Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Infrastrukturna svaštara


  • Please log in to reply
596 replies to this topic

#1 Adam

Adam
  • Članovi
  • 2,907 posts
  • Joined 10.09.2006.
  • LocationVaraždin / Zagreb

Posted 13.10.2013. - 23:42

Mislim da nam ovdje nedostaje jedna takva tema, za pitanja koja nisu direktno vezana ni uz jednu drugu temu...

 

 

Moje pitanje je vezano uz prometnike-primjetio sam da dosta prometnika ne zvižda, već daju signal za polazak samo palicom ili svjetlom. Da li je to po propisu ili moraju objaviti polazak vlaka i zvučnim signalom?


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

#2 gordana357

gordana357
  • Članovi
  • 713 posts
  • Joined 01.10.2011.
  • LocationOrlando,florida

Posted 14.10.2013. - 00:12

Uz s.z. "priprema za polazak" daje se s.z. usnom zvizdaljkom i nakon tog kad kondukteri daju s.z. spremno za polazak,daje se polazak bez zvizdanja.



#3 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,796 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 14.10.2013. - 09:22

Zviždanjem se ne može dati polazak. Prometnik polazak daje signalnim loparićem ili signalnom svjetiljkom. Motorne vlakove može otpremiti i usmeno.



#4 swen

swen
  • Članovi
  • 749 posts
  • Joined 12.02.2011.
  • LocationVaraždin

Posted 14.10.2013. - 12:36

koliko sam shvatio gledajući prometnike, zviždanje služi da se upozori putnike pored vlaka da im vlak kreće, a ona prometnik dalje znak palicom za polazak. ovo da naredbu može dati i usmeno sam znao, ali zašto samo za motorne vlakove? (pretpostavljam da se izraz motorni vlak odnosi na diesel garniture)

#5 Adam

Adam
  • Članovi
  • 2,907 posts
  • Joined 10.09.2006.
  • LocationVaraždin / Zagreb

Posted 14.10.2013. - 12:40

Znači, treba li prometnik na kraju zviždati ili ne?

 

Motorni vlak=elektro-motorni ili diesel-motorni vlak. Šved, Macosa, Mađar, Nagibni, Som, Gredeljevac. Sve što nije klasika, a prevozi putnike.


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

#6 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,796 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 14.10.2013. - 13:05

Znači, treba li prometnik na kraju zviždati ili ne?

 

.

Ne!



#7 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,796 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 14.10.2013. - 13:07

 ali zašto samo za motorne vlakove?

Mogu prometovati bez vlakopratnog osoblja. Usmeno se mogu otpremiti i teretni vlakovi kao i putničke prazne garniture.



#8 Adam

Adam
  • Članovi
  • 2,907 posts
  • Joined 10.09.2006.
  • LocationVaraždin / Zagreb

Posted 14.10.2013. - 18:37

Dal postoje kakvi konkretniji planovi za izgradnju stajališta na dionici od Klare, odnosno Remetinca do Zagreb GK? Naime, grade se stajališta po nekim Buzinima i planiraju u Sesvetskim Sopnicama. Ne velim da ne trebaju, al... halo, kaj je s Novim Zagrebom, Savskim mostom, Vukovarskom? To su stajališta sa mnogo masovnijim putničkim potencijalom!

 

Zapravo, kak oni uopće misle riješiti južni pristup kad budu poduplane pruge prema Karlovcu i Sisku? Očito bu se morala srediti neka rasputnica u Novom Zagrebu. O remontima i planovima svugdje puna usta, a za ovaj problem ni bu ni be. Ima ko kakvu konkretniju informaciju?


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

#9 Danijel044

Danijel044
  • Članovi
  • 59 posts
  • Joined 22.07.2013.
  • LocationZg

Posted 14.10.2013. - 20:19

Dal postoje kakvi konkretniji planovi za izgradnju stajališta na dionici od Klare, odnosno Remetinca do Zagreb GK? Naime, grade se stajališta po nekim Buzinima i planiraju u Sesvetskim Sopnicama. Ne velim da ne trebaju, al... halo, kaj je s Novim Zagrebom, Savskim mostom, Vukovarskom? To su stajališta sa mnogo masovnijim putničkim potencijalom!

 

Zapravo, kak oni uopće misle riješiti južni pristup kad budu poduplane pruge prema Karlovcu i Sisku? Očito bu se morala srediti neka rasputnica u Novom Zagrebu. O remontima i planovima svugdje puna usta, a za ovaj problem ni bu ni be. Ima ko kakvu konkretniju informaciju?

Mislim da je ovo daleka budućnost....

 

Dobili smo ovaj remont i idućih 25 god tko nas je...



#10 swen

swen
  • Članovi
  • 749 posts
  • Joined 12.02.2011.
  • LocationVaraždin

Posted 15.10.2013. - 15:40

jedno pitanje također vezano uz puštanje vlakova iz kolodvora ... vlak staje u kolodvoru u kojem nema iskrcaj putnika nego samo križanje (npr. kolodvor Zdenčina). da li majstor za polazak mora čekati signal prometnika sa palicom ili kreće kada vidi zeleno na izlaznom signalu.

i još jedno pitanje ... kako na Zg glavnom strojovođa zna na koji peron staje. lako za 4, 5 ili 6, to ga skretnice odvedu, ali kako zna da li ide na, npr, 2 ili 2a?

#11 Crna Guja

Crna Guja
  • Članovi
  • 1,113 posts
  • Joined 03.02.2012.
  • Locationnaokolo

Posted 15.10.2013. - 18:05

ali kako zna da li ide na, npr, 2 ili 2a?

Zato služi granični kolosiječni signal...



#12 Adam

Adam
  • Članovi
  • 2,907 posts
  • Joined 10.09.2006.
  • LocationVaraždin / Zagreb

Posted 15.10.2013. - 18:07

Zato služi granični kolosiječni signal...

 

To su oni kvadratasti?


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

#13 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,796 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 15.10.2013. - 18:20

jedno pitanje također vezano uz puštanje vlakova iz kolodvora ... vlak staje u kolodvoru u kojem nema iskrcaj putnika nego samo križanje (npr. kolodvor Zdenčina). da li majstor za polazak mora čekati signal prometnika sa palicom ili kreće kada vidi zeleno na izlaznom signalu.

i još jedno pitanje ... kako na Zg glavnom strojovođa zna na koji peron staje. lako za 4, 5 ili 6, to ga skretnice odvedu, ali kako zna da li ide na, npr, 2 ili 2a?

IDrugo pitanje imaš odgovor. Mora ga otpremiti prometnik. Ne mora biti signalni loparić (palica).



#14 swen

swen
  • Članovi
  • 749 posts
  • Joined 12.02.2011.
  • LocationVaraždin

Posted 15.10.2013. - 21:17

hvala na odgovorima

#15 KT4 318

KT4 318
  • Članovi
  • 291 posts
  • Joined 15.07.2011.
  • LocationZagreb centar

Posted 09.11.2013. - 18:47

Da li je ikada most iznad kanala Sava - Odra bio dvokolosječan? Vidim da su stupovi mosta napravljeni za dvokolosječni.


Prva modernizirana katica 318 i ujedno prva modernizirana s kojom sam se ja vozio...


#16 DB

DB
  • Članovi
  • 11,580 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 10.11.2013. - 00:01

Da li je ikada most iznad kanala Sava - Odra bio dvokolosječan? Vidim da su stupovi mosta napravljeni za dvokolosječni.

 

Nije nikad bil, nego su stupovi predviđeni za dvokolosječnu prugu. Pri trasiranju su se malo zajebunili, pa su os dvokolosječne pruge postavili u os trenutno jednokolosječne, tak da bu buduća pruga dobila potpuno nepotrebne devijacije.  :sra:



#17 KT4 318

KT4 318
  • Članovi
  • 291 posts
  • Joined 15.07.2011.
  • LocationZagreb centar

Posted 10.11.2013. - 13:32

Nije baš... Os sadašnje jednokolosječne pruge nije jednaka osi buduće dvokolosječne. Sadašnja os je jednaka sjeverozapadnom kolosjeku u toj budućoj dvokolosječnoj pruzi. Dobro se vidi s A3 kako je postavljena konstrukcija na sjeverozapadnu stranu mosta što me veoma začudilo kako most uopće izdržava takvu neravnotežu. Evo slika s Google Mapsa:

 

nadvoznjak-preko-kanala-.png

 

A i nasip nakon toga mosta je za dvokolosječnu prugu. Isto se vidi s A3 kada se prolazi ispod nadvožnjaka za prugu da je ostavljeno još prostora. Evo slike sa Street Viewa gdje se vidi nadvožnjak preko A3:

 

nadvoznjak-preko-a3-1.png

 

nadvoznjak-preko-a3-2.png

 

Svejedno, hvala na odgovoru. :)


Prva modernizirana katica 318 i ujedno prva modernizirana s kojom sam se ja vozio...


#18 Adam

Adam
  • Članovi
  • 2,907 posts
  • Joined 10.09.2006.
  • LocationVaraždin / Zagreb

Posted 10.11.2013. - 15:47

KT4 318, krivo si shvatil. DB je u pravu. Postojeća pruga sa zapadne i istočne strane pomaknuta je za "pol kolosijeka" prema jugu u odnosu na most i nadvožnjak! (to jest, most i nadvožnjak pomaknuti su sjevernije). ISPRAVAK: Nadvožnjak je u pravcu stare pruge. Ne bu problem dodati drugi kolosijek, al budu sa zapadne i istočne strane male devijacije. Ni meni nije jasno zakaj su napravili tak nekaj, možda su zbog ograničenog koridora mislili cijellu prugu pomicati? 

 

Devijacija je tak mala da se na karti nemre baš uočiti, vidi se ak se povuče ravnalo (i naravno, ak odeš do tam pa pogledaš in situ).


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

#19 josip

josip
  • Članovi
  • 5,738 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 10.11.2013. - 16:07

KT4 318, DB misli na ovo:

so8a.jpg
Vidi se kako kolosijek pomaknut udesno gledajući prema Zagrebu. 


#20 DB

DB
  • Članovi
  • 11,580 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 10.11.2013. - 17:34

Yeap, malo sam se nejasno izrazil, a i napamet baš nisam bil siguran u situaciju. 

Ova Josipova zadnja fotka govori sve.  :neutral:






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users