Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Ceste..


  • Please log in to reply
218 replies to this topic

#61 darko06

darko06
  • Članovi
  • 2,540 posts
  • Joined 05.07.2007.
  • LocationEurope

Posted 15.10.2013. - 21:28

Al je zato BG zaobilaznica građena ko poluautocesta :mrgreen:

 

A gle, glupo je graditi poluautocestu ak buš za par godina gradil punu cestu (slučaj AC Zagreb-Rijeka). Al ak promet trenutačno ne opravdava autocestu, onda je glupo graditi odmah puni profil. Da, na kraju buš platil 130%, al buš u međuvremenu te novce potrošil na nekaj pametnije pa buš ukupno gledano profitiral (da ne govorimo o tome kolko je manje love otišlo na održavanje).

 

Ono kod Krapine je isto Bedarija to se Slažem. Pa nisu to 10-kilometarski tuneli. I još imaju obraza naplaćivati najskuplju cestarinu u Hrvatskoj po kilometru, a za ENC integraciju im se živo fućka.

Točno. Gle, moja majka bila je i nadzorni na Ivanja Rijeka-Lipovljani i čula da su se srpski rukovodioci ljutili na hrvatske, jer su ovi umjesto druge trake odmah do Okučana išli graditi Zagrebačku zaobilaznicu.

 

Da, ali mi smo autoceste sagradili zbog turista. Trebalo je Karlovac-Orehovica odmah u punom profilu ali je bio rat.

 

A2 je teško sranje.


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

#62 SPILE008

SPILE008
  • Članovi
  • 2,001 posts
  • Joined 28.06.2010.
  • LocationBjelovar

Posted 15.10.2013. - 22:34

Ja sam čuo da su te ceste mislim na onu od Sesveta preko Dugog Sela do Božjakovine sa granitnim pločama radili Nijemci za vrijeme rata radi svojih vojnih vozila i tenkova, a takva cesta kroz Sesvetski Kraljevac do Dugog Sela je i danas čuje se po gumama i još nije ništa krpano znači da je kvalitetno rađeno!



#63 darko06

darko06
  • Članovi
  • 2,540 posts
  • Joined 05.07.2007.
  • LocationEurope

Posted 15.10.2013. - 23:04

Nijemci su sagradili mislim asfaltiranu cestu od Maribora preko Ptuja-Ormoža-Varaždina sve do Komina, za transport trupa, sa mislim pripremom za dionicu Komin-Sesvete. To je asfaltirano odmah poslije svršetka Drugog svjetskog rata mislim.


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

#64 egérke

egérke
  • Članovi
  • 7,612 posts
  • Joined 08.06.2006.
  • LocationKvatrić

Posted 16.10.2013. - 10:48

Međutim, generali JNA to su uočili i zato su svim silama zaustavili slovensku autocestu kod Razdrtog a hrvatsku u Karlovcu i Oštrovici.

 

Kikovici.

Puni profil autoputa je išel od Orehovice do Kikovice, a dalje se do Oštrovice nastavljala poluautocesta, koja se puževim tempom gradila dalje prema Tuhobiću, dok se promet na Oštrovici preusmjeraval na staru cestu Gornje Jelenje - Meja.



#65 pikoc89

pikoc89
  • Članovi
  • 2,126 posts
  • Joined 06.01.2007.
  • LocationZagreb, Hrvatska

Posted 16.10.2013. - 15:02

Kao sto sam najavio


IMAG0721.jpg

 

IMAG0722.jpg



IMAG0723.jpg

 


Down around the corner, half a mile from here

#66 Adam

Adam
  • Članovi
  • 2,907 posts
  • Joined 10.09.2006.
  • LocationVaraždin / Zagreb

Posted 16.10.2013. - 15:51

Hvala za slike.

Bi ih mogel staviti u duplo većoj rezoluciji? Volel bi pročitati članak, a ovak se baš i ne vidi :sad:


I još uvijek mi nije jasno zašto su sve 4 trake gurali u južni tunel, umjesto da su napravili dva tunela s po dvije (ili bolje tri) trake.
Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

#67 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,670 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 16.10.2013. - 16:11

I još uvijek mi nije jasno zašto su sve 4 trake gurali u južni tunel, umjesto da su napravili dva tunela s po dvije (ili bolje tri) trake.

 

Mislim da je u ovom trenutku svejedno kako je tunel izveden i s koliko traka. Ionako se u njemu stalno nakupljaju auti radi gužvi na susjednim semaforiziranim križanjima: onom kod Marohnićeve i/ili onom kod Nehajske (i dalje kod Puljske, Fallerovog itd.).

 

 



#68 Adam

Adam
  • Članovi
  • 2,907 posts
  • Joined 10.09.2006.
  • LocationVaraždin / Zagreb

Posted 16.10.2013. - 17:30

Mislim da je u ovom trenutku svejedno kako je tunel izveden i s koliko traka. Ionako se u njemu stalno nakupljaju auti radi gužvi na susjednim semaforiziranim križanjima: onom kod Marohnićeve i/ili onom kod Nehajske (i dalje kod Puljske, Fallerovog itd.).

Postoji neki isfantazirani plan o tunelu sve od Savske do Avenije HBZ. U svakom slučaju trebalo bi redefinirati/ukinuti ta križanja. Križanje sa Marohnićevom trebalo bi se ukinuti izgradnjom produžetka Sveučilišne. Veliki problem je i Križanje s ulicom Kruge.
Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

#69 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,596 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 16.10.2013. - 17:41

Postoji neki isfantazirani plan o tunelu sve od Savske do Avenije HBZ. U svakom slučaju trebalo bi redefinirati/ukinuti ta križanja. Križanje sa Marohnićevom trebalo bi se ukinuti izgradnjom produžetka Sveučilišne. Veliki problem je i Križanje s ulicom Kruge.

 

Postoji (ili je postojao) plan za denivelaciju SVIH križanja istočno od Savske novcima €U ali to više nitko ne spominje...


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#70 pikoc89

pikoc89
  • Članovi
  • 2,126 posts
  • Joined 06.01.2007.
  • LocationZagreb, Hrvatska

Posted 16.10.2013. - 19:10

Da se razmisljalo, mogao se napraviti tzv. "expressway", brza cesta kroz grad, koja je ukopana ali ne pokrivena. Dovoljno je pogledati Chicago ili Detroit, koji to isto imaju. U zagrebackom slucaju bi bile dovoljne 2 trake u svakom smjeru. Poanta je da kad je prometnica ukopana nema gradnje nekakvog megalomanskog nadvoznjaka iznad nje, nego se samo stavi betonska ploca.
U svakom slucaju, bila bi dovoljno rijesenje za zagrebacke probleme. To je moglo biti izvedeno slicno kao krizanje Slavonske i HBZ-a. A u slucaju da su krizanja u vise razina preblizu jedna drugoj, napravi se paralelna cesta koja se naknadno spoji.

U ovom slucaju imamo jedan McDonalds u Krugama koji ima prikljucnu traku dugu jedno 8 metara (taman da auto ubrza do 70), dok HBZ prema Savskoj ima prikljucnu traku od jedno 150 metara.


Down around the corner, half a mile from here

#71 darko06

darko06
  • Članovi
  • 2,540 posts
  • Joined 05.07.2007.
  • LocationEurope

Posted 16.10.2013. - 22:14

Da se razmisljalo, mogao se napraviti tzv. "expressway", brza cesta kroz grad, koja je ukopana ali ne pokrivena. Dovoljno je pogledati Chicago ili Detroit, koji to isto imaju. U zagrebackom slucaju bi bile dovoljne 2 trake u svakom smjeru. Poanta je da kad je prometnica ukopana nema gradnje nekakvog megalomanskog nadvoznjaka iznad nje, nego se samo stavi betonska ploca.
U svakom slucaju, bila bi dovoljno rijesenje za zagrebacke probleme. To je moglo biti izvedeno slicno kao krizanje Slavonske i HBZ-a. A u slucaju da su krizanja u vise razina preblizu jedna drugoj, napravi se paralelna cesta koja se naknadno spoji.

U ovom slucaju imamo jedan McDonalds u Krugama koji ima prikljucnu traku dugu jedno 8 metara (taman da auto ubrza do 70), dok HBZ prema Savskoj ima prikljucnu traku od jedno 150 metara.

:jup  :jup  :jup  :jup  :jup  :mah


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

#72 pikoc89

pikoc89
  • Članovi
  • 2,126 posts
  • Joined 06.01.2007.
  • LocationZagreb, Hrvatska

Posted 17.10.2013. - 20:03

Takodjer, treba opako razmisljati o 3 trake u svakom smjeru na zagrebackoj obilaznici.
Mislim da isto tako treba napraviti jos par krizanja u vise razina, primjerice na samoborskoj i brezovickoj. To je opceniti nedostatak autocesta u RH, manjak izlaza sa autocesta.


Down around the corner, half a mile from here

#73 DB

DB
  • Članovi
  • 11,635 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 03.11.2013. - 02:36

Krajem pedesetih. Početkom šezdesetih je završen dio kroz Sloveniju.

Kajgod!

Zagorska magistrala se počela gradit oko '63. Čini mi se da je već krajem '64. bila završena dionica do Začretja. Za nastavak ne znam niš preciznije, jer mi je deda živil kod Začretja (a u tim godinama se tek poćelo ić u Trst - Graz je postal interesantan tek krajem 70-ih). 



#74 pikoc89

pikoc89
  • Članovi
  • 2,126 posts
  • Joined 06.01.2007.
  • LocationZagreb, Hrvatska

Posted 10.11.2013. - 11:55

Jucer, nakon sto sam otisao malo poslikati Antu na Plesu, vracao sam se nazad po novootvorenoj VG obilaznici. Mogu reci da je solidna alternativa da se dodje do istocnog dijela grada, stvarno se brzo dodje do Radnicke. Medjutim, zanima me tko se sjetio napraviti ACPbR (avionsko cestovno prijelaz bez rampe) na brzoj cesti, kao i dodavati semafore? A sa nekom sporednom prometnicom oni cijelu petlju napravili? Zar je tolika investicija bila napraviti nadvoznjak umjesto ta 3-4 semafora, pa bi onda stvarno obilaznica bila brza cesta, kako je se voli nazivati.

Dalje, uocio sam da se Radnicka od zelj. pruge do Savisca radi sa tri trake u svakom smjeru, dok onaj dio od Savisca do Slavonske (koji je napravljen prije par godina) - 2 TRAKE? Koja je to logika? Te 3 trake nece donijeti nikakvo rasterecenje, a trosak je veci...


Down around the corner, half a mile from here

#75 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,699 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 10.11.2013. - 12:11

Te 3 trake nece donijeti nikakvo rasterecenje, a trosak je veci...

Već trošak = veća zarada u neke džepove :ceka:


_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#76 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,670 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 10.11.2013. - 12:13

Dalje, uocio sam da se Radnicka od zelj. pruge do Savisca radi sa tri trake u svakom smjeru, dok onaj dio od Savisca do Slavonske (koji je napravljen prije par godina) - 2 TRAKE? Koja je to logika? Te 3 trake nece donijeti nikakvo rasterecenje, a trosak je veci...

 

Lako za te dvije trake na dijelu Radničke južno od Slavonske ... tu i nije neki tako jaki promet da bi se sve zaglavilo.

Puno veći problem su po dvije vozne trake u nastavku Radničke, tj. u Heinzelovoj između Slavonske i Vukovarske. Tu se slijeva gomila auti s obje strane Slavonske i stalno su gužve pred semaforom na Vukovarskoj. I sad k tome treba još pribrojiti i dodatni promet iz Siska i Velike Gorice. :roll:

A nigdje ne vidim slobodnog prostora da bi se te dvije trake jednog dana mogle proširiti na tri :ne zna:



#77 pikoc89

pikoc89
  • Članovi
  • 2,126 posts
  • Joined 06.01.2007.
  • LocationZagreb, Hrvatska

Posted 10.11.2013. - 13:04

Jedini slobodni prostor bi mogao biti u sredini, ali onda u vodu pada nekakav koridor za tramvaj.

Opcenito je dosta kompleksna situacija sa prometom u tom dijelu. Moja nekakva ideja je bila da se gdje Radnicka sijece Vukovarsku napravi podvoznjak, tako da automobili nemoraju na desno na Vukovarsku, pa opet desno na nastavak Radnicke prema Heinzelovoj. Takodjer bi denivelirao krizanje Radnicke sa Heinzelovom, taman prije MUP-a, na nacin da bi Radnicka izlazila u sredini Heinzelove. Neka vrsta polupetlje, samo za jedan smjer. Danasnjom situacijom mozemo sa Radnicke na Heinzelovu, ali nemozemo sa Heinzelove na Radnicku, nego moramo korisiti Vukovarsku.

Radnicka je mogla biti prekrasna ulica, ovako imamo "nebodere" sa jedne strane, i barake sa druge. Uzasno izgleda. Trebalo je napraviti ogromnu garazu (ne u zemlju, nego u zrak) na Zavrtnici kod Plinarskog naselja, i neka svi ti yapiji i slicni parkiraju tamo i lijepo se prosecu do svojih ureda.

 


Down around the corner, half a mile from here

#78 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,699 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 10.11.2013. - 19:16

Opcenito je dosta kompleksna situacija sa prometom u tom dijelu. Moja nekakva ideja je bila da se gdje Radnicka sijece Vukovarsku napravi podvoznjak, tako da automobili nemoraju na desno na Vukovarsku, pa opet desno na nastavak Radnicke prema Heinzelovoj.

Ideja je dobra, ali problem je što ispod Radničke ide glavni odvodni kanal iz centra Zagreba i podvožnjak nije jednostavno napraviti. Nadvožnjak bi mogao biti jednostavnije rješenje.


_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#79 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 1,234 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 12.01.2014. - 14:07

Pozdrav, ovog puta bi se ponovno želio zahvaliti Vediju na informacijama u vezi izgradnje prometnica u Varaždinu. Onda su mi te informacije trebale više "službeno", no to me ponukalo da počnem razmišljati o slijedećem. Znam da je Istočna industrijska zona grada Varaždina počela raditi davnih godina, pa se tako na primjer već početkom osamdesetih na jugoistočnoj strani Varaždina (kod današnjeg Getroa i Baumaxa, na Gospodarskoj cesti prema Kućanu) nalazio HAK i pogon Metalne industrije Varaždin (MIV). Zanima me, ako su nadvožnjaci izgrađeni sredinom/krajem 80-ih godina, kako se u prije njih uopće moglo autom pristupiti toj industrijskoj zoni ? Naprimjer, tko je išao iz grada do HAK-a, ne vjerujem da je morao ići sve naokolo, pored današnjeg Neckermana / carine i  po Kućan Marofu, da dođe tamo?


Pozdrav iz Stubaka

#80 Adam

Adam
  • Članovi
  • 2,907 posts
  • Joined 10.09.2006.
  • LocationVaraždin / Zagreb

Posted 12.01.2014. - 14:14

Postojala je cesta nešto južnije od Gospodarske. Danas je njezin početak od Zagrebačke slijepa ulica (ostal je divlji pješački prijelaz prek pruge). Dalje se nastavlja kraj pogona Univerzala i konačno je prekinuta novom obilaznicom. Ali na satelitskim snimkama je daljnja trasa jasno vidljiva, te se kod Getroa "spaja" sa novom trasom.

Prilikom retrasiranja i granje novog nadvožnjaka je srušena mitnica u Zagrebačkoj ulici.
Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users