Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Okretište "Savski most"


  • Please log in to reply
67 replies to this topic

#41 trainspotter

trainspotter
  • Članovi
  • 635 posts
  • Joined 03.12.2006.
  • LocationZagreb

Posted 04.03.2010. - 12:16

Baš danas pročitah o novom projektu "intermodularni putnički terminal" na Savskom mostu. Sve ono što smo prije pričali u ovoj temi pada u vodu ako se ovo prihvati.
Iskreno, ne čini mi se loše kao ideja - terminal bi bio u trokutu između lijevog nasipa, Savske i željezničke pruge. Napravilo bi se stajalište i za vlak, pretpostavljam za buduće gradske i prigradske linije.

#42 Trebor

Trebor
  • Članovi
  • 206 posts
  • Joined 04.04.2007.
  • LocationZagreb-N. Retkovec

Posted 05.03.2010. - 00:18

Evo tog skeniranog članka. Nikakvi rokovi se ne spominju, tako da je moguće da je ovaj članak samo u nizu sličnih textova koje se povremeno znaju pojaviti u novinama u svrhu popunjavanja prostora. A i za sad je sve još samo na studiji.

Posted Image

#43 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 05.03.2010. - 00:44

Anyway, niht gut... Ne kažem da ne treba gore željeznička stanica, ja bi je doduše stavio drito iznad Safske sa izlazima na obje strane ceste, ali ovo "intremodalno" čudo bi trebalo napraviti kod željezničke stanice u Remetincu ili još bolje u Blatu gdje napraviti još jednu željezničku stanicu, dovesti tramvaj i napraviti autobusni terminal. Sve ostalo su polurješenja. Kroz Remetinečku ostaviti jednu liniju busa, 234(+222) ne izgleda loša u tu svrhu.
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#44 trainspotter

trainspotter
  • Članovi
  • 635 posts
  • Joined 03.12.2006.
  • LocationZagreb

Posted 05.03.2010. - 13:37

kad bolje razmislim, da! takav terminal bi bilo bolje napraviti južnije, na desnoj obali save ....

#45 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 11.03.2010. - 05:36

Još jedan članak na istu temu:

Okretište tramvaja broj četiri i sedam te autobusni terminal na Savskom mostu za koju bi godinu trebali dobiti novi izgled. Naime, nešto sjevernije od tog područja, u trokutu omeđenom Savskom cestom na sjeveru, savskim nasipom na jugu i željezničkim nasipom na istoku, gradit će se intermodalni putnički terminal koji će postati mjesto interakcije svih prijevoznih sredstava.

Studiju su zajednički sastavljali stručnjaci iz Gradskog ureda za strategijsko planiranje, u suradnji s HŽ infrastrukturom i ZET-om, uz pomoć Udruge »Bicikl«, a novac je došao iz fondova Europske unije, u sklopu projekta »Civitas Elan« koji je obuhvatio i grad Zagreb.
Još nedovršenu studiju u srijedu je u tramvaju pokraj Tehničkog muzeja predstavio Stjepan Kelčec-Suhovec iz Gradskog ureda za strategijsko planiranje i razvoj Grada koji je napomenuo da se s radovima sigurno neće krenuti ove godine jer se radi o velikom projektu koji će se odvijati u etapama.

Kada bude završen, novi terminal imat će biciklističke staze i parking za 100 ili više bicikala, podzemnu garažu sa oko 320 parkirnih mjesta, a postojeću željezničku prugu sa istočne strane koja se nalazi na nasipu podići će se na vijadukt koji će doprinijeti preglednosti čitavog prostora.
Na prugama Zagreb-Sisak i Zagreb-Rijeka sagradit će se po jedan peron bočno sa svake strane, a peroni će biti natkriveni.
»Tramvajska stajališta koja se sada nalaze kod Veslačke ulice pomaknuli bismo 70 metara prema jugu, tako da se poklope s izlazima iz željeznice. Tamo se već i tako nalaze izlazni peroni autobusa. Postignut je cilj da ljudi u biti što manje hodaju mijenjajući prijevozna sredstva«, objasnio je Kelčec-Suhovec.

Dodao je kako je terminal zamišljen tako da se automobili ne miješaju s autobusima pa bi njima bio sagrađen takav ulaz i izlaz u garažu pa ne bi ometali javni gradski prijevoz.
Garažu bi mogli koristiti samo oni građani koji bi nakon ostavljanja automobila na posao otišli javnim prijevozom i pritom bi koristili postojeću kartu.

Nakon završetka studije, napomenuo je Kelčec-Suhovec, slijedi još nekoliko koraka, a to su: postupak izmjene Urbanističkog plana uređenja (to bi moglo krenuti kroz mjesec dana), urbanističko-arhitektonski natječaj, traženje lokacijske dozvole, priprema zemljišta, traženje građevinske dozvole, gradnja i puštanje u rad. Grad će morati i otkupiti prostor na kojem se nalazi nekoliko zgrada s istočne strane Savske ceste jer nisu sve u gradskom vlasništvu.


http://www.vjesnik.h...k.asp?r=zag&c=3

#46 Prakticar

Prakticar
  • Moderatori
  • 8,855 posts
  • Joined 19.09.2005.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 11.03.2010. - 09:54

Garažu bi mogli koristiti samo oni građani koji bi nakon ostavljanja automobila na posao otišli javnim prijevozom i pritom bi koristili postojeću kartu.

Znači, ako netko radi 100 metara od garaže onda ne može ostaviti auto i otpješačiti na posao? Ili ako ja dođem navečer u Movie Pub, ne smijem tamo ostaviti auto? :wink:

Nadam se da se ipak radi o tome da ti karta iz garaže onda vrijedi za tramvaj koji iskoristiš ako želiš, a ne iskoristiš ako ne želiš. Kao i ono da imam besplatno parkiranje u garaži kina, ali smijem doći i pješke :jup

A ostalo, živi bili pa vidjeli. Bojim se samo da je to još jedan od golemih financijskih zalogaja koji će na kraju ostati na papiru kao i samoborska pruga, spoj Horvaćanske i Ljubljanice i još puno lijepih snova...

#47 veky

veky
  • Članovi
  • 149 posts
  • Joined 24.06.2009.
  • LocationZagreb

Posted 11.03.2010. - 14:58

Bojim se samo da je to još jedan od golemih financijskih zalogaja koji će na kraju ostati na papiru kao i samoborska pruga, spoj Horvaćanske i Ljubljanice i još puno lijepih snova...


Mene zapanjuje da ovi iz Civitas elana još uvijek nisu naučili. Ulupali su već blizu 10^8 kuna u promet u Zagrebu, a napravljeno (od onog što su oni zamislili) nije baš ništa. I još nam daju pare. Fascinantno. :wink:

#48 matesonik

matesonik
  • Članovi
  • 746 posts
  • Joined 21.02.2008.

Posted 11.03.2010. - 15:48

Gdje su ti novci zavrsili?! :wink: :shock: :shock:
Sumi, sumi, postolje,
nek kardani govore
Neka cuje zemlja sva
Kako drnda tramvaj sav

© NT 2200

#49 veky

veky
  • Članovi
  • 149 posts
  • Joined 24.06.2009.
  • LocationZagreb

Posted 12.03.2010. - 09:59

Gdje su ti novci zavrsili?! :D :kul :lol:


Pojma nemam. Ali znam da u Šarengradskoj, novoj Vukovarskoj, Fallerovom šetalištu i produžetku Mandlove svakako nisu. Također nisu ni u implementiranim puštanjima za tramvaje na semaforima, biciklističkim stazama, zabrani kamiona u centru (da, Tomo:), kao ni u mnogim drugim mjerama koje postoje na papiru i troše pare.

#50 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 04.04.2010. - 04:53

Iz Večernjaka:

Terminal za autobus, vlak, tramvaj i taksi s podzemnom garažom

Potpuno nova vizura Savske ceste i okretišta na Savskom mostu predviđena je studijom Intermodalni putnički terminal Sava – sjever. Taj terminal na jednom bi mjestu spojio autobusni, tramvajski i željeznički prijevoz, taksi službu, a do terminala bi se dolazilo automobilom ili biciklom pa presjedalo na jedno od spomenutih prijevoznih sredstava.

Posted Image


Početak gradnje nepoznat

No, kad bi se terminal počeo graditi i koliko bi koštao, još uvijek je nepoznanica.

– Trenutačno je sve u fazi studije, tek kad se naprave projekti moglo bi se otprilike znati koliko će sve koštati – rekao je mr. sc. Stjepan Kelčec-Suhovec, voditelj te studije koja je dio projekta Civitas Elan sufinanciranog novcem EU.

Terminal bi se gradio u dvije faze. U prvoj bi se napravilo željezničko i tramvajsko stajalište jer su Hrvatske željeznice jedini vlasnik tog dijela zemljišta. U drugoj fazi gradio bi se ostatak terminala na zemljištu većinom u vlasništvu Grada. No, postoje i privatni vlasnici, pa bi se trebali riješiti imovinskopravni odnosi.

– Terminal bi se gradio u sjevernom dijelu trokuta omeđenog Savskom cestom, lijevim nasipom rijeke Save i željezničkim nasipom na kojem su pruge Zagreb – Sisak i Zagreb – Rijeka – objašnjava Kelčec-Suhovec.

Na prugama Zagreb – Sisak i Zagreb – Rijeka sagradili bi se peroni, a postojeći visoki nasip zamijenio bi se vijaduktom na kojem bi se sagradila stajališta za gradski i prigradski promet. Ispod vijadukta planiraju se informativni punktovi, javni zahod, kafići i parkirališta za bicikle s ukupno sto mjesta. Tramvajsko stajalište kod križanja Savske s Veslačkom pomaknulo bi se ispod željezničkog nadvožnjaka i Ulice Ćire Truhelke.

Garaža sa 320 mjesta

Izlazni peron autobusnog terminala bio bi uz stajalište željeznice i novoplaniranog tramvajskog stajališta na Savskoj. Tako bi putnicima prijelaz s autobusa na tramvaj ili vlak bio brži. Ispod autobusnog terminala predviđa se podzemna garaža sa 320 mjesta. U njoj bi parkiranje vjerojatno bilo po povlaštenim cijenama, ali je zamišljeno da u garaži parkiraju putnici koji dođu automobilom i dalje idu javnim prijevozom.


http://www.vecernji....m-clanak-120837

Dakle, ne zna se koliko će to koštati i početak gradnje je nepoznat. :-)

#51 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,659 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 04.04.2010. - 05:18

Negdje sam već kometirao ovo (jer je vijest stara bar mjesec dana).
Bilo bi sve skupa puno efikasnije da se ovakav terminal planira u trokutu između Trnskog i Savskog gaja jer bi se time izbjeglo prelaženje veće količine automobila preko Jadranskog mosta a vrijeme vožnje vlakom dalje prema centru grada produžilo samo za minutu ili dvije.
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#52 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 04.04.2010. - 07:43

Za razliku od nekadašnjih mudrih glava koje su razmišljale dugoročno i pametno su širile Zagreb i njegove potrebe, trenutačne "mudre" glave nastavljaju koncentrirati život grada u širem centru... :evil: Dokle će.. pa dok grad ne popuca na neki način :evil:
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#53 Westin

Westin
  • Članovi
  • 1,921 posts
  • Joined 02.07.2009.
  • LocationZagreb

Posted 09.04.2010. - 14:22

Danas je Bandić u tramvaju br.20 ispred tehničkog muzeja otvorio izložbu "Studija intermodalnog putničkog terminala Sava-Sjever koja će trajati do 9.svibnja

http://www.zagreb.hr...t.aspx?id=22850

#54 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 07.04.2017. - 19:55

Nastavljam ovu temu nakon sedam godina mirovanja.

 

 

Uređenje terminala Savski most

 

Radovi na uređenju terminala Savski most, koji započinju u subotu, 8. travnja, uvjetuju izmjene u autobusnom i tramvajskom prometu.

Početna stajališta autobusnih linija terminala Savski most, od subote, 8. travnja, bit će izmještena u Jarunsku ulicu, južno od Selske ceste, dok će se za izlaz putnika koristiti autobusno stajalište Studentski dom Stjepan Radić, uobičajeno stajalište autobusne linije 109.


U sljedećoj fazi uređenja terminala, od ponedjeljka, 10. travnja, do petka, 14. travnja, polazni autobusni peroni 1, 2, 3, 4 i 5 premještaju se na Savsku cestu, odnosno na prilaznu cestu ispod Jadranskog mosta.
Također, mijenjaju se i ulazna stajališta pojedinih autobusnih linija. Autobusna linija 110 Savski most - Botinec polazit će sa perona 3, autobusne linije 159 Savski most - Strmec Odranski, 160 Savski most - Lipnica - Havidić Selo, 163 Savski most - Donji Trpuci - Gornji Trpuci i 315 Savski most Lukavec polazit će sa perona 4, autobusne linije 161 Savski most - Kupinečki Kraljevec - Štrpet, 162 Savski most - Ašpergeri - Kupinec, 169 Savski most - Kupinec i 108 Glavni kolodvor - Savski most polazit će sa perona 5, a autobusne linije 111 Savski most - Donji Stupnik - Stupnički Obrež i 132 Savskim most - Goli Breg - Brezovica polazit će sa perona 6.

U tramvajskom prometu, od ponedjeljka, 10. travnja, od 9 sati, na terminalu Savski most privremeno će izvan funkcije biti i početna stajališta tramvajskih linija 4 i 7,  te će tramvaji linije 4 polaziti sa stajališta Veslačka , a tramvaj linije 7 sa stajališta Studentski dom Stjepan Radić.  

Molimo cijenjene korisnike za razumijevanje.

 

 
Je li zna netko šta će se točno raditi i preuređivati  ?
Ili će se samo jednostavno zamazati oči i na okretištu prevući samo jedan dodatni sloj novog asfalta ?


#55 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,031 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 07.04.2017. - 20:18

A mislim, u tjedan dana teško da će se nešto bitno postići... 

 

Prošlih dana je preasfaltiran zapadni pločnik Savske prije skretanja na Jarunsku iako nije imao nikakvih konkretnih problema, vjerojatno slična bezvezarija očekuje i ostatak terminala... Da se vidi da je gradonačelnik "del'o".

Na terminalu koji je u ZET-ovoj monografiji '81 bio naveden kao "privremeni", ništa bitno se nije promijenilo, a sumnjam da će se i sad.

No kakve su ovce Zagrepčani zadnjih godina, možda se to čak i ubraja pod "uređenje terminala" i daje poneki glas više Bandiću.



#56 Linija 1

Linija 1
  • Članovi
  • 945 posts
  • Joined 11.02.2017.
  • LocationZagreb

Posted 07.04.2017. - 20:22

Ne znam što je to točno, ali prema naslovu "uređenje terminala" sumnjam da će biti novi asfalt, a pošto se ništa nije unaprijed najavljivalo, nije ni neki veći "projekt".
Otići ću baš sutra tamo i pogledati što je to.

#57 tramvajac 92

tramvajac 92
  • Članovi
  • 2,592 posts
  • Joined 20.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 08.04.2017. - 08:09

Mogu se podići peroni da se ne ulazi s razine kolnika.



#58 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,031 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 08.04.2017. - 09:09

Mogu se podići peroni da se ne ulazi s razine kolnika.

Teško jer bi ometali prolaz autobusa kroz zavoje, sve je prenatiskano... Jedino da se naprave u nekoj minimalnoj dužini od 5 m samo u predjelu prvih vrata, možda 7 m da dođe do srednjih jer je teoretski potrebnije ljudima s kolicima koji ulaze na srednja.



#59 pikoc89

pikoc89
  • Članovi
  • 2,125 posts
  • Joined 06.01.2007.
  • LocationZagreb, Hrvatska

Posted 08.04.2017. - 21:54

Tresla se brda, rodio se Milan.
Presvucen je novi asfalt, takodjer je oso i novi asfalt na most.
Okretliste nakon radova koji su trajali dva dana idalje izgleda jednako grozno kao i prije. Ali su povucene nove crtice po cesti, a na to se pali neodlucna glasacka masinerija.
Down around the corner, half a mile from here

#60 Dixie

Dixie
  • Članovi
  • 733 posts
  • Joined 19.01.2006.

Posted 10.04.2017. - 18:11

Prošao jučer biciklom preko mosta, po sredini još kako-tako, ali uz zapadni rub toliko grbavo da sam stao i gledao da mi nije žbica pukla na kotaču. Šlamperaj kojem se teško može konkurirati. Pa most je bio u boljem stanju dok je još kocka bila preko njega!






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users