Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Regija Tirol: Sustavi žičara oko Zillertal doline


  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#21 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,100 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 22.02.2015. - 17:44

3S Penkenbahn - novosti

 

19. veljače ove godine potvrđeni su svi planovi i dozvole za izgradnju 3S Penkenbahna koji će zamijeniti dosadašnji 2S. Izgradnja počinje u travnju, odmah nakon završetka trenutačne zimske sezone, a planira se otvoriti već u sljedećoj zimskoj sezoni 2015./2016.

 

Evo nekoliko izdvojenih teničkih detalja: (mislim da nije potrebno da prevodim)

 

Altitude bottom station: 654,7 m

Altitude summit station: 1,790 m

Carrying rope diameter: 58 mm

Hauling rope diameter: 56 mm

Number of pillars: 3

Transportation capacity uphill: 2,880 passengers per hour

Transportation capacity downhill: 3,840 passengers per hour

Gondola capacity uphill: 28 (24 seated + 4 standing)

Gondola capacity downhill: 32 (24 seated + 8 standing)

Number of gondolas: 33

 

Ne shvaćam jedino ovaj dio što se tiče kapaciteta. Dakle jasno je da će jedna kabina imati 24 sjedeća mjesta u oba smjera, no ispada da će se kapacitet nizbrdo povećati za 4 stajaća mjesta ali ne na uštrb sjedećih.

 

Nekoliko izdvojenih bitnijih rečenica:

 

 

The start of construction at the Penkenbahn summit station marked the first step toward building the all-new, state-of-the-art 3S Gondola Lift. At the end of the 2014/15 winter season, construction will begin where the Penkenbahn bottom station is currently located.

 

Benefits of the new Penkenbahn:
• Shorter waiting times
• Separate entrance for ski schools
• Quick and convenient ride to the ski resort in
   just 8,2 minutes
• 24 comfortable seats per gondola
• Transport capacity of max. 3,840 passengers
   per hour
• Large storage areas at the summit and
  bottom stations

 

The Mayrhofner Bergbahnen AG welcomes the decision and is looking forward to the start of construction immediately following the 2014–15 winter season. With 24 comfortable seats per cabin, the new 3S Gondola Lift will be able to transport 2,880 passengers per hour when the 2015–16 winter season opens. During peak hours, there will be room for an additional 8 standees per cabin, resulting in an overall capacity of 3,840 passengers per hour.

 

Buduća kabina, postavljena kao izložak, jeli to novi dizajn Omege ili?

 

28018610003894.jpg

 

Donja stanica će ostati na istom mjestu samo će biti valjda proširena i dograđena. Što će biti s trenutačnom gornjom stanicom ne piše, no valjda će biti nanovo izgrađena, neki novi temelji ili što već pokraj gornje stanice vide se na fotki s podnaslovom  "Construction update". Isto tako ne znam za sada dali će trasa ostati na istom mjestu, sa novim stupovima ili će biti malo pomaknuta u odnosu na postojeću.

 

Sadašnji Penkenbahn se nakon sezone zatvara i rastavlja, a umjesto njega će po ljetu nedaleko od Penkena voziti Horbergbahn gondola i Lärchwald sjedečnica, dakle očito će izletnici na neki način imati i dalje osiguran prijevoz do gore.

 

Link na cijeli članak.

 

http://www.mayrhofne...3s-gondola-lift



#22 KT4 318

KT4 318
  • Članovi
  • 291 posts
  • Joined 15.07.2011.
  • LocationZagreb centar

Posted 22.02.2015. - 20:11

Na Alpinforumu se raspravlja o novim žičarama u Zillertal 3000 skijalištima, pa evo link:http://www.alpinforu...6963&start=1300 Ima slika i vjerojatno će se postaviti mnogo novih.

 

 

Isto tako ne znam za sada dali će trasa ostati na istom mjestu, sa novim stupovima ili će biti malo pomaknuta u odnosu na postojeću.

Mislim da će biti mrvicu pomaknuta jer se gornja stanica već krenula gradit par desetaka metara pored.

 

Buduća kabina, postavljena kao izložak, jeli to novi dizajn Omege ili?

Omega (IV) je manja kabina (4 - 15 osoba) i ona se koristi samo za jedno i dvo-užetne sisteme. Ovo je Taris, veća kabina (20 - 45 osoba) za 3S sisteme i Funitele, prva i mislim jedina iskorištena u Ischglu (Pardatschgratbahn, g. izgr.: 2014.). Evo i slike te žičare: http://www.lift-worl...17678/datas.htm te link na CWA stranicu: http://www.cwa.ch/en/p/taris-8.html.

 

Prije par godina se spominjalo produženje uskotračne željeznice sa stanicama: Penkenbahn i Ahornbahn. Hoće li ići taj projekt s gradnjom nove žičare ili?


Prva modernizirana katica 318 i ujedno prva modernizirana s kojom sam se ja vozio...


#23 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,100 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 24.02.2015. - 13:17

Hvala na objašnjenju za kabine.

Prije par godina se spominjalo produženje uskotračne željeznice sa stanicama: Penkenbahn i Ahornbahn. Hoće li ići taj projekt s gradnjom nove žičare ili?


Da, ja sam isto nešto čitao o tome da bi se Zilltertalbahn produljio no, za sad nisam pronašao ništa konkretno i službeno potvrđeno.

#24 drazenb67

drazenb67
  • Članovi
  • 993 posts
  • Joined 04.10.2005.

Posted 03.02.2016. - 23:18

da oživim malo ovu temu na kojoj su nažalost sve slike po(sa)hranjene...

Nakon 2. godine ponovo smo posjetili regiju.

Zillertallbahn uskotračna željenica se nije nadogradila  iako je bilo planova, tako da je tu situacija nepromijenjena.

 Najveća promjena je nova Penkenbahn kabinska žičara koja je zamijenila spektakularnu staru koja i nije bila tako stara (manje od 20g, a otvorena je  početkom ove ski-sezone.

U izgradnju nove žičare se išlo ponajviše zbog povećanja kapaciteta i brzine te poboljšanja udobnosti u čemu se uspjelo u potpunosti.

 

Prijašnji "2S" sistem (kao nekadašnja sljemenska)  je zamijenjen "3S" sistemom koji ima 2 nosiva(vozna) užeta i između njih jedno vučno uže. Kabine mogu primiti 24 putnika koji sjede + 8 stojećih mjesta, dok su stae kabine mogle primiti oko 15 putnika od kojih je polovica morala stajati.

Novih je kabina 33, opremljene su tapeciranim klupama, LED rasvjetom , WLAN mrežom i praktičnim stropnim nosačima za skije koje sad vise sa stropa pa ih se nemora pridržavati rukom.

Putovanje sada traje 8,2 minute 

 

Trasa je ostala nepromijenjena sa 3 stupa od kojih je i dalje najzanimljiviji onaj na kojem žičara mijenja kut trase tj "skreće u zavoj" iako je kut za oko 1,5° manji nego prije jer je nova gornja stanica izgrađena pored stare koja je preuređena u dućan...

Donja stanica se nalazi na istom mjestu kao i stara koja je srušena do temelja , no meni se osobno ne sviđa previše.

stara je bila uvučena sa velikom nadstrešnicom ispred tako da nije agresivno utjecala na alpsku arhitekturu glavne ulice Mayrhofena dok je nova postaja modernistička "šaka u oko"....

 

Vožnja je zaista udobna i potpuno bez zvukova i vibracija zahvaljujući opružnom ovjesu između kabine i nosive kozole, te elastičnom gumenom ovjesu između blokova sa voznim kotačima i nosive konzole

 

 

Usporedba stare i nove donje postaje u Mayrhofenu12646748_1557986231187446_2711836941447412669479_1557988494520553_2702642903715910153834_1557987567853979_2013478055136812512811_1557986214520781_5894727117738312651121_1557986227854113_63220903939081

12512811_1557983874521015_89541762670613


drazen

#25 drazenb67

drazenb67
  • Članovi
  • 993 posts
  • Joined 04.10.2005.

Posted 03.02.2016. - 23:29

ulaz12647141_1557983877854348_75272026015210

donja postaja...slike malo lošije...

12642945_1557983977854338_8350164008391112661940_1557984014521001_42522023795141

 

u vožnji...i praktični nosači skija...

12670265_1557984074520995_1934028951725112631494_1557984017854334_1267926251133112688305_1557984257854310_60735321112284

 

skretajući stup...12642423_1557984131187656_8494906614136212687828_1557984147854321_8311565816707312670293_1557986864520716_4190949294823912642913_1557987231187346_98241094553205


drazen

#26 drazenb67

drazenb67
  • Članovi
  • 993 posts
  • Joined 04.10.2005.

Posted 03.02.2016. - 23:41

još par slika vožnje...

12687999_1557984814520921_7690884402110912647424_1557984851187584_6479763101207012661983_1557984864520916_9092662138237112669476_1557984941187575_1356134995059112670848_1557984991187570_6927442291732512645136_1557985064520896_5266853423749412642753_1557985114520891_4777540293417412631270_1557987311187338_4104409211381412644656_1557988547853881_64946700190200

 

temelj starog stupa

11207340_1557988591187210_49230700327058

 

jedan od mnogobrojnih oslonaca za vučno uže

12644703_1557986501187419_25859599722064

 

prostrana kabina sa velikim prozorima

12670096_1557986754520727_99685029177043

 

nova donja postaja sa novim prilaznom cestom okretištem za ski buseve  nad samom riječicom

12642742_1557987321187337_9099371828329412688197_1557987484520654_28017774115094

 

i jedna od mnogobrojnih kabina starog Penkenbahna koje su si ljudi otkupili....

12669619_1557987341187335_17208521347195


drazen

#27 drazenb67

drazenb67
  • Članovi
  • 993 posts
  • Joined 04.10.2005.

Posted 03.02.2016. - 23:45

Nova gornja postaja, a lijevo je nadograđena i prenamijenjena stara...

....i kabine i detalji

 

12631271_1557984337854302_4723370372310312647534_1557984354520967_7265896043213512669491_1557984394520963_8638100546662312651169_1557984471187622_6443484282204912642979_1557984474520955_6924425007066412687819_1557984531187616_3452227909163912523170_1557984591187610_7161056059097812654596_1557984597854276_3969526756428312654491_1557984644520938_4365566215818312661983_1557984864520916_9092662138237112642483_1557987544520648_44976150627758


drazen

#28 drazenb67

drazenb67
  • Članovi
  • 993 posts
  • Joined 04.10.2005.

Posted 03.02.2016. - 23:48

pogled na gornju postaju sa sjedečnice....

12654261_1557984707854265_7609661083060012645123_1557984711187598_51415310991063


drazen

#29 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,822 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 03.02.2016. - 23:50


i jedna od mnogobrojnih kabina starog Penkenbahna koje su si ljudi otkupili....

 

12669619_1557987341187335_17208521347195Jesi' i ti koju otkupio? Taman bi svi stali kad se kod tebe okupimo?



#30 drazenb67

drazenb67
  • Članovi
  • 993 posts
  • Joined 04.10.2005.

Posted 03.02.2016. - 23:55

Na obližnjem skijalištu Hochzillertal naletio sam na relikt-vučnicu izn 60-tih i to je vjerojatno jedna od najstarijih, ako ne i najstarija u regiji...

Radi se o klasičnom sidru ali na diesel pogon !

 Takvu sam zadnji put vidjeo ranih 80-tih u Badkleinkirchheimu...

Ova je vučnica dosta udaljen i i izolirana pa im se nekad nije isplatilo povlačiti kabel za struju, a danas im se opet ne isplati kad diesel dobro radi....

Imaju i poljski telefon na navijenje za komunikaciju....

6 cilidričnim zrakom hlađeni Magirus motor je u zidanoj kućici , a iz nje izlazi osovina, koja se putem kutnog reduktora lomi  i okomito ulazi u glavni standardni reduktor ispod kojeg je inače elektromotor....

 

Znakovito je i ime ove vučnice !!!

 

12661789_1557983554521047_5582003297560712654241_1557983584521044_6366944000014112631486_1557983617854374_9167386778815012642670_1557983644521038_2158832857293012592201_1557983661187703_6648786835000412661792_1557983547854381_13285375534898


drazen

#31 drazenb67

drazenb67
  • Članovi
  • 993 posts
  • Joined 04.10.2005.

Posted 03.02.2016. - 23:58

Kad smo kod starina naletio sam i na jedan jako stari ratrak Kasbohrer (pra pra pra djeda Pisten Bullya) s kraja 60-tih koji još lijepo radi u privatne svrhe za jedan restoran...

12642462_1557983707854365_47654786973045


drazen

#32 Pfaff

Pfaff
  • Članovi
  • 16,606 posts
  • Joined 13.06.2007.
  • LocationRijeka

Posted 04.02.2016. - 02:15

Znakovito je i ime ove vučnice !!!


Hehe! Baš lijepo (neki zloćko bi rekao: "Imena luda..."). Hvala!

A velika kabinska žičara je impresivna. To nisu kabine, to su mini-busevi

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo


#33 drazenb67

drazenb67
  • Članovi
  • 993 posts
  • Joined 04.10.2005.

Posted 01.02.2017. - 19:51

Na žalost većina slika ove teme je propala zbog propasti upload firme...ipak ove sam godine po treći put posjetio ovo skijaško područje i sve i dalje funkcionira uzorno s time da ima i nekih noviteta,a to  su nova 1S doppelmayerova kabinaska žičara sa Sigma kabinama, koja  povezuje zapadni dijelom mjesta Gerlos sa visoravni iznad mjesta koja je već od prije povezana žičarama sa drugih strana.

Žičara ima dvije etape sa međustanicom i francuske "Sigma"kabine za 10osoba sa grijanjem sjedala,wi-fi -em, razglasom...

To je omogućilo otvaranje još jedne nove piste i popratnih objekata, te lakši pristup skijašima sa zapadne strane mjesta.

 

na karti je iscrtana crtkano...

gerlos2.jpg

 

pogled na međustanicu i kabine novog "Dorfbahna"

DSC00840.jpgDSC00841.jpgDSC00842.jpg


drazen

#34 drazenb67

drazenb67
  • Članovi
  • 993 posts
  • Joined 04.10.2005.

Posted 01.02.2017. - 20:00

Zanimljivo je rješenje donje postaje jer je lokacija bila veoma skučena zbog velike izgrađenosti i konfiguracije, pa je odlučeno da se izgradi garaža sa 7 nadzemnih etaža kako bi se rješilo parkiranje i pokraj nje zgrada stanice žičare koja se zapravo nalazi na 3 katu na čijoj visini i završava ski pista pa se zapravo na skijama ulazi u zgradu...

DSC00837.jpgIMG_20170128_105823.jpg

 

i pogled na gornju stanicu sa "sidra"

CAM00992.jpg

 

i pozdrav iz nove alpske kuće kod međupostaje...

DSC00856.jpg


drazen

#35 drazenb67

drazenb67
  • Članovi
  • 993 posts
  • Joined 04.10.2005.

Posted 01.02.2017. - 20:19

Drugi je novitet zamjenska "sedežnica" Waidoffen u skijališnom kompleksu  Hochzillertal-Hochfugen. Stara malnjegc kapaciteta zamijenjena je najnovijim Doppelmayerovim proizvodom, koji se odlikuje novim dizajnom postaja, ulaznih rampi, i gondola...

Gondole imaju automatsko zatvaranje i otvaranje zaštitne prečke također i tonirane plexi haube , zatim je tu wi-fi, grijanje sjedala i "auto-sicevi"  atraktivnog sport-dizajna...kapacitet 2600 putnika/sat, duljina 1059m

 

na karti je označena kao Hochfugen 2000, a vozi kak se vidi na PFAFFenbuhel !!!

Hochzillertal_Hochf_gen.jpgIMG_20170123_133033.jpgIMG_20170123_133118.jpgIMG_20170123_132700.jpg


drazen

#36 drazenb67

drazenb67
  • Članovi
  • 993 posts
  • Joined 04.10.2005.

Posted 01.02.2017. - 20:45

i nekoliko pogleda na sad već stari funitel  Gletscherbus3 na Hintertux glečer

DSC00720.jpgDSC00721.jpgDSC00722.jpgDSC00725.jpg

 

i pogled na jednu od najstarijih sedežnica  Gefrorenewandgrat, koja završava na istom vrhu kao i GletscherBus3

DSC00704.jpgDSC00717.jpg


drazen

#37 drazenb67

drazenb67
  • Članovi
  • 993 posts
  • Joined 04.10.2005.

Posted 01.02.2017. - 20:52

i posebnost žičara na ledenjacima. Kako se ledenjaci stalno pomalo pomiču tj plove, s vremena na vrijeme potrebno je korigirati ravninu trase žičara čiji su stupovi postavljeni direktno na led bez ikakvih temelja, tj samo su "ušrafljeni" u led.

 

Na Hintertux glečeru je pomicanje oko 2-3 cm na godinu, a debljina leda ispod vučnice prikazane na slici varira između 35 i 65 metara !

Ove sezone došla je jedna od dvije vučnice an red za koekciju položaja stupova, pa su bagerima i krampovimna razbijali površinski sloj leda (oko 1m) do podnožja stupova kako bi mogli stup pomaknuti u željenom smjeru i ponovo ga učvrstiti...

DSC00712.jpgDSC00706.jpg


drazen

#38 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,502 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 01.02.2017. - 23:42

Odlicno!

Hvala Drazen!

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

#39 Kupljenec

Kupljenec
  • Članovi
  • 1,362 posts
  • Joined 11.02.2016.
  • LocationKupljenovo

Posted 01.02.2017. - 23:43

Prva liga zimska idila ;-)

#40 MTA

MTA
  • Članovi
  • 501 posts
  • Joined 14.09.2009.
  • LocationZagreb

Posted 02.02.2017. - 09:35

Odlično!!

Nova sedežnica izgleda sjajno  i fajn je duga. Još nisam vidio auto siceve...

Tek btw, kakvo je skijalište?






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users