Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Infrastrukturna svaštara


  • Please log in to reply
595 replies to this topic

#41 DB

DB
  • Članovi
  • 11,580 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 12.11.2013. - 16:02

Nisam građevinac, no mislim da je vjerojatno tako. Svaka izgrađena struktura kroz vrijeme i pritisak gubi svoja prvotna svojstva. A ako par desetaka godina vlak prolazi samo sa te strane, mislim da su ti stupovi onda u ''lošijem'' stanju.

most.png

 

Pa nesimetrično opterećenje svakako može pridonijeti nekim nesimetričnim deformacijama ... koja se, obzirom na okolnosti, mjere u mikronima. Postojeće stanje je sasvim sigurno predviđeno projektom i proračunato na dulji rok.

Osim toga, nastavak gradnje svakako traži prethodnu analizu stanja i eventualne mjere sanacije.  :kul2



#42 Lika express

Lika express
  • Članovi
  • 786 posts
  • Joined 24.01.2011.
  • LocationZAGREB-BLATO

Posted 12.11.2013. - 18:12

Kaj se tiče mosta on bi se lako prilagodio kod izgradnje drugog kolosijeka da oba budu u pravcu sa prilaznom prugom .Ako pogledate sadašnji kolosijek iz pravca Remetinca bi trebao prolaziti novim dijelom mosta i bio bi skoro u idealnoj ravnini a tako i onaj iz Leskovca sam je ako pogledate problem sa nadvožnjakom preko obilaznice.On je za novi kolosijek predviđen sa lijeve strane gledano prema Leskovcu.Kak ste naveli prema Karlovcu je predviđen desni novi kolosijek na podvožnjaku ispod AC.Stanje mosta je da su grede iznad stupova  na krajevima dobro popucale - mislim dvije koje nose stupove kontaktne mreže.Na tom mostu se od izgradnje ništa nije radilo osim remonta kol rešetke mislim 2003.


Mile

#43 Adam

Adam
  • Članovi
  • 2,907 posts
  • Joined 10.09.2006.
  • LocationVaraždin / Zagreb

Posted 12.11.2013. - 18:31

Kaj se tiče mosta on bi se lako prilagodio kod izgradnje drugog kolosijeka da oba budu u pravcu sa prilaznom prugom .Ako pogledate sadašnji kolosijek iz pravca Remetinca bi trebao prolaziti novim dijelom mosta i bio bi skoro u idealnoj ravnini a tako i onaj iz Leskovca sam je ako pogledate problem sa nadvožnjakom preko obilaznice.On je za novi kolosijek predviđen sa lijeve strane gledano prema Leskovcu.Kak ste naveli prema Karlovcu je predviđen desni novi kolosijek na podvožnjaku ispod AC.Stanje mosta je da su grede iznad stupova  na krajevima dobro popucale - mislim dvije koje nose stupove kontaktne mreže.Na tom mostu se od izgradnje ništa nije radilo osim remonta kol rešetke mislim 2003.

 

Ne bi.

 

Os cijelog mosta je točno po sredini sadašnje pruge. Da se sadašnji kolosijek prebaci na drugu stranu mosta opet bi bil pomak od pol širine.

 

Nadvožnjak preko autoceste je kak spada. Novi kolosijek se dodaje s južne strane do Hrv. Leskovca. Poslije Leskovca ide devijacija. Al zbog tog fušanog mosta budu 3 devijacije umjesto jedne. Nije to strašna stvar, jer je riječ o vrlo velikim radijusima. Al moglo se je i bez njih.

 

Ak je tak, onda bu ga trebalo sanirati u skorije vrijeme.


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

#44 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,539 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 12.11.2013. - 19:01

Pa nesimetrično opterećenje svakako može pridonijeti nekim nesimetričnim deformacijama ... koja se, obzirom na okolnosti, mjere u mikronima. Postojeće stanje je sasvim sigurno predviđeno projektom i proračunato na dulji rok.
Osim toga, nastavak gradnje svakako traži prethodnu analizu stanja i eventualne mjere sanacije.  :kul2

Ali i inače se projektira na najnepovolnije scenarije uz velike faktore sigurnosti. Tako da konstantno asimetrično opterećenje nije problem.

#45 Adam

Adam
  • Članovi
  • 2,907 posts
  • Joined 10.09.2006.
  • LocationVaraždin / Zagreb

Posted 12.11.2013. - 19:42

Tak je. Kod ovakve konstrukcije su zapravo najproblematičnije uzdužne sile koje se javljaju prilikom kočenja vlaka.


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

#46 Adam

Adam
  • Članovi
  • 2,907 posts
  • Joined 10.09.2006.
  • LocationVaraždin / Zagreb

Posted 12.11.2013. - 23:21

Kak se zovu likovi koji, recimo, na glavnom kolodvoru razmjenjuju neke papire sa strojovođama i zapisuju nekaj u tekicu?


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

#47 DB

DB
  • Članovi
  • 11,580 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 13.11.2013. - 09:25

Kak se zovu likovi koji, recimo, na glavnom kolodvoru razmjenjuju neke papire sa strojovođama i zapisuju nekaj u tekicu?

 

Pero, Marko, Pišta, Joža, Ivek, Bajro ...  :kul2



#48 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 13.11.2013. - 09:33

Pero, Marko, Pišta, Joža, Ivek, Bajro ...  :kul2

 

Dobra, dobra..  :kul3



#49 radovedni taček

radovedni taček
  • Članovi
  • 1,108 posts
  • Joined 19.06.2006.

Posted 13.11.2013. - 10:17

hahahahaha...



#50 badmax629

badmax629
  • Članovi
  • 128 posts
  • Joined 23.05.2009.

Posted 14.11.2013. - 14:53

Kako se zove prikazano na slici? Prije par godina put me greškom nanio onim zemljanim putem uza brda pragova, vagonaša, u onoj šikareniti hrpa kolosjeka....

 

https://maps.google....&num=1&t=h&z=16



#51 DB

DB
  • Članovi
  • 11,580 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 14.11.2013. - 15:03

Kako se zove prikazano na slici? Prije par godina put me greškom nanio onim zemljanim putem uza brda pragova, vagonaša, u onoj šikareniti hrpa kolosjeka....

 

https://maps.google....&num=1&t=h&z=16

 

Kolodvor Zagreb Borongaj.



#52 DB

DB
  • Članovi
  • 11,580 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 14.11.2013. - 15:08

Vidim da Adamu nikak da niko odgovori o nekim čudnim likovima sa Glavnog ... a015.gif

 

Uz pretpostavku da zna razlikovati 'crvenkapice' od ostalih službenih likova i da (moja pretpostavka) na GK nema popisnih vlakovođa, ostaju jedino pregledači vagona (?).

 

(naravno, ne poznam nijednog od njih, pa su imena nabačena .. onak)   :kul



#53 Adam

Adam
  • Članovi
  • 2,907 posts
  • Joined 10.09.2006.
  • LocationVaraždin / Zagreb

Posted 14.11.2013. - 15:32

Vidim da Adamu nikak da niko odgovori o nekim čudnim likovima sa Glavnog ... a015.gif

 

Uz pretpostavku da zna razlikovati 'crvenkapice' od ostalih službenih likova i da (moja pretpostavka) na GK nema popisnih vlakovođa, ostaju jedino pregledači vagona (?).

 

(naravno, ne poznam nijednog od njih, pa su imena nabačena .. onak)   :kul

 

Za koga me ti držiš? :mrgreen:

 

Pregledači vagina nisu, oni najčešće imaju radne kombinezone i "batić" kojim tuku po kotačima.

 

Ovi su finiji, uredski su oblečeni. Imaju torbicu i razmijene sa strojovođom neke papire i onda zapišu nekaj u tekicu. Popisne vlakovđe, to nekak najviše odgovara opisu. Čini mi se da oni rade posel prometnika u manjim kolodvorima, dakle-popisuju dolazak i otpremu vlaka te predaju naloge. Prometnici samo daju signal za polazak.

 

Mali Paja bu najbolje znal, sad kad veli da sam totalno u krivu  :kul3

 

EDIT: moguće da je riječ o običnim vlakovođama, nisam pratil kam su dalje išli. Kad se sastav vlaka promijeni (EN Lisinski otkvačuje naše putničke i dokvačuje spavaće vagone), opet vlakovođa vrši popis?


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

#54 Adam

Adam
  • Članovi
  • 2,907 posts
  • Joined 10.09.2006.
  • LocationVaraždin / Zagreb

Posted 14.11.2013. - 16:19

HŽ Infra sve više smanjuje obim narudžbe tucanika, a smanjuje i traženu kvalitetu. 

 

Tak bu na Čakovec-Varaždin-Koprivnica-Virovitica išel tucanik LA20 umjesto LA16  :???:


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

#55 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,795 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 14.11.2013. - 21:00

Vidim da Adamu nikak da niko odgovori o nekim čudnim likovima sa Glavnog ... a015.gif

 

Uz pretpostavku da zna razlikovati 'crvenkapice' od ostalih službenih likova i da (moja pretpostavka) na GK nema popisnih vlakovođa, ostaju jedino pregledači vagona (?).

 

(naravno, ne poznam nijednog od njih, pa su imena nabačena .. onak)   :kul

Malo sam vas pustio da vidim što će te napisati. Na Z.G.K. postoje popisne vlakovođe. Adam pita za popisne vlakovođe.



#56 Garfield

Garfield
  • Članovi
  • 1,923 posts
  • Joined 13.06.2009.
  • LocationDugo Selo

Posted 19.11.2013. - 23:06

Čemu služe ovakve tračnice?

 

20.jpg

 

21.jpg


Quod licet Iovi, non licet bovi.


#57 DB

DB
  • Članovi
  • 11,580 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 19.11.2013. - 23:08

Izolirani ljepljeni sastavi.

Ugrađuju se na krajevima (SS) izoliranih odsjeka.

 

Prvi put da ih vidim u ovoj boji ... jel to samo pofarbano, il je to takav tip ljepila?  :roll:



#58 Adam

Adam
  • Članovi
  • 2,907 posts
  • Joined 10.09.2006.
  • LocationVaraždin / Zagreb

Posted 19.11.2013. - 23:18

Rekel bi da je pofarbano, vidi se oštra crta na rubu, ispod čega je nekaj zamrljano belosivo.


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

#59 Adam

Adam
  • Članovi
  • 2,907 posts
  • Joined 10.09.2006.
  • LocationVaraždin / Zagreb

Posted 21.11.2013. - 15:02

Na bubanj ide najveća građevinska tvrtka u RH
 
 
Idućeg tjedna kreće u privatizaciju veliko državno poduzeće Pružne građevine koje sa 1500 radnika i 450 sezonaca posluje unutar sustava HŽ Infrastruktura kao njegova jedina preostala tvrtka kćer. Darko Peričić, predsjednik uprave HŽ Infrastrukture potvrdio nam je da će natječaj trajati do konca godine, te da je tvrtka itekako zanimljiva.
 
"Ne mislimo se baviti izvođenjem građevinskih poslova, to je posao građevinskog sektora i drugi oblik vlasništva, onaj privatni, biti će puno efikasniji i organiziraniji", rekao je Peričić. Za stjecanje 100%-tnog udjela u Pružnim građevinama interes bi mogao iskazati cijeli niz tvrtki, između ostalih i onih iz EU. Velike građevinske kompanije iz Europe već su ovdje, bore se za poslove, pa su sa svojim  divizijama za izvođenje radova u području željezničke infrastrukture bacile oko na poslove "teške" više stotina milijuna eura koje će na natječajima ubuduće nuditi HŽ Infrastraktura. Financiranje tih EU projekata svima je poznato da nije sporno, a u najvećoj mjeri riječ je o EU novcu. Što se domaćih građevinara tiče, pojedini hvataju svoj priključak na strane partnere, povezuju se s njima jer nemaju niti snage, niti potrebne reference da pojedinačno konkuriraju jakim stranim tvrtkama.
 
Dok mnogi priželjkuju njihovo klastersko povezivanje, kako stvari stoje to je na jako "dugom štapu", i čini se da će hrvatski građevinari propustiti i najnoviju priliku koja se upravo ukazala da kroz eventualni klaster pokušaju doći do svojeg prvog posla koji bi im osigurao reference za one kasnije. Naime, u tijeku je prvi veliki natječaj na valu predstojećih mega investicija u izgradnju i revitalizaciju željeznih pruga i objekata, a kako nam je Peričić rekao, samo što je raspisan počele su javljati tvrtke iz cijele Europe. Glad za novim poslovima u EU je posvemašnji, a u ovom slučaju posoa je privlačan: riječ je o rekonstrukciji i gradnji dionice pruge Dugo Selo-Križevci, na međunarodnom V.b koridoru čija se vrijednost procijenuje na 200 milijuna eura. No, u 2014. godini, to valja znati, slijede novi natječaji i tvrtke će, prema Peričiću, moći licitirati za poslove ukupne vrijednosti nešto veće od pola milijarde eura, dok počevši od 2015. nadalje, dolaze udarne godine.
 
Na red tada dolaze natječaji za poslove koji godišnje vrijede oko milijardu eura, a hrvatske željeznice time postaju metafora za jedno veliko europsko gradilište. U sedam godina naručit će se projekti "teški" najmanje 50 milijardi kuna, i što je najvažnije, njihovo financiranje je osigurano EU fondovima, te kroz Svjetsku banku i EBRD. Poznavatelji prilika na tržištu navode da za projekte iz područja HŽ infrastrukture svoje zanimanje pokazuje cijeli niz jakih stranih igrača, a neke su poput primjerice austrijskog koncerna Swietelsky preko svojih podružnica već prisutni i u željezničkim poslovima u Hrvatskoj, kao i u cestrogradnji radeći sa Skladgradnjom Slavena Žužula. Za očekivati je, tvrde naši izvori, da će nakon uspješne suradnje na projektu Ravča-Ploče, Žužulova tvrtka krenuti zajedno s Austrijancima u natjecanje za nove željezničke projekte. No, austrijskom koncernu sa preko šest tisuća radnika, konkurencija će biti jaka.
 
Navodno jednako zanimanje, barem zasad, pokazuju i njemački Wiebe, talijanski Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie, češka tvrtka Subterra i španjolska  željeznička infrasrukturna državna tvrtka Adif. Poslovne aranžmane hrvatskih građevinara u svojstvu kooperanta stranih tvrtki potvrdilo nam je više izvora, pa tako navode da se sa njemačkim Wiebeom već povezao Zagorje-Tehnobeton. S druge strane, tvrtke Viadukt i Đuro Đaković Holding već nastupaju u poslovnoj zajednici sa češkom tvrtkom Subterra. Talijanski Salcef prema našim izvorima još nije povezan s nijednim domaćim kooperantom, a isto tako ni Adif koji je trenutno angažiran na poslovima u Rumunjskoj. Sve navedene strane kompanije navodno su mogući kandidati koji bi htjeli i Pružne građevine (nastala ujednjinjem bivših tvrtki kćerki HŽ Infrastrukture).
 
Peričić nam je potvrdio da se atraktivnost te tvrtke među ostalim sastoji u njezinim poslovima. "Tvrtka ima ugovorene poslove za 2014. godinu u iznosu od milijardu kuna, pa će novi vlasnik na taj način ući u važan segment građevinskih poslova u željeznici", kaže Peričić. Po njegovu mišljenju nijedna domaća građevinska tvrtka, bez povezivanja s drugima, nema potrebnu snagu da bi mogla pobijediti stranu konkurenciju na predstojećim natječajima. Kako tvrdi, posla će biti za sve, no posrijedi su tako veliki natječaji, neki od više stotina milijuna eura, da čak i velike strane kompanije s više milijardi eura godišnjeg prihoda i bankarskom podrškom, kaže, razmišljaju o udruživanju.
 
Peričić je zato domaćim građevinarima više puta tijekom graditeljskog foruma poručio da iako ima dosta vidljivog animoziteta među domaćim tvrtkama, ovog časa trebalo bi se izdići iznad toga. "Mi ne možemo utjecati na to da dobijete poslove, ali natječaji nisu nedostižni ako se povezujete!"Nesloga i egoizam je, po riječima jednog našeg sugovornika iz strane tvrtke, razlog zašto će na velikim poslovima pobjeđivati stranci. Kako je rekao "vama je lakše da se s nama dogovorite nego međusobno."

 
http://www.poslovni....tka-u-rh-257367


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

#60 Adam

Adam
  • Članovi
  • 2,907 posts
  • Joined 10.09.2006.
  • LocationVaraždin / Zagreb

Posted 26.11.2013. - 15:25

Poništen je natječaj za izradu dokumentacije za uvođenje središnjeg upravljanja prometom.


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users