Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

ŽPCG - Željeznički prevoz Crne Gore

ŽPCG Crna Gora Beograd-Bar Nikšić-Podgorica

  • Please log in to reply
189 replies to this topic

#41 suponik

suponik
  • Članovi
  • 34 posts
  • Joined 30.07.2012.
  • LocationCrna Gora

Posted 26.12.2013. - 19:58

Ipak je jedna 643 vracene u zivot u Mariboru.

 

ZAVRŠENA GLAVNA OPRAVKA DIZEL-ELEKTRIČNE LOKOMOTIVE 643 – 051

Dana 24.12.2013.godine iz glavne opravke stigla je manevarska dizel-električna lokomotiva 643 – 051.
Redovna opravka je izvršena u remontnoj radionici SŽ – Vleka i tehnika, Maribor. Završetkom ove lokomotive i njenim puštanjem u eksploataciju Željeznički prevoz Crne Gore dobija još jedno pouzdano vozno sredstvo, kojim predviđa da na kvalitetan i ekonomičan način pokriva poterebe za manevrom u stanici Bar.
Naime, do sada je manevru u stanici Bar obavljala kompanija „MONTECARGO“ koja u svom voznom parku nema manevarskih lokomotiva već je za manevru koristila vozne dizelelektrične lokomotive serija 644 ili 661.

Ekonomičnost korišćenja lokomotive serije 643 je u potrošnji goriva i broju članova posade ovog vučnog vozila.
Naime, za posjedanje pomenutih serija lokomotiva neophodna su dva člana posade, osim mašinovođe lokomotive u posadi mora biti i pomoćnik mašinovođe, dok posadu lokomotive 643 čini samo mašinovođa i najvažniji faktor je taj što je Željeznički prevoz do sada plaćao uslugu manevre „MONTECARGO“-u dok će ubuduće obavljati samostalno manevru za svoje potrebe a moguće je i pružanje usluge manevre i drugim subjektima.

Dizel_643.gif



#42 wulfy

wulfy
  • Članovi
  • 155 posts
  • Joined 09.11.2008.
  • LocationBudva, Montenegro

Posted 02.01.2014. - 23:02

evo jednog zanimljivog dokumentarca o željezničkoj pruzi kroz Crnu Goru http://www.youtube.c...h?v=hJRMYs-bpPk



#43 georgije

georgije
  • Članovi
  • 2 posts
  • Joined 13.11.2013.
  • LocationPodgorica

Posted 07.01.2014. - 16:39

Ispravne su: 461 - 026, 030, 031 (trenutno defekt, pustena u saobracaj 27.12.2013. poslije GO), 042 - vlasnistvo Montecarga, 027, 037 i 044 cekaju djelove preko mjesec dana, 038 ceka put na remont.

Za ZPCG voze: 029, 033, 039, 040, 043, 035 bila duze neispravna, treba da se pusti u saobracaj, 041 ceka djelove, 036 havarisana preko godinu dana.



#44 wulfy

wulfy
  • Članovi
  • 155 posts
  • Joined 09.11.2008.
  • LocationBudva, Montenegro

Posted 16.08.2014. - 19:54

Montecargo (podjela željeznice u Crnoj Gori se može vidjeti ovdje http://www.zeljeznic...-gore/?p=451210 ) ima u posjedu sledeće teretne vagone:

 

Zatvoreni vagoni

- Gbs-z 150... ------------------------------------------------------- 39 kom.

- Gas-z 190... ------------------------------------------------------ 156 kom.

- Hbis 225... ----------------------------------------------------------- 3 kom.

Plato vagoni

- Kgs 332... ---------------------------------------------------------- 12 kom.

- Rs-z 390... ----------------------------------------------------------- 1 kom.

- Rgs-z 391... --------------------------------------------------------- 2 kom.

- Regs-z 392... ------------------------------------------------------ 51 kom.

- Sgns 455... -------------------------------------------------------- 26 kom.

Otvoreni vagoni

- E-z 500... ------------------------------------------------------------ 7 kom.

- E-s 555... ------------------------------------------------------------ 1 kom.

- Eas 595... -------------------------------------------------------- 315 kom.

- Fals-z 665... ------------------------------------------------------- 17 kom.

Cistjerne vagoni

- Zaes-z 788... ------------------------------------------------------ 28 kom.

- Zakks 790... -------------------------------------------------------- 2 kom.

- Zaekks-z 794... ---------------------------------------------------- 2 kom.

- Uacs 932... --------------------------------------------------------- 1 kom.

- Uadds 934... ------------------------------------------------------- 6 kom.

- Uacks 937... ------------------------------------------------------- 6 kom.



#45 wulfy

wulfy
  • Članovi
  • 155 posts
  • Joined 09.11.2008.
  • LocationBudva, Montenegro

Posted 25.10.2014. - 11:24

U ,,Izjavi o mreži 2014'' http://www.zicg.me/A...rezi/MN2014.pdf mogu se videt koje su dozvoljene brzine na prugama.

 

Na pruzi Sutivan (granica sa Srbijom) Bijelo Polje - Mojkovac - Kolašin - Podgorica - Bar dozvoljene su sledeće brzine:

Sutivan - Kolašin ---- 80 km/h

Kolašin - Bratonožići ---- 50 km/h

Bratonožići - Podgorica ---- 60 km/h

Podgorica - Bar ---- 70 km/h

 

Na pruzi Nikšić - Podgorica - Tuzi - granica sa Albanijom dozvoljene su sledeće brzine:

Nikšić - Danilovgrad ---- 75 km/h

Danilovgrad - Spuž ---- 100 km/h

Spuž - Podgorica ---- 80 km/h

Podgorica - granica sa Albanijom ---- 70 km/h



#46 wulfy

wulfy
  • Članovi
  • 155 posts
  • Joined 09.11.2008.
  • LocationBudva, Montenegro

Posted 26.10.2014. - 10:55

Evo što sam do sada uspio da skupim po oznakama:
 
195.. godište, model Maschinenbau Kiel V60, oznake 734-106, kasirana
195.. godište, model Maschinenbau Kiel V60, oznake 734-107, kasirana
195.. godište, model Maschinenbau Kiel V60, oznake 734-108, kasirana
1961 godište, model EMD G16, oznake 661-142, u vasništvu Montecargo
1962 godište, model Đuro Đaković JŽ 642, oznake 642-024, neispravna
1962 godište, model Đuro Đaković JŽ 642, oznake 642-027, neispravna
1965 godište, model Đuro Đaković JŽ 642, oznake 642-173, neispravna
1965 godište, model Đuro Đaković JŽ 642, oznake 642-174, neispravna
1967 godište, model Đuro Đaković JŽ 643, oznake 643-050, neispravna
1967 godište, model Đuro Đaković JŽ 643, oznake 643-051, remontovana 2014 god.
1970 godište, model EMD G16, oznake 661-315, u vasništvu Montecargo
1970 godište, model EMD G16, oznake 661-326, u vasništvu Montecargo
1972 godište, model EMD G16, oznake 661-269, u vasništvu Montecargo
1972 godište, model Montreal Locomotive Works MX620, oznake 665-001, kasirana
1972 godište, model Montreal Locomotive Works MX620, oznake 665-002, kasirana
1972 godište, model Montreal Locomotive Works MX620, oznake 665-004, kasirana
1972 godište, model Montreal Locomotive Works MX620, oznake 665-005, kasirana
1972 godište, model Montreal Locomotive Works MX620, oznake 665-....., kasirana
1972 godište, model Montreal Locomotive Works MX620, oznake 665-....., kasirana
1972 godište, model Montreal Locomotive Works MX620, oznake 665-....., kasirana
1972 godište, model Montreal Locomotive Works MX620, oznake 665-....., kasirana
1972 godište, model Montreal Locomotive Works MX620, oznake 665-....., kasirana
1972 godište, model Montreal Locomotive Works MX620, oznake 665-....., kasirana
1972 godište, model Electroputere LE5100KW, oznake 461-026, u vasništvu Montecargo
1972 godište, model Electroputere LE5100KW, oznake 461-027, u vasništvu Montecargo
1972 godište, model Electroputere LE5100KW, oznake 461-029, u vasništvu ŽPCG
1972 godište, model Electroputere LE5100KW, oznake 461-030, u vasništvu Montecargo
1972 godište, model Electroputere LE5100KW, oznake 461-031, u vasništvu Montecargo
1973 godište, model Electroputere LE5100KW, oznake 461-032, neispravna
1973 godište, model Electroputere LE5100KW, oznake 461-033, u vasništvu ŽPCG
1973 godište, model Electroputere LE5100KW, oznake 461-035, u vasništvu ŽPCG
1973 godište, model Electroputere LE5100KW, oznake 461-036, u vasništvu ŽPCG
1973 godište, model Electroputere LE5100KW, oznake 461-037, u vasništvu Montecargo
1973 godište, model Electroputere LE5100KW, oznake 461-038, u vasništvu Montecargo
1973 godište, model Electroputere LE5100KW, oznake 461-039, u vasništvu ŽPCG
1973 godište, model Electroputere LE5100KW, oznake 461-040, u vasništvu ŽPCG
1973 godište, model Electroputere LE5100KW, oznake 461-041, u vasništvu ŽPCG
1973 godište, model Electroputere LE5100KW, oznake 461-042, u vasništvu Montecargo
1973 godište, model Electroputere LE5100KW, oznake 461-043, u vasništvu ŽPCG
1973 godište, model Electroputere LE5100KW, oznake 461-044, u vasništvu Montecargo
1973 godište, model Electroputere LE5100KW, oznake 461-045, slupana 22.02.2005
1973 godište, model Macosa G22U, oznake 644-007, u vasništvu Montecargo
1973 godište, model Macosa G22U, oznake 644-013, u vasništvu Montecargo
1973 godište, model Macosa G22U, oznake 644-015, u vasništvu Montecargo
1973 godište, model Macosa G22U, oznake 644-024 u JŽ 644-003, u vasništvu Montecargo
1977 godište, model Людиновский тепловозостроительный завод ТГМ6A, oznake 744-....., neispravna
1977 godište, model Людиновский тепловозостроительный завод ТГМ6A, oznake 744-....., neispravna
1977 godište, model Людиновский тепловозостроительный завод ТГМ6A, oznake 744-....., neispravna
1977 godište, model Людиновский тепловозостроительный завод ТГМ6A, oznake 744-....., neispravna
1977 godište, model Людиновский тепловозостроительный завод ТГМ6A, oznake 744-....., neispravna
1977 godište, model Людиновский тепловозостроительный завод ТГМ6A, oznake 744-....., neispravna
1984 godište, model RVR ER-31, oznake 412-041 412-042, u vasništvu ŽPCG
1984 godište, model RVR ER-31, oznake 412-043 412-044
1984 godište, model RVR ER-31, oznake 412-045 412-046, u vasništvu ŽPCG
1984 godište, model RVR ER-31, oznake 412-047 412-048, slupan
1984 godište, model RVR ER-31, oznake 412-049 412-050, u vasništvu ŽPCG
1984 godište, model RVR ER-31, oznake 412-051 412-052, u vasništvu ŽPCG
2013 godište, model CAF Civity, oznake 6111-101, u vasništvu ŽPCG
2013 godište, model CAF Civity, oznake 6111-102, u vasništvu ŽPCG
2013 godište, model CAF Civity, oznake 6111-103, u vasništvu ŽPCG


#47 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 09.12.2014. - 20:25

Onaj drugi vlak koji je ostao se radi blo se intezivno radlo do 6 mjseca ali su kasnili sa pošiljkom matrijala jer komplena se instalacija mjenja u njemu tak oda bi možda mogao iduče godine konačno izači i nova vnetilacija je ugrađna ,novi interijer bi  trbao iči obloge i plafoni su novi jer sve je bilo teška trulež sa ti md aje nona 2 upravljačnica bila dobro isprepigana pa su se pomučili dok su je sredili jer je bilo sve trulo



#48 suponik

suponik
  • Članovi
  • 34 posts
  • Joined 30.07.2012.
  • LocationCrna Gora

Posted 09.12.2014. - 20:48

Moze li se otprilike znati kada ce sljedece godine ta druga garnitura biti zavrsena, u 1-2-3 ili 4. mjesecu ?

Taj voz je u Gredelju od 19.04.2012.



#49 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 09.12.2014. - 21:15

Kad ste trbali poslat djelove i žicu za čitav vlak zašto je kasnilo u doalsku od dogvorenoga vlak je teški krš nije godinama održavan



#50 Dash9

Dash9
  • Članovi
  • 1,422 posts
  • Joined 16.03.2010.

Posted 09.12.2014. - 21:50

....sa ti md aje nona 2........

Drempa...ja se predajem.Kaj ovo znači ?



#51 kaubojac

kaubojac
  • Članovi
  • 375 posts
  • Joined 10.02.2007.

Posted 09.12.2014. - 23:01

Strašno. Trebalo bi nekog prevoditelja angažirati



#52 ICE-3M

ICE-3M
  • Članovi
  • 1,794 posts
  • Joined 11.01.2011.
  • LocationZagreb

Posted 09.12.2014. - 23:33

Strašno. Trebalo bi nekog prevoditelja angažirati

 

Imamo tu jednog s iskustvom, samo trebamo čekati da primijeti ovaj post.



#53 Marioo

Marioo
  • Isključeni korisnici
  • 4,371 posts
  • Joined 17.01.2008.
  • LocationZagreb

Posted 09.12.2014. - 23:49


....sa ti md aje nona 2........


Drempa...ja se predajem.Kaj ovo znači ?

To znaci " sa tim da je ona 2 upravljacnica".Uzbuden je pa treba polako s njim.

#54 baltazar

baltazar
  • Članovi
  • 307 posts
  • Joined 05.03.2006.
  • Locationblizu ložione

Posted 10.12.2014. - 19:41

Ostavite drempu na miru, to nam je jedini direktni izvor informacija. Ja sam se priviknul na to, čovjek voli anagrame :) . Imamo tu admina, bude on to dešifrirao i popravio, kaj ne? Nije te dugo bilo drempa, hvala na informacija.



#55 egérke

egérke
  • Članovi
  • 7,612 posts
  • Joined 08.06.2006.
  • LocationKvatrić

Posted 11.12.2014. - 12:02

Puno češće je izvor dezinformacija i poluinformacija.



#56 dac001sv

dac001sv
  • Članovi
  • 661 posts
  • Joined 21.03.2014.
  • Locationvaraždin-kotoriba

Posted 11.12.2014. - 19:01

To znaci " sa tim da je ona 2 upravljacnica".Uzbuden je pa treba polako s njim.

    Svaka čast na prevodu,ali ovo je da umreš od smeha



#57 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 11.12.2014. - 20:21

Dezniformacija onda ste vi svi tu oblačili novu izolaciju na čitav vlak , obloge 3 od 4 modula , jer stvljena je izlacija sa strane obje i plafon novo , plafon isu novi izrezivani i stvljajani sa  H - profilma kao ibočene obloge nažalost večinapregradnih stjena je trula do te mjere da če se radit nove ili su ugrađene u vlak prije napravljen , podne gredice za sami pod su sve nove rađene strai je bi otolk otrul da si ga rukama moago vadit podne gredice ukratko od starog inrerijera nije ostalo ni 20 posto upotrebljivog da se vrati sve se radi od nule od pulu raspadnutog straog djela krojiš novo ak on ito nema moraš smislit sam da igleda kako je bilo



#58 SBB-CFF-FFS

SBB-CFF-FFS
  • Članovi
  • 1,620 posts
  • Joined 31.12.2011.
  • Location58000 Split

Posted 11.12.2014. - 20:25

Drempa, ima li IŠTA na HŽ-u ili u Gredelju a da ti NE znaš??


MI GRADIMO PRUGU - PRUGA GRADI NAS!

#59 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 11.12.2014. - 20:40

inče interijer se slaže kao lego kockice na ovako starim vlakovima koji godinam nisu skidani ništa i sve ide savršeno bez ikakvih problema to samo u bajci u stvarnosti ne isto kao i oni spavači koje su bili poslali užas kad se vadio pod mogao si sa poda žmikat vodu i iz izolacije ispod poda a nisu dozvolili da se raskopa vagon nego sve sa ležajevima unutra koji pak su tko zna kada zadnji puta mehanizmi servisirani za otvaranje i zatvaranje



#60 SBB-CFF-FFS

SBB-CFF-FFS
  • Članovi
  • 1,620 posts
  • Joined 31.12.2011.
  • Location58000 Split

Posted 11.12.2014. - 21:08

inče interijer se slaže kao lego kockice na ovako starim vlakovima koji godinam nisu skidani ništa i sve ide savršeno bez ikakvih problema to samo u bajci u stvarnosti ne isto kao i oni spavači koje su bili poslali užas kad se vadio pod mogao si sa poda žmikat vodu i iz izolacije ispod poda a nisu dozvolili da se raskopa vagon nego sve sa ležajevima unutra koji pak su tko zna kada zadnji puta mehanizmi servisirani za otvaranje i zatvaranje

to je zanimljiva tema pošto nonstop putujem u spavaćim vagonima i uvijek me zanimalo šta ako popuste nosači kreveta. Ali s ovim odosmo u ljuti offtopic. Molim usrdno administraciju da sve ovo šta veze nema sa ŽPCG prebaci u odgovarajuće teme. Hvala.


MI GRADIMO PRUGU - PRUGA GRADI NAS!




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users