Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Zrakoplovstvo u medijima


  • Please log in to reply
136 replies to this topic

#41 Medo

Medo
  • Članovi
  • 2,034 posts
  • Joined 29.03.2010.
  • LocationAdelaide - South Australia

Posted 27.07.2015. - 12:36

an_smiley.gif

 

Čini mi se da je odavle preuzela članak i onda se malo igrala s njime...

http://www.bloomberg...ng-airline-says

 

Kad smo već u tome kvartu da dodam kako se drastične mjere u  Malaysia Airlines nastavljaju. Od slijedećeg vikenda će broj tjednih letova Kuala Lumpur - gradovi u Australiji biti smanjen s 73 na 43. Među ostalim gradovima Adelaide će izgubiti tri leta tjedno i time ostati na 4 leta tjedno kao što je bilo prije 3 godine. Ne razumijem posve tu odluku jer je broj putnika koji koriste Malaysia Airlines za tu liniju porastao za 43% nakon što su ukinuti letovi AirAsia X za Kuala Lumpur iz Adelaide. Ako je vjerovati novinama avioni su puni...možda su se savjetovali s gospođicom iz prethodnog priloga...

 

Medo

 

 

 


----

The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.

#42 pikoc89

pikoc89
  • Članovi
  • 2,126 posts
  • Joined 06.01.2007.
  • LocationZagreb, Hrvatska

Posted 27.07.2015. - 16:39

Bogami, Malezijci jesu traljavi sto se takvih stvari tice. Vole megalomanski graditi, ali kvaliteta im sigurno nije jaca strana. To je vidljivo na ostalim infrastrukturnim objektima, koji nakon nekoliko mjeseci ili eventualno par godina se pocinju raspadati. 
Interesantno da u medijima nema nesto puno o samoj situaciji sa KLIA2. Ocito se mediji kontroliraju.


Mislim da razlog propasti Malaysia-e lezi u bliskoistocnim kompanijama. Emirates, Turkish i Qatar uzimaju velik dio prometa ako je u pitanju presjedanje, a ako se ide iz ostalih drzava koriste se nacionalni avioprijevoznici, British, Airfrance i Lufthansa... Polako ali sigurno ce se Malaysia orijentirat na regiju, a pitanje je mjeseca kad ce AirAsia ponuditi letove za Europu.


Down around the corner, half a mile from here

#43 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 27.07.2015. - 21:37

AirAsia, točnije AirAsia X inače je letjela za Europu, ali su ipak odustali, bilo im je neisplativo..

No sad priča postaje drugačija, Air Aisa X ima naručenih dosta novih širokotrupnih aviona, te se očekuje njihov povratak na Europsko tržište.

Imaju naručeno 55 A330neo i 10 A35 + 23 A330-300, dakle zamalo stotinu širokotrupnih aviona..

 

Inače, Malaysiju su pokosile nesreće, prije toga su bili vrlo popularni prijevoznik. Pogotovo što su nudili vrhunsku uslugu, mislim nude ju i dalje, ali nažalost splet okolinosti odbija putnike od putovanja s njima..

Imao sam priliku letjeti sa Malaysijinim A380, na letu od samo 3h, usluga je bila jedna od najboljih koje sam doživio. Čak nadmašuju i uslugu ne nekim letovima od 10+ sati.. Vrhunski catering, IFE, ma stvarno sve. 

Dakle i dalje ljudi putuju sa tim prijevoznicima iz tog dijela Azije, poput Cathay Pacific, Singapore Airlines.. Samo što ekipa s bliskog istoka ima rapidnu ekspanziju, dok se ovi Azijati drže većih Europskih aerodroma i ne rastu tako brzo.. Ali i dalje ljudi prepoznaju njihovu vrhunsku uslugu, te rado ih i dalje koriste.



#44 .Laurus.

.Laurus.
  • Članovi
  • 3,451 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 09.08.2015. - 12:02

FOTO: 'ČESTO LETIM, ALI OVO JE BILO 10 NAJGORIH MINUTA U MOM ŽIVOTU' Avionu tuča izrešetala vjetrobransko staklo, otpao mu nos, putnici vrištali

 

hail_twitter_894969S1.jpg

 

Avion američke kompanije Delta Airlines na letu iz Bostona za Salt Lake City prinudno je u petak sletio u Denver nakon što je na nebu iznad Nebraske, u blizini granice s Coloradom, upao u žestoku oluju koja je letjelicu oštetila.

 

Kako piše Denver Post, Airbusu A320 je tuča izrešetala vjetrobransko staklo, a otpao mu je i dio nosa. Putnici su tijekom paklenih 10 minuta, koliko je trajao turbulentni dio leta kroz nevrijeme, bili zaprepašteni, mnogi su vrištali i plakali.

'Često letim, ali ovo je bilo 10 najstrašnijih minuta mog života', ispričao je za lokalnu televiziju KSTU putnikRobin Jones.

'Turbulencije su bile toliko intenzivne da su avion bacale poput plovka na površini uzburkanog mora. Djeca su plakala. Iza mene su sjedile tinejdžerke koje su urlikale i plakale', ispričao je putnik Beau Sorensen.

Jedna je osoba iz letjelice nakon slijetanja prebačena u bolnicu, najvjerojatnije zbog pretrpljenog šoka.

hail-twitter-460_894975S0.jpg

Posada je u hitnoj situaciji morala djelovati brzo pa je letjelica, čim je dobila dozvolu za slijetanje u Denveru, počela naglo spuštanje. U manje od dvije minute pala je za 14.000 stopa (više od 4.200 metara), a u konačnici je sigurno sletjela.

Avion su na pisti okružila brojna interventna vozila, a putnici su po izlasku ostali nemalo iznenađeni prizorom teško oštećenog Airbusa, kojem je nedostajao oveći komad nosa, a vjetrobransko staklo je bilo na rubu pucanja.

Američka Savezna uprava za zrakoplovstvo pokrenula je istragu o incidentu, a Delta je putnike prebacila na druge letove i otpremila ih do Salt Lake Cityja.

hail2-twitter-460_894972S0.jpg

 

 

Izvor: jutarnji.hr


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#45 Medo

Medo
  • Članovi
  • 2,034 posts
  • Joined 29.03.2010.
  • LocationAdelaide - South Australia

Posted 10.08.2015. - 12:38

smiley.gif

 

Gledam ove slike, pogotovo prednji dio i možda naivno s moje strane ali nisam mislio da je tako nešto moguće...razmišljam što bi bilo da je šajba otišla na visini...

Do sada u svim svojim letovima samo sam jednom bio okružen panikom zbog vrlo učestalog naglog propadanja za vrijeme oluje iznad  Indonezije i nije bilo ugodno to slušati...

 

Medo

 

.


----

The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.

#46 AndrejX

AndrejX
  • Članovi
  • 224 posts
  • Joined 18.04.2008.

Posted 10.08.2015. - 15:27

Staklo vjerojatno ima nekoliko slojeva folije tako da bas ne moze puknuti.

#47 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,539 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 10.08.2015. - 19:50

http://slobodnadalma...82/Default.aspx

 

Nakon više od 70 godina Split dobio hidroavionsku liniju

 

Nakon dugogodišnjih iščekivanja, višemjesečnih najava, neizbježnih birokratskih peripetija, pa i nekoliko odgoda, hidroavion njemačke tvrtke European Coastal Airlines u ponedjeljak je ujutro oko devet sati sletio u splitsku gradsku luku i privezao se na ponton pokraj zgrade terminala. 

Prvi gosti komercijalnim su letom doletjeli s Hvara, točnije iz Jelse, a do Splita im je trebalo punih 13 minuta.

Svečano otvaranje hidroavionskog pristaništa u splitskoj gradskoj zakazano je za srijedu ujutro. Prema najavama svečanosti će nazočiti premijer Zoran Milanović, ministar

pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić, ali i splitski gradonačelnik Ivo Baldasar.

 

O kompaniji ECA European Coastal Airlines, njihovoj floti i njihovim redovnim linijama možete saznati više na njihovom linku:

http://www.ec-air.eu/hr/



#48 DB

DB
  • Članovi
  • 11,577 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 14.08.2015. - 09:45

LETI, LETI, LETI, LETI...
MARATONSKI LET: Fly Emirates uvodi najdužu avionsku liniju. Znate li koliko će trajati?

 

Aviokompanija Fly Emirates objavila je da će iduće godine uvesti najduži avionski let na svijetu, od Dubaija do Panama Cityja.

Od 1. veljače iduće godine Boeing 777-200LR, koji može prevesti 266 putnika, letjet će na ruti dugoj 13.821 kilometar, a let bi trebao trajati 17 sati i 35 minuta, objavila je aviokompanija iz Ujedinjenih Arapskih Emirata.

 

Ulaz u Srednju Ameriku

 

“Panama City bit će naš ulaz u Srednju Ameriku i odlično rješenje za putnike koji putuju iz ili kroz naše sjedište u Dubaiju i dalje prema odredištima u Srednjoj Americi, Karibima i sjevernom dijelu Južne Amerike”, kazao je izvršni direktor Fly Emiratesa Ahmed bin Saed al-Maktum.

 

17 kilometara duži od zasad najdužeg

 

Kako prenosi portal Vijesti.me, taj će let biti 17 kilometara duži od trenutačno najdužeg na svijetu kojim australski Quantas povezuje Sidney i Dallas.
Prije dvije godine Singapore Airlines je zbog financijskih problema otkazao također “maratonski” let između Singapura i Newarka u SAD dug 15.344 kilometra.



#49 DB

DB
  • Članovi
  • 11,577 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 14.08.2015. - 09:50

OKOLO NAOKOLO
IMA RAČUNICU: Britanac odselio u Barcelonu odakle svaki dan leti na posao u London

 

brit-iz-barcelone.jpg?w=640&h=335&crop=1

 

Neki na posao idu biciklima, drugi automobilima, tramvajima ili autobusima, treći vlakovima, a jedan Britanac na posao svakoga dana leti – avionom.

 

Prije dvije godine Londončanin Sam Cookney došao je na ideju zbog koje su ga mnogi proglašavali ludim – preseliti u Barcelonu gdje su cijene najma stanova mnogo niže, a nastaviti raditi u Londonu. Prije tri mjeseca realizirao je svoju ideju, a danas se zadovoljno smješka, trlja ruke i broji novce koje je u međuvremenu uštedio.

 

Mjesečno uštedi 421 euro

 

“Mnogi su mislili da se šalim kada sam rekao da ću u Barceloni iznajmiti dvosobni stan i svakodnevno putovati u London na posao. Ispostavilo se da mogu iznajmiti trosobni stan. Mislio sam i da ću morati uljepšavati istinu i brojke, ali nema potrebe”, napisao je Cookney prije dvije godine na svom blogu.
Njegova računica izgledala je ovako: svakodnevni let avionom od Barcelone do Lonodna i natrag košta ga 34 eura, prijevoz taksijem od aerodroma do posla još 33 eura, a čak i s kavom i doručkom u avionu ili na aerodromu, svakoga mjeseca uspije uštedjeti 421 euro.
Za tri mjeseca koliko već živi na relaciji Barcelona – London, uštedio je više od tisuću eura.

 

Pet i pol sati dnevno na putu

 

Njegovoj odluci kumovala je činjenica da je najam stanova u Barceloni višestruko jeftiniji nego u Londonu. Štoviše, za novac koji je davao dijeleći stan u Londonu, u Barceloni može sam uživati u dvosobno, pa i trosobnom stanu, piše Daily Mirror.
Trenuačno živi sam u renoviranom dvosobnom stanu blizu središta Barcelone, tako da svugdje može stići pješice.
Najveći problem su mu cijene avionskih karata koje variraju od 100 do 150 eura. Napornim se čini i to što na putovanje dnevno potroši pet i pol sati , jer od Barcelone do Londona je 1500 kilometara.
No, osim što mu nedostaju tulumi  u Londonu, na sve ostalo priviknuo se bez većih problema.



#50 pikoc89

pikoc89
  • Članovi
  • 2,126 posts
  • Joined 06.01.2007.
  • LocationZagreb, Hrvatska

Posted 14.08.2015. - 15:20

MARATONSKI LET: Fly Emirates uvodi najdužu avionsku liniju. Znate li koliko će trajati?

 

Aviokompanija Fly Emirates objavila je da će iduće godine uvesti najduži avionski let na svijetu, od Dubaija do Panama Cityja.

...

Treba opravdat te sve silne kupovine aviona.
No osobno znam da su neki njihovi prema popularnim destinacijama poluprazni, bas zbog ogromnog broja letova.


Down around the corner, half a mile from here

#51 DB

DB
  • Članovi
  • 11,577 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 14.08.2015. - 15:47

Treba opravdat te sve silne kupovine aviona.
No osobno znam da su neki njihovi prema popularnim destinacijama poluprazni, bas zbog ogromnog broja letova.

 

Nemrem si ni zamislit na kaj bu ličilo to taljiganje - 17 i pol sati!!!  :shock:

Pa ljudi buju ljubili pistu (pod u tunelu) kad se iskrcaju.  :huh:



#52 DB

DB
  • Članovi
  • 11,577 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 19.08.2015. - 10:07

Grci donijeli prvu odluku o privatizaciji, aerodromima će sada upravljati Nijemci
Atena mora početi prodavati državnu imovinu kako bi ispunila uvjete za pomoć EU

 

Njemačka kompanija upravljat će grčkim aerodromima, javlja Guardian.

 

Grčke vlasti odlučile su prodati upravljačka prava za čak 14 regionalnih zrakoplova njemačkoj kompaniji Fraport AG, koja upravlja zračnom lukom u Frankfurtu, za svotu nešto veću od 1,2 milijarde eura. Službena Atena mora početi s rasprodajom neke državne imovine kako bi ispunila uvjete za dobivanja trećeg paketa financijske pomoći vrijednog više od 80 milijardi eura.

 

Ovo je prva odluka o privatizaciji grčkog premijera Aleksisa Ciprasa, koji je izabran u siječnju na političkim obećanjima o ukidanju uvjeta prethodnih paketa financijske pomoći.

...



#53 DB

DB
  • Članovi
  • 11,577 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 19.08.2015. - 12:13

RIJEŠEN MISTERIJ: Ovo je razlog zašto u avionima ima pepeljara iako je pušenje strogo zabranjeno

 

Svi znamo da je pušenje u zrakoplovima strogo zabranjeno, da su kazne vrlo visoke, da odbačena cigareta može izazvati požar… Međutim, oštro oko putnika ipak će primijetiti pepeljaru u zahodu aviona.

 

Malo je poznato da svaki avion, prema pravilnicima u EU i SAD-u, mora imati pepeljaru. To je minimalan tehnički uvjet kojeg svaki avion mora ispuniti kako bi smio poletjeti.  Razlog tomu je što aviokompanije ne vjeruju svojim putnicima.

Naime, putnik koji ipak odluči riskirati veliku kaznu i ode zapaliti cigaretu u zahod, mogao bi, u panici, baciti opušak u umivaonik ili u koš za papir.
Procijenjeno je tako da je pametnije postaviti pepeljaru za one koji hoće zapaliti pošto-poto, nego riskirati požar ili nešto gore. Prvu zabranu pušenja u avionima uveli  su Amerikanci 1988. godine na domaćim letovima, a praksa se proširila na cijeli svijet do kraja 1990-ih, piše Daily Mail.

 

Jedna cigareta ubila 123 ljudi

 

Godine 2009. godine British Airways prizemljio je Boeing 747 koji je letio prema Mexico Cityju nakon što je otkriveno da u avionu nema pepeljare:
“Zakonska je obaveza imati pepeljaru jer, iako je pušenje zabranjeno, ako netko zapali cigaretu mora je negdje sigurno ugasiti”, rekli su iz BA za  Daily Mail online.

 

Odluka o nepušenju u avionu donesena je nakon tragične nesreće nedaleko Pariza 1973. godine. Tada je 123 ljudi poginulo u zrakoplovu Varig koji je letio od Rio de Janeira. Samo nekoliko kilometara prije Pariza dogodio se požar kojeg je uzrokovala cigareta bačena u koš za papir u zahodu. U samo nekoliko minuta dim je ispunio cijeli avion, piloti nisu vidjeli instrumente a putnici izlaze za nuždu. Većina putnika se ugušila.



#54 DB

DB
  • Članovi
  • 11,577 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 26.08.2015. - 22:22

Hja ... izgleda da sam ja predodređen za svinjarije u zraku:

 

Ovo su apsolutno najprljaviji dijelovi u avionu i 7 savjeta kako ih izbjeći
Avioni se čiste nakon svake izmjene putnika, ali klice ipak mogu ostati

 

Najgore vam se razboljeti odmah nakon leta avionom i dolaskom do željene destinacije, a tek ste započeli odmor. Kada sjedamo na naše sjedalo u avionu, isplati se biti mudar i izbjeći nekoliko stvari da ne uhvatimo kakvu bolest od drugih putnika.
Avioni se čiste nakon svake izmjene putnika, ali klice ipak mogu izbjeći da budu otkrivene i mogu postati ozbiljna prijetnja zdravlju. Kako je avion sretno utočište i sigurna luka mnogih bakterija koje u njemu mogu preživjeti i tjedan dana, prije nego što sjednete i udobno se smjestite, vrijedi neke stvari obrisati. Obrišite poslužavnik, nasprejajte naslone za ruke i kopče na sigurnosnom pojasu.
Evo nekoliko područja u zrakoplovu koji mogu načiniti veliku razliku između idealnog odmora i totalne katastrofe.

 

Poslužavnik

 

4076596161_76fd3f75a4_b-656x438.jpg

POSLUŽAVNIK U AVIONU

 

Studija sa Sveučilišta Auburn našla je da je poslužavnik drugi najveći nosač escherichije coli u kabini zrakoplova, a ta bakterija može na njemu preživjeti 72 sata.
Trebali bi vlažnom maramicom sanitizirati površine poslužavnika. Čudno ili ne, posade kažu da ljudi znaju na njima mijenjati dječje pelene i rezati nokte.

 

Jastuci i dekice

 

17027608319_f078bcc790_b-656x492.jpg

JASTUCI SU SVJEŽI SAMO U PRVOJ KLASI

 

Jastuci i dekice u koje se zamatate u zrakoplovu vjerojatno su već poslužile mnogima da na njima sjede, brišu se. Svježe oprane, zapakirane deke i jastuke dobit ćete samo u prvoj klasi istog dana. One iz ekonomske klase upotrebljavaju se višekratno. Jedna aviokompanija u Americi deke pere svakih 30 dana.

 

Nasloni za ruke i kopče na sigurnosnom pojasu

 

2425021379_ae59f5849e_b-656x492.jpg

POJASEVI SU PUNI BAKTERIJA

 

Vjerojatno se borite da vas ne dotakne ruka putnika koji sjedi do vas, a bilo bi bolje da mu prepustite cijeli naslon za ruke. Naslon za ruke je područje gdje ima najviše escherichije coli, sudeći prema studiji. Da li zbog toga što ljudi tu jedu ili brišu ruke o njega, do onih koji nakon toaleta zaboravljaju oprati ruke, isplati se naslone prebrisati dezinfekcijskom maramicom.
Sigurnosne pojaseve dirale su tisuće ruku tijekom godina, rijetko se čiste ili zamjenjuju pa predstavljaju prijetnju zdravlju putnika.

 

Tepisi i sjedala

 

8214925744_8ae60dcb8d_b1-656x437.jpg

SJEDALA SU PUNA BAKTERIJA

 

Nemojte da vam padne na pamet da hodate bosi po avionu, a što manje vaše gole kože dotakne sjedalo to je sigurnije. Posada kaže da je vidjela putnike da uriniraju u sjedala. Tepisi su prljavi, a podovi u toaletu još i gori. Uvijek bi trebalo upotrebljavati sanitacijski sprej za ruke nakon upotrebe toaleta i nikada, baš nikada nemojte šetati bosi.

 

Časopisi

 

2704786893_fc934c9576_b-656x492.jpg

GLEDAJTE DA JE ČASOPIS ŠTO NOVIJI

 

Stotine putnika prolistalo je novo izdanje časopisa bez garancije da su im ruke čiste. Mada sve kompanije brinu o čistoći neće baš brisati stranice. Gledajte da je časopis što noviji, neprelistavan puno puta, obično ih ima više na polici, uzmite donji.

 

Džepić na sjedalu

 

2425808030_df9ea7d57d_b-1-656x492.jpg

NAKON DODIRIVANJA DŽEPIĆA DEZINFICIRAJTE RUKE

 

Često ćemo u džepić na sjedalu spremiti putovnicu da nam bude pri ruci. A to je mjesto gdje se često ugurava smeće, upotrebljeni rupčići, žvakaće gume. Dotaknete li nešto takvo, odmah dezinficirajte svoje ruke.

 

Voda

 

14078193986_04d87a4634_k-656x492.jpg

PIJTE SAMO VODU IZ BOČICE (kajgod, ovde su se malo zajebunili - fotka nema veze s avionom  :kul3 )

 

Testiranja iz 2013. godine u Americi pokazala je da u 12 posto aviona znači jedan u 10, imalo vodu pozitivnu na koliformnu bakteriju koja može biti potencijalno opasna za zdravlje. Pazite da vam daju vodu iz boce, ne iz vrča i zaboravite na led.
Pijte puno vode. Ne želite se opet pretočiti vodom i svaki čas juriti na zahod, a najbolji test je da provjeravate da su vam usnice vlažne. Jedna do dvije čaše svakog sata. Ne pijte gaziranu vodu koja pouspješuje probavu pa to može postati nezgodno.
Uvijek sanitizirajte ruke prije i poslije odlaska na toalet osobito ako nema vruće vode. Najgore je ako vam se osuši nos, ako putovi nosa i grla nisu vlažni ne mogu izvršavati svoj zadatak sprečavanja virusa i bakterija na putu prema želucu. Upotrebljavajte kapi za nos da održite potrebnu vlažnost.

I ne zaboravite očistiti ručke kofera kada ga preuzmete, dodirivalo ga je tako puno ljudi.



#55 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 26.08.2015. - 22:54

Da se pridržavaš ovih pravila, morao bi imati jedno 5 paketa vlažnih maramica, litru sredstva za dezinfekciju, pa bi te ljudi malo čudno gledali kako panično brišeš sve oko sebe.. Ok, uredu je obrisati stolić i ruke, al da sad sve oko sebe brišem, nisam baš tolko lud.. Deka i jastuk dolaze zapakirani i nemaju neki čudan miris da bi rekao da nisu oprani ili bar dezinficirani. Jastučići često imaju jastučnice, pa ih valjda samo zamijene.. No kako god, dosad nisam naletio na zamazanu deku ili jastučić..

 

A kaj bi onda rekli da su se ti novinari provozali u nekom od HŽ-ovih vlakova.. Padali bi u nesvjest kad bi to vidjeli..



#56 DB

DB
  • Članovi
  • 11,577 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 27.08.2015. - 08:45

Da se pridržavaš ovih pravila, morao bi imati jedno 5 paketa vlažnih maramica, litru sredstva za dezinfekciju, pa bi te ljudi malo čudno gledali kako panično brišeš sve oko sebe ...

 

Ili jednostavno primijeniti:

zastitna-oprema-jednokratna-venitex.jpg ?



#57 pikoc89

pikoc89
  • Članovi
  • 2,126 posts
  • Joined 06.01.2007.
  • LocationZagreb, Hrvatska

Posted 27.08.2015. - 10:38

SkyGreece malo zeznio stvar

 

DRAMA 178 PUTNIKA NA PLESU ‘Tvrtka je upravo propala, a let otkazan. Ne znam kako ću s četvero djece kući. Otkud mi 50 tisuća kuna?’

Moram skupiti 50.000 kuna za nove karte neke od drugih kompanija, očajna je Kata Hajsan

Šok, nevjerica, prevara i katastrofa. Tim riječima jučer su nam situaciju opisali putnici na međunarodnom letu tvrtke Sky Greece koji je bez obavijesti otkazan u posljednji tren.

Točno 178 putnika koji su kupili karte za interkontinentalni let od Zagreba do kanadskog Toronta trebalo je poletjeti jučer u 12 sati i deset minuta no kad su se pojavili na aerodromu leta jednostavno - nije bilo.

Kako do Venecije

Većinu putnika na aerodromu je dočekala tek obavijest da se okupe u glavnoj konferencijskoj sali gdje ih je hrvatski predstavnik tvrtke Sky Greece obavijestio da leta nema i da se tvrtka, iako to službeno još nije potvrđeno, nalazi u stečaju.

Među brojnim putnicima na tom letu nalazila se i peteročlana kanadska obitelj Hajsan koja je odlučila ljetovati u Zadru.

- Čekirali smo se na internetu dan ranije. Nitko nam ne može reći da nije znao da dolazimo, trebali su nas obavijestiti da leta nema. U utorak smo krenuli za Zagreb iz Zadra, a ovdje nemamo smještaj. Privremeno smo smješteni u Sheratonu, no stvarno ne znam gdje ćemo spavati sutra - očajno nam je ispričala Kata Hajsan koja putuje s četvero maloljetne djece.

Povratna karta iz Toronta za svakog od njih koštala je 5000 kuna, a kako bi se vratili morat će platiti najmanje 50.000 kuna za karte na jednoj od drugih avio kompanija. Novac, kaže, ne zna gdje će skupiti.

Najveći problem predstavlja joj nedostatak mjesta na povratnim letovima. Naime, kući se mora vratiti do kraja tjedna jer radi kao medicinska sestra na odjelu za intenzivnu njegu, a prvi let na kojem je uspjela pronaći mjesto kreće tek u subotu iz Venecije. Strahuje da bi zbog kašnjenja mogla izgubiti posao, a o povratu novca još se ne usudi ni razmišljati.

Mjesecima bez plaće

- Naravno da mi je teško, ipak se radi o enormnom iznosu novca, no o tome još ne razmišljam. Pokušavam ostati pribrana kako bih našla način da se djeca i ja vratimo kući. Tek kad se vratim razmišljat ću o tužbi protiv kompanije jer ovo što smo doživjeli je čista krađa. Drugog objašnjenja nema - rekla nam je Kata Hajsan.

Mark Mocnaj, predstavnik tvrtke Sky Greece u Hrvatskoj, jučer nam je ispričao kako ni on nije imao prethodnih informacija o otkazanom letu te da nema najave iz tvrtke o daljnjim letovima. Dodaje da se čelnici tvrtke već danima nikome ne javljaju, a navodi i kako već mjesecima nije primio plaću.

Alternativni letovi

- U suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom putnicima smo osigurali smještaj, no što se tiče povrata novca, nemam nikakvih informacija. Mogu samo reći da su letovi do danas bili puni te da tvrtka sigurno nije otišla u stečaj zbog loše prodaje, ali što se točno događa, ne znam ni sam - rekao nam je Mocnaj.

Glavni ured Hrvatske turističke zajednice očajnim je putnicima jučer organizirao smještaj za jednu noć u hotelu Sheraton.

Otprilike 50 putnika koji nisu uspjeli osigurati mjesto na alternativnim letovima za Toronto smješteno je u 20 hotelskih soba na trošak HTZ-a. Ističu kako im je žao prevarenih putnika koji su se našli u ovoj situaciji te da se nadaju da ovakvom gestom barem donekle mogu ublažiti već i ovako tešku situaciju.

 

http://www.jutarnji....anadu-/1405658/

Izgleda da je istocni dio srednje Europe i Balkana plodno tlo za nekakve aviokompanije, koje posluju mjesec dva pa onda nestanu. Mislim da je vrijeme da se dovedu pravi igraci, bili oni low cost ili veliki decki.


Down around the corner, half a mile from here

#58 pikoc89

pikoc89
  • Članovi
  • 2,126 posts
  • Joined 06.01.2007.
  • LocationZagreb, Hrvatska

Posted 27.08.2015. - 23:45

Jedan avio portal pise da je u 17 obavljenih rotacija SkyGreeca bukirano otprilie 4500 mjesta, sto je vjerujem dobra popunjenost, s obzirom na broj mjesta u 767-300


Down around the corner, half a mile from here

#59 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 03.09.2015. - 00:13

Ovih dana se dešavaju dva vrlo velika preuzimanja između aviokompanija.

 

IAG group (British Airways & Iberia) su preuzeli Irskog prijevoznika Aer Lingus.

Aer Lingus je kompanija sa nekih 50-ak aviona u svojoj floti. Lete na destinacijama unutar Europe, Sjeverne Amerike i zanemarivo u Afriku i Aziju.

Pojavili su se kao jedan ozbiljan konkurent u prekoatlantskom povezivanju Europe sa Sjevernom Amerikom. Možemo reći da su oni druga liga na transatlantskim rutama, ali imaju ozbiljne planove sa time. U prvu ligu naravno spadaju svi veći prijevoznici poput Lufthanse, Britisha, Uniteda, Delte, KLM, itd, itd koji trenutno drže primat.

 

Aeroflot će preuzeti Transaero, jednog od najvećih Ruskih aviokompanija, te će time stvoriti pravu Rusku mega zračnu kompaniju koja će imati preko 250 aviona u svojoj floti. To se sve dešava zbog embarga i krize u Rusiji. Transaero povezuje Rusiju sa turističkim odredištima u Svijetu, tako primjerice donedavno je Transaero stizao u Pulu sa svojim Jumbo Jetom iliti 747-400.. Transaero ima u narudžbi i 4 komada A380. Njihovi A380 bi trebali prevoziti najveći broj putnika, dakle imati najveći kapacitet od svih ostalih trenutnih prijevoznika koji operiraju sa A380. Njihovi A380 bi trebali primati 652 putnika. S obzirom da će doći do preuzimanja od strane Aeroflota, moguće je da se smanji broj sjedala u tom avionu, no vidjeti ćemo kako i što će se dešavati sa time.



#60 DB

DB
  • Članovi
  • 11,577 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 15.09.2015. - 13:48

Air India prizemljio 130 stjuardesa, tvrde da su predebele da bi radile u avionima
Stjuardese koje imaju indeks tjelesne mase veći od 22 ne mogu biti na letovima

 

Sukladno upozorenjima iz 2014. godine, aviokompanija Air India premjestila je čak 130 stjuardesa s rada u avionskim kabinama na druga radna mjesta, zbog toga što im je indeks tjelesne mase iznad propisanih limita, prenosi UPI.

Kompanija je prošle godine upozorila čak 600, od ukupno 3.500 svojih stjuardesa, da bi u sljedećih šest mjeseci trebale smršavjeti ili riskiraju svoje radno mjesto u avionu te će biti premještene na druge poslove, na tlu.

 

Sada je kompanija odlučila poduzeti oštre mjere i disciplinirati zaposlenice čiji je BMI veći od 22. Iz aviokompanije poručuju kako bi normalan BMI za stjuardese trebao biti između 18 i 22, dok iz National Heart, Lung, and Blood Instituta s druge strane tvrde kako je zdravi BMI između 18.5 i 24.9.

 

2009. godine iz istog su razloga već otpustili 10 stjuardesa

 

Sukladno prošlogodišnjim upozorenjima, 600 zaposlenica koje su smatrali predebelima zamolili su da obave liječnički pregled i izgube na težini. Iz kompanije su za Telegraph izjavili kako čak 130 zaposlenica nije učinilo što su im predložili te ih od sada smatraju trajno nesposobnima za rad u zraku. Dodali su kako vjeruju da mršavije stjuardese mogu puno brže reagirati u hitnim i opasnim situacijama.

 

2009. godine kompanija je već disciplinirala deset stjuardesa iz istog razloga, a 2013. su izjavili kako zapošljavanjem isključivo ženskih osoba, koje su u prosjeku lakše od muškaraca za oko 20 kilograma, štede velike količine novca. Iz Udruge avionske posade Indije izjavili su kako je ova odluka smiješna te da bi mogla ugroziti daljnju kvalitetu rada zaposlenika te kompanije.

 

Prema riječima jednog od zaposlenika, u kineskim je aviokompanijama situacija još striktnija. U Qingdao Airlinesu, jednoj od aviokompanija u Kini, zaposlenice moraju biti mlađe od 30 godina, imati između 49 i 85 kilograma te ne smiju biti više od 170 centimetara – inače ne dolaze u obzir za rad u toj kompaniji.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users