Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Novi terminal aerodroma Zagreb


  • Please log in to reply
355 replies to this topic

#21 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 31.01.2014. - 22:50

AMS ZAG 14:30 16:20 F70 -2-4-67

ZAG AMS 16:55 19:05 F70 -2-4-67

 

Ponekad se čak nađe i E90, al je zasad F70 redovno.

 

Ma, samo se nadam da neće ulazak KLM-a na tu liniju rezultirati ukidanjem nekih polazaka Croatije.

Zasad je KLM koristio usluge Croatie (ne direktno u codeshare) nadam se da bude i dalje isto tak.



#22 DB

DB
  • Članovi
  • 11,579 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 02.02.2014. - 23:29

Vidim da se mučite s planiranjem letova, pa da malo konkretiziramo kaj o tom misli novi gazda:

 

Nova uprava Plesa kani uvesti izravne letove u Kanadu

 

Ako Croatia Airlines ne bude rastao, onda će dovesti niskobudžetne prijevoznike

 

Autor:
Josip Bohutinski/VLM

Međunarodna zračna luka Zagreb završila je prošlu godinu sa 2,3 milijuna putnika, što je pad od 1,8 posto u odnosu na godinu prije. Predsjednik uprave MZLZ-a Gonzalve de Cordoue kaže da je putnika manje zbog smanjenih kapaciteta Croatia Airlinesa koji je u procesu restrukturiranja. Tako je CA za 10 posto smanjio broj ponuđenih sjedala na Plesu, zbog čega je osam posto manje putnika te aviokompanije na tom aerodromu kojim od lanjskog prosinca upravljaju koncesionari predvođeni francuskim tvrtkama Aéroports de Paris i Bouygues.

 

Bit će strpljivi s CA

 

No Cordoue kaže da su druge aviokompanije koje lete na Pleso povećale broj raspoloživih sjedala šest posto. Kako CA čini 60 posto prometa na Plesu, u upravi MZLZ-a koju uz Cordoua čine još Hulya Sofuoglu i David Gabelica, očekuju da hrvatski nacionalni prijevoznik sudjeluje u rastu broja putnika na Plesu. U ovoj godini u MZLZ-u očekuju rast od osam posto. No ako CA ne bude sudjelovala u tome, Cordoue kaže da će se onda MZLZ okrenuti niskobudžetnim avioprijevoznicima koje bi doveli na Pleso i tako ostvarili željni rast. Istaknuo je da će biti strpljivi s CA.

 

Od novih linija za ovu godinu u MZLZ-u su već dogovorili s KLM-om liniju Zagreb – Amsterdam, na kojoj već leti CA. Najavljuju i povratak češkog ČSA i ponovnu uspostavu linije Zagreb – Prag, a kažu da pregovaraju i s avioprijevoznicima iz Italije i Poljske. Pregovori o liniji Zagreb – Rim novoosnovane kompanije Etihad Regional još traju.

 

Terminal rade naši radnici

 

Cordoue kaže da je MZLZ-u cilj uspostava interkontinentalnih letova i to ponajprije u destinacije gdje žive hrvatski iseljenici pa tako trenutačno pregovaraju s dvije kanadske aviokompanije o letovima za Zagreb. Član uprave MZLZ-a David Gabelica kazao je da koncesionar na raspolaganju ima 300 milijuna eura, dok je članica uprave Hulya Sofuoglu istaknula da će na gradnji novog putničkog terminala koja počinje na proljeće biti angažirano oko 700 radnika od kojih će čak 95 posto biti iz hrvatskih kompanija s kojima se pregovara da budu podizvođači radova. Glavni izvođač radova bit će Bouygues.



#23 DB

DB
  • Članovi
  • 11,579 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 03.05.2014. - 18:42

KRAJ JEFTINIH LETOVA

 

EasyJet napušta Hrvatsku: 'Cijene na Plesu su enormno visoke'

 

‘Od zime 2014. više nećemo letjeti iz Zagreba. Odluku smo donijeli zbog golemog povećanja aerodromskih naknada’, potvrdili su jučer iz europskog sjedišta kompanije easyJet'

 

Četiri i pol mjeseca nakon preuzimanja zagrebačkog aerodroma, konzorcij ZAIC i Uprava aerodroma u velikim su problemima.

 

Promet putnika stalno pada, novih linija nema a neki prijevoznici najavljuju odlazak zbog politike cijena, među njima i niskobudžetni easyJet. U prva tri mjeseca ove godine broj putnika u odnosu na isto razdoblje 2013. smanjio se za 11.996, nešto manje od 10 posto. Dan prije preuzimanja aerodroma, u prosincu 2013., Cristophe Petit, direktor razvoja Bouyguesa koji je u konzorciju, najavio je povećanje prometa na Plesu od 8 posto u prvoj godini koncesije. To se sada čini kao potpuna maštarija.

 

Pad prometa

 

Stručnjaci za aviopromet s navode kako su loše brojke rezultat restrukturiranja Croatia Airlinesa i posljednjih odluka Uprave aerodroma. Croatia Airlines koja Plesu donosi 60 posto prometa smanjila je broj sjedala na letovima i ukinula nekoliko linija što se itekako osjetilo na rezultatima aerodroma. Lani su dovezli 8 posto putnika manje dok su Croatijini konkurenti vozili 10 posto više. Na domaćim letovima imala je 4,5% posto putnika i 9 posto raspoloživih kapaciteta manje. Francuski koncesionar se uzdao u dovođenje strateškog partnera u Croatia Airlines ali proces je zastao.

 

Cijena usluga

 

Naši sugovornici smatraju kako je nova Uprava aerodroma pogriješila kad je povećala cijene usluga, u nekim slučajevima i dvostruko što je izazvalo revolt među prijevoznicima. Zaštita zračnog prometa poskupila je sa tri na 6,5 eura, za međunarodne letove sa 10 na 15 eura, a za domaće sa četiri na sedam eura. Te naknade plaćaju putnici kroz cijenu avionske karte a to ruši easyJetovu strategiju cijena.

 

Skuplji parking

 

EasyJetov ugovor za letove između Zagreba i Londona ističe krajem listopada a u toj kompaniji su već donjeli odluku da odlaze iz Zagreba. ”Preispitujemo svoje poslovanje u Zagrebu. Možemo potvrditi da tijekom zime 2014. godine nećemo letjeti u Zagreb. Ova odluka donesena je nakon golemog povećanja troškova u Zračnoj luci”, stoji u odgovoru Celine Prenez, glasnogovornice easyJeta za Europu Jutarnjem listu. U Upravi Plesa, pak, nisu bili spremni komentirati razgovore s ovom kompanijom tek su nam potvrdili da easyJet ima ugovor do kraja listopada.

 

Druga greška Uprave je neobjašnjeno poskupljivanje parkiranja oko aerodroma, za koje putnici neće dobiti nikakvu bolju niti novu uslugu. Stručnjaci takve poteze ocjenjuju kao nekompetente i upozoravaju da se prometom i uslugama mora upravljati bez obzira na fokus koncesionara na izgradnju novog terminala.

 

Ovi potezi, tvrdi naš sugovornik, pokazuju da nema strategije upravljanja aerodromom. Predsjednik Uprave Bruno Mazurkiewicz prije dolaska u zagreb vodio je gradnju novog aerodroma na Mauricijusu, David Gabelica u Bini Istri upravlja izgradnjom Istarskog ipsilona, a Hulya Sofuoglu iz TAV-a je građevinska inženjerka. “U Upravi nema stručnjaka za aerodromski promet i dojam je da se prometnom politikom na Plesu upravlja iz Pariza”, kažu naši sugovornici.

Izvori bliski Upravi potvrdili su da je ona fokusirana na razvoj novog terminala i da ih loši rezultati aerodroma ne brinu.

 

Pokrivanje minusa

 

“Oni su u Zagreb došli na 30 godina i ovi loši rezultati nisu presudni”, tvrdi naš sugovornik. Fiksna naknada za koncesiju precizno je određena za svaku godinu. “Koncesionar ima dovoljno novca da uskoči ako aerodrom ne bude zarađivao dovoljno.”



#24 DB

DB
  • Članovi
  • 11,579 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 22.05.2014. - 13:15

Ministar Siniša Hajdaš Dončić u pratnji predsjednika Vlade Zorana Milanovića u obilasku gradilišta novog putničkog terminala Međunarodne zračne luke Zagreb

 

ZAGREB, 21.05.2014.

 

Ministar Siniša Hajdaš Dončić danas je u pratnji predsjednika Vlade Zorana Milanovića obišao gradilište novog putničkog terminala Međunarodne zračne luke Zagreb, a kojom prilikom je svečano obilježen i početak glavnih građevinskih radova nove zgrade.

 

U uvodnom dijelu, pozdravnom riječju prisutnima se obratio predsjednik Uprave MZLZ Bruno Mazurkiewicz, te je tom prilikom istaknuo: „ Izgradnja novog putničkog terminala značajna je investicija, čija će realizacija svakako doprinijeti ne samo porastu zračnog prometa, već i ekonomskom i gospodarskom rastu. Vjerujem da će Međunarodna zračna luka Zagreb, zahvaljujući svom geografskom položaju, te spomenutom projektu, postati jedno od najznačajnijih zračnih odredišta  u ovom dijelu Europe“.

 

Nakon prigodnog govora, predsjednik Uprave MZLZ Bruno Mazurkiewicz pozvao je predsjednika Vlade Zorana Milanovića na početak ceremonije potpisivanja svitka. Nakon što je potpisao svitak, koji je stavljen u tubu, predsjednik Vlade Zoran Milanović postavio je tubu s porukom u temelje budućeg novog putničkog terminala Međunarodne zračne luke Zagreb.

U poruci na svitku potpisanom od strane predsjednika Vlade Zorana Milanovića piše: „Zajednički je to projekt, realiziran u obliku javno-privatnog partnerstva, Republike Hrvatske i konzorcija ZAIC koji čine tvrtke Aéroports de Paris Management, Bouygues Bâtiment  International,  TAV  Airports, Viadukt, fond Marguerite te IFC.“

 

Ukupna investicija u projekt je 331 milijuna eura, od čega 243 milijuna eura odlazi na dizajn i izgradnju novog putničkog terminala, a 88 milijuna eura je rezervirano za održavanje aerodromske infrastrukture tijekom trajanja koncesije.

Ugovor o koncesiji uključuje financiranje, dizajn i izgradnju novog putničkog terminala površine 65.000 m2 koji će zamijeniti trenutni terminal koji je trenutno na tzv. točki zasićenja te upravljanje zračnom lukom u razdoblju od 30 godina; uključujući piste te trenutni putnički terminal tijekom razdoblja izgradnje, novi putnički terminal kad bude izgrađen, teretni terminal, parkiralište i ostalu infrastrukturu koja će se razviti u budućnosti.

 

Pripremni građevinski radovi su u tijeku od prosinca 2013. godine, a na njih se nadovezuju glavni građevinski radovi koje izvodi tvrtka Bouygues Bâtiment International, u suradnji s Viaduktom, Kamgradom i ostalim respektabilnim hrvatskim tvrtkama. Trenutno najveći opseg radova na gradilištu izvode tvrtke Viadukt i Kamgrad.

Tvrtka Viadukt je angažirana oko pripremnih građevinskih radova, sustava odvodnje, stajanki, prilaza pisti, parkirališta, pristupnih cesta i druge infrastrukture, dok će tvrtka Kamgrad biti zadužena za radove na samoj zgradi terminala. Na izgradnji novog putničkog terminala će, u najvećem obujmu posla, raditi istovremeno 700 do 800 radnika.



#25 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 22.05.2014. - 14:02

Baš sam neki dan prolazio po obilaznici i bome može se vidjeti da su zemljani radovi započeli.

Nakopali su mala brda, stavljene su dvije dizalice.

Uglavnom može se vidjeti napredak u izgradnji terminala.



#26 DB

DB
  • Članovi
  • 11,579 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 22.05.2014. - 14:25

Baš sam neki dan prolazio po obilaznici i bome može se vidjeti da su zemljani radovi započeli.

Nakopali su mala brda, stavljene su dvije dizalice.

Uglavnom može se vidjeti napredak u izgradnji terminala.

 

Mene u svemu tome zanima otkud dežurni katastrofičari svako malo izvlače nekakve 'pouzdane' vijesti o propasti? a015.gif

Mislim - daleko od toga, živimo u svijetu gde je propast neke razgalamljene firme ili projekta skoro pa normalna pojava - ali da bar neko od njih da naznaku o nekakvim činjenicama ... no do sad niti "č".  :huh:



#27 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 22.05.2014. - 15:04

Neke pomake možemo vidjeti, ako ništa drugo onda smo za tu iskopanu zemlju bliže novom terminalu. Bliže nego proteklih 20 godina koliko imamo svoju državu i kada smo mogli napraviti samo sa svojim (bankinim) novcima novi terminal u Zagrebu, Splitu i Dubrovniku. Kao i u ostalim manjim zračnim lukama u Hrvatskoj. Nažalost na naplatu dolazi silno zapostavljanje ostalih grana prometa, dok se jedino ulagalo u cestogradnju.
 
No, koji post iznad možemo vidjeti neke negativne strane koje iznose novinari, dok nitko ne iznosi i neke dobre činjenice.
Primjerice dolazi nam KLM iz Amsterdama, dakle dodatnih 7 letova tjedno za Nizozemsku prijestolnicu. Uz to, sad imamo napokon konkurenciju Croatiji, Lufthansi&co na Europskim letovima.
Došao je i Vueling, povezao je novom linijom Zagreb s Rimom.
Germanwings će u sezoni letjeti za Hamburg, Air Croatia jednom tjedno za Göteborg.

Krenuo je i Trade air s letovima za Osijek, Rijeku, Split i Dubrovnik.

Eto, ide polako..

 

Novi gazde na aerodromu kažu da čekaju da Croatia Airlines dođe k sebi, da mu ne navuku konkurenciju i ne otmu putnike.

Dali su i rok, ako ne dođe, dofurat će niskotarifne aviokompanije, pa će povećati broj putnika.

 

No uglavnom, biti će idućih mjeseci i godina vrlo zanimljivo gledati razvoj naše najveće zračne luke.



#28 Sky

Sky
  • Članovi
  • 405 posts
  • Joined 18.10.2006.

Posted 29.05.2014. - 23:26

Baš sam neki dan prolazio po obilaznici i bome može se vidjeti da su zemljani radovi započeli.

Nakopali su mala brda, stavljene su dvije dizalice.

Uglavnom može se vidjeti napredak u izgradnji terminala.

U postupku je podizanje i treće dizalice. Sveukupno bi ih trebalo biti podignuto 6.



#29 DB

DB
  • Članovi
  • 11,579 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 23.06.2014. - 08:43

Zračna luka Zagreb: Ovogodišnji milijunti putnik šest dana ranije

 

Međunarodna zračna luka Zagreb (MZLZ) dočekala je danas svog ovogodišnjeg milijuntog putnika, što je šest dana ranije nego prošle godine i rezultat je pozitivnog trenda rasta putnika i zračnog prometa u proteklom razdoblju, izvijestili su iz MZLZ-a.

Ovogodišnji milijunti putnik u Međunarodnoj zračnoj luci Zagreb je Viktor Petrovski, koji je putovao na letu Croatia Airlinesa za Skopje, a u skladu s dugogodišnjom tradicijom prigodne su mu darove uručili predstavnici MZLZ i Croatia Airlinesa.

Predsjednik Uprave MZLZ Bruno Mazurkiewicz izrazio je zadovoljstvo činjenicom da je milijunti putnik ove godine stigao šest dana ranije te istaknuo pozitivan trend rasta putnika.

Taj se pozitivan trend, nakon porasta broja putnika za 5,9 posto u svibnju, nastavlja i u lipnju tijekom kojeg je u prvih 15 dana zabilježen rast za 8,6 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a trend rasta putnika očekuje se i u ljetnim mjesecima, kazao je Mazurkiewicz.

Podsjetio je i na brojne novosti u redu letenja, odnosno povećanje frekvencija i destinacija. Tako je primjerice od sredine siječnja Turkish Airlines povećao broj frekvencija na relaciji Zagreb-Istanbul na dva leta dnevno svaki dan u tjednu, nizozemska zrakoplovna kompanija KLM ponovno se vratila u Zagreb i od 26. svibnja uspostavila liniju Zagreb-Amsterdam četiri puta tjedno, od početka svibnja Vueling je ponovno uspostavio tri puta tjedno liniju za Barcelonu, a od 26. lipnja ta će kompanija letjeti i za Rim dva puta tjedno, Qatar Airways je najavio da od 1. listopada započinje s izravnim letovima između Zagreba i Dohe tri puta tjedno itd.

Milijunti putnik je ove godine stigao šest dana ranije nego prošle te sedam dana ranije nego 2012. i 2011. godine, navodi se u priopćenju MZLZ.



#30 Ante-vž

Ante-vž
  • Moderatori
  • 5,347 posts
  • Joined 15.04.2005.
  • LocationTrnovec Bartolovečki

Posted 25.06.2014. - 20:45

Deca draga!

 

Da se odma v početku razmemo. Tam nebu željeznice, a bez željeznice s tega ne bu nič. Mislim, zgradili buju hrpu betona i stakla, ali bez prave željeznice to bu isto tak ko da si ja malo veču kljet v goricama zgradim, namečem željeza i stekla i to tak onda stoji kaj susedi glediju. A put do gore je put šordani i ima blata i navek si Poršeja Kajenea zmažem kad se gore dopeljam. I još mi on jedva gore na breg zvleče jer je jako strmo, a po blatu nije iste kak i po asfaltu, a pravog puta si nisam do gore napravil. A kaj se more.

 

Živeli!

 

Ante


41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png

 
a035.gif


#31 pikoc89

pikoc89
  • Članovi
  • 2,126 posts
  • Joined 06.01.2007.
  • LocationZagreb, Hrvatska

Posted 07.07.2014. - 02:31

Ocito su im uzor Americki aerodromi. Pittsburgh, Atlanta, Charlotte, Tampa nemaju uopce organiziran javni prijevoz, a vladaju vozaci limuzina (kao kod nas velikogoricki taksisti)


Down around the corner, half a mile from here

#32 KT4 318

KT4 318
  • Članovi
  • 291 posts
  • Joined 15.07.2011.
  • LocationZagreb centar

Posted 08.07.2014. - 15:45

a vladaju vozaci limuzina (kao kod nas velikogoricki taksisti)

Kada sam prije dvije godine išao iz centra Zagreba za Pleso, uzeo sam Radio Taxi i koštalo je oko 80 - 90 kn. Kad sam se vračao sva taxi mjesta su bila popunjena od VG taxija. Cijena - duplo viših 180 kn.


Prva modernizirana katica 318 i ujedno prva modernizirana s kojom sam se ja vozio...


#33 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,038 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 08.07.2014. - 19:40

Ocito su im uzor Americki aerodromi. Pittsburgh, Atlanta, Charlotte, Tampa nemaju uopce organiziran javni prijevoz, a vladaju vozaci limuzina (kao kod nas velikogoricki taksisti)

Otkud ta informacija? Za Atlantu znam otprije da ima prigradski vlak, sad sam izguglao da i ovi ostali imaju bus, a vidim da razmišljaju ozbiljno i o nekim lakim željeznicama itd. Amerikanci ne vole baš javni prijevoz pa se može činiti da ga nema, ali obično nije tako u velikim gradovima.

 

Uostalom, tko je rekao da je bilo koja opcija isključena i da im je uzor rješenje koje isključuje željezničku opciju? U planovima za aerodrom ima mjesta za to, da im je nešto konkretno anti-željezničko "uzor" mogli su isplanirati terminal kojem bi bio veći problem dovesti vlak.

 

Mislim da aerodrom veličine zagrebačkog može i bez vlaka i ne vidim čemu usporedbe s Amerikom, ali stvar je u tome da ne vidim razloga da ne dođe, kao prvo, lako je izgraditi jer je postojeća pruga blizu, a kao drugo, intermodalni terminal s vlakom odlično se može uklopiti kao dio rješenja za prijevoz u Velikoj Gorici i ostatku Turopolja jer zagrebački aerodrom, za razliku od nekih, nije smješten na prazno polje, nego uz prilično bitni satelitski grad koji ionako treba bolji prijevoz. Pogotovo je bolji u usporedbi s truckavim i sporim tramvajem o kojem se priča, u kojeg bi trebalo uložiti puno više a brzina i komfor bi bili minimalni.



#34 NT 2200

NT 2200
  • Članovi
  • 7,233 posts
  • Joined 19.11.2006.
  • LocationZürich-Höngg

Posted 09.07.2014. - 01:50

Postoji i bus do autobusnog kolodvora za 30 kuna.

aym6c2.jpg23tm7mg.jpg

 

Galerija mojih fotografija: http://www.zeljeznic...00-fotografije/

 

Moj Youtube-kanal: https://www.youtube....39Idty0Ah9-2OSg


#35 pikoc89

pikoc89
  • Članovi
  • 2,126 posts
  • Joined 06.01.2007.
  • LocationZagreb, Hrvatska

Posted 10.07.2014. - 04:02

Otkud ta informacija? Za Atlantu znam otprije da ima prigradski vlak, sad sam izguglao da i ovi ostali imaju bus, a vidim da razmišljaju ozbiljno i o nekim lakim željeznicama itd. Amerikanci ne vole baš javni prijevoz pa se može činiti da ga nema, ali obično nije tako u velikim gradovima.

 

Uostalom, tko je rekao da je bilo koja opcija isključena i da im je uzor rješenje koje isključuje željezničku opciju? U planovima za aerodrom ima mjesta za to, da im je nešto konkretno anti-željezničko "uzor" mogli su isplanirati terminal kojem bi bio veći problem dovesti vlak.

 

Mislim da aerodrom veličine zagrebačkog može i bez vlaka i ne vidim čemu usporedbe s Amerikom, ali stvar je u tome da ne vidim razloga da ne dođe, kao prvo, lako je izgraditi jer je postojeća pruga blizu, a kao drugo, intermodalni terminal s vlakom odlično se može uklopiti kao dio rješenja za prijevoz u Velikoj Gorici i ostatku Turopolja jer zagrebački aerodrom, za razliku od nekih, nije smješten na prazno polje, nego uz prilično bitni satelitski grad koji ionako treba bolji prijevoz. Pogotovo je bolji u usporedbi s truckavim i sporim tramvajem o kojem se priča, u kojeg bi trebalo uložiti puno više a brzina i komfor bi bili minimalni.


Amerikanci vole raditi sjajne moderne sisteme od koje nitko nema koristi. Gradi se nekakav tramvaj u Cincinnatiju, people mover u Detroitu vec dulje vrijeme nema smisla, sve to izgleda lijepo ali ne sluzi bas svrsi :(
Takav je isti u Atlanti.

Dosta OT.


Down around the corner, half a mile from here

#36 DB

DB
  • Članovi
  • 11,579 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 03.08.2014. - 16:53

Danas sam, u vožnji, bacil oko s obilaznice na gradilište. Osim 6 kranova, naziru se stupovi ...



#37 josip

josip
  • Članovi
  • 5,738 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 19.01.2015. - 13:49

EKSKLUZIVNE FOTOGRAFIJE I VIDEO: SNIMKE IZ ZRAKA Novi Pleso će biti gotov prije roka? 

 


Da nije riječ o igrokazu, potvrđuju i zračne fotografije snimljene prije manje od mjesec dana, koje je za potrebe Zračne luke Zagreb napravila tvrtka Studio HRG, a Jutarnji list ih ekskluzivno objavljuje. Na njima se jasno vidi kako je konstrukcija buduće zgrade terminala sagrađena. Stupovi za nadvožnjak kojim će putnici autobusom ili taksijem dolaziti na prvi kat zgrade su gotovo završeni. S prednje strane zgrade već je sagrađeno nekoliko nosača za aviomostove kojima će se iz putničke zgrade ulaziti u avione. Također su napravljeni nova stajanka za borbene avione Ratnog zrakoplovstva, nova rulna staza i podvožnjak ispod nje.[/size]
Sve to napravljeno je u godinu dana, a za nešto manje od dvije godine novi aerodrom bi trebao biti potpuno završen.
No, velike pripreme na izradi projekta rade se i za popratne sadržaje i infrastrukturu koja je izvan koncesijskog područja. Za taj dio zadužena je državna tvrtka Zračna luka Zagreb koja pruža stručnu pomoć davatelju koncesije u provedbi ugovora o koncesiji te upravlja imovinom koja nije predmet koncesije. Uprava tvrtke radi na razvoju tri velika projekta koji se prirodno nadovezuju na budući terminal. To su projekto u okviru Airport Cityja, a podrazumijevaju hotel visoke kategorije s popratnim sadržajima i Cargo centar. Treći je projekt željezničke pruge kojom bi se gradovi Velika Gorica i Zagreb povezali s novim putničkim terminalom.

 

http://www.jutarnji....eznice/1276787/



#38 Medo

Medo
  • Članovi
  • 2,037 posts
  • Joined 29.03.2010.
  • LocationAdelaide - South Australia

Posted 20.01.2015. - 12:00

an_smiley.gif

 

Drago mi što će Zagreb dobiti novi terminal jer današnji debelo prošlo vrijeme.

 

Ne komentiram obično usluge na aerodromima jer ovise o mnogo faktora i ne slažem s dijelom komentara na Tripadvisor (Australia) koji ga proglašavaju jednim od najgorih u Evropi koji opslužuje milijunski grad.  Moram priznati, bazirano na mom iskustvu kao i članova moje obitelji da ima istine u djelu koji govori o neljubaznosti djela osoblja, pogotovo zaposlenih na sigurnosti aerodroma te pri ulazu i izlazu iz zemlje. Za posljednjih 25 godina mislim da sam sletio i poletio s Zg aerodroma bar jedno 40-ak puta, a ako uključim i članove obitelji koji često putuju odvojeno onda je to daleko, daleko veća brojka ali iskustvo koje dijelimo je isto.

Osobno nisam imao nezaboravno ružnih trenutaka ali isto tako ne sjećam se da sam ikad bio baš ljubazno ispraćen kroz sigurnosni dio uključivši izlazni pregled pasoša.  Zadnja dva puta pri izlazu policajka (ne ista) je više bila zabavljena telefonom i žvakaćom nego svojim poslom. Kratak pogled prema meni, nastavak priče telefonom s glavom nagnutom na stranu da se pridrži telefon, žvakanje kaugume, skeniranje pasoša i nakon toga guranje pasoša i bpa bez dizanja pogleda uz nastavak telefonske konverzacije koja je u oba slučaja bila vrlo, vrlo privatna.  Na međunarodnim izlaznim terminalima izbor hrane je minimalan, a cijene astronomske.

 

IMG_6897.JPG

 

Pri pregledu pasoša kod ulaza je nažalost uvijek bila gotovo ista priča. Nakon izlaska iz autobusa nastaje trka, guranje tko će prvi do šaltera i vrlo često ima povišenih tonova. Jednom, mislim da je to bilo ljeti 2009 bilo je čak na rubu tuče. Policajci koji stoje obično pri vrhu sa strane nikad, ama baš nikad nisu reagirali. Ako se nehoteći formira krivi red onda se priča ponavlja. Ovo formiranje krivog reda doživio sam nekoliko puta jer pri ulazu i nije baš jasno koji će šalteri biti otvoreni, a dešavalo se da policajac kad se gotovo formirao red jednostavno ode sa svog mjesta… nikad nisam dobio bilo kakvo obrazloženje od policajaca koji stoje sa strane jeli se radi o tehničkom razlogu ili je to zabavno ubijanje radnog vremena.

 

Pričam sve ovo kako se ne bi deslilo da imamo novi i lijepi aerodrom s manirima starog.

 

Medo

.


----

The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.

#39 DB

DB
  • Članovi
  • 11,579 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 20.01.2015. - 14:57

... da imamo ...

 

Medo

 

 

:rolleyes:

Hmmm ... jesi ti siguran da živiš baš Down Under?  :razz:



#40 Pfaff

Pfaff
  • Članovi
  • 16,606 posts
  • Joined 13.06.2007.
  • LocationRijeka

Posted 20.01.2015. - 15:35

Istinabog, puno ne letim u posljednjih nekoliko godina, ali moja općenita iskustva s aerodromima su otprilike kao kad bi vodili raspravu o tome da li je policijska postaja Črnomerec udobnija od one u Zapruđu... Sve je to neudobno i nehumano. A osoblje se tome uspješno prilagođava.

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users