga koja vodi u samu luku je u katastrofalnom stanju i zahtjeva hitnu obnovu s kojom će se paralelno ulagati i u Unsku prugu. I u Hrvatskoj gospodarskoj komori Unsku prugu smatraju iznimno važnom za privredu srednje Dalmacije, rekla nam je u telefonskom razgovoru Mirjana Čagalj,  potpredsjednica HGK za promet.


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#1485 033

033
  • Članovi
  • 463 posts
  • Joined 14.05.2005.
  • LocationVaraždin/Obrovac

Posted 31.08.2018. - 00:17

Samo neznam kak budu rijesili problem s Bibinjcima
mismotunavek

#1486 SBB-CFF-FFS

SBB-CFF-FFS
  • Članovi
  • 1,620 posts
  • Joined 31.12.2011.
  • Location58000 Split

Posted 31.08.2018. - 00:23

Samo neznam kak budu rijesili problem s Bibinjcima

 

kad god netko spomene te Bibinjce ja zamislim nešto ovako  :kul

 

Indonezija-Nova-Gvineja-dani-pleme-2.jpg


MI GRADIMO PRUGU - PRUGA GRADI NAS!

#1487 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,682 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 31.08.2018. - 08:03

 

kad god netko spomene te Bibinjce ja zamislim nešto ovako 

 

 

Nisi daleko :)



#1488 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,593 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 31.08.2018. - 08:43

Samo neznam kak budu rijesili problem s Bibinjcima

 

Bibinjski kolodvor izgleda očajno, skretničarske kućice služe kao kontejneri za otpad. Tračnice zahrđale, onuda ništa ne prolazi tko zna od kada.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#1489 DB

DB
  • Članovi
  • 11,633 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 31.08.2018. - 09:07

 

... Obnova oštećene dionice Unske pruge, kaže Dragičevič, nije upitna. 

 

... 

Pruga koja vodi u samu luku je u katastrofalnom stanju i zahtjeva hitnu obnovu s kojom će se paralelno ulagati i u Unsku prugu. ...


Pruga koja vodi u samu luku je u katastrofalnom stanju i zahtjeva hitnu obnovu s kojom će se paralelno ulagati i u Unsku prugu. ...

 

E sad - kaj dotični smatra "prugom koja vodi u samu luku"?

Ostatak neremontirane dionice (tam negde od Đevrski pa do Zadra), il tek odvojak s kraja pruge u samu luku? f040.gif

Možda je to tam nekima u Kini sitnica, al dok se za tu kilometražu pokrenu natječaji za projektiranja, natječaji za izvođenje, natječaji za nadzor, žalbeni rokovi, potraga za kooperantima, potraga za radnicima ... ak počnu sjutra, optimistični rokovi završetka su za 3 godine, pa prema 5.  :kul



#1490 Danchibald

Danchibald
  • Članovi
  • 1,529 posts
  • Joined 15.06.2007.

Posted 31.08.2018. - 19:41

u svakom slucaju pokrenulo se... a poznavajuci Kineze...
Poslana slika




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users