Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Ceste..


  • Please log in to reply
218 replies to this topic

#81 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 1,234 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 12.01.2014. - 15:07

Postojala je cesta nešto južnije od Gospodarske. Danas je njezin početak od Zagrebačke slijepa ulica (ostal je divlji pješački prijelaz prek pruge). Dalje se nastavlja kraj pogona Univerzala i konačno je prekinuta novom obilaznicom. Ali na satelitskim snimkama je daljnja trasa jasno vidljiva, te se kod Getroa "spaja" sa novom trasom.

Prilikom retrasiranja i granje novog nadvožnjaka je srušena mitnica u Zagrebačkoj ulici.

Znači, to bi bila ova trasa koju sam označio? Pozdrav

http://s27.postimg.o...gf3nqr/zzzz.jpg


Pozdrav iz Stubaka

#82 Adam

Adam
  • Članovi
  • 2,907 posts
  • Joined 10.09.2006.
  • LocationVaraždin / Zagreb

Posted 12.01.2014. - 15:36

Znači, to bi bila ova trasa koju sam označio? Pozdrav

http://s27.postimg.o...gf3nqr/zzzz.jpg

 

Da, to bi otprilike bilo to.


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

#83 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 1,234 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 01.02.2014. - 09:10

 

vidi se samo "nadvožnjak" Gubaševo bez prilaznih nasipa (slikano početkom šezdesetih), koji je srušen 1995. kada je autocesta produžena do pred ulaz u Krapinu.

Kad smo već kod Zaboka, da li je u isto doba (1995) izgrađen i nadvožnjak koji služi kao završetak Industrijske ceste (one koja prolazi kraj "Regeneracije")  u Hum Lugu a koji je paralelan sa nadvožnjakom autoceste Zabok-Krapina ?


Pozdrav iz Stubaka

#84 radoznalac

radoznalac
  • Članovi
  • 124 posts
  • Joined 13.02.2007.

Posted 13.10.2014. - 11:09


Imam pitanje. Svako malo prolazim avenijom Gojka Suska i nikako mi nije jasan sam zavrsetak te ceste. Dali je prije, za vrijeme gradnje te ulice postojala nekakva ideja o gradnji sjeverne obilazne ceste?

 

Evo odgovora godinu dana nakon pitanja!  ;o)

(znam ga zato jer sam u to doba živio na Čretu uz koji je trebao prolaziti nastavak ceste)

 

NAime, cesta je trebala 4-tračno prolaziti između MUP-ove streljane i Zatvorske bolnice, sijeći sadašnji rasadnik Zrinjevca (tada Flore) i zatim se uz potok Bliznec više ili manje trasom ulice Jazbina približavati Bačunu i Sljemenskoj cesti. U planu je bila i pregradnja naselja Čret/Jazbina uz gradnju vrtića kod ulice I Jazbinski gaj te često spominjano rekreaciono jezero kod retencije Jazbina. No, ništa od toga nije napravljeno jer je iziskivalo puno para (trebalo je i rušiti dosta kuća uz Jazbinu).


Blog "Nepoznati Zagreb" - poznate, ali još više nepoznate stvari o Zagreb-gradu

#85 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,502 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 13.10.2014. - 20:23

Kada je sredinom osamdesetih odlučeno da se počne graditi autocesta prema Krapini kao dio Phrynskog pravca, neki pametnjaković sa diplomom dipl. ing. prom. odlučio je da se od svršetka obilaznice u čvoru Zaprešić do Gubaševa sagradi poluautocesta (odnosno istočna traka buduće autoceste, kao i obilaznica Zageba od čvora Jankomir do čvora Zaprešić, i da po njoj ide jednosmjerni promet prema Gubaševu, dok je po bivšem "autoputu" trebao ići jednosmjerni promet od Gubaševa do čvora Zaprešić, što bi bilo smrtno opasno, ne samo zbog ograničenja brzine, nego i zbog dva ili tri križanja u nivou, koja su tada već bila tamo, pa bi pregradnja tih križanja bila bacanje novaca. Hvala bogu nisu ga poslušali i sa zakašnjenjem su počeli graditi i zapadnu traku nove autoceste (dakle autocestu u punom profilu) koja je bila puštena u promet 1991. neposredno pred početak rata.

 

To je otprilike ono sto su slovenci napravili od Grosupja do Ivancne Gorice - juzni krak autoceste koji juzno obilazi brdo je stara cesta bez zaustavne trake, i mjestimicno nezgodna za voziti. Koliko znam, ima jedna takva situacija i negdje u Makedoniji.

 

 

Imam odgovor: to je bila jedna od varijantnih izlaznih cesta iz tunela ispod Sljemena, koji nikada nije sagrađen. Isto kak je Škorpikova (ex Šavrićeva) u nastavku trebala ići na Zelenu magistralu.

 

Btw - koja je fora sa sikanom na sjevernom kraju Skorpikove - sa ostrim 's' zavojem prije ulaska u podvoznjak ispod pruge? Uz to - kakva je generalno situacija sa podvoznjacima kod cementare, i forom da se zapravo trake 'obrnuto' ukljucuju?

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

#86 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 13.10.2014. - 21:57

To je otprilike ono sto su slovenci napravili od Grosupja do Ivancne Gorice - juzni krak autoceste koji juzno obilazi brdo je stara cesta bez zaustavne trake, i mjestimicno nezgodna za voziti. Koliko znam, ima jedna takva situacija i negdje u Makedoniji.

 

Uh da, nakon što se susjedni smjer odvoji i kad voziš stotinjak metara po ovoj "jednosmjernoj" bar ja dobijem osjećaj da sam na magistrali i da će mi netko doletiti u susret, pa se držim desne trake..  :kul3



#87 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,682 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 13.10.2014. - 22:02

 

 

Btw - koja je fora sa sikanom na sjevernom kraju Skorpikove - sa ostrim 's' zavojem prije ulaska u podvoznjak ispod pruge? Uz to - kakva je generalno situacija sa podvoznjacima kod cementare, i forom da se zapravo trake 'obrnuto' ukljucuju?

 

pozdrav

toma

 

Ako pogledas situaciju sikana je izvedena kako bi dosli ispred cementare gdje je bilo prostora za najgluplje raskrsce na svijetu. Stvarno mi nije jasno zasto je izvedeno tak kak je... da su samo juzni nadvoznjak primakli sjevernom moglo je biti klasicno raskrsce u dva nivoa.



#88 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 13.10.2014. - 22:30

 

Ako pogledas situaciju sikana je izvedena kako bi dosli ispred cementare gdje je bilo prostora za najgluplje raskrsce na svijetu. Stvarno mi nije jasno zasto je izvedeno tak kak je... da su samo juzni nadvoznjak primakli sjevernom moglo je biti klasicno raskrsce u dva nivoa.

 

Prije kad su dvije trake iz smjera Zagreba išle za smjer Podsused, skretanje iz Škorpikove je bilo ravno samoubojstvu.. Otkad je suženje u jednu traku na S šikani, pa sad "Škorpičani" imaju jednu traku (lijevu) i oni koji dolaze iz smjera Črnomerca imaju jednu (desnu), sad je puno ugodnije proći to mjesto..



#89 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,682 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 13.10.2014. - 22:40

 

Prije kad su dvije trake iz smjera Zagreba išle za smjer Podsused, skretanje iz Škorpikove je bilo ravno samoubojstvu.. Otkad je suženje u jednu traku na S šikani, pa sad "Škorpičani" imaju jednu traku (lijevu) i oni koji dolaze iz smjera Črnomerca imaju jednu (desnu), sad je puno ugodnije proći to mjesto..

 

Bas nis nisam razumio...



#90 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 13.10.2014. - 22:57

Hehehehe, teško mi je to objasniti..  :kul3

 

Eto zato skica, sad buš skužio..

 

krizanje.jpg



#91 radoznalac

radoznalac
  • Članovi
  • 124 posts
  • Joined 13.02.2007.

Posted 14.10.2014. - 07:41

Društvo, baš mi je drago kaj sam naletio na ovaj post (zahvaljujući jednom prijatelju), za svoj blog "Nepoznati Zagreb" (www.nepoznatizagreb.blog.hr) pripremam tekst o razvoju Zagreba kao tranzitnog cestovnog čvorišta, a tu su baš glavne stvari bivše i sadašnje trase magistralnih cesta u i oko Zagreba, a o tome ste svi puno rekli na ovoj temi. (naravno, stavit ću link na temu kao jedan od izvornika informacija)

 

P.S. Post će izaći tek za tjedan-dva-tri, treba mi neko vrijeme da to sve uobličim!  ;o)


Blog "Nepoznati Zagreb" - poznate, ali još više nepoznate stvari o Zagreb-gradu

#92 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,682 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 14.10.2014. - 08:02

Hehehehe, teško mi je to objasniti..  :kul3

 

Eto zato skica, sad buš skužio..

 

krizanje.jpg

 

Ok sad je jasnije na sto si ti mislio.

Toma je pitao za S zavoj kojim Skorpikova dolazi do podvoznjaka od krizanja sa Samoborskom.



#93 DB

DB
  • Članovi
  • 11,635 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 14.10.2014. - 14:08

 

Bas nis nisam razumio...

 

To je opće stanje kad se nekaj pita o tom čvorištu.  :mrgreen:



#94 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,682 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 14.10.2014. - 17:21

To definitivno... ma negdje mora pisati tko je to projektirao.... tek toliko da mu se sjetim rodbine dok tamo stojim u koloni.

#95 DB

DB
  • Članovi
  • 11,635 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 14.10.2014. - 21:34

To definitivno... ma negdje mora pisati tko je to projektirao.... tek toliko da mu se sjetim rodbine dok tamo stojim u koloni.

 

Iskreno, nisam nikad razmišljal o tom čvorištu na taj način ... al me definitivno iritira krak iz smjera Geynica za Škorpikovu - e taj komad kolnika je u stanju, ne ko da su tud vozili tenkovi - nego ko da su ih tu bacali iz transportnog aviona. :huh:

Drugi problem je pak semafor - ak je iole gužva, možeš umret čekajući skretanje ulevo. :blink:

Treći problem je kad umjesto semafora nastupi policija ...  :wacko:



#96 celicana

celicana
  • Članovi
  • 586 posts
  • Joined 02.11.2011.
  • LocationRijeka-Škurinje Novo Naselje

Posted 04.01.2015. - 19:06

Pozdrav!

 Molio bih da li netko ima informacije o nastavku gradnje autoceste "A7" Rupa - Rijeka - Žuta Lokva" . Ako netko zna kada će započeti natavak gradnje od Križišća do Žute Lokve. To me zanima iz razloga što znam nekoliko puta godišnje ići od Rijeke do Šibenika. Ujedno je ta autocesta dio Jadransko - Jonskog koridora, za koju se gradnju zalagao gospodin Zlatko Komadna dok je kratkotrajno obnašao dužnost ministra prometa već se većim dijelom izdefinirala trasa i znao se najduži obijekt , "tunel Vratnik" duljine otpilike nešto manje od 3,5 kilometara. I tek što me uhvatio optimizam naš "čuveni premijer ZM" ubrzo smijenjuje gospodina Komadinu i postavlja "nesposobnjakovića" SHD i ta autocesta se više ne spominje,( inače SHD sklon lažima, primijer ravničarska pruga Rijeka -Botovo... , ali zato i sklon davanju autocesta u koncesiju".

 U zadne vrijeme iz EU fondova nude kredite za dobar program gradnje infrastrukture u kojima je i nastavak gradnje preostale dionice A7 u svrhu spajanja sa Dalmatinom "A1" u Žutoj Lokvi i dobivanjem kontinuiranog autoputa od Rijeke do Šibenika. Te ako netko zna neku informaciju o navedenom neizgrađenom dijelu autoceste A7 i planovima gradne navedenog molim da mi napiše. Unaprijed hvala!


Veliki pozdrav iz Rijeke!


#97 DB

DB
  • Članovi
  • 11,635 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 04.01.2015. - 20:11

Pozdrav!

 Molio bih da li netko ima informacije o nastavku gradnje autoceste "A7" Rupa - Rijeka - Žuta Lokva" ...

 

Trasa je navedena u popisu projekata za Junckerov fond.



#98 celicana

celicana
  • Članovi
  • 586 posts
  • Joined 02.11.2011.
  • LocationRijeka-Škurinje Novo Naselje

Posted 22.01.2015. - 16:29

Hvala DB ! (oprosti s malim zakašnjenjem)   :)

 Naime dosta sam "čačkao" po vijestima iz novina o Junckerovom fondu. Što se tiče same autoceste A7 u jednom novinskom članku našao sam popis najvrjednijih Hrvatskih 10 projekata upućenih fondu među kojima je i spomenut nastavak gradnje Jadransko -Jonske autoceste A7 na preostalom neizgrađenom nastavku od Križišća do Žute Lokve. Naveden je rok od 2017. - 2022. vrijednost projekta je 850 milijuna eura. Usput sam  došao do tel. broja glasnogovornice Hrvatskih cesta koje su u nadležnosti gradnje te ceste pa ću i tu pokušati nešto saznati  (danas je bila nedostupna).

 Da ne idem previše u OT spomenut je među ostalih 10 i  projekt "Zagreb na Savi" te u sklopu toga i HE Podsused. Rok je 2017. vrijednost projekta 1,2 milijarde eura.

 Međutim iz svega navedenog u tom tekstu je da od  77 projekata koje je prijavila Hrvatska, dosta ih je još u pripremi, dok je npr. Poljska sve projekte prijavljene navedenom fondu u potpunosti pripremila. Zatim će se gledati prioriteti od tih projekta koji će biti najviše u korist EU i naravno financijske mogućnosti. Uz to stav pojedinih struja euro-parlamentaraca prema položaju kao predsjedniku EK Junckeru  nije jedinstveno.

 Zato ne veselimo se unaprijed!


Veliki pozdrav iz Rijeke!


#99 DB

DB
  • Članovi
  • 11,635 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 22.01.2015. - 22:50

 

...

 Zato ne veselimo se unaprijed!

 

 

Pokušal sam prethodni odgovor podebljat nekim konkretnijim podacima, no priča u našim medijima o tome, em je kratko trajala, em je bila prilično nejasna u pogledu širine, kako cjelokupnog fonda, tako i mrvica koje bi trebale pripasti Hrvatskoj. Pretrage po Internetu nisu davale nikakve konkretnije podatke.

S druge strane, fond je napadan iz puno težih oružja iz cijele Unije nego je to izvjesna Ivana Maletić uopće može pojmit, pa se treba strpit da neki konkretniji podaci isplivaju na površinu, odnosno, kak bi drukče rekli, da se podvuče crta pod onim kaj je sigurno.



#100 sale2

sale2
  • Članovi
  • 1,405 posts
  • Joined 04.03.2010.

Posted 07.07.2015. - 17:51

Može li mi netko objasnit od prometnih stručnjaka kako to da pravac gdje je PGDP ( prosječan godišnji dnevni promet ) 4000 vozila dobije prednost pri gradnji ispred pravca gdje je PGDP 10000 vozila?

Čemu uopće brojanje prometa kada se ceste grade po nekim drugim osnovama, dok se prometni stručnjaci i stvarne potrebe nimalo ne uvažavaju?

Postoji li neko tijelo u Eu zaduženo za promet gdje bi se moglo skrenut pozornost na takve pojave?






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users