Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Siemens EuroSprinter ES 64 U2 "Taurus" Class 1116


  • Please log in to reply
119 replies to this topic

#1 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,600 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 26.05.2014. - 19:41

Eurosprinter je univerzalna električna lokomotiva max.brzine 230 km/h. ES 64 U2 je dvosistemska Bo'Bo' lokomotiva za napon 15 kV 16.7 Hz AC i napon 25 kV 50 Hz AC. OBB je svoje lokomotive nazvao "Taurus".

U proizvodnji je od 2000, do danas ih je proizvedeno više od 360 komada za razne operatere.
Dužina: 19.58 m
Težina lokomotive  86–87 tona
4 vučna motora
Snaga: 6,400 kW (8,600 ks)
Vučna sila:  300 kN
Kočnice: zračne i električne

 

Prva lokomotiva stranog operatera u Hrvatskoj stigla je 26.5.2014.
 

rsIMG_6829_zpse8f3d3e0.jpg

 

OBB EuroSprinter lokomotive (Taurus 1, 2 i 3)

 

Sredinom 90-ih Austrijske su željeznice željele unificirati svoj vozni park uz mogućnost da svoju flotu u budućnosti iznajmljuju drugim željeznicama u okruženju. Siemens je dobio posao obnove flote OBB željeznica, vrijednost posla 1,2 Bilijona Eura za isporuku 400 lokomotiva u periodu 1999÷2006. Prototip prve lokomotive izrađen je u Muenchen-Allachu da bi se serijska proizvodnja preselila u ex pogone Krauss Mafei u Linzu.

Određena je crvena Ferrari boja te nadimak Taurus što na Latinskom znači bik.

Prva verzija nazvana Taurus 1 je za napon 15kV AC i isporučeno je 50 lokomotiva te serije numeracije OBB 1016 001÷050 između 1999 i 2001 godine.

Druga verzija nazvana Taurus 2 je za napone 15kV AC i 25kV AC, između 1999 i 2001 isporučeno je 25 lokomotiva verzije 2 po prvoj narudžbi (1116-001÷025) te po drugoj narudžbi između 2001 i 2003 100 lokomotiva (1116-026÷125).

Treća narudžba lokomotiva za OBB uslijedila je 2000. godine za 225 lokomotiva druge verzije (Taurus 2). Isporuka je planirana između 2003 i 2006 te je isporučeno iz te narudžbe ukupno 157 lokomotiva.

Dio treće narudžbe je storniran i odlučeno je da se naruče višesistemske lokomotive (Taurus 3) koje bi bile pogodne za prometovanje po zemljama u bližem okruženju (Švicarska, češka, Slovačka, Slovenija, Mađarska, Italija...).

Siemens je pristao na promjenu ugovora te je između 2006 i 2008 OBB-u isporučeno 50 komada višesistemskih Taurusa 3 u sljedečim podserijama:

1216 001÷025

1216 141÷150 (rade u RCA Slovenija)

1216 226÷240

Taurus flota OBB time broji ukupno 382 lokomotive svih triju serija.

 

SŽ EuroSprinter lokomotive (Živa)

 

Istovjetne su OBB Taurusima 3. Mogu prometovati na prugama SŽ i Italije na 3kV DC, u Austriji i Njemačkoj na 15 kV AC, u Mađarskoj i Hrvatskoj na 25 kV AC a uz manje modifikacije i na 1,5 kV DC. Prva narudžba uslijedila je 2004. za 10 lokomotiva B-konfiguracije (541.0) te za 10 lokomotiva F-konfiguracije (541.1), isporučene su tokom 2006 i 2007 godine. Numeracija 541-001÷010 i 541-101÷110.

Potom je 2008. naručeno još 12 lokomotiva "nulte" podserije koje su isporučene tokom 2009 godine. 541-101÷110 proizvedene su u Muenchenskoj Siemensovoj tvornici.

Nulta podserija posjeduje sigurnosne uređaje za prometovanje u Sloveniji, Hrvatskoj, Austriji i Njemačkoj, dok podserija 100 ima i sigurnosne uređaje koji se koriste u Italiji i Mađarskoj.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#2 zagi988

zagi988
  • Članovi
  • 4,863 posts
  • Joined 11.05.2009.
  • Location74004

Posted 26.05.2014. - 21:27

Znači ova koje je stigla ima reduktor za 230?
Moraju pazit da se ne zalete s kontrolerom. :razz:

#3 DešBu

DešBu
  • Članovi
  • 1,342 posts
  • Joined 11.12.2011.
  • LocationKo zna?

Posted 26.05.2014. - 22:36

Znači ova koje je stigla ima reduktor za 230?
Moraju pazit da se ne zalete s kontrolerom. :razz:

ako se ne budu zaigrali sa potenciometrom onda neće biti zaletavanja! :D


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti


#4 Dudek

Dudek
  • Članovi
  • 1,071 posts
  • Joined 08.10.2009.
  • LocationPodravka i Hitri

Posted 27.05.2014. - 13:59

Ovo je valjda najmodernija i najnovija lokomotiva koja je ikad vozila po hrvatskim željeznicama.


Željeznice su ogledalo države :deda:

#5 Thommo

Thommo
  • Članovi
  • 2,243 posts
  • Joined 06.04.2006.
  • LocationRijeka

Posted 27.05.2014. - 19:56

Ovaj Taurus 1116 021 je proizveden cca. 2001. godine, a dvije Siemens Helge koje su bile iznajmljene HŽ-u (ES 64 F4-021 i 022) su proizvedene 2006. i imale su noviju tehnologiju (višesustavne lokomotive). Samo su na tim lokomotivama reduktori bili "teretni" za 140 km/h pa se može reći da je ova 1116 svakako puno brža ali ne toliko prikladna za teretne vlakove. Znači nije ni najmodernija, niti najnovija na HŽ prugama! :mig:

 

http://www.railcolor...action=portrait


Društvo prijatelja željeznice Štacion - Rijeka • http://www.stacion.hr/


#6 1142007

1142007
  • Članovi
  • 1,115 posts
  • Joined 04.06.2005.
  • LocationOsijek

Posted 28.05.2014. - 07:23

Super ! Kako se vodi u mapperu  ?   Presitno je da bi vidio na slici.


Samo 1.razred !
1.'st class only !

#7 Dudek

Dudek
  • Članovi
  • 1,071 posts
  • Joined 08.10.2009.
  • LocationPodravka i Hitri

Posted 28.05.2014. - 08:30

Ovaj Taurus 1116 021 je proizveden cca. 2001. godine, a dvije Siemens Helge koje su bile iznajmljene HŽ-u (ES 64 F4-021 i 022) su proizvedene 2006. i imale su noviju tehnologiju (višesustavne lokomotive). Samo su na tim lokomotivama reduktori bili "teretni" za 140 km/h pa se može reći da je ova 1116 svakako puno brža ali ne toliko prikladna za teretne vlakove. Znači nije ni najmodernija, niti najnovija na HŽ prugama! :mig:

 

http://www.railcolor...action=portrait

Hm po izgledu se očito ne može suditi, Helge izgledaju malo zastarijele naspram Taurusu.


Željeznice su ogledalo države :deda:

#8 thomcro

thomcro
  • Članovi
  • 9,429 posts
  • Joined 30.12.2005.
  • LocationRijeka

Posted 28.05.2014. - 11:28

... Kako se vodi u mapperu  ?   ...

91 81 1116 021 7 (jasno, bez razmaka!) ... za sada


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš


#9 josip

josip
  • Članovi
  • 5,748 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 28.05.2014. - 11:45

Znači nije ni najmodernija, niti najnovija na HŽ prugama! :mig:


Trenutno je.

#10 .Laurus.

.Laurus.
  • Članovi
  • 3,461 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 28.05.2014. - 13:47

Super ! Kako se vodi u mapperu  ?   Presitno je da bi vidio na slici.

 

 918111160217


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#11 SPILE008

SPILE008
  • Članovi
  • 2,003 posts
  • Joined 28.06.2010.
  • LocationBjelovar

Posted 28.05.2014. - 14:47

A zbog čega je uopće odvežena u Gredelj!



#12 2044

2044
  • Članovi
  • 1,430 posts
  • Joined 05.08.2013.
  • LocationValpovo

Posted 28.05.2014. - 14:58

A zbog čega je uopće odvežena u Gredelj!

 

Ode ona u Gredelj na homologaciju.
Vidjet ćemo kak će i kad u promet tj. na probe.

 

Pozdrav iz Valpova!


#13 Crna Guja

Crna Guja
  • Članovi
  • 1,113 posts
  • Joined 03.02.2012.
  • Locationnaokolo

Posted 28.05.2014. - 16:09

A zbog čega je uopće odvežena u Gredelj!

Da ju poprave i naprave modernizaciju... :P



#14 Crna Guja

Crna Guja
  • Članovi
  • 1,113 posts
  • Joined 03.02.2012.
  • Locationnaokolo

Posted 28.05.2014. - 16:11

Ovo je valjda najmodernija i najnovija lokomotiva koja je ikad vozila po hrvatskim željeznicama.

Ona tehnički gledano još nije vozila po HŽ. Ako tako gledamo vozili su Hellassprinteri. Najmodernija i najnovija lok koja je vozila samostalno po mreži HŽ je ES64U4 točnije SŽ 541 101.



#15 DešBu

DešBu
  • Članovi
  • 1,342 posts
  • Joined 11.12.2011.
  • LocationKo zna?

Posted 09.06.2014. - 17:57

Danas je Taurusica išla preko Siska u Slavonski Brod. Vlak broj 79741


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti


#16 gogić

gogić
  • Članovi
  • 1,675 posts
  • Joined 26.12.2009.
  • LocationSisak

Posted 09.06.2014. - 20:20

Sutra ide do Vinkovaca i Tovarnika, a u srijedu bi se trebala vračati za Zg.



#17 361-018

361-018
  • Članovi
  • 61 posts
  • Joined 15.03.2006.

Posted 10.06.2014. - 16:25

Slavonski Brod - 10.06.2014.

 

IMG_0655_zps9ac985c9.jpg

 

IMG_0654_zps7a5fda18.jpg

 

IMG_0649_zps71ffa63d.jpg

 

IMG_0645_zps582b09e7.jpg

 

IMG_0657_zpsad3f52c4.jpg

 

IMG_0659_zps088c9bdb.jpg



#18 Domagoj Vu

Domagoj Vu
  • Članovi
  • 785 posts
  • Joined 08.01.2014.
  • LocationVukovar - Vecsés (HU)

Posted 10.06.2014. - 19:04

Odličan "ulov" fotoobjektivom  :palac: ,prekrasne fotke!


Cadillac is a true luxury brand compared to BMW

BMW is not even luxurious, its just an boring thing


#19 josip

josip
  • Članovi
  • 5,748 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 10.06.2014. - 22:33

Isti dan, par sati ranije u Velikoj Gorici.

img0436.jpg

img0437.jpg

img0440.jpg

#20 361-018

361-018
  • Članovi
  • 61 posts
  • Joined 15.03.2006.

Posted 11.06.2014. - 07:29

11.06.2014. - 06:30 - Slavonski Brod - pripreme za polazak u smjeru Vinkovaca

 

IMG_0662_zps86f3b703.jpg

 

IMG_0663_zps91f4e5c9.jpg

 

IMG_0665_zpsc764ff51.jpg






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users