Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Zrakoplovstvo u medijima


  • Please log in to reply
136 replies to this topic

#21 DB

DB
  • Članovi
  • 11,577 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 02.03.2015. - 09:24

NEOČEKIVANE SITUACIJE
BIZARNE UPUTE Ako putnik ikad umre u avionu treba ga odvući u prvu klasu i praviti se da spava

 

Zaposlenici zrakoplovnih kompanija dobivaju posebne upute kako se ponašati u slučaju smrtnog slučaja na letu. U mnogim slučajevima preminulog putnika prebacuje se na prazno sjedalo, te je osoblje trenirano da pomakne tijelo što dalje od pogleda drugih putnika.

 

Statistički gledano, normalno je da će ako svaki dan leti oko osam milijuna ljudi, među njima povremeno netko umrijeti. Posljednja stvar na koju biste pomislili ako upravo krećete na godišnji odmor, jest da bi osoba do vas mogla umrijeti, no stvarnost je takva kakva je.

U takvim osjetljivim situacijama, osoblje zrakoplova treba postupiti na određeni način kako ne bi uzbudilo ostale putnike, posebno djecu. Putnici koji su se našli u navedenim situacijama tvrde da se preminulog prebacivalo u prazan red ili u poslovnu klasu, dok su neki zrakoplovni prijevoznici imali i posebne dijelove za smještanje tijela. Neki pak imaju i vreće za tijela, za svaki slučaj.

Singapore Airlines prvi je, na svojim bivšim linijama za SAD, unio novost u obliku posebnih ormarića koji su bili dovoljno veliki da se u jedan može smjestiti prosječno velika osoba. Iako to zvuči ekstreno, stjuardesde su bile trenirane kako što brže preminulog putnika maknuti iz vidokruga drugih putnika.

Ako na zrakoplovu nema dovoljno mjesta, posadi je rečeno da zavežu sa sigurnosnim pojasom preminulog i da ga čvrsto, do vrata, umotaju u deku.

Ako do smrti dođe brzo nakon polijetanja, moguće je da se zrakoplov okrene i vrati na polazišnu točku, a nekoliko se puta dogodilo da je zbog smrtnog slučaja došlo i do neplaniranih usputnih slijetanja.

 

U novom dokumentarnom filmu BBC-ja otkriveno je kako se posada British Airwaysa podučava za ovakve situacije. Rečeno im je da ne smiju nipošto preminulu osobu smjestiti na zahod, jer bi osoba mogla skliznuti i završiti ispod poda. "Očekuje se da se posada prema mrtvima odnosi s jednakim poštovanjem kao i prema živima, što znači da ih se premjesti u udaljeniji, privatniji dio, te da se usredotoče na obitelj preminulog ili prijatelje u tim stresnim trenucima", izjavio je glasnogovornik British Airwaysa.

Ponekad se može dogoditi da policija nakon slijetanja zadrži sve putnike u zrakoplovu, dok mrtvozornik ne pregleda preminulog i ne utvrdi razlog smrti, no takve situacije su izuzetno rijetke.

 

Magazin.hr / dailymail.co.uk
28.02.2015.

------------------------------------------------------------------------------------

Eto, ak već putujete ko fukara, možete bar umreti sa stilom.  :kul3



#22 Pfaff

Pfaff
  • Članovi
  • 16,606 posts
  • Joined 13.06.2007.
  • LocationRijeka

Posted 02.03.2015. - 09:28

Najbolje prođu, pretpostavljam, rodbina i prijatelji jer mogu dobiti alkohol koji ima je inače uskraćen!


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo


#23 DB

DB
  • Članovi
  • 11,577 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 01.04.2015. - 10:12

DRAMA NA LETU ZA PRIŠTINU

 

DIVLJAK PRETUKAO STJUARDESU, AVION PRISILNO SLETIO

 

'Urlao je i mlatio ženu'

 

Prava drama odvijala se na letu od Ženeve do Prištine. Jedan putnik je bio toliko gladan da je napravio scenu i pokazao svu svoju agresivu da je zrakoplov morao sletjeti u Rim.
Putnik je prvo napao stjuardesu jer je dugo čekao da mu donese sendvič. U punom avionu počeo je nenormalno urlati.
"Umirem od gladi, čekam satima", urlao je bijesani putnik.

 

Pretukao stjuardesu

 

Jedan od svjedoka ovog događaja rekao je da je to bilo strašno.

"Prvo je urlao na stjuardesu, a poslije ju je udario. Žena je pala na pod, no on se nije smirio već ju je nastavio mlatiti ženu". kazao je potreseni očevidac.

Svi su stali u obranu jadne žene, a zbog sigurnosnih razloga pilot je sletio u Rim. Talijanska policija je muškarca uhitila, a ženi je pružena liječnička pomoć.

Oglasila se i šokirana stjuardesa: " Bila sam u potpunom šoku, ne znam kako netko može tako poludjeti zbog sendviča".

 

EasyJet je potvrdio incident u zrakoplovu.

 

Daily Mail/Danas.hr
01.04.2015.



#24 DB

DB
  • Članovi
  • 11,577 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 02.04.2015. - 14:51

piloti pod povećalom

Zoran Keser: Još se nije rodio tko će prevariti psihotest

 

Radi se o vrlo zahtjevnom psihotestu u kojem odgovori ne mogu biti sročeni na način da onaj tko ga polaže može varati kako bi ga prošao i dobio dozvolu za letenje. Još se, kad je u pitanju Hrvatska, nije rodio pilot koji može prevariti psihotest kojem biva podvrgnut – kazao je profesionalni pilot Zoran Keser Hrvatska Agencija za civilno zrakoplovstvo daje dopuštenje određenim zdravstvenim ustanovama da mogu obavljati takve zahtjevne preglede pilota i zrakoplovnog osoblja.

– Osim psihotesta, svaki pilot, da bi mogao letjeti, mora proći i fizičko testiranje (pregled srca, pluća, krvi, vida...). Liječnici moraju biti licencirani od Agencije za civilno zrakoplovstvo, tako da ne može bilo tko obavljati te preglede. Jednom godišnje mora se obaviti fizički medicinski pregled, a svaka zrakoplovna tvrtka interno mora odlučiti kad se obavlja i psihotestiranje.

U Hrvatskoj je u slučaju svakog reizbora pilota ili prelaska na neko drugo radno mjesto obavezan razgovor sa psihologom, kao i psihotestiranje, kako bi im se odredio psihički profil – objasnio je Keser, dodajući da je test zaista rigorozan.

– Test jasno pokazuje je li polaznik u optimalnom psihičkom stanju, na temelju čega se donosi krajnji zaključak je li sposoban obavljati posao pilota. Ujedno, zrakoplovna tvrtka među zaposlenicima s kojima taj pilot leti provodi tajnu anketu kako bi utvrdila kakve međuljudske odnose s kolegama ima testirani djelatnik. Dakle, testiranja su rigorozna i nitko u njima ne može varati – zaključuje Zoran Keser.

Jedan od onih koji u Hrvatskoj obavljaju liječničke preglede pilota i zrakoplovnog osoblja je i dr. Ivan Živaljić iz Zagreba, specijalist medicine rada, kojega je Agencija za civilno zrakoplovstvo ovlastila za pregledavanje letača i posada zrakoplova.

– Prije nekoliko godina psihotest je bio obavezan na svakom medicinskom pregledu, a onda je EU ukinuo tu odredbu. Ako postoje indicije da je potrebna procjena psihičkog stanja, liječnik ovlašten za preglede zrakoplovnog osoblja sam upućuje osobu na psihotestiranje. Svaki poslodavac mora biti izviješten je li neki njegov djelatnik pao na psihotestu budući da ta osoba ne može dobiti dozvolu za letenje. Tada se ta osoba može žaliti drugostupanjskoj komisiji, koja će donijeti konačnu odluku – rekao je dr. Živaljić.

Na kraju nas je zanimalo kako je moguće da je Andreas Lubitz, uz pretpostavku da je bolovao od nekog psihičkog poremećaja, uopće mogao letjeti kao kopilot na letovima GermanWingsa.

– Očito je riječ o nekom propustu u čitavom postupku – zaključio je dr. Živaljić.

 

Ivica MARKOVIĆ



#25 DB

DB
  • Članovi
  • 11,577 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 18.05.2015. - 09:11

TKO UPRAVLJA AVIONOM?
OPASAN LET

Stručnjak za računala hakirao avion i 'natjerao' ga da nakratko leti postrance, tvrdi FBI

 

Stručnjak za informatičku sigurnost hakirao je sistem za zabavu putničkog aviona kojim je letio i natjerao ga da leti postrance, tako da je naredio jednom od motora da prijeđe u mod za penjanje.

 

Chris Roberts iz One World Labs iz Denvera rekao je FBI istražiteljima da je hakirao zrakoplove Boeing 737, Boeing 757 i Airbus A-320 oko "15 do 20" puta.

 

To je radio tako da bi spojio svoj laptop s elektroničkom kutijom iz sjedala, koja je spojena sa sustavom za zabavu na letu. Preko njega bi se spojio na računalo za upravljanje potiskom koristeći standardne identifikacije i lozinke.

 

Roberts je poznati stručnjak za informatičku sigurnost, a prvi se puta pojavio u vijestima u travnju, kada mu je zabranjeno letjeti United Airlinesom zbog poruka na Twitteru da može hakirati njihove avione u letu.

Nakon toga je uslijedila posjeta FBI istražitelja kojima je priznao da je već više puta hakirao zrakoplove, ali isključivo "zato što je želio da se ranjivosti poprave."

 

FBI agenti su razgovarali više puta s Robertsom i rekli mu da hakiranjem zrakoplovne mreže krši federalne propise. Informatički stručnjak je odgovorio da razumije i da više neće hakirati avione.

 

Protiv Robertsa nije podignuta nikakva optužnica.

 

Independent|Danas.hr
18.05.2015.



#26 DB

DB
  • Članovi
  • 11,577 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 18.05.2015. - 11:51

NAJGORI NEUGODNJAK IKAD
CRIJEVA VAN KONTROLE

Prisilno spustili avion zbog nepodnošljivog smrada iz WC-a

 

Na letu iz Londona prema Dubajiu, jednog je putnika 'stisnulo' pa je otrčao na WC čim su se isključila upozorenja za vezanje. Ubrzo nakon što je izašao, avion je preplavio nesnosan smrad. Zbog nepodnošljivog miomirisa, pilot je prisilno sletio.

 

Pilot putničkog aviona British Airlinesa odlučio se vratiti na zračnu luku Heathrow u Londonu zbog nesnosnog smrada kojeg je za sobom ostavio jedan putnik.

Naime, putnik se otkopčao čim je bio isključen znak za vezivanje te otrčao na WC. Kada se vratio, drugi putnici počeli su se žaliti na strašan smrad koji je dolazio odostraga.

Smrad je bio toliko jak da se pilot odlučio obratiti putnicima, prepričao je jedan od putnika Abhishek Sachdev, za Daily Mail.

"Pilot je rekao: 'Možda ste primijetili smrad koji dolazi iz jednog od WC-a'. Rekao je da se radi o tekućem fekalnom izmetu te da je sve u redu s avionom.

 

Iako je posada probala otkloniti smrad, nisu uspjeli. Tada se pilot odlučio na drastičnu mjeru. Okrenuo je avion koji se nalazio iznad Njemačke i krenuo natrag prema londonskoj zračnoj luci Heathrow.

Sljedeći let za Dubai bio je tek za 15 sati, stoga je British Airways putnicima osigurao vaučere za hranu i smjestio ih u obližnje hotele.

 

Webcafe.hr/dailymail.co.uk
18.05.2015.



#27 eXtreme69

eXtreme69
  • Članovi
  • 306 posts
  • Joined 19.12.2014.
  • LocationSplit

Posted 18.05.2015. - 19:08

Lol, frajer dobio proljev i oso nazad u London hahahaha

#28 DB

DB
  • Članovi
  • 11,577 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 19.05.2015. - 08:34

Lol, frajer dobio proljev i oso nazad u London hahahaha

 

Pa nije bit u konzistenciji, nego kaj je pojel - a još više kak (ne) funkcionira dotični WC!?



#29 file

file
  • Članovi
  • 656 posts
  • Joined 27.05.2007.
  • LocationQueenstown, NZ

Posted 21.05.2015. - 15:41

Jbmti hrvatske portale, kad je potresic na NZ moji me zovu prije nego se uopce zatreslo, a prica o covi koji se ukenjao putuje dva mjeseca od Londona do Zagreba... 


"Nikad stati, osim kad se mora"
"Bolje častan uzmak nego nečastan poraz"
''Bolje živa kukavica nego mrtav heroj'' - Grunf


#30 DB

DB
  • Članovi
  • 11,577 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 21.05.2015. - 15:52

Jbmti hrvatske portale, kad je potresic na NZ moji me zovu prije nego se uopce zatreslo, a prica o covi koji se ukenjao putuje dva mjeseca od Londona do Zagreba... 

 

A stvar fizike - potresi se šire brzinom zvuka, a smrad brzinom vjetra.  :jez:



#31 Medo

Medo
  • Članovi
  • 2,034 posts
  • Joined 29.03.2010.
  • LocationAdelaide - South Australia

Posted 29.05.2015. - 04:02

Jbmti hrvatske portale, kad je potresic na NZ moji me zovu prije nego se uopce zatreslo, a prica o covi koji se ukenjao putuje dva mjeseca od Londona do Zagreba... 

 

an_smiley.gif

 

Tebi za utjehu slično je i kod mene… samo ovdje se radi o požarima ili poplavama…

 

 

Da bi obilježili 50 godina postojanja države Singapore, Singapore Airlines (SIA) će prefarbati dva A380  u stiliziranu državnu zastavu. Prvi je spreman, a drugi je pred završetkom. Avioni će biti takvi do konca godine.

Za uklanjanje prijašnjeg izgleda i vraćanje u osnovnu bijelu boju dvanestorci zaposlenih je trebalo deset dana i onda samo jedan dan za "farbanje" stilizirane zastave.

 

SIA_A380_SG50_MAY28_2015_3.jpg

 

SIA_A380_sg50_MAY28_2015.jpg

 

SIA_A380_SG50_MAY28_2015_2.jpg

 

Medo

.


----

The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.

#32 Medo

Medo
  • Članovi
  • 2,034 posts
  • Joined 29.03.2010.
  • LocationAdelaide - South Australia

Posted 02.06.2015. - 02:30

an_smiley.gif

 

Nakon dva izgubljena aviona (let MH370 i MH17) saga s ovom nesretnom kompanijom se nastavlja. Malaysia Airlines je potvrdila da će od 20.000 zaposlenih 6.000 ostati bez posla.  Kompanija je praktično bankrotirala i ove godine planira ukinuti letove prema Evropi, orijentirati se na svoje dvorište (Aziju i Australiju) te  prodati ili dati u najam dio aviona. Prvog rujna bi komapnija trebala izaći s novim brandom, a ostatak ove godine bi trebao biti posvećen restruktuiranju komapnije. Slijedeća godina bi trebala donijeti stabilizaciju, a 2017 bi trebala donijeti profit i evenutalno otvaranje nekih novih linija.

Novi CEO je Christoph Mueller. Christoph Mueller dolazi iz Aer Lingus (Irska) gdje je bio CEO, a prije toga bio je na poslovima direktno ili inderektno vezanim za razne zrakoplovne kompanije.

Živi bili i letjeli.

 

5307938-3x2-940x627.jpg

 

Medo

 


----

The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.

#33 DB

DB
  • Članovi
  • 11,577 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 11.06.2015. - 13:31

NIKAD VIŠE U AVION! Ne morate se bojati letenja da bi vam ovi prizori utjerali strah u kosti

 

0077007.48.jpg

 

Zrakoplovni prijevoz ima brdo pozitivnih strana i nekoliko negativnih. No, nakon što pogledate fotogaleriju, čak i oni koji se ne boje letenja će dobro razmisliti prije nego se ukrcaju na sljedeći let.

 

U galeriji smo okupili neke od prizora koji se mogu vidjeti u zrakoplovima, ali i na njima. Primjerice, jeste li znali da se za popravak krilca i prozora nekad koristi - ljepljiva traka?

Prizore zbog kojih bi vam se mogla odsjeći koljena kada se sljedeći put trebate ukrcati na avion svakako pogledajte u galeriji.



#34 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 11.06.2015. - 16:52

Vidio sam slike, to više ispada kao hrpa fora koje su nakupili, umjesto neke ozbiljne prijetnje za sigurnost putovanja..



#35 DB

DB
  • Članovi
  • 11,577 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 19.06.2015. - 12:45

Tijelo mrtvog muškarca pronašli na krovu trgovine u Londonu, istražitelji misle da je ispao iz aviona
Slijepi putnici na avionima su izloženi temperaturama -60° Celzija

 

Jedan slijepi putnik je ispao iz aviona i poginuo, a drugi je završio u bolnici u teškom stanju nakon što je preživio skoro 13.000 kilometara dug let iz Johannesburga u Južnoafričkoj Republici do Londona, javlja Telegraph.
Iz Scotland Yarda kažu da su izišli na teren jučer ujutro nakon što su dobili obavijest o pronađenom tijelu. “Pripadnici Scotland Yarda i londonske hitne pomoći izišli su na teren i pronašli tijelo muškaraca na krovu poslovne zgrade. Smrt je trenutno označena kao nerazjašnjena”, rekli su iz Scotland Yarda i dodali: “Što se tiče muškarca koji je preživio, on je starosti između 25 i 30 godina i prevezen je u bolnicu u teškom stanju. Trenutno pokušavamo saznati identitet tog muškarca.”
Slijepi putnici na avionima su izloženi temperaturama -60° celzija
Iako su iznimno rijetki, postoje i drugi slučajevi slijepih putnika koji poginu zbog pada iz zrakoplova. Slijepi putnici se skriju u podvozje zrakoplova gdje su izloženi iznimno niskim temperaturama i nedostatku kisika, a to ih najčešće i ubije.
Primjerice, krajem 2012. godine Jose Matada poginuo je nakon ispadanja iz podvozja tijekom preleta Londona. Istragom je utvrđeno da je preživio temperature koje su dosegle -60° celzija. Zaključak istrage je da je bio mrtav ili gotovo mrtav u trenutku kad je njegovo tijelo udarilo o tlo.



#36 DB

DB
  • Članovi
  • 11,577 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 15.07.2015. - 20:09

REVOLUCIONARNA SJEDALA: Letenje ekonomskom klasom bit će puno gore nego danas

 

3430-2axdej-1.png?w=670&h=335&crop=1

 

Sjedati rame uz rame s nekim koga ne poznajete i nespretno ga gurati i smetati kad se trebate provući i otići na WC, jedna je od najgorih stvari kad je riječ o letenju zrakoplovom.
Možda će vam se učiniti puno gorim da morate sjedati tako da uspostavite kontakt očima s ostalim putnicima?

 

Taj zastrašujući patent upravo je odobren.

 

3430-1scz2qt-1.jpg?w=669&h=333

 

Zodiac Aerospace, francuski dobavljač zrakoplovne opreme predstavio je koncept HD31: “high density” plan sjedenja u zrakoplovu.
“To je drugačiji način putovanja, ljudi gledaju jedni u druge. Možemo voditi lijepe razgovore”, rekao je Pierre-Antony Vastra, potpredsjednik tvrtke Zodiac.

 

(ima filmić na linku)

 

:huh:  :unsure:  :wacko:

 

Eto, bar bu nepopularni Šela po nečemu bil bolji. g005.gif



#37 DB

DB
  • Članovi
  • 11,577 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 20.07.2015. - 14:47

CIUDAD REAL
Kineska tvrtka ponudila samo 10 tisuća dolara za španjolsku zračnu luku vrijednu 1 milijardu eura

 

55aabe89c36188ef7d8b4569.jpg?w=670&h=335

 

Španjolska zračna luka Ciudad Real prodavala se na aukciji i postojala je nada da će prikupiti najmanje 40 milijuna eura, međutim, stigla je samo jedna ponuda i to od kineskog investitora koji je za zračnu luku ponudio samo 10.000 eura. Šok je to veći jer je zračna luka Ciudad Real izgrađena za više od 1 milijarde eura, ali je napuštena zbog ekonomske krize u EU samo tri godine nakon otvaranja.

Tzaneen International grupa bila je jedini ponuđač na aukciji za zračnu luku koja se nalazi u slabo naseljenom području južne Španjolske, izvijestio je Reuters.

Grupa u svom priopćenju navodi da planira uložiti oko 100 milijuna eura u objekt kako bi ta “zračna luka postala glavna polazna točka za kineske tvrtke u Europi.” Međutim, ponuda iznosi samo 10.000 eura za napuštenu zračnu luku.

Kao je ta ponuda daleko manja od 40 milijuna eura bazne vrijednosti na aukciji, glasnogovornica mjesnog suda u Ciudad Realu, izjavila je za Financial Times da je rok za aukciju produljen do 15. rujna, u nadi da će pronaći drugog, velikodušnijeg kupca.

 

Grad Ciudad Real, ima 75.000 stanovnika i nalazi se oko 200 kilometara južno od Madrida. Otpočetka je bio smatran za loše mjesto za novo prometno čvorište, ali izgradnja zračne luke dobila je zeleno svjetlo za vrijeme španjolskog građevinskog buma.

U početku nazvana Don Kihot (Don Quijote) prema glavnom junaku iz istoimenog slavnog romana Miguela de Cervantesa, ova međunarodna zračna luka je trebala biti alternativa zračnoj luci Madrid-Barajas.
Ima 4 km dugu stazu i u mogućnosti je primiti najveći svjetski putnički avion, Airbus A380m. Pristanišne zgrade u ovoj zračnoj luci imaju dovoljno kapaciteta da prime do 10 milijuna putnika godišnje.
Međutim, čak i u bolja vremena, zračna luka je bila vrlo slabo zaposlena; samo četiri zrakoplovne tvrtke, uključujući Ryanair i Air Berlin, su tamo djelovale.

U 2010. godini, CR Aeropuertos, tvrtka koja je upravljala zračnom lukom je bankrotirala, a dvije godine kasnije zatvorena je i uzlijetno-slijetna staza te sve zgrade. Na aukciji je od 2013. godine.

RT.com/Netmobil.hr



#38 DB

DB
  • Članovi
  • 11,577 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 27.07.2015. - 08:47

Izgleda da glavni terminal na aerodromu u Kuala Lumpuru tone (nakon što su u njega uložili milijardu dolara)
Cijena ulaganja je napuhana dvostruko, a sad je u pitanju prijevoz 15 milijardi putnika

 

ZADNJA IZMJENA: srp. 27, 2015

SANJA SIMIĆ

 

tone-terminal-656x365.jpg

 

Milijardu dolara vrijedan terminal Međunarodnog aerodroma u Kuala Lumpuru tone. Na stajankama se pojavljuju pukotine kroz koje prodire voda. Avioni voze kroz mala jezera vode.
Grupa AirAsia Bhd, novi najveći korisnik terminala, upozorava da voda na stajankama može odgoditi letove, oštetiti gume na kotačima aviona i općenito smanjiti sigurnost. Zatražili su od malezijske Vlade da riješi problem, objavio je Bloomberg. AirAsia je grupa aviokompanija koja preko tog terminala prevozi 15,2 milijarde putnika godišnje i prema podacima tvrtke Malaysia Airports, stvara 87 posto prometa na aerodromu.

 

Jedan od najvećih malezijskih projekata

 

Klia2.jpg

 

Među aviokompanijama koje koriste terminal su Tiger Airways Holdings, Cebu Air, Malindo Air i Lion Mentari Airlines.
Terminal, poznat kao klia2, otvoren je kao jedan od najvećih državnih projekata, u svibnju 2014. Troškovi investicije su s početnih 446 milijuna dolara narasli na preko milijardu dolara.

 

Nisu htjeli prijeći na terminal jer je bio nesiguran

 

AirAsia tada nije htjela preći na terminal jer nisu bili sigurni da će tamo moći normalno i sigurno obavljati letove. Prešli su tek kad im je Vlada rekla da obustavlja sve usluge na starom terminalu za low-cost letove.
Tonući terminal novi je udarac za imidž malezijskog komercijalnog zrakoplovstva, koje se nije oporavilo od nestanka aviona na letu MH370 u ožujku 2014. i rušenja drugog aviona u Ukrajini prošlog srpnja.

 

Infrastruktura puca zbog brzog i divljeg razvoja

 

Vlada i čelnici malezijske zrakoplovne industrije nisu uvjerili ljude da se mogu nositi s osnovnim problemima sigurnosti, a posebno da se mogu nositi s globalnom konkurencijom.
Ministarstvo transporta osnovalo je posebno revizijsko tijelo koje će napraviti izvještaj o problemima na terminalu u Kuala Lumpuru. Za posljedice će odgovarati kompanija Malaysia Airports.
U Indoneziji, Kini, Japanu i ostatku azije, vlade dosta agresivno ulažu u povećanje standarda u civilnom zrakoplovstvu, kako bi povećale globalnu konkurentnost. Ulažu se milijarde, dijele se unosni poslovi, projekti su izuzetno zahtjevni, rokovi su kratki a procedure često netransparnente. Ubrzani razvoj infrastrukture, kažu stručnjaci, nužno će dovesti do novih problema, sličnih ovima s terminalom u Kuala Lumpuru.

 

https://youtu.be/WzYFfsXCJYE

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ih, štatije danas milijarda ... milijon simo-tamo i eto prometa ... u nounarkinoj glavi.  :kul2



#39 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 27.07.2015. - 09:06

Ah, kaj joj ni bilo malčice čudno da bi cijeli svijet moral 2 put proći kroz aerodrom..  :kul3

Al to je normalno, veliki je to aerodrom..  :kul3



#40 DB

DB
  • Članovi
  • 11,577 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 27.07.2015. - 09:25

Ah, kaj joj ni bilo malčice čudno da bi cijeli svijet moral 2 put proći kroz aerodrom..  :kul3

Al to je normalno, veliki je to aerodrom..  :kul3

 

Ak je milijarda dolara - valjda je onda i milijarda putnika.  :kul3






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users