Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Budućnost tračničkog prometa u Zagrebu (2.dio)

rotor

  • This topic is locked This topic is locked
983 replies to this topic

#41 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,032 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 25.03.2014. - 14:30

Mislim da bi tramvaj sa sjeverne strane Jadranske av. bio totalno promašen, kompliciran i nelogičan, niti ima potrebe za tim niti će biti, a s južne strane ima vrlo jednostavne načine da prođe i više nego dovoljno putnika već sad, ubuduće i više. S južne strane uopće ne bi morao ići baš uz Jadransku nego kroz livadu uz osnovnu školu i onda kroz Lanište umjesto sadašnjih parkirališta, ako dalje ide prema Blatu (što se mene tiče to još dugo neće biti potrebno) onda prođe odmah do Arene Zagreb kroz parkirališta, a puno lakše bi bilo srediti i puno potrebniji pravac prema Remetincu, ako se ne mora opet vraćati ispod Jadranske lakše bi prošao do i buduće produžene Vatikanske koja će se podvožnjakom spojiti s Remetincem na sadašnjem pružnom prijelazu Naletilićeva. Uglavom, južni prolaz ima mnoge prednosti, sjeverni bi donio samo hrpu problema, i za putnike jer nitko ne živi na sjevernoj strani, dakle potrebni su skupi i ljudima uvijek neprivlačni pothodnici, i za budući izgledni tramvajski pravac prema Remetincu i dalje (tj. drugi novozagrebački tramvajski prsten).



#42 DB

DB
  • Članovi
  • 11,539 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 25.03.2014. - 16:39

A-A! Ono je ipak "obično" križanje.

 

Ne bu išlo. Pogledaj kak izgleda skretanje lijevo na 'običnom križanju', a kak na tom. Dapače, slično mu je i sjeverno, na Vukovarskoj.



#43 DB

DB
  • Članovi
  • 11,539 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 25.03.2014. - 16:46

Možda ne bi bilo loše napraviti i vijadukt na +2 razini iz Jadranske na Most  - tada bi rotor ostao za sporedne pravce i samo jedan glavni pravac (Jadranski most - Novi Zagreb) pa semafori ne bi ni trebali ali bi tada trebalo ozbiljno razmisliti i o izgradnji tzv. Splitske avenije i rasterečenju Savske što bi za tramvajski promet bio pun pogodak.

 

...

 

Da i ne košta puno, nema potrebe, ak se, prema autorima studije, promet u rotoru reducira na 40%.

 

Inače, ona animacija o kojoj diskutiramo je prilično šlampavo napravljena, pa izgleda kao da tramvaji zaranjaju pod zemlju po 45 stupnjeva pa izranjaju nakon 15 metara :D

 

 

Ko da su gliste, a ne tramvaji. r035.gif



#44 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,020 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 25.03.2014. - 16:53

Ko da su gliste, a ne tramvaji. r035.gif


Ma užas, pa to nebi mogli savladati ni tramvaji koji mogu savladati puno veće i oštrije zavoje pod nagibom, a kamoli 2200 koji ima samo 4. zglob pomičan po horizontali. A na toj shemi se tramvaji pregibaju u horizontali pod ogromnim kutem kao od šale, naravno da je to nemoguće.


PS. slažem se sa onom tvrdnjom (iz druge teme) da nema smisla voditi tramvaj po sjevernoj strani Jadranske avenije. Naravno da nema, kome je uopće palo na pamet da bi tramvaj tamo trebao ići.
Pa čak i da bolnica postoji, samo zbog nje nema smisla voditi tamo tramvaj, jedini je problem u tom slučaju kako dovesti slabopokretne ljude do bolnice (kad bi postojala) bez taksija, jer nema smisla paralelno provlačiti autobus samo zbog toga ako već postoji tramvaj, no to mi se čini jedini mogući razlog zašto je na toj strani ucrtana pruga.

#45 Prakticar

Prakticar
  • Moderatori
  • 8,855 posts
  • Joined 19.09.2005.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 25.03.2014. - 17:09

A kak ih dovodiš do Dubrave, Rebra, Svetog Duha, Šalate... pa nemaš bolnice u Zagrebu koja je sasvim blizu tramvaja.



#46 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,020 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 25.03.2014. - 17:27

A kak ih dovodiš do Dubrave, Rebra, Svetog Duha, Šalate... pa nemaš bolnice u Zagrebu koja je sasvim blizu tramvaja.


Autobusom.  ;) 



#47 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,660 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 25.03.2014. - 18:17

pa nemaš bolnice u Zagrebu koja je sasvim blizu tramvaja.

Ima.
Trauma (čak ima i svoju tram stanicu)



_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#48 Pfaff

Pfaff
  • Članovi
  • 16,606 posts
  • Joined 13.06.2007.
  • LocationRijeka

Posted 25.03.2014. - 19:08

Ima. Trauma (čak ima i svoju tram stanicu)

 

Jedina bolnica u koju te ionako dovezu... :spa:


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo


#49 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,020 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 25.03.2014. - 19:24

 

Jedina bolnica u koju te ionako dovezu... :spa:

Da, mislim da je svejedno kakvi tramvaji staju pred tom bolnicom. :kul3

Joj joj, crni humor, još se ja s tim šalim koji nikad ništa nisam strgao, bolje da šutim. (a i najveća fobija mi je od doktora/bolnice) :skriv



#50 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,032 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 25.03.2014. - 20:08

Evo kako ja otprilike doživljavam najbolje rješenje za tramvaj uz prvi dio Jadranske av. do Laništa, dio prema Blatu ne bih detaljno razrađivao jer zasad apsolutno nema potrebe za tramvajem iza Remetinca, a ovaj dio do Remetinca treba bolje razraditi jer mislim da i terminal Remetinec koji može imati veliki potencijal kao i drugi prsten do Dugava treba biti prioritet pred nebuloznim Blatom. Neki dijelovi ovoga su u GUP-u poput Vatikanske i podvožnjaka ispod želj. pruge (ili dizanje pruge, kako već), neki poput tram pruge kroz Lanište i uz Remetinečki Gaj nisu u GUP-u nego samo Jadranska i dosta nelogično produženje tramvaja nastavkom Vatikanske do Jadranske proširenom Karlovačkom. Kako god bilo, mislim da bi ovo kroz Lanište i Remetinečki Gaj bilo puno direktnije i pristupačnije većini putnika kao i bolje za planiranje linija iz centra nego neki detalji GUP-a koji su zasad kako-tako predviđeni, dijelovi su jako dobar okvir, ali neke druge treba mijenjati.

 

LanisteRemetinectram.jpg



#51 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,032 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 25.03.2014. - 20:34

A kak ih dovodiš do Dubrave, Rebra, Svetog Duha, Šalate... pa nemaš bolnice u Zagrebu koja je sasvim blizu tramvaja.

Pa da, ne bih tjerao tramvaj do bolnice, jer nije ni buduća sveučilišna bolnica blizu Jadranske, ima više od 500 m do većeg dijela bolnice, a tramvaj do tamo prema postojećem GUP-u nije u planovima za prugu prema Blatu, nego za neku jako udaljenu budućnost s mostom zapadno od Jaruna u prudužetku Oranica-Vrapčanske, dakle nešto totalno svemirsko.

 

Kad i ako ikad bolnica počne raditi prije nego se zgrada sruši od zapuštenosti, mislim da će rješenje dugo biti samo autobusno, vjerojatno neka od češćih linija prema Lučkom koja će promijeniti smjer da ide uz bolnicu a možda ako se cijela napuni sadržajem i diretna linija samo za bolnicu, jer tramvaj za Blato uz Jadransku ne vidim uskoro, a još manje ovaj SF od Vrapča do Blata koji bi povezao bolnicu, čak i da ima novaca za gradnju nove ozbiljne infrastrukture ima jako puno ozbiljnijih prioriteta pred ovim.



#52 mikiza

mikiza
  • Članovi
  • 924 posts
  • Joined 14.12.2006.
  • LocationNovi Sad

Posted 25.03.2014. - 20:35

Da to je tačno taj prolaz ispod rotora i ulazak u ul. Lanište koji se i meni učinio najprirodnijim. Jedino je problem što je sama ulica između zgrada dosta uska, sa parkiralištima, a nekako ne verujem da bi se stanari tako lako dali uveriti da se odreknu parkirališta i da zauzvrat dobiju tramvajsku prugu direktno pod prozor. Zato i kažem da mi se čini da je tu vrlo malo planirano, trebalo je u tom odvojku ulice Lanište ostaviti zgrade više udaljene od osi ulice (a mesta je bilo) i predvideti prostor za tramvaj na sredini. Sad mi se čini nesprovedivim.


Čekajući tramvaje...

#53 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,032 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 25.03.2014. - 20:54

Ne bih rekao da je jako uska, građeno je dosta planski i ulica je otprilike širine Maksimirske tako da mislim da nije strašno blizu prozora, a mjesta za parkiranje naokolo ima koliko hoćeš, samo ispred hotela "I" ima praznog parkinga dovoljnog za cijelo Lanište, a lako se uredi na ostalim gradskim površinama za par dana više parkinga nego trenutno ima na cijelom pravcu kud bi tramvaj prošao. Mislim da bi građani bili zadovoljni jer auto bi lako parkirali 100 m dalje (osim možda nekolicine krajnje lijenih), ako bi bilo dovoljno drveća, fontana i ostalih stvari koje mogu pratiti ovako široku pješačku zonu ne bih se kladio da će biti neke strašne pobune, jer recimo kad je Matetićeva kroz Prečko postajala puno gora prometnica nego bi ova pješačka zona bila ne sjećam se da se netko bunio, iako čak ima dosta manje parkinga koji je jednostavno nestao, falilo ga je pomalo još 90-ih kad je auta bilo daleko manje, dok ga ovdje ima viška na sve strane a lako se izgradi još.

 

Uostalom, čak i ne treba nužno maknuti aute i parkiralište jer ovdje nema puno prometa, za aute bi Lanište ostalo slijepa cesta a samo tramvaj bi preko livade išao pod rotor, sredinom ceste tramvaj prođe bez ikakvih problema, ali više bih volio da se urbanizam ne razvija u smjeru sadašnje Savske ili Maksimirske nego da se tramvaju i pješacima daje više mjesta u ovako novom kvartu koji uz sve pustopoljine ima više nego dovoljno mjesta za zgurati aute s druge strane zgrade.



#54 mikiza

mikiza
  • Članovi
  • 924 posts
  • Joined 14.12.2006.
  • LocationNovi Sad

Posted 25.03.2014. - 20:58

U tom slučaju se jedino vredi nadati da će neko ko će na kraju donositi odluku o izgradnji ipak skapirati prednosti ove varijante, i mane one druge sa severne strane Jadranske.


Čekajući tramvaje...

#55 trainspotter

trainspotter
  • Članovi
  • 635 posts
  • Joined 03.12.2006.
  • LocationZagreb

Posted 26.03.2014. - 10:04

Ono što zovemo "bolnicom u blatu", kako sad stvari stoje, nikad neće biti bolnica, pa je nepotrebno razbijat glavu kak će bolesnici doći do tamo, jer neće ići tamo.

 

Varijanta koju je iznio "Ivan_T-101" s tramvajem kroz Laniše s južne strane Jadranske avenije mi se čini vrlo logična, kao i nastavak dalje prema budućoj Vatikanskoj.



#56 tramvajac 92

tramvajac 92
  • Članovi
  • 2,592 posts
  • Joined 20.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 26.03.2014. - 13:34

Ideja za tram je ok, za terminal u Remetincu isto. Za lokaciju buduće sveučilišne bolnice se može od terminala Remetinec uvesti bus koji bi imao krug 20 minuta i išao bi pored Arena centra (jedina međustanica). Znači 2 busa = 10 min, ali o tome možemo misliti tek kad se počne graditi pruga do Arene (ili možda i dalje?)



#57 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,020 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 26.03.2014. - 13:55

Da, ja isto mislim da je Ivanova varijanta najlogičnija. Na terminal u Remetincu bi se onda mogle preseliti linije sa Savskog mosta pod uvjetom da do tamo dolazi tramvajska linija iz centra grada.

Tad bi se i taj Savski most napokon mogao urediti da na nešto liči, neki trgić napraviti ili nešto te maknuti sve one stračare, kioske, kontejnere sa senvičima i sl. Naravno, okretište bi moralo ostati za neku od linija (7?), a i dalje bi se često koristilo zbog zastoja i preusmjerenja.



#58 hlloyge

hlloyge
  • Članovi
  • 377 posts
  • Joined 27.12.2010.
  • LocationZG

Posted 26.03.2014. - 14:58

Da, ja isto mislim da je Ivanova varijanta najlogičnija. Na terminal u Remetincu bi se onda mogle preseliti linije sa Savskog mosta pod uvjetom da do tamo dolazi tramvajska linija iz centra grada.

14 bi svakako dolazio iz centra grada. i 4 ako ga se već ne bi preusmjerilo prema jarunu/prečkom...  (da se nadovežem na onu priču iz druge teme;)

remetinečki terminal bi bio sjajna stvar.

 

edit: ups. sad tek vidim gdje bi taj terminal bio... ja sam reagirao na prvu loptu i pretpostavio da bi bio u unutrašnjosti ili neposrednoj blizini rotora, tj. da bi zauzimao cijelu "nultu" etažu samog rotora, uz dodatne prilagodbe, ako bi bio uopće moguć takav zahvat.

u ivanovoj varijanti onda jedino četvorka ostaje u igri da dolazi iz centra grada



#59 trainspotter

trainspotter
  • Članovi
  • 635 posts
  • Joined 03.12.2006.
  • LocationZagreb

Posted 26.03.2014. - 15:14

Da, ja isto mislim da je Ivanova varijanta najlogičnija. Na terminal u Remetincu bi se onda mogle preseliti linije sa Savskog mosta pod uvjetom da do tamo dolazi tramvajska linija iz centra grada.

Tad bi se i taj Savski most napokon mogao urediti da na nešto liči, neki trgić napraviti ili nešto te maknuti sve one stračare, kioske, kontejnere sa senvičima i sl. Naravno, okretište bi moralo ostati za neku od linija (7?), a i dalje bi se često koristilo zbog zastoja i preusmjerenja.

 

Savski most nek ostane u kockama samo kao okretište za kraćenja i obavezno za turističku liniju: Savski most-Trg bana Jelačića-Maksimir, subotom i nedjeljom  :ves:



#60 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,020 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 26.03.2014. - 15:49

....u ivanovoj varijanti onda jedino četvorka ostaje u igri da dolazi iz centra grada


Da, jedina je moguća 4-ka u tom slučaju. 14-ca treba za Novi Zagreb, no 7-ca je druga opcija. Bila bi dobra i nova linija, no nažalost mreža ZET-a je tako koncipirana da je novu liniju praktički nemoguće uvesti jer bi nastala zagušenja. Tu se vidi koliko fali pruga po Fallerovom (Srednjaci - Ljubljanica - Črnomerec).
E u tom slučaju se otvaraju puno bolje mogućnosti za vođenje linija i uvođenje novih. Evo samo jedna ideja da se liniju 1 produži preko Črnomreca te uvede po novoj prugi skroz do Horvaćanske te potom preko Jadranskog mosta do Remetinca/Blata. Ovo je sve ovako ofrlje napamet, no hoću samo reći da su za širenje mreže potrebne i ove ajmo reći spojne pruge, odnosno da je tako lakše povezati nove dijelove mreže (krakove).




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users