Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Okretište "Savski most"


  • Please log in to reply
67 replies to this topic

#1 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 27.04.2006. - 15:50

Neznam dal ste primjetili, ali na okretištu na savskom mostu na dijelu okretišta gdje stoje tramvaji i čekaju polazak je mali razmak izm. kolosijeka gdje stoji sedmica i četvorka...
Tak da se ljudi doslovno provlače izm tramvaja, kad stoje oba..

Dakle kak to da se nije uredio i izgradio peron za sedmicu? :hm

Jer, mislim da po nikakvim pravilima nije izvedeno to stajalište za sedmicu il se mislilo da kad će bit sedmica na okretištu, neće bit četvorke... :roll:

#2 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 27.04.2006. - 16:05

Neznam dal ste primjetili, ali na okretištu na savskom mostu na dijelu okretišta gdje stoje tramvaji i čekaju polazak je mali razmak izm. kolosijeka gdje stoji sedmica i četvorka...
Tak da se ljudi doslovno provlače izm tramvaja, kad stoje oba..

Dakle kak to da se nije uredio i izgradio peron za sedmicu? :hm

Jer, mislim da po nikakvim pravilima nije izvedeno to stajalište za sedmicu il se mislilo da kad će bit sedmica na okretištu, neće bit četvorke... :roll:

Cijelo okretište Savski most je privremeno tamo, planirano je premještanje terminala na livadu zapadno od Jadranskog mosta, ili na rotor i nešto slično, a okretište je zasad ostalo starinsko, kad valjda propisi i nisu bili baš razrađeni (tako se sa pola stanica izlazilo direktno na kolnik, i još do nedavno na Austrijskoj...).

Što se tiče malog razmaka između kolosijeka, takvo je još i okretište na Borongaju. Pretpostavljam da će se to kad-tad srediti...

#3 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 27.04.2006. - 16:19

Ali na borongaju je to malo drugačije, jer ipak 17-ica stane tak da se može uć na prva vrata bez provlačenja izm tramvaja ili dođe tamo pred onog stričeka kaj fućka, pa opet se netreba tiskat između kao na savskom mostu...

Pa po meni ono okretište na rotoru bi bilo čisto ok, a i malo bi se bolje to organiziralo, jer na tom raskršću ak hoćeš ić do grada, možeš na 3 stanice čekat tramvaj, pa si ti misli s koje ćeš prije doć... :wink:

#4 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 27.04.2006. - 20:29

Cijelo okretište Savski most je privremeno tamo, planirano je premještanje terminala na livadu zapadno od Jadranskog mosta, ili na rotor i nešto slično, a okretište je zasad ostalo starinsko, kad valjda propisi i nisu bili baš razrađeni (tako se sa pola stanica izlazilo direktno na kolnik, i još do nedavno na Austrijskoj...).

Što se tiče malog razmaka između kolosijeka, takvo je još i okretište na Borongaju. Pretpostavljam da će se to kad-tad srediti...


Da, na Savskom mostu još vlada duh starih vremena i starih propisa :D

Sjećam se da je tako usko nekad bilo i na okretištu na Črnomercu, dok nisu produžili prugu i izgradili sadašnji terminal.

#5 Rudolf T

Rudolf T
  • Članovi
  • 1,630 posts
  • Joined 29.03.2005.

Posted 27.04.2006. - 20:34

Znam da je Bandić to okretište nazvao "ruglom"

#6 Arno

Arno
  • Članovi
  • 2,516 posts
  • Joined 04.09.2005.

Posted 27.04.2006. - 21:19

Znam da je Bandić to okretište nazvao "ruglom"


Odlično, znači možemo očekivati preuređenje uskoro. Samo da ne zaboravi, onda ga netko mora podsjetiti i radovi će biti izvršeni u roku od dva dana :D

#7 crotram

crotram
  • Članovi
  • 4,348 posts
  • Joined 13.12.2005.
  • LocationZagreb

Posted 27.04.2006. - 21:42

Odlično, znači možemo očekivati preuređenje uskoro. Samo da ne zaboravi, onda ga netko mora podsjetiti i radovi će biti izvršeni u roku od dva dana :D

Ovo je tragikomično :) on taj grad ima u rukama :cry:
To je divlji badem; ništa nije tako lepo kao kad procveta, a ništa tako gorko kao kad se prvi put proba...

#8 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 28.04.2006. - 06:15


Odlično, znači možemo očekivati preuređenje uskoro. Samo da ne zaboravi, onda ga netko mora podsjetiti i radovi će biti izvršeni u roku od dva dana :D

Ovo je tragikomično :) on taj grad ima u rukama :cry:


Da, i puno toga je konačno uspio pomaknuti s mrtve točke :D

#9 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,575 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 28.04.2006. - 08:05

Neznam dal ste primjetili, ali na okretištu na savskom mostu na dijelu okretišta gdje stoje tramvaji i čekaju polazak je mali razmak izm. kolosijeka gdje stoji sedmica i četvorka...
Tak da se ljudi doslovno provlače izm tramvaja, kad stoje oba..

Dakle kak to da se nije uredio i izgradio peron za sedmicu? :hm

Jer, mislim da po nikakvim pravilima nije izvedeno to stajalište za sedmicu il se mislilo da kad će bit sedmica na okretištu, neće bit četvorke... :roll:


trebao si vidjeti to okretište prije rekonstrukcije Savske ceste 1983g. Doduše izgledalo je vrlo slično sadašnjem, s tim da su kolosijeci bili nešto kraći tako da tada, a tada su na S.most vozili 4, 5 i 14 nije bilo lako niti vozačima tramvaja, niti otpremniku a pogotovo ne putnicima. Kolosijeci su bili kratki toliko da ukoliko si na 1. kolosijeku imao T4 + B4 i 101 sa prikolicom, onaj prvi je morao doći skroz do kraja kolosijeka, a drugi iza njega biti maltene branikom prislonjen na njega, da bi po 2. kolosijeku mogao proći tramvaj koji je prema voznom redu trebao ranije krenuti.
Sada je ipak lakše, dovoljno je npr. zaustaviti tramvaj na lin. 4 u visini prodavaonice karata, a 7 zaustaviti na kraju 2. kolosijeka i problema neće biti...

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#10 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 28.04.2006. - 08:10

trebao si vidjeti to okretište prije rekonstrukcije Savske ceste 1983g. Doduše izgledalo je vrlo slično sadašnjem, s tim da su kolosijeci bili nešto kraći tako da tada, a tada su na S.most vozili 4, 5 i 14 ...


Mogu si misliti gužvu koju opisuješ , hehe :D

Ali, zar nisu 4 i 5 bile kružne linije s početkom i krajem na Kvatriću ? :?

#11 Prakticar

Prakticar
  • Moderatori
  • 8,855 posts
  • Joined 19.09.2005.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 28.04.2006. - 08:33

trebao si vidjeti to okretište prije rekonstrukcije Savske ceste 1983g. Doduše izgledalo je vrlo slično sadašnjem, s tim da su kolosijeci bili nešto kraći tako da tada, a tada su na S.most vozili 4, 5 i 14 ...


Mogu si misliti gužvu koju opisuješ , hehe :D

Ali, zar nisu 4 i 5 bile kružne linije s početkom i krajem na Kvatriću ? :?


Bile su do početka 1980. Onda su uveli nove linije slične današnjima, a nije još bilo ni pruge prema Jarunu ni preko Jadranskog mosta, pa su se u tih nekoliko godina na Savskom mostu zaista okretale 4, 5 i 14, dok su prije toga bile samo 10 i 14.

#12 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,575 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 28.04.2006. - 08:39

trebao si vidjeti to okretište prije rekonstrukcije Savske ceste 1983g. Doduše izgledalo je vrlo slično sadašnjem, s tim da su kolosijeci bili nešto kraći tako da tada, a tada su na S.most vozili 4, 5 i 14 ...


Mogu si misliti gužvu koju opisuješ , hehe :D

Ali, zar nisu 4 i 5 bile kružne linije s početkom i krajem na Kvatriću ? :?


da jesu do 1981/82, od tada pa do 1985 4,5 i 14 vozile su do S.mosta. Onda je 14 otišla za Zapruđe, a na njeno mjesto došla 7. Onda je, 1987 otišla 5, ostale 4 i 7. Problemi s parkiranjem na kolosijecima trajali su zapravo od dolaska T4 +B4 koji su odmah po dolasku počeli voziti na 14, tada je na S.most uz 14 vozila i linija 10 (S.most-Gl.kol.-Borongaj), ali sa dvije linije nije bilo toliko problema kao sa 3 linije od 1981/82.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#13 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 28.04.2006. - 08:59

Thx, Portos & Praktičar :D

Dakle radi se o gužvi u onih par godina prije rekonstrucije Savske, kad više nije bilo "desetki", a počeli su voziti Česi. Šta su onda rekonstruirali u Savskoj? Je li to bilo onda kad su maknuli granitne kocke s nje ?

#14 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 28.04.2006. - 09:21

A i sad na kolosijeku di stoji sedmica, jako tijesno se moraju zgurati česi da bi mogla četvorka doć na svoj kolosijek i to naknap...

#15 x-type

x-type
  • Članovi
  • 2,664 posts
  • Joined 04.12.2005.

Posted 28.04.2006. - 09:41

[
Cijelo okretište Savski most je privremeno tamo, planirano je premještanje terminala na livadu zapadno od Jadranskog mosta, ili na rotor i nešto slično, a okretište je zasad ostalo starinsko, kad valjda propisi i nisu bili baš razrađeni (tako se sa pola stanica izlazilo direktno na kolnik, i još do nedavno na Austrijskoj...).

hm, neka duga privremenost!
ja iskreno sumnjam da eć se uskoro seliti jer ako se premjesti na rotor, onda se nema gdje s autobusnim terminalom (koji je na savskom mostu popriličan). a na koje livade misliš ne znam točno, ali to je opet teško izvedivo jer između nasipa nema šanse da bude jer se taj dio poplavi kad sava naraste, a izvan nasipa je lagano nemoguće doći jer pruga preko jadranskog mosta ide po sredini i ne znam da bi se negdje mogao napraviti izlaz. jedini način je totalna rekonstrukcija cijelog onog područja. mene uvije kad tamo hodam po onom asfaltu i onda moraš pazit jel će te trknut taksi il bus, pa si odjednom na pruzi... da ne govorim o nedostatku perona.
a najviše me smeta oooogromna količina smeća iza one metalne ograde gdje se čeka bus. to je nešto strašno!

#16 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,575 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 28.04.2006. - 09:56

Thx, Portos & Praktičar :D

Dakle radi se o gužvi u onih par godina prije rekonstrucije Savske, kad više nije bilo "desetki", a počeli su voziti Česi. Šta su onda rekonstruirali u Savskoj? Je li to bilo onda kad su maknuli granitne kocke s nje ?


Da do rekonstrukcije Savske kolnik je bio od granitnih kocaka, a pruga na šljunku, zatvorena kockama. Te, 1983g. izvađene su sve kocke, pruga učvršćena na betonsku podlogu po meni najboljim sistemom učvršćenja dosad (jedino je ovaj sistem kojim danas učvršćuju prugu bolji), te za par metara produžen kolosijek mimoilaznice na S.mostu. Tada su kod križanja sa Selskom ugrađene i skretnice te križišta za prugu koja je puštena u promet 2 godine kasnije (prsten kroz N.Zagreb).

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#17 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 28.04.2006. - 10:16

a na koje livade misliš ne znam točno, ali to je opet teško izvedivo jer između nasipa nema šanse da bude jer se taj dio poplavi kad sava naraste, a izvan nasipa je lagano nemoguće doći jer pruga preko jadranskog mosta ide po sredini i ne znam da bi se negdje mogao napraviti izlaz.

Radi se o ovoj livadi ;) (koja, naravno, nije iza nasipa ;), baš tak bedasti nisu...)
Posted Image

#18 x-type

x-type
  • Članovi
  • 2,664 posts
  • Joined 04.12.2005.

Posted 28.04.2006. - 19:23

a na koje livade misliš ne znam točno, ali to je opet teško izvedivo jer između nasipa nema šanse da bude jer se taj dio poplavi kad sava naraste, a izvan nasipa je lagano nemoguće doći jer pruga preko jadranskog mosta ide po sredini i ne znam da bi se negdje mogao napraviti izlaz.

Radi se o ovoj livadi ;) (koja, naravno, nije iza nasipa ;), baš tak bedasti nisu...)
http://img161.images...66/smost0pu.jpg

a to! to si ja predočujem kao parkić pa mi nije palo na pamet. al se razumijemo. ipak, čini se dosta teško dovesti tramvaj do tu. jedini način bi bio ispod mosta gdje autoturisti i samoborčeki stoje.

#19 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 28.04.2006. - 20:53

Je li i oni preticajni kolosijeci odmah iza remetinečkog rotora (u oba smjera) imaju neke veze s planiranim premještanjem okretišta Savski most ?

#20 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,575 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 29.04.2006. - 15:23

Je li i oni preticajni kolosijeci odmah iza remetinečkog rotora (u oba smjera) imaju neke veze s planiranim premještanjem okretišta Savski most ?


Vrlo vjerojatno je unutar rotora trebalo biti okretište, no nikad ga nisu izgradili. Tada bi kao i u Zapruđu, ti kolosijeci služili kao početno stajalište nekih linija. Čak je dugo godina pokraj stajališta Savski gaj bila postavljena plastična ZET-ova kućica (kiosk) koji je trebao služiti za smještaj otpremnika. Od nje pa do onog mimoilaznog kolosijeka pokraj zida sa grafitima čak je povučen kabel za semafor kojim bi se regulirali polasci tramvaja sa tog kolosijeka.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users