Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Infrastrukturna svaštara


  • Please log in to reply
596 replies to this topic

#21 DB

DB
  • Članovi
  • 11,580 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 10.11.2013. - 17:36

... Ni meni nije jasno zakaj su napravili tak nekaj, možda su zbog ograničenog koridora mislili cijellu prugu pomicati? 

 

...

 

Pa velim da je to jedna od bedastoća ko npr. kad zidari zaborave na kući otvor za ulazna vrata.  :kul2



#22 Adam

Adam
  • Članovi
  • 2,907 posts
  • Joined 10.09.2006.
  • LocationVaraždin / Zagreb

Posted 10.11.2013. - 17:42

Pa velim da je to jedna od bedastoća ko npr. kad zidari zaborave na kući otvor za ulazna vrata.  :kul2

 

Pa čuj, projektiranje pruge i izvođenje takvih objekata ipak nije baš ko građenje kuće. Ne da je samo poprilična u cijeni, nego i u količini ljudi na projektu, papirologije i kontrole koja je uključena od zamisli, preko projektiranja do gradnje.

 

No, daleko od toga da se greške ne događaju. Al u pravilu, inženjerski zajebi budu spektakularni :mrgreen:. Zato me tim više zanima tko je fulal, jesu li projektanti zajebali, jesu li građevinci krivo protumačili projekt, a greška se skužila prekasno? Možda nikad nećemo znati.


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

#23 DB

DB
  • Članovi
  • 11,580 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 10.11.2013. - 18:25

...

No, daleko od toga da se greške ne događaju. Al u pravilu, inženjerski zajebi budu spektakularni :mrgreen:. Zato me tim više zanima tko je fulal, jesu li projektanti zajebali, jesu li građevinci krivo protumačili projekt, a greška se skužila prekasno? Možda nikad nećemo znati.

 

Znam da sam o tom pital kolegicu, koja je bila u nadzoru (prije nek sam ja došel u ZOP), pa mi je objasnila tu bedastoću. Zaboravil sam ko je točno u lancu zeznul, al daleko od toga da se tom nemre uću trag - ak je izvedeno po projektu, onda su zeznuli projektanti.



#24 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,681 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 10.11.2013. - 20:54

Zanimljivo da na mostu preko kanala i mostu preko autoceste ovo izgleda kao sjeverni kolosjek a isti prolazi juznim prolazom ispod autoceste u Demerju.

Bit ce zanimljivo ako jednom pocnu graditi drugi kolosjek :)



#25 Adam

Adam
  • Članovi
  • 2,907 posts
  • Joined 10.09.2006.
  • LocationVaraždin / Zagreb

Posted 10.11.2013. - 21:04

Zanimljivo da na mostu preko kanala i mostu preko autoceste ovo izgleda kao sjeverni kolosjek a isti prolazi juznim prolazom ispod autoceste u Demerju.

Bit ce zanimljivo ako jednom pocnu graditi drugi kolosjek :)

 

Idejnim projektom nizinske pruge predviđena je devijacija zapadno od Hrvatskog Leskovca gdje sadašnji kolosjek od sjevernog postaje južni kolosijek nove dvokolosiječne pruge.

 

Ispada da pruge projektiraju pijanci  :kul3


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

#26 KT4 318

KT4 318
  • Članovi
  • 291 posts
  • Joined 15.07.2011.
  • LocationZagreb centar

Posted 10.11.2013. - 21:53

Aha, sada sam shvatio što je DB htio reći :oops:. Al u biti, na mostu je dobro postavljena pruga, što se tiče samog mosta.


Prva modernizirana katica 318 i ujedno prva modernizirana s kojom sam se ja vozio...


#27 Adam

Adam
  • Članovi
  • 2,907 posts
  • Joined 10.09.2006.
  • LocationVaraždin / Zagreb

Posted 10.11.2013. - 23:36

Aha, sada sam shvatio što je DB htio reći :oops:. Al u biti, na mostu je dobro postavljena pruga, što se tiče samog mosta.

 

Pa da su tak nekaj fulali, onda bi bilo  :kul


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

#28 pikoc89

pikoc89
  • Članovi
  • 2,126 posts
  • Joined 06.01.2007.
  • LocationZagreb, Hrvatska

Posted 11.11.2013. - 09:35

Ma ionako taj vijadukt/most ne izgleda u najboljem stanju, pretpostavljam da bi se morao malo "sredjivati" prije nego sto bi se stavljao drugi kolosijek.


Down around the corner, half a mile from here

#29 Adam

Adam
  • Članovi
  • 2,907 posts
  • Joined 10.09.2006.
  • LocationVaraždin / Zagreb

Posted 11.11.2013. - 12:36

Ma ionako taj vijadukt/most ne izgleda u najboljem stanju, pretpostavljam da bi se morao malo "sredjivati" prije nego sto bi se stavljao drugi kolosijek.

 

Po čemu to zaključuješ? Meni onak na prvu zgleda čist fajn. Jedino je ograda malo krivudava...


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

#30 josip

josip
  • Članovi
  • 5,738 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 11.11.2013. - 12:57

Sumnjam da je u lošem stanju ako vlakovi preko njega praše 100. 



#31 Janjko

Janjko
  • Članovi
  • 15 posts
  • Joined 01.07.2011.
  • LocationZagreb

Posted 11.11.2013. - 13:15

Gledam Izvješće o Mreži 2014. sa stranica HŽ Infrastrukture, i na 190. stranici piše da je maksimalna brzina između Zdenčine i Jastrebarskog za obične vlakove 140 km/h, a za nagibne vlakove 70 km/h. To je tipfeler, jel? Nagibni ni u kojem slučaju ne bi trebali voziti sporije od običnih?



#32 Adam

Adam
  • Članovi
  • 2,907 posts
  • Joined 10.09.2006.
  • LocationVaraždin / Zagreb

Posted 11.11.2013. - 13:26

Gledam Izvješće o Mreži 2014. sa stranica HŽ Infrastrukture, i na 190. stranici piše da je maksimalna brzina između Zdenčine i Jastrebarskog za obične vlakove 140 km/h, a za nagibne vlakove 70 km/h. To je tipfeler, jel? Nagibni ni u kojem slučaju ne bi trebali voziti sporije od običnih?

 

Već sam objasnil-riječ je o nagibnima s uključenom nagibnom tehnologijom-jer još nije prošel mjerni vlak za nagibne parametre!

 

Nagibni s isključenom nagibnom tehnologijom mogu voziti 140, jer su onda ko i svaki drugi vlak.


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

#33 KT4 318

KT4 318
  • Članovi
  • 291 posts
  • Joined 15.07.2011.
  • LocationZagreb centar

Posted 11.11.2013. - 21:49

Jest da je most građen tako da svaki stup ima dva manja stupa, no dali ovakvo opterećenje na samo jednoj strani mosta može uzrokovati probleme na mostu?


Prva modernizirana katica 318 i ujedno prva modernizirana s kojom sam se ja vozio...


#34 Adam

Adam
  • Članovi
  • 2,907 posts
  • Joined 10.09.2006.
  • LocationVaraždin / Zagreb

Posted 11.11.2013. - 21:49

Jest da je most građen tako da svaki stup ima dva manja stupa, no dali ovakvo opterećenje na samo jednoj strani mosta može uzrokovati probleme na mostu?

 

Ne, ako je most dobro temeljen.

 

Pa valjda su to predvidjeli u sklopu fazne izgradnje, ne?


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

#35 KT4 318

KT4 318
  • Članovi
  • 291 posts
  • Joined 15.07.2011.
  • LocationZagreb centar

Posted 11.11.2013. - 22:34

Ne znam, no svakom mostu stupovi kroz vrijeme i opterećenje ''slabe''. Vjerojatno su ovi manji stupovi (koji čine veći) s sjeverne strane u lošijem stanju jer se na nih prenosi većina težine (velik dio i čini sama konstrukcija koja nije postavljena sa druge strane).


Prva modernizirana katica 318 i ujedno prva modernizirana s kojom sam se ja vozio...


#36 Adam

Adam
  • Članovi
  • 2,907 posts
  • Joined 10.09.2006.
  • LocationVaraždin / Zagreb

Posted 11.11.2013. - 22:39

Ne znam, no svakom mostu stupovi kroz vrijeme i opterećenje ''slabe''. Vjerojatno su ovi manji stupovi (koji čine veći) s sjeverne strane u lošijem stanju jer se na nih prenosi većina težine (velik dio i čini sama konstrukcija koja nije postavljena sa druge strane).

 

Jesi ti građevina(ra)c ili to pričaš tak bezveze? Jer su ti konstatacije malo krive.


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

#37 KT4 318

KT4 318
  • Članovi
  • 291 posts
  • Joined 15.07.2011.
  • LocationZagreb centar

Posted 12.11.2013. - 15:54

Nisam građevinac, no mislim da je vjerojatno tako. Svaka izgrađena struktura kroz vrijeme i pritisak gubi svoja prvotna svojstva. A ako par desetaka godina vlak prolazi samo sa te strane, mislim da su ti stupovi onda u ''lošijem'' stanju.

most.png


Prva modernizirana katica 318 i ujedno prva modernizirana s kojom sam se ja vozio...


#38 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,681 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 12.11.2013. - 15:57

Nisam građevinac, no vjerojatno je tako. Svaka izgrađena struktura kroz vrijeme i pritisak gubi svoja prvotna svojstva. A ako par desetaka godina vlak prolazi samo sa te strane, mislim da su ti stupovi onda u ''lošijem'' stanju.
most.png

Ne hodaju stvari tako... opterecenje se dijeli na oba stupa.
Ne zamaraj se sa time.

#39 KT4 318

KT4 318
  • Članovi
  • 291 posts
  • Joined 15.07.2011.
  • LocationZagreb centar

Posted 12.11.2013. - 15:59

Da je na sredini bi se dijelilo ravnomjerno na oba stupa. No ovako ovi stupovi podnose veći pritisak. No ja sam stvarno laik i gledam ovo samo logički, bez ikakvih izračina itd...


Prva modernizirana katica 318 i ujedno prva modernizirana s kojom sam se ja vozio...


#40 Adam

Adam
  • Članovi
  • 2,907 posts
  • Joined 10.09.2006.
  • LocationVaraždin / Zagreb

Posted 12.11.2013. - 16:00

Ne hodaju stvari tako... opterecenje se dijeli na oba stupa.
Ne zamaraj se sa time.


Osim toga, ne uništava beton zamor materijala koliko atmosferske prilike i korozija armature.
Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users