Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Budućnost tračničkog prometa u Zagrebu (2.dio)

rotor

  • This topic is locked This topic is locked
983 replies to this topic

#21 MrOchse

MrOchse
  • Članovi
  • 690 posts
  • Joined 29.07.2009.
  • LocationRijeka

Posted 23.03.2014. - 15:13

Ja bih onu osobu koja se sjetila stavit semafore u rotor i oko njega stavio u zatvor na 10 godina...


Neki su otišli predaleko da bi tamo tek na kraju shvatili da nisu ni krenuli...

 

lijevi_zps9ef74380.gifsrednji_zpsad9ecb4c.gifsrednji_zpsad9ecb4c.gifdesni_zpsbf3fbf91.gif


#22 Archi

Archi
  • Članovi
  • 4 posts
  • Joined 23.03.2014.
  • LocationZagreb

Posted 23.03.2014. - 15:58

prije svega meni stvar izgleda neizvediva



#23 MrOchse

MrOchse
  • Članovi
  • 690 posts
  • Joined 29.07.2009.
  • LocationRijeka

Posted 23.03.2014. - 16:13

Pa neizvediva je, jer ako se cesta diže na +1 u rotor, tramvaj ostaje na 0, ne vidim zašto tunel nebi mogao ići na -1, onda funkcionalni rotor unakazit sa semaforima= još veća gužva... 


Neki su otišli predaleko da bi tamo tek na kraju shvatili da nisu ni krenuli...

 

lijevi_zps9ef74380.gifsrednji_zpsad9ecb4c.gifsrednji_zpsad9ecb4c.gifdesni_zpsbf3fbf91.gif


#24 Archi

Archi
  • Članovi
  • 4 posts
  • Joined 23.03.2014.
  • LocationZagreb

Posted 23.03.2014. - 16:34

tako se i meni cini da bi bilo najbolje tunele staviti na -1 i da vanjski izgled svega ostane nepromijenjen  



#25 Dark Lord

Dark Lord
  • Članovi
  • 698 posts
  • Joined 11.06.2009.

Posted 23.03.2014. - 22:12

Ja bih onu osobu koja se sjetila stavit semafore u rotor i oko njega stavio u zatvor na 10 godina...

 

Nemoj da to Adam procita.  :lool

A i ja sam za to. Pa nesto takvog vec ima mnogo gradova u EU! Najblize ti je u Ljubljani.



#26 AndrejX

AndrejX
  • Članovi
  • 224 posts
  • Joined 18.04.2008.

Posted 23.03.2014. - 22:25

U Rusiji je uobicajeno da vozila koja ulaze u rotor imaju prednost - e to bi bio dernek :)

#27 zglajzan

zglajzan
  • Članovi
  • 343 posts
  • Joined 28.01.2010.

Posted 23.03.2014. - 23:05

Sadašnji rotor i tako ima instalacije za semafore, ali je uvijek se o tome pisalo kao onome što 101% treba izbjeći jer kakti ideja rotora je da nema zaustavljanja, nego kretanja. Vidio sam i u Njemačkoj rotor, bezveznog značenja uz autobahn kod Offenburga, koji ima semafore. Ali ima se osjećaj kao da se vozi po lagano zavojitoj cesti s desnim ograncima. Pa u stvari rotori to i jesu, ako su dosta veliki...a ovaj zagrebački ima jedinu logiku što odvaja tramvaj i pješake/bicikliste (biciklisti se po običaju nit ne spominju u novom projektu, zar ne?) u potpunosti. Njegov pandan kod Zapruđa je očajan, pa još i više kad jednog dana krene pravac za Travno.

Skromnog sam mišljenja da niti planeri rekonstrukcije rotora ne znaju gdje će što smjestiti, ali sigurno da je za buku bolje aute staviti pod zemlju, samo kako će li doseći -1 etažu, a da ostane mjesta i za prugu....bumo vidli. Zanimljivo da i oni sami predviđaju trajanje svojeg rješenja kojih 10-tak godina,  a onda navalimo na izgradnju mostova preko Save (budući Jarunski most, itd). Čuo sam da oko rotora advokati imaju osmatrače, pa kad se netko bubne, brzo vizitku uvali da otpočne proces, nije važno jel il nije kriv, jer tko je kriv može odugovlačiti proces svim zakonitim sredstvima... Iako je to crna točka, analiz iz bivšeg Kominalnog vjesnika pokazal je da se radi o običnom nepriznavanju prednosti prolaza i prestrojavanja tokom vožnje po kružnom toku.


zglajzan

#28 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,021 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 23.03.2014. - 23:21

U Rusiji je uobicajeno da vozila koja ulaze u rotor imaju prednost - e to bi bio dernek :)


Kako je krenulo s Rusima, možda će i na ove prostore doći takva pravila. :rofl



#29 AndrejX

AndrejX
  • Članovi
  • 224 posts
  • Joined 18.04.2008.

Posted 24.03.2014. - 01:48

Lako moguce :) Ali bih napomenuo i jedan detalj kojeg vecina vozaca i inih ne zna - u zakonu niti propisima ne postoji definicija rotora, onaj plavi znak sa strelicama u krug samo oznacava smjer kretanja. Prednost je regulirana trokutima na prilazu i ako znaka nema vrijedi pravilo desne strane - ako se ne varam onaj mali ispred glavnog ulaza na Mirogoj je "ruskog" tipa :)

#30 trainspotter

trainspotter
  • Članovi
  • 635 posts
  • Joined 03.12.2006.
  • LocationZagreb

Posted 24.03.2014. - 08:48

I rotor u Zapruđu iz pravca Av.Dubrovnik je odnedavno "ruskog tipa" ;)

Ali mene je zaintrigiralo onaj tramvaj što dolazi sa sjeverne strane jadranske avenije!! Zar tramvaj nije planiran po sredini!?



#31 Kublach

Kublach
  • Članovi
  • 3,643 posts
  • Joined 03.06.2007.
  • Location127.0.0.1

Posted 24.03.2014. - 09:51

U Rusiji je uobicajeno da vozila koja ulaze u rotor imaju prednost - e to bi bio dernek :)

 

 

Kako je krenulo s Rusima, možda će i na ove prostore doći takva pravila. :rofl

 

 

To je već slučaj u Zapruđu, vozila koja ulaze u rotor sa Avenije Dubrovnik imaju prednost nad vozilima u rotoru...

 

 

 

I rotor u Zapruđu iz pravca Av.Dubrovnik je odnedavno "ruskog tipa" ;)

Ali mene je zaintrigiralo onaj tramvaj što dolazi sa sjeverne strane jadranske avenije!! Zar tramvaj nije planiran po sredini!?

 

Da, to je i mene malo iznenadilo, to bi značilo da će za lanište prolaziti opet ispod Jadranske avenije... Možda bi bilo bolje i logičnije da ide sa južne strane Jadranske avenije


Posted Image

Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118
SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

#32 Prakticar

Prakticar
  • Moderatori
  • 8,855 posts
  • Joined 19.09.2005.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 24.03.2014. - 10:45

I rotor u Zapruđu iz pravca Av.Dubrovnik je odnedavno "ruskog tipa" ;)

Ne, on je oduvijek bio takav, samo što je relativno nedavno bio preuređen na "hrvatski tip", pa kad su stariji poput mene koji su 30 godina tamo "muški" uletavali iz smjera zapada počeli imati probleme, nedavno su ga vratili kakav je bio.



#33 trainspotter

trainspotter
  • Članovi
  • 635 posts
  • Joined 03.12.2006.
  • LocationZagreb

Posted 24.03.2014. - 13:25

 

 

 

 

Da, to je i mene malo iznenadilo, to bi značilo da će za lanište prolaziti opet ispod Jadranske avenije... Možda bi bilo bolje i logičnije da ide sa južne strane Jadranske avenije

 

Je,ali bojim se da nema dovoljno mjesta s južne strane ... naročito kad se prošire kolnici, a morat će proširit radi izgradnje prilaza podvožnjaku Jadranska av. - Av.Dubrovnik



#34 DB

DB
  • Članovi
  • 11,546 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 24.03.2014. - 13:29

Čemu još jedna tema o tome, kad već ista postoji tu?

Edited by seabral, 24.03.2014. - 17:31.
Sad je sve spojeno u jednu temu --> u onu stariju


#35 Archi

Archi
  • Članovi
  • 4 posts
  • Joined 23.03.2014.
  • LocationZagreb

Posted 24.03.2014. - 16:08

meni prije svega izgleda apsurdan nagib tramvaja, a pogotovo cinjenica da se o pjesacima i biciklistima nije uopce razmisljalo



#36 DB

DB
  • Članovi
  • 11,546 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 24.03.2014. - 20:32

 

Nemoj da to Adam procita.  :lool

A i ja sam za to. Pa nesto takvog vec ima mnogo gradova u EU! Najblize ti je u Ljubljani.

 

Čemu ić do Ljubljane? Najbliži semaforizirani kružni tok je križanje Slavonske i Hrvatske bratske zajednice.



#37 DB

DB
  • Članovi
  • 11,546 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 24.03.2014. - 20:39

... Ono sto mene brine je to da ako bolje pogledate vidjet cete da se tlo povisuje na razinu rotora i da bi novi "tuneli" isli po trenutnoj razini tla. ...

 

– Sam rotor neće se mijenjati, ostat će na istoj razini ...

 

http://www.zeljeznic...-2dio/?p=463074



#38 Prakticar

Prakticar
  • Moderatori
  • 8,855 posts
  • Joined 19.09.2005.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 25.03.2014. - 00:33

 

Čemu ić do Ljubljane? Najbliži semaforizirani kružni tok je križanje Slavonske i Hrvatske bratske zajednice.

A-A! Ono je ipak "obično" križanje.



#39 trainspotter

trainspotter
  • Članovi
  • 635 posts
  • Joined 03.12.2006.
  • LocationZagreb

Posted 25.03.2014. - 13:06

Možda ne bi bilo loše napraviti i vijadukt na +2 razini iz Jadranske na Most  - tada bi rotor ostao za sporedne pravce i samo jedan glavni pravac (Jadranski most - Novi Zagreb) pa semafori ne bi ni trebali ali bi tada trebalo ozbiljno razmisliti i o izgradnji tzv. Splitske avenije i rasterečenju Savske što bi za tramvajski promet bio pun pogodak.

 

Inače, ona animacija o kojoj diskutiramo je prilično šlampavo napravljena, pa izgleda kao da tramvaji zaranjaju pod zemlju po 45 stupnjeva pa izranjaju nakon 15 metara :D

 

Al mene kopka ona nova pruga na sjevernoj strani Jadranske avenije: zna li netko koliki bi mogao biti radijus od Jadranskog mosta prema Jadranskoj aveniji?

Meni se to čini kao poprilično mali radijus :huh:



#40 mikiza

mikiza
  • Članovi
  • 924 posts
  • Joined 14.12.2006.
  • LocationNovi Sad

Posted 25.03.2014. - 13:21

Uzeo sam GoogleMaps i u istoj razmeri pokupio snimak rotora i okretišta na Savskom Mostu, pa sam ih složio jednu preko druge. Sve u svemu unutrašnji - najmanji luk između ta dva otvora na rotoru može da se savlada istim radijusom krivine kao na okretištu, čak i nešto - ali vrlo malo - blažim. Spoljašnja pruga bi imala naravno nešto veći radijus. U svakom slučaju ispada da je tehnički moguće. Mada mi nije jasno ko je odlučio da Jadransku aveniju gradi u sadašnjem profilu, gde su kolovozne trake tako približene da ne postoji više tramvajski koridor između njih. Kad je već planirano da ide jednom stranom ulice, mnogo bolje bi bilo da je ostavljen koridor za tramvaj sa južne strane Jadranske avenije ili bar kroz ulicu Lanište do koje se prirodno može stići jednim prolazom iz rotora, ali ni u jednoj od te dve opcije više nema dovoljno prostora za to. Ovako će tramvaj (ako ga uskoro uopšte bude) ići uz pustopoljinu, a svi stanovnici će do njega morati prelaziti kompletnu Jadransku.


Čekajući tramvaje...




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users