Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za vie informacija pogledajte iduu poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

J 662 Nada


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 mali.paja

mali.paja
  • lanovi
  • 8,782 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 23.02.2014. - 17:26

Nisam vidio da ova serija ima svoju temu. Prva lokomotiva napravljena na zagrebačkom velesajmu sredinom šezdesetih.

 

Scan119-kopija.jpg



#2 zagi988

zagi988
  • lanovi
  • 4,861 posts
  • Joined 11.05.2009.
  • Location74004

Posted 24.02.2014. - 01:46

Vise detalja?
Jako zanimljiva lok, drugi put ju vidim.

#3 dnovakovic

dnovakovic
  • lanovi
  • 3,228 posts
  • Joined 24.11.2006.
  • LocationOsijek

Posted 15.05.2016. - 18:47

Jedna lijepa fotografije lokomotive 662-012 u boji

 

 

JZ20662-0012Cprototip2CZG20Veles-1.jpg

 

Dizel-električine lokomotive serije 662 tipa Co-Co poularnog nadimka NADA su proizvodene u tvornici Đuro Đakovic iz Slavonskog Broda 1960. Nabavljene su za potrebe vuče tadašnjeg ŽTP Sarajeva dok su kasnije 4 komada uključene u vozni park ŽTO Novi Sad. Zanimljivo je

napomenuti da ove lokomotive u sebi imaju dva dizel motora potpuno identična sa lokmotivama serije JŽ 642.

 

Tehnički podaci:

Raspored osovina Co-Co

Snaga motora 1270 kW/1650 KS

V max 120km/h 


Pozdrav iz Osijeka !


#4 Danchibald

Danchibald
  • lanovi
  • 1,506 posts
  • Joined 15.06.2007.

Posted 16.05.2016. - 19:43

To je ta sto je planula u Vranduku gdje je puno ljudi poginulo?
Posted Image

#5 Toni SK

Toni SK
  • lanovi
  • 1,756 posts
  • Joined 20.05.2014.
  • LocationSunja 72060

Posted 16.05.2016. - 20:22

To je ta sto je planula u Vranduku gdje je puno ljudi poginulo?


662-007 je izgorila u Vranduku.

#6 Danchibald

Danchibald
  • lanovi
  • 1,506 posts
  • Joined 15.06.2007.

Posted 16.05.2016. - 20:59

Ma mislio sam na seriju generalno, ali sam se nespretno izrazio...
Hvala na odgovoru
Posted Image

#7 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,625 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 17.05.2016. - 09:00

Ma mislio sam na seriju generalno

 

Serija 662 je imala jedan problem - sklonost samozapaljenju zbog greške u konstrukciji (negdje smo već pisali o tome). Jedna od 662 iz VV Sombor je izgorjela u kolodvoru Crvenka, pa su somborski strojovođe nazvali tu lokomotivu Skylab (po svemirskoj stanici NASA-e koja se srušila 1979. nedaleko Australije). A još jedna je stradala početkom osamdesetih na brzom vlaku Beograd - Sombor kod željezničkog mosta u Beogradu - u kabini je bio neki glavonja iz ŽTO Novi Sad koji je po sistemu ''daj da ja malo vozim'' udario u bika pred mostom.

Inače je to bila lijepa lokomotiva i nije bila loše dizajnirana, samo što su u Đuri Đakoviću nešto zeznuli s motorima i otuda samozapaljenje. Jedna je ostala u Subotici i tamo se raspada. 


Serija 05 je zakon!

#8 Danchibald

Danchibald
  • lanovi
  • 1,506 posts
  • Joined 15.06.2007.

Posted 17.05.2016. - 22:56

A kad se to otkrilo, nije se moglo pristupiti tome pa da se makne problem?
Posted Image

#9 mali.paja

mali.paja
  • lanovi
  • 8,782 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 17.05.2016. - 23:08

 

Serija 662 je imala jedan problem - sklonost samozapaljenju zbog greške u konstrukciji (negdje smo već pisali o tome). Jedna od 662 iz VV Sombor je izgorjela u kolodvoru Crvenka, pa su somborski strojovođe nazvali tu lokomotivu Skylab (po svemirskoj stanici NASA-e koja se srušila 1979. nedaleko Australije). A još jedna je stradala početkom osamdesetih na brzom vlaku Beograd - Sombor kod željezničkog mosta u Beogradu - u kabini je bio neki glavonja iz ŽTO Novi Sad koji je po sistemu ''daj da ja malo vozim'' udario u bika pred mostom.

Inače je to bila lijepa lokomotiva i nije bila loše dizajnirana, samo što su u Đuri Đakoviću nešto zeznuli s motorima i otuda samozapaljenje. Jedna je ostala u Subotici i tamo se raspada. 

Mislim da je imala problema sa izoliranim kablovima. Išlo se uglavnom da bude što više domaćih dijelova. Kablovi su bili naši sa lošom izolacijom (usljed grijanja kablova zapalila bi se plastika kojom su bili presvučeni). Prva se lokomotiva zapalila negdje 67 ili 68 poviše Mostara na brzom vlaku iz Ploča za Sarajevo. Bilo je to ujutro negdje između 7 i 8 sati. Negdje sam pisao o tome.



#10 Igor 2110

Igor 2110
  • lanovi
  • 1,326 posts
  • Joined 31.10.2013.
  • LocationZagreb

Posted 24.11.2017. - 12:08

Koliko sve skupa ima (proizvedeno) ovih lokomotiva i dali se one još igdje koriste?
I dali je barem ostala jedna dvije u nekoj šupi ili nešto?

#11 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,575 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprei, Hrvatska

Posted 24.11.2017. - 13:46

Koliko sve skupa ima (proizvedeno) ovih lokomotiva i dali se one još igdje koriste?
I dali je barem ostala jedna dvije u nekoj šupi ili nešto?

 

Bilo ih je 17 komada u ŽTO Sarajevo, 4 su prebačene u ŽTO Novi Sad gdje su vozile do rashoda. Jedna od njih, mislim 012, još se nalazi u Subotici na depovskim kolosijecima ali od nje su ostali samo frem i postolja.

 

EDIT: http://www.zeljeznic...662-nada-tp-sa/


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users