Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Okretište "Savski most"


  • Please log in to reply
67 replies to this topic

#21 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 20.11.2006. - 05:56

Nešto se ipak pokrenulo. Večernjak danas piše o premještanju okretišta :D

http://www.vecernji-...679376/index.do

#22 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 20.11.2006. - 08:29

Ne znam kakve su to kratkovidne gluposti... Autobusni terminal se MORA izgraditi negdje u Novom zg! Najbolje bi bilo da u rotoru naprave skretanje tram pruge prema Laništu a da se terminal napravi negdje na nekoj livadi u blizini hotela "I". Tako se odmah rješava nekoliko stvari od kojih je najbitnije to da busevi neće morati gubiti gomilu vremena u gužvama na mostu, rotoru pa čak i Remetinečkoj cesti. A putnika za tramvajski promet bi bilo i više nego dovoljno.
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#23 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 20.11.2006. - 09:25

Ne znam kakve su to kratkovidne gluposti... Autobusni terminal se MORA izgraditi negdje u Novom zg! Najbolje bi bilo da u rotoru naprave skretanje tram pruge prema Laništu a da se terminal napravi negdje na nekoj livadi u blizini hotela "I". Tako se odmah rješava nekoliko stvari od kojih je najbitnije to da busevi neće morati gubiti gomilu vremena u gužvama na mostu, rotoru pa čak i Remetinečkoj cesti. A putnika za tramvajski promet bi bilo i više nego dovoljno.

Ne znam baš, ovo je puno zgodnije jer ima kontakt sa linijama prema Jarunu... Ne vidim neku posebnu korist u premještanju terminala na rotor jer se onda više ne može presjedati sa autobusa i 7ice na 5 i 17, ili pogotovo kod hotela I, onda bi bio još teže dostupan... A uvođenje tramvaja do Laništa ili Remetinca je malo veći projekt, i mislim da zasad ne bi bilo previše korisno dok se kvartovi okolo još malo ne razgrade...

I nije mi jasno kakva je ovo sad priča o četvorki do Jaruna :? , tko im je to rekao? Ili su možda stvarno odustali od pruge između Ljubljanice i Horvaćanske i produženja 9ke do Prečkog??? Ili možda namjeravaju dovesti i 4 i 9? Pa to mi se čini malo previše, zašto bi sad radili naglo povećanje sa dvije na četiri linije?

#24 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 20.11.2006. - 10:24

Ne znam baš, ovo je puno zgodnije jer ima kontakt sa linijama prema Jarunu... Ne vidim neku posebnu korist u premještanju terminala na rotor jer se onda više ne može presjedati sa autobusa i 7ice na 5 i 17, ili pogotovo kod hotela I, onda bi bio još teže dostupan...

I ja mislim da je ovo zgodnije, samo neka još nekako riješe onu zebru kod skretanja iz Selske udesno na Jadranski most, gdje gomila ljudi non-stop prelazi cestu, pa u špicama auti gotovo da ne mogu prolaziti od njih i gomilaju se u dvije trake sve do Horvaćanske. Ako još i tramvaje tamo presele, onda će se gomilati do Ljubljanske (iliti po novom Zagrebačke) avenije.

#25 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 20.11.2006. - 11:05

1. onaj prostor NIJE znatno veći od postojećeg
2. projekt se ne radi za sljedećih 5 godina nakon čega bi se opet izmještao terminal jer bi se skužilo da ovaj isto ne zadovoljava; ovo bi bilo samo ultraprivremeno rješenje :(
3. ako već terminal mora biti sa ove strane, onda je bolje da ga prošire na onu livadu iza tramvajske stanice i da okretište tramvaja izmjeste na tu livadu.

Ako bi terminal bio baš kod rotora, onda bi tamo bile linije 4, 7 i 14; sa produživanjem linije 7 do Jaruna+ bi se opet riješile dvije stvari - bus-> Jarun i NZ->Jarun. Kako god, terminal sa NZ strane Save je dalekovidnija i bolja solucija.
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#26 ogi2004

ogi2004
  • Članovi
  • 1,790 posts
  • Joined 24.09.2005.

Posted 21.11.2006. - 23:44

? Ili su možda stvarno odustali od pruge između Ljubljanice i Horvaćanske i produženja 9ke do Prečkog???


sasvim moguće. ako će nova garaža biti u novom zagrebu, onda ovaj spoj više nije prioritet.

#27 katar

katar
  • Članovi
  • 215 posts
  • Joined 08.12.2005.

Posted 22.11.2006. - 10:35

ona livada iza stanice je predmet zelja gradjevinskog lobija- tesko da ce tamo biti nesto korisno izgradjeno...
Ja sam ANTIPROTIVAN :kul

#28 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,662 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 16.12.2006. - 06:29

Nešto se pomaklo:
http://www.vecernji-...699490/index.do
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#29 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 16.12.2006. - 06:35

Nešto se pomaklo:
http://www.vecernji-...699490/index.do

Ako zaista misle preseliti za dvije-tri godine, onda bi uskoro trebali početi nešto konkretno raditi. Ali ova zamjena može značiti i to da će ovo privremeno rješenje dobiti na trajnosti ... :?

#30 trainspotter

trainspotter
  • Članovi
  • 635 posts
  • Joined 03.12.2006.
  • LocationZagreb

Posted 16.12.2006. - 12:33

Pozdrav svima! Ovo mi je prvi post na ovom forumu i nadam se da će se bar netko složiti sa mnom:

Moje je mišljenje da bi barem jedno, ako ne i dva okretišta trebalo sačuvati otprilike u što originalnijoj izvedbi (po izgledu) kakva je bila sredinom 20. stoljeća. To bi podrazumijevalo, između ostaloga i ostanak granitnih kocki... zašto to ne bili "Savski most" i "Zapadni kolodvor"

#31 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 16.12.2006. - 13:18

Pozdrav svima! Ovo mi je prvi post na ovom forumu i nadam se da će se bar netko složiti sa mnom:

Moje je mišljenje da bi barem jedno, ako ne i dva okretišta trebalo sačuvati otprilike u što originalnijoj izvedbi (po izgledu) kakva je bila sredinom 20. stoljeća. To bi podrazumijevalo, između ostaloga i ostanak granitnih kocki... zašto to ne bili "Savski most" i "Zapadni kolodvor"


Pozdrav i tebi i dobrodošao na forum :D

I ja sam za to da se što više originalnog Zagreba očuva, samo kako misliš očuvati nešto što prometno više ne zadovoljava potrebe ? Zapadni kolodvor može ostati kakav je sada, tamo nema prevelikog tramvajskog prometa. Ali na Savski most je ipak pregazilo vrijeme, pa treba nešto učiniti s tramvajskim okretištem i onim silnim autobusima. Ako se pak okretište izmjesti kako je planirano, onda nema neke prevelike svrhe ostaviti tračnice prema starom Savskom mostu. Što se granitnih kocki tiče, one mogu ostati, ionako tamo nema niti će više biti previše individualnog prometa.

#32 trainspotter

trainspotter
  • Članovi
  • 635 posts
  • Joined 03.12.2006.
  • LocationZagreb

Posted 16.12.2006. - 20:08


Pozdrav i tebi i dobrodošao na forum :D

I ja sam za to da se što više originalnog Zagreba očuva, samo kako misliš očuvati nešto što prometno više ne zadovoljava potrebe ? Zapadni kolodvor može ostati kakav je sada, tamo nema prevelikog tramvajskog prometa. Ali na Savski most je ipak pregazilo vrijeme, pa treba nešto učiniti s tramvajskim okretištem i onim silnim autobusima. Ako se pak okretište izmjesti kako je planirano, onda nema neke prevelike svrhe ostaviti tračnice prema starom Savskom mostu. Što se granitnih kocki tiče, one mogu ostati, ionako tamo nema niti će više biti previše individualnog prometa.


Jasno mi je da je prometno gledano "Savski most" dugoročno neprihvatljiv, ali mislim da bi najbolje rješenje bilo dovršiti rotor u Savskom gaju, skratit sedmicu za jednu stanicu i produžit četvorku za jednu stanicu (za sad, a u budućnosti već kako bude).
"Savski most" bi tada mogo ostati kao rezerva tu gdje je sada a ujedino može biti očuvan sadašnji izgled, a može biti i okretište za turistički tramvaj ..... :mrgreen:

#33 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,662 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 16.12.2006. - 21:58

Jasno mi je da je prometno gledano "Savski most" dugoročno neprihvatljiv, ali mislim da bi najbolje rješenje bilo dovršiti rotor u Savskom gaju, skratit sedmicu za jednu stanicu i produžit četvorku za jednu stanicu (za sad, a u budućnosti već kako bude).
"Savski most" bi tada mogo ostati kao rezerva tu gdje je sada a ujedino može biti očuvan sadašnji izgled, a može biti i okretište za turistički tramvaj .....


Hm, ovakvo razmišljanje mi se čini prilično logično... :idea
(ali ne smiju se zaboraviti i autobusne linije - o tome smo već raspravljali)
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#34 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 17.12.2006. - 11:24

Hm, ovakvo razmišljanje mi se čini prilično logično... :idea
(ali ne smiju se zaboraviti i autobusne linije - o tome smo već raspravljali)


u neposrednoj okolini rotora ima dovoljno mjesta i za tram i za bus okretište. pa čak i u rotoru
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#35 trainspotter

trainspotter
  • Članovi
  • 635 posts
  • Joined 03.12.2006.
  • LocationZagreb

Posted 17.12.2006. - 13:09

Da, rotor mi se čini najlogičnije rješenje jer je i predviđen za to! Gradnja potpuno novog terminala na lijevoj obali save mislim da bi napravilo samo veću gužvu .... a i izvedba bi bila kompliciranija, naročito za tramvajsko okretište (barem se meni tako čini)

#36 Lovel

Lovel
  • Članovi
  • 97 posts
  • Joined 07.12.2006.

Posted 24.12.2006. - 14:55

Savski most je potencijal "samo takav" i vapi za uređenjem. Samo da ne bude "po stričevima" u stilu privatizacije pa da tako nikne neko neocekivano ruglo.
¨¨¨¨¨/
C◘◘◘◘ll◘◘ll◘◘◘◘ll◘◘ll◘◘◘◘D

#37 ines

ines
  • Isključeni korisnici
  • 610 posts
  • Joined 27.01.2007.

Posted 06.02.2007. - 00:47

bok svima!
po mom misljenju, nema smisla da uniste onaj parkic prek puta doma na savi, ni za buseve ni za tramvaj, jer bi kao prvo unisteno bilo ono malo zelenila kaj imamo u gradu, a kao drugo, bil bi jos veci kaos jer bi se krizalo jos vise linija. a da jos i tramvaj odvuku tam da se okrene, to bi bilo grozno!

slazem se da bi bilo ovak dobro:
-napravit okretiste u samom rotoru (to je najidealnije, ima mjesta, i potencijala)
-liniju broj 4 odvuc do rotora, i tam da se okrece
-liniju broj 7 skratit do rotora, pa se lako presjeda na linije 4 i 14 za one koji idu u grad!
-sadasnje okretiste savski most potpuno zatvorit za tram promet, jer je popodne kad svi idemo s posla ili skole grozno prenatrpano, treba to rasteretit
-autobusne linije podijelit: neke da se okrecu kod rotora, a neke da idu do savskog mosta

ali rotor se treba iskoristit, pa vidite da u savskom gaju ima tri kolosjeka, idealno!!
a ovo s prebacivanjem u ovaj park je uzas, nemrem vjerovat da bi to malo drveca posjekli tam i jos vise zakomplicirali promet!!!

mislim, mozda sam nekaj krivo skontala, ali sam bas pitala mamu i ona mi je rekla da joj se cini da je tamo i trebalo bit okretiste, ali iz nekog razloga nije nikad realizirano!!

kaj vi mislite, stib, seabral i kompanija? 8) 8)
mrzim: kad mi netko nesto zabranjuje (mos mislit)

#38 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 06.02.2007. - 06:27

kaj vi mislite, stib, seabral i kompanija? 8) 8)


Interesantna i logična ideja. :D
Jedino bi trebalo malo razraditi ono s autobusima. Zašto bi neki vozili do Savskog mosta ako bi tamo ukinuli tramvaje ? I gdje bi oni stajali i primali putnike iz tramvaja koji se okreću na rotoru ? Možda bi se moglo razmisliti da oni stoje u krugu rotora, ako bi se isključivo za njih napravila nekakva cesta do dolje ...

#39 ines

ines
  • Isključeni korisnici
  • 610 posts
  • Joined 27.01.2007.

Posted 11.04.2007. - 22:34

pa u samom rotoru, ali i pokraj (van njega) ima dosta mjesta za sve linije buseva. a na starom okretistu savski most bi se mogla napraviti neka spremista za opremu tramvaja ili tak nekaj (za izradu pokaza i slicno).

ovak je stvarno prenatrpan, a malo je mjesta.
mrzim: kad mi netko nesto zabranjuje (mos mislit)

#40 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 17.04.2007. - 14:50

Pred okretištem Savski most 1941. godine. Na Savskom mostu je bila mitnica.
Fotografija Toše Dapca, preuzeta iz knjige Darka Sagraka "Zagreb 1941-1945".

Posted Image




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users