Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Unska pruga


  • Please log in to reply
1489 replies to this topic

#21 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,682 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 28.02.2007. - 21:13

Koliko je meni poznato nema prometa od Bihaća prema Kninu, bar sam tu informaciju dobio iz Ministarstva MTPiR, a prema njima i neće tago dugo. Ja pretpostavljam do slijedeće godine.

Pozdrav svima

Nisam baš skužio: na toj pruzi još tako dugo neće biti prometa ili neće tako dugo biti bez prometa ? :?

Prema tumačenju ministarstva pruga nije pogodna za promet jer na mnogo mjesta presjeca državnu granicu pa bi u skoro svakoj stanici vršiti carinski pregled.
S obzirom da se taj problem može riješiti pruga bi mogla u promet ali za mene je interesantna elektrificirana do Knina, jer samo tada može biti rentabilna.


To sto ona presjeca granicu uopce nije problem jer je sluzbeno odredjeno da je granica u Martinbrodu. Netko ti prodaje gluposti.
Izmedju ostalog... da se pokrene promet tom prugom tko bi opravadao silu novaca ulupanu u dionicu Ostarije - Knin?

#22 Karavela

Karavela
  • Članovi
  • 3,195 posts
  • Joined 11.09.2005.
  • LocationSMŽ

Posted 28.02.2007. - 21:23

Ovo drugo je točno. I uz silna ulaganja u Ličku prugu ona još dugo neće biti kako je planirana. Još nije postavljena signalizacija, a već je kolosijek na nekoliko mjesta propao. Već je rađen ponovni remont između L. Lešća i Perušića i na još nekim dionicama. Između Gospića i Medka kao i između Medka i Lovinca kod Kruškovca lagana vožnja od 50 km/h trajala je cijeli prošli vozni red, a kako stvari stoje i ovaj će sve dok se ne zamijene grbave tračnice koje su nepravilnim načinom dovučene do kolosijeka za ugradnju. Sada nitko neće potpisati da se te tračnice promijene jer su nove, ali grbave su i neupotrebljive, nisu ni za 80, a kud za 160 km/h. Za te dionice u voznom redu je propisana brzina 100 km/h, ali se cijelu godinu dobija nalog za laganu vožnju sa pola manjom brzinom. Tu se produžuju vozna vremena koja nisu uračunata u vozni red, pa vlakovi stalno kasne zbog toga.
O pitanju granice nema govora. Službeni granični prijelaz je stanica Martinbrod ŽBH i susjedni kolodvor Ličko Dugo Polje HŽ. Oni u Ministarstvu prometa i gubljenja vremena nemaju pojma što je još 2001 godine potpisano o granici.

#23 Karavela

Karavela
  • Članovi
  • 3,195 posts
  • Joined 11.09.2005.
  • LocationSMŽ

Posted 01.03.2007. - 02:24

Moze biti no za ovu konkretnu sliku znam da je to bio slucaj.

Dobro, sad sam vidio objašnjenje kod slike.

#24 tehnika

tehnika
  • Članovi
  • 1,156 posts
  • Joined 05.03.2006.

Posted 02.03.2007. - 20:18

Koliko je meni poznato nema prometa od Bihaća prema Kninu, bar sam tu informaciju dobio iz Ministarstva MTPiR, a prema njima i neće tago dugo. Ja pretpostavljam do slijedeće godine.

Pozdrav svima

Nisam baš skužio: na toj pruzi još tako dugo neće biti prometa ili neće tako dugo biti bez prometa ? :?

Prema tumačenju ministarstva pruga nije pogodna za promet jer na mnogo mjesta presjeca državnu granicu pa bi u skoro svakoj stanici vršiti carinski pregled.
S obzirom da se taj problem može riješiti pruga bi mogla u promet ali za mene je interesantna elektrificirana do Knina, jer samo tada može biti rentabilna.



To sto ona presjeca granicu uopce nije problem jer je sluzbeno odredjeno da je granica u Martinbrodu. Netko ti prodaje gluposti.
Izmedju ostalog... da se pokrene promet tom prugom tko bi opravadao silu novaca ulupanu u dionicu Ostarije - Knin?

Ako sam dobro razumio danas je na HTV dnevniku rečeno da granica na Uni nije potpuno određena. Nisam stručnjak za granice pa ne mogu komentirati pogranična pitanja ali mi je stalo da pruga proradi. Očekujem pomoć MTPiR ali nisam siguran jer nisam pripadnik klana.

#25 rudamaca

rudamaca
  • Članovi
  • 305 posts
  • Joined 13.01.2007.

Posted 02.03.2007. - 21:37

Ako sam dobro razumio danas je na HTV dnevniku rečeno da granica na Uni nije potpuno određena.


Zasto se poteze ovo pitanje?

Nadlezni sa obje strane dobivaju placu , polozaj je siguran od izbora do izbora , eventualno se malo pomaknu gore-dole u hijerarhiji.
Nece valjda rjesavati problem cije postojanje opravdava nihova radna mjesta ili vaznost u drustvu .

#26 tehnika

tehnika
  • Članovi
  • 1,156 posts
  • Joined 05.03.2006.

Posted 04.03.2007. - 08:28

Ako sam dobro razumio danas je na HTV dnevniku rečeno da granica na Uni nije potpuno određena.


Zasto se poteze ovo pitanje?

Nadlezni sa obje strane dobivaju placu , polozaj je siguran od izbora do izbora , eventualno se malo pomaknu gore-dole u hijerarhiji.
Nece valjda rjesavati problem cije postojanje opravdava nihova radna mjesta ili vaznost u drustvu .

Među ostalima i ja sam potegnuo to pitanje jer ta pruga treba i za Hrvatsku ali i za BiH bez obzira na međudržavne probleme. Kako sam izračunao tom prugom bi mogao poslati oko 60 vlakova dnevno svaki prosječne mase oko 1800 t. Sada će pak netko pitati kako to izvesti s obzirom na kvačilo. Upotrebom automatskog kvačila.

#27 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,502 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 04.03.2007. - 10:09

Kako sam izračunao tom prugom bi mogao poslati oko 60 vlakova dnevno svaki prosječne mase oko 1800 t. Sada će pak netko pitati kako to izvesti s obzirom na kvačilo. Upotrebom automatskog kvačila.


Ili sa potiskivalicom...?

pozdrav
toma

#28 tehnika

tehnika
  • Članovi
  • 1,156 posts
  • Joined 05.03.2006.

Posted 04.03.2007. - 20:49

Kako sam izračunao tom prugom bi mogao poslati oko 60 vlakova dnevno svaki prosječne mase oko 1800 t. Sada će pak netko pitati kako to izvesti s obzirom na kvačilo. Upotrebom automatskog kvačila.


Ili sa potiskivalicom...?

pozdrav
toma

Ja sam se odlučio za automatsko kvačilo zbog specifičnosti i kasnije je lako moguće povećati bruto na 3000 t i isti broj vlakova.

#29 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,502 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 04.03.2007. - 20:56

Ja sam se odlučio za automatsko kvačilo zbog specifičnosti i kasnije je lako moguće povećati bruto na 3000 t i isti broj vlakova.


Da... Ne znam da li u Europi osim naravno ex-SSSR-a, Finske i MTAB-a itko koristi automatsko kvacilo... Ali, bilo bi itekako upotrebljivo...

pozdrav
toma

#30 tehnika

tehnika
  • Članovi
  • 1,156 posts
  • Joined 05.03.2006.

Posted 05.03.2007. - 07:16

Ja sam se odlučio za automatsko kvačilo zbog specifičnosti i kasnije je lako moguće povećati bruto na 3000 t i isti broj vlakova.


Da... Ne znam da li u Europi osim naravno ex-SSSR-a, Finske i MTAB-a itko koristi automatsko kvacilo... Ali, bilo bi itekako upotrebljivo...

pozdrav
toma

Kada sam počeo prikupljati podatke o automatskom kvačilu iznenadio sam se da eurotip koriste osim nih koje si naveo, koristi švicarci i SNCF, nije mi poznato gdje ali tako piše u materijalima ima i slika tog kvačila.
Interesantno je da se pomoću adaptera na automatsko kvačilo može prikopčati i klasična vlačna sprema i u ovom slučaju tako se može povući 1000 t tereta sa klasičnom vlačnom spremom na onih 2000 sa automatskim kvačilom te ostvariti vučnu silu od 1500 kN
Pozdrav svima

#31 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,682 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 05.03.2007. - 12:55

Ako sam dobro razumio danas je na HTV dnevniku rečeno da granica na Uni nije potpuno određena.


Zasto se poteze ovo pitanje?

Nadlezni sa obje strane dobivaju placu , polozaj je siguran od izbora do izbora , eventualno se malo pomaknu gore-dole u hijerarhiji.
Nece valjda rjesavati problem cije postojanje opravdava nihova radna mjesta ili vaznost u drustvu .

Među ostalima i ja sam potegnuo to pitanje jer ta pruga treba i za Hrvatsku ali i za BiH bez obzira na međudržavne probleme. Kako sam izračunao tom prugom bi mogao poslati oko 60 vlakova dnevno svaki prosječne mase oko 1800 t. Sada će pak netko pitati kako to izvesti s obzirom na kvačilo. Upotrebom automatskog kvačila.


Sve je to super... samo sto bi tih 60 vlakova vozilo?

#32 egérke

egérke
  • Članovi
  • 7,612 posts
  • Joined 08.06.2006.
  • LocationKvatrić

Posted 05.03.2007. - 13:15

Fosfate iz Šibenika.

#33 tehnika

tehnika
  • Članovi
  • 1,156 posts
  • Joined 05.03.2006.

Posted 05.03.2007. - 20:17

Ako sam dobro razumio danas je na HTV dnevniku rečeno da granica na Uni nije potpuno određena.


Zasto se poteze ovo pitanje?

Nadlezni sa obje strane dobivaju placu , polozaj je siguran od izbora do izbora , eventualno se malo pomaknu gore-dole u hijerarhiji.
Nece valjda rjesavati problem cije postojanje opravdava nihova radna mjesta ili vaznost u drustvu .

Među ostalima i ja sam potegnuo to pitanje jer ta pruga treba i za Hrvatsku ali i za BiH bez obzira na međudržavne probleme. Kako sam izračunao tom prugom bi mogao poslati oko 60 vlakova dnevno svaki prosječne mase oko 1800 t. Sada će pak netko pitati kako to izvesti s obzirom na kvačilo. Upotrebom automatskog kvačila.


Sve je to super... samo sto bi tih 60 vlakova vozilo?

Pola Hrvatske već zna za projekt Ekološka zaštita Like i oživljavanje ličke i unske pruge u kojem je navedeno sve što bi se prevozilo, prihodi, rashodi i broj zaposlenih. Problem je u tome što se to kosi sa politikom HŽ-a o zapošljavanju, jer HŽ ima politiku otpuštanja. Osnova je oživiti prijevoz Dalmacije sa unutrašnjosti.
Trebam dosta starih lokomotiva za obnovu ali ni Gredelj a ni HŽ ih ne želi prodati a niti domaći remonteri obnavljati.
Pozdrav svima
Pozdrav svima.

#34 2062 036

2062 036
  • Isključeni korisnici
  • 1,353 posts
  • Joined 23.06.2006.
  • LocationSplit

Posted 05.03.2007. - 21:09

-



#35 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,682 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 05.03.2007. - 21:57

Ako sam dobro razumio danas je na HTV dnevniku rečeno da granica na Uni nije potpuno određena.


Zasto se poteze ovo pitanje?

Nadlezni sa obje strane dobivaju placu , polozaj je siguran od izbora do izbora , eventualno se malo pomaknu gore-dole u hijerarhiji.
Nece valjda rjesavati problem cije postojanje opravdava nihova radna mjesta ili vaznost u drustvu .

Među ostalima i ja sam potegnuo to pitanje jer ta pruga treba i za Hrvatsku ali i za BiH bez obzira na međudržavne probleme. Kako sam izračunao tom prugom bi mogao poslati oko 60 vlakova dnevno svaki prosječne mase oko 1800 t. Sada će pak netko pitati kako to izvesti s obzirom na kvačilo. Upotrebom automatskog kvačila.


Sve je to super... samo sto bi tih 60 vlakova vozilo?

Pola Hrvatske već zna za projekt Ekološka zaštita Like i oživljavanje ličke i unske pruge u kojem je navedeno sve što bi se prevozilo, prihodi, rashodi i broj zaposlenih. Problem je u tome što se to kosi sa politikom HŽ-a o zapošljavanju, jer HŽ ima politiku otpuštanja. Osnova je oživiti prijevoz Dalmacije sa unutrašnjosti.
Trebam dosta starih lokomotiva za obnovu ali ni Gredelj a ni HŽ ih ne želi prodati a niti domaći remonteri obnavljati.
Pozdrav svima
Pozdrav svima.


Okej, no lokomotive ne posjeduje samo HZ.... siguran sam da se groblja da jeftinije kupiti u BiH, Srbiji, Makedoniji a mozda cak i u Sloveniji.
Pretpostavljam da si zainteresiran za modele koji ionako voze na Hz-u zbog raznih dozvola pa zato spominjem samo drzave bivse Juge.

#36 tehnika

tehnika
  • Članovi
  • 1,156 posts
  • Joined 05.03.2006.

Posted 06.03.2007. - 06:56

Ako sam dobro razumio danas je na HTV dnevniku rečeno da granica na Uni nije potpuno određena.


Zasto se poteze ovo pitanje?

Nadlezni sa obje strane dobivaju placu , polozaj je siguran od izbora do izbora , eventualno se malo pomaknu gore-dole u hijerarhiji.
Nece valjda rjesavati problem cije postojanje opravdava nihova radna mjesta ili vaznost u drustvu .

Među ostalima i ja sam potegnuo to pitanje jer ta pruga treba i za Hrvatsku ali i za BiH bez obzira na međudržavne probleme. Kako sam izračunao tom prugom bi mogao poslati oko 60 vlakova dnevno svaki prosječne mase oko 1800 t. Sada će pak netko pitati kako to izvesti s obzirom na kvačilo. Upotrebom automatskog kvačila.


Sve je to super... samo sto bi tih 60 vlakova vozilo?

Pola Hrvatske već zna za projekt Ekološka zaštita Like i oživljavanje ličke i unske pruge u kojem je navedeno sve što bi se prevozilo, prihodi, rashodi i broj zaposlenih. Problem je u tome što se to kosi sa politikom HŽ-a o zapošljavanju, jer HŽ ima politiku otpuštanja. Osnova je oživiti prijevoz Dalmacije sa unutrašnjosti.
Trebam dosta starih lokomotiva za obnovu ali ni Gredelj a ni HŽ ih ne želi prodati a niti domaći remonteri obnavljati.
Pozdrav svima
Pozdrav svima.


Okej, no lokomotive ne posjeduje samo HZ.... siguran sam da se groblja da jeftinije kupiti u BiH, Srbiji, Makedoniji a mozda cak i u Sloveniji.
Pretpostavljam da si zainteresiran za modele koji ionako voze na Hz-u zbog raznih dozvola pa zato spominjem samo drzave bivse Juge.

Točno računam na nabavku lokomotiva tamo gdje ih ima, ali štos je u tome da Gredelj radije radi za NREC za nekoliko tisuća eura po lokomotivi umjesto za više od miliun eura.

#37 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,682 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 06.03.2007. - 11:05

Ako sam dobro razumio danas je na HTV dnevniku rečeno da granica na Uni nije potpuno određena.


Zasto se poteze ovo pitanje?

Nadlezni sa obje strane dobivaju placu , polozaj je siguran od izbora do izbora , eventualno se malo pomaknu gore-dole u hijerarhiji.
Nece valjda rjesavati problem cije postojanje opravdava nihova radna mjesta ili vaznost u drustvu .

Među ostalima i ja sam potegnuo to pitanje jer ta pruga treba i za Hrvatsku ali i za BiH bez obzira na međudržavne probleme. Kako sam izračunao tom prugom bi mogao poslati oko 60 vlakova dnevno svaki prosječne mase oko 1800 t. Sada će pak netko pitati kako to izvesti s obzirom na kvačilo. Upotrebom automatskog kvačila.


Sve je to super... samo sto bi tih 60 vlakova vozilo?

Pola Hrvatske već zna za projekt Ekološka zaštita Like i oživljavanje ličke i unske pruge u kojem je navedeno sve što bi se prevozilo, prihodi, rashodi i broj zaposlenih. Problem je u tome što se to kosi sa politikom HŽ-a o zapošljavanju, jer HŽ ima politiku otpuštanja. Osnova je oživiti prijevoz Dalmacije sa unutrašnjosti.
Trebam dosta starih lokomotiva za obnovu ali ni Gredelj a ni HŽ ih ne želi prodati a niti domaći remonteri obnavljati.
Pozdrav svima
Pozdrav svima.


Okej, no lokomotive ne posjeduje samo HZ.... siguran sam da se groblja da jeftinije kupiti u BiH, Srbiji, Makedoniji a mozda cak i u Sloveniji.
Pretpostavljam da si zainteresiran za modele koji ionako voze na Hz-u zbog raznih dozvola pa zato spominjem samo drzave bivse Juge.

Točno računam na nabavku lokomotiva tamo gdje ih ima, ali štos je u tome da Gredelj radije radi za NREC za nekoliko tisuća eura po lokomotivi umjesto za više od miliun eura.


Ne razumijem zasto se kao pijan plota drzis Gredelja i HZ-a?
Umjesto da za nesto vise od milijun eura (kao sto sam kazes) odes u Tursku po novu Karavelu ti ovdje places kako Gredelj i HZ nece suradjivati sa tobom. Ajde mi objasni... jel ti stvarno nemas pojima o poslu ili se zahebavas na nas racun?
Molim lijepo, nemoj se uvrijediti.

#38 Ante-vž

Ante-vž
  • Moderatori
  • 5,348 posts
  • Joined 15.04.2005.
  • LocationTrnovec Bartolovečki

Posted 06.03.2007. - 13:05

Evo nešto o Unskoj pruzi iz 2003,tj o zapostavljenosti.
http://arhiv.slobodn...31023/bih01.asp


Da, istina.

Bok!

Ante

41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png

 
a035.gif


#39 tehnika

tehnika
  • Članovi
  • 1,156 posts
  • Joined 05.03.2006.

Posted 06.03.2007. - 20:18

Ako sam dobro razumio danas je na HTV dnevniku rečeno da granica na Uni nije potpuno određena.


Zasto se poteze ovo pitanje?

Nadlezni sa obje strane dobivaju placu , polozaj je siguran od izbora do izbora , eventualno se malo pomaknu gore-dole u hijerarhiji.
Nece valjda rjesavati problem cije postojanje opravdava nihova radna mjesta ili vaznost u drustvu .

Među ostalima i ja sam potegnuo to pitanje jer ta pruga treba i za Hrvatsku ali i za BiH bez obzira na međudržavne probleme. Kako sam izračunao tom prugom bi mogao poslati oko 60 vlakova dnevno svaki prosječne mase oko 1800 t. Sada će pak netko pitati kako to izvesti s obzirom na kvačilo. Upotrebom automatskog kvačila.


Sve je to super... samo sto bi tih 60 vlakova vozilo?

Pola Hrvatske već zna za projekt Ekološka zaštita Like i oživljavanje ličke i unske pruge u kojem je navedeno sve što bi se prevozilo, prihodi, rashodi i broj zaposlenih. Problem je u tome što se to kosi sa politikom HŽ-a o zapošljavanju, jer HŽ ima politiku otpuštanja. Osnova je oživiti prijevoz Dalmacije sa unutrašnjosti.
Trebam dosta starih lokomotiva za obnovu ali ni Gredelj a ni HŽ ih ne želi prodati a niti domaći remonteri obnavljati.
Pozdrav svima
Pozdrav svima.


Okej, no lokomotive ne posjeduje samo HZ.... siguran sam da se groblja da jeftinije kupiti u BiH, Srbiji, Makedoniji a mozda cak i u Sloveniji.
Pretpostavljam da si zainteresiran za modele koji ionako voze na Hz-u zbog raznih dozvola pa zato spominjem samo drzave bivse Juge.

Točno računam na nabavku lokomotiva tamo gdje ih ima, ali štos je u tome da Gredelj radije radi za NREC za nekoliko tisuća eura po lokomotivi umjesto za više od miliun eura.


Ne razumijem zasto se kao pijan plota drzis Gredelja i HZ-a?
Umjesto da za nesto vise od milijun eura (kao sto sam kazes) odes u Tursku po novu Karavelu ti ovdje places kako Gredelj i HZ nece suradjivati sa tobom. Ajde mi objasni... jel ti stvarno nemas pojima o poslu ili se zahebavas na nas racun?
Molim lijepo, nemoj se uvrijediti.

Dečki ja nisam opljačkao banku i uništio neko poduzeće tako da sam zaradio prodavajući njegovo zemljište kao građevinsko pa nemam toliko love. U pregovorima sam sa nekoliko ulagača i osnivanja HŽDD dioničkog društva koje bi raspolagalo tolikim kapitalom da se projekt može ostvariti. Nastojim da HŽDD bude što više hrvatski jer jedino tako može opstati. Moguće sutra napišem nešto više o perspektivi projekta i moguće zainteresiram nekoga od vas za ulaganje tako da postanete suvlasnici i sami birate najkvalitetnije od vas za vođenje firme a ne da vam ih nameću drugi. Firma nudi dobru dobit i pozitivno poslovanje, a radnicima pristojnu plaću (ako bude sve kako je planirano).
U Tursku ne idem jer one lokomotive ne odgovaraju ekološkim kriterijima, s jedne strane a sa druge strane želim zaposliti one koje je HŽ otpustio kao višak a znaju svoj posao. Projekt zapošljava 2300 ljudi raznih struka bez infrastrukture.
Pozdrav svima

#40 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,682 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 06.03.2007. - 21:47

Dečki ja nisam opljačkao banku i uništio neko poduzeće tako da sam zaradio prodavajući njegovo zemljište kao građevinsko pa nemam toliko love. U pregovorima sam sa nekoliko ulagača i osnivanja HŽDD dioničkog društva koje bi raspolagalo tolikim kapitalom da se projekt može ostvariti. Nastojim da HŽDD bude što više hrvatski jer jedino tako može opstati. Moguće sutra napišem nešto više o perspektivi projekta i moguće zainteresiram nekoga od vas za ulaganje tako da postanete suvlasnici i sami birate najkvalitetnije od vas za vođenje firme a ne da vam ih nameću drugi. Firma nudi dobru dobit i pozitivno poslovanje, a radnicima pristojnu plaću (ako bude sve kako je planirano).
U Tursku ne idem jer one lokomotive ne odgovaraju ekološkim kriterijima, s jedne strane a sa druge strane želim zaposliti one koje je HŽ otpustio kao višak a znaju svoj posao. Projekt zapošljava 2300 ljudi raznih struka bez infrastrukture.
Pozdrav svima


Nisam ni mislio da si opljackao banku :lol:
Nije mi jasno kako to da Turske lokomotive ne odgovaraju ekoloskim kriterijima a stare kante sa HZ-a sa istim ili cak i starijim motorima bi ti odgovarale.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users