Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Integralni sustav prodaje (ISPRO) HŽPP

ISPRO HŽPP

  • Please log in to reply
347 replies to this topic

#1 Vedran Zeman

Vedran Zeman
  • Članovi
  • 3,953 posts
  • Joined 17.10.2005.
  • LocationKloštar Podravski

Posted 31.05.2013. - 16:36

HŽ Putnički prijevoz (napokon) ide u implementaciju integralnog sustava prodaje karata.

Poziv na nadmetanje je obajavljen danas (31.5.), a rok za slanje ponuda je 11.7.2013. u 12 sati;zbog žalbi, izmjena i dopuna produžen na 5.9.2013 u 10h.

Evo glavnih detalja iz dokumentacije:
 

PROCIJENJENA VRIJEDNOST NABAVE
Procijenjena vrijednost nabave je 41.441.000,00 Kn.

PODACI O PREDMETU NABAVE
Primjena suvremenih tehnologija u poslovanju danas uvelike olakšava kontrolu ostvarenog i tekućeg poslovanja, omogućava jasniji uvid u stanje i praćenje profitabilnosti poslovanja, što je nužno za praćenje trendova kretanja na prijevoznom tržištu te prilagođavanja poslovanja prema istima. Temelj integrirane informatičke cjeline predstavlja novi informatički sustav za prodaju prijevoznih karata na prodajnim kanalima u unutarnjem i međunarodnom putničkom prijevozu. Implementacija potpune informatizacije sustava prodaje prijevoznih karata podrazumijeva da se ni jedna prijevozna karta više ne ispostavlja ručno, odnosno da se ispostavljaju samo elektronske karte. Novi sustav prodaje karata predstavlja integriranu informatičku cjelinu (međusobna integracija svih kanala prodaje) koja objedinjava više funkcija, a sve u cilju povećanja kvalitete pružanja usluga korisnicima željezničkog prijevoza putnika, poput skraćivanja vremena potrebnog za ispostavljanje prijevoze karte, kao i povećanje efikasnosti upravljanja sustavom prijevoza i nadzora na troškovima. Zbog svega prethodno navedenog Naručitelj pokreće predmetni postupak javne nabave za integralni sustav prodaje (ISPRO) HŽPP nakon kojega bi Naručitelj stekao svoje puno vlasništvo nad predmetnom robom.

OPIS I KOLIČINA PREDMETA NABAVE
Predmet nabave: ISPRO sustav i kanali prodaje
Predmet nabave ima slijedeće cjeline:
Cjelina A: CENTRALNI ISPRO SUSTAV
Cjelina B: STABILNI TERMINALI (POS i PERSONALIZACIJA BESKONTAKTNIH KARTICA)
Cjelina C: STABILNI AUTOMATI (BEZGOTOVINSKI)
Cjelina D: MOBILNI TERMINALI
Cjelina E: SMART KARTICA
Cjelina F: VALIDATORI
Cjelina G: INFRASTRUKTURA CENTRALNOG SUSTAVA
Ugovarat će se isključivo cjelokupan predmet nabave (sve cjeline) s jednim ponuđačem, prema zahtjevima iz Dokumentacije za nadmetanje, po principu „ključ u ruke“.

ROK ISPORUKE ROBE
Rok isporuke cjelokupnog predmeta nabave u zadanim okvirima iznosi maksimalno 18 (osamnaest) mjeseci od potpisa ugovora s odabranim Ponuditeljem, uz uključeno održavanje narednih 36 mjeseci.


Željeznički triatlon:
"Zbog otkazivanja vlaka 2307 (Zagreb 20.07 - Križevci 21.08) putnici će biti prevezeni vlakom 2211 (Zagreb 20.41 - Križevci 21.37), autobusom od Križevaca do Bjelovara nakon čega će do Virovitice voziti vlak."

#2 seabral

seabral
  • Administratori
  • 21,731 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 13.02.2014. - 11:41

Investicija vrijedna 43.3 milijuna kuna: HŽ uvodi kupnju karata putem mobitela i interneta

 

U ROKU od 18 mjeseci u HŽ Putničkom prijevozu bit će implementiran novi integralni sustav prodaje i rezervacija karata. Uprava HŽ Putničkog prijevoza potpisala je ugovor s odabranom zajednicom ponuditelja koji se sastoji od tvrtki Scheidt & Bachmann GmbH iz Njemačke, KING ICT d.o.o. iz Zagreba i Četrta pot d.o.o. iz Slovenije. Investicija je vrijedna 43,3 milijuna kuna, a uključuje i stručni nadzor, priopćili su ih HŽ-a.

Novi sustav obuhvaća uvođenje centralnog sustava za prodaju karata koji od 0 do 24 sata podržava online prodaju karata kroz internetski portal HŽ Putničkog prijevoza i kroz aplikaciju za pametne telefone koju će korisnici besplatno moći instalirati na svoje mobitele.

Također, uvodi se prodaja karata na stabilnim automatima. Riječ je o bezgotovinskim automatima na kojima će korisnici u svako doba dana samostalno moći kupiti prijevoznu kartu koristeći kartični način plaćanja. Četiri stabilna automata bit će postavljena na Zagreb Glavnom kolodvoru, a po jedan automat u kolodvorima u Splitu, Osijeku, Vinkovcima, Rijeci, Varaždinu i Slavonskom Brodu. U planu je naknadno proširenje mreže stabilnih automata i na druga prodajna mjesta.

Novi kanal prodaje uvodi se i kod konduktera koji će za kontrolu i prodaju karata u vlakovima koristiti 580 mobilnih terminala. Modernizacija postojećeg sustava

Također, provest će se modernizacija postojećeg načina prodaje karata putem stabilnih terminala na blagajnama. Radi se o 222 terminala koji će biti postavljeni u službenim prodajnim mjestima (u kolodvorima i stajalištima).

Uvest će se i 150 tisuća smart kartica koje će zamijeniti postojeće kartonske iskaznice za mjesečne, višemjesečne i godišnje karte. Također, smart kartice će se upotrebljavati i za kupnju pojedinačnih karata kao prepaid kartice kojima će korisnici moći kupovati karte na blagajnama, automatima ili od konduktera u vlaku.

Dosadašnji koncept izdavanja prijevoznih karata nije prilagođen trendovima i zahtjevima tržišta. Danas postoji 196 prodajnih mjesta HŽ Putničkog prijevoza. Na njih 150 karte se prodaju putem stabilnih terminala, dok se na preostalih 46 prodajnih mjesta prijevozne karte ispostavljaju ručno. Na polovini prodajnih mjesta trenutačno je omogućeno kartično plaćanje karata.

Novi sustav obuhvaća prodaju i rezervaciju karata u unutarnjem i međunarodnom putničkom prijevozu, i to isključivo izdavanjem elektroničke prijevozne karte. Osim prikupljanja niza podataka važnih za poslovanje Društva, cilj HŽ Putničkog prijevoza jest povećati poslovne prihode kroz podizanje razine kvalitete usluge uvođenjem više načina na koji korisnici mogu kupiti kartu, omogućavanjem kupnje karata od  0 do 24 sata, ponudom novih tarifnih modela, skraćenjem vremena potrebnog za ispostavljanje karte te automatizacijom cijelog poslovnog procesa.

 

 

http://www.index.hr/...eta/727335.aspx



#3 DB

DB
  • Članovi
  • 9,657 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 13.02.2014. - 13:39

KING ICT d.o.o. iz Zagreba ...

 

Novi kanal prodaje uvodi se i kod konduktera koji će za kontrolu i prodaju karata u vlakovima koristiti 580 mobilnih terminala. ...

 

http://www.index.hr/...eta/727335.aspx

 

Kaj nije KING bil nabavljač propalih kondukterskih terminala?

I jel buju to sasvim neki drugi - il su upravo oni stari terminali?  :hm



#4 Dudek

Dudek
  • Članovi
  • 911 posts
  • Joined 08.10.2009.
  • LocationPodravka i Hitri

Posted 13.02.2014. - 13:50

 

Kaj nije KING bil nabavljač propalih kondukterskih terminala?

I jel buju to sasvim neki drugi - il su upravo oni stari terminali?  :hm

Da ali tko je napravio aplikaciju za te uređaje? Koliko znam aplikacija je glavni krivac propasti toga projekta.


Željeznice su ogledalo države :deda:

#5 Anton

Anton
  • Admin
  • 5,241 posts
  • Joined 31.01.2005.
  • LocationVinkovci

Posted 13.02.2014. - 16:47

King ICT... Hehehe, pitam se otkud baš oni. Naravno, retorički se pitam. :)

Kakva aplikacija? Uređaji su dolazili sa softverom, a razlog propasti je nesposobnost uprave tadašnjeg HŽ-a, ništa drugo.

#6 homonovus

homonovus
  • Članovi
  • 422 posts
  • Joined 07.10.2009.

Posted 14.02.2014. - 08:19

Što su to stabilni automati?



#7 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,589 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 14.02.2014. - 09:21

Što su to stabilni automati?

 

Hrvatski naziv za automat za kartu iliti "bankomat" za kartu..



#8 DB

DB
  • Članovi
  • 9,657 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 14.02.2014. - 09:27

Što su to stabilni automati?

 

Automati koji nisu pokretni.



#9 DešBu

DešBu
  • Članovi
  • 1,290 posts
  • Joined 11.12.2011.
  • LocationKo zna?

Posted 14.02.2014. - 14:06

Učio sam u školi na mobilnim automatima... preglomazni su!


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti


#10 GogoVz

GogoVz
  • Članovi
  • 182 posts
  • Joined 25.07.2009.

Posted 15.02.2014. - 11:35

Baš me zanima koliko dugo budu ti automati u pogonu dok ih izvjesna ekipa ne odluči ukrasti i prodati u staro željezo...



#11 Dudek

Dudek
  • Članovi
  • 911 posts
  • Joined 08.10.2009.
  • LocationPodravka i Hitri

Posted 17.02.2014. - 11:30

Učio sam u školi na mobilnim automatima... preglomazni su!

Pa ne znam kaj ima tu biti toliko glomazno, cijeli sustav bi se mogao sastojati od jednog većeg tableta, napajanja, malog printera i čitača kartica, to sve ne treba zauzeti veliki prostor pošto piše da su automati za bezgotovinsko poslovanje.


Željeznice su ogledalo države :deda:

#12 DešBu

DešBu
  • Članovi
  • 1,290 posts
  • Joined 11.12.2011.
  • LocationKo zna?

Posted 17.02.2014. - 16:15

Pa ne znam kaj ima tu biti toliko glomazno, cijeli sustav bi se mogao sastojati od jednog većeg tableta, napajanja, malog printera i čitača kartica, to sve ne treba zauzeti veliki prostor pošto piše da su automati za bezgotovinsko poslovanje.

ja se nadam da će izgledati kao tablet, ali ovaj iz škole je veličine kao oni iz holdinga što pišu kazne na parkingu, samo duplo


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti


#13 Dudek

Dudek
  • Članovi
  • 911 posts
  • Joined 08.10.2009.
  • LocationPodravka i Hitri

Posted 09.07.2015. - 13:11

Prema ugovoru sustav bi trebao biti implementiran u iduća 2 mjeseca, malo sam pretražio i tvrtka Scheidt & Bachmann GmbH iz Njemačke izrađuje aparte za prodaju karata, oni su gore navedeni u priopćenju.
Imaju 4 modela modela sa različitim mogućnostima, svi su pogodni za unutarnju i vanjsku postavu:
http://www.scheidt-b.../sales-devices/
 

Ispod možete vidjeti POS ili ti kase po naški u 3 modela 2 manje sa tuchscreanom i 1 standardna sa mišom tipkovnicom i monitorom.

Imaju u ponudi i uređaje za konduktere:
http://www.scheidt-b...ting-terminals/

Inaće je to android uređaj za 7 inch-nim  zaslonom, ima u sebi printer i sve čitače, za magnetske kartice, rfid pametne kartice i barkodove i navodno ima bateriju za 10 sati rada koju  je moguće zamijeniti bez isključivanja uređaja, ima i 2gb rama a procesor nije određen.

 

Ima li tko kakvih saznanja kako implementacija napreduje?
 


Željeznice su ogledalo države :deda:

#14 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 6,153 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 15.11.2015. - 19:46

Pa Britanija je privatizirala željeznice i operateri uglavnom rade s profitom, putnici nisu uvijek najzadovoljniji cijenama itd. ali činjenica je da broj putnika konstantno raste zadnjih desetljeća, tako da očito nešto rade kako treba.

Ima i drugih primjera po Europi gdje su privatnici valjda (kako se zasad čini) uspješno uložili u putnički prijevoz, NTV Italo kao prvi super-brzi prijevoznik zasad izgleda i dalje prilično elegantno i po planu iako još očekivano nema profita, WESTbahn u Austriji se čini solidan, a i više nego vidljivi Eurostar se djelomično upravno odvojio od inicijalnog zajedničkog ulaganja državnih željeznica i kao djelomično privatizirana samostalna kompanija investira dodatno u nove vlakove i širenje mreže, čini se da će se udjeli upravna struktura i još malo mijenjati.

Naravno da povremeno ima subvencija i za privatnike, ali kao i kod autobusa, ako dobiju koncesiju i za neku slabije opterećenu trasu, zašto i ne bi bilo i za njih dijela državnog kolača kad rade isti posao efikasnije.

 

Ne znam zašto je kod nas postala praktički poslovica da putničke željeznice moraju poslovati s gubitkom... Valjda je proizašlo iz krugova nesposobnih foteljaša kojima je cilj čuvati državne poslove i raditi što manje a konkretni promet neka i propadne ako treba, naravno da tako nikad neće biti profita.



#15 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 7,796 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 15.11.2015. - 22:24

 

Paa ako bi Zagreb financirao dobar dio kolača i bio voditelj cijelog projekta ne vidim problem u tome... No s trenutnim stanjem u državi o ovome nažalost možemo samo maštati. 

Poanta je u svemu tome da je bio potpisan kao neki ugovor ili pismo namjere tada još jedinstvenog HŽ-a i Zagreba. Grad je trebao participirati u novim prigradskim vlakovima. Isto tako kad je postojala jeftinija zajednička karta HŽ/ZET 10% je trebala dobijati željeznica. To se nije dogodilo ili je jako malo plaćeno HŽ-u. Kako vidimo ništa nije od toga realizirano.


Poslana slika mali.paja

#16 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 7,796 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 15.11.2015. - 22:41

Bio bi financijski problem za PP,jer tu ima najviše putnika,tako da PP dio gubitaka nadoknađuje eventualnim "profitom" u Zagrebu.

Nema baš dobiti u prigradskom prometu. Velike su gužve i kondukteri ne stignu sve pregledati. Ljudi uđu u Remetincu koje ne prodaje karte. Njih skupina se svako jutro drži zajedno. I kad dođe kondukter uspije napisati samo jednu eventualno 2 karte do Glavnog. Drugo jutro se javlja drugi za kartu i praktično u tjednu plati eventualno samo 1 kartu.


Poslana slika mali.paja

#17 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 7,796 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 15.11.2015. - 22:58

Pa Britanija je privatizirala željeznice i operateri uglavnom rade s profitom, putnici nisu uvijek najzadovoljniji cijenama itd. ali činjenica je da broj putnika konstantno raste zadnjih desetljeća, tako da očito nešto rade kako treba.

Ima i drugih primjera po Europi gdje su privatnici valjda (kako se zasad čini) uspješno uložili u putnički prijevoz, NTV Italo kao prvi super-brzi prijevoznik zasad izgleda i dalje prilično elegantno i po planu iako još očekivano nema profita, WESTbahn u Austriji se čini solidan, a i više nego vidljivi Eurostar se djelomično upravno odvojio od inicijalnog zajedničkog ulaganja državnih željeznica i kao djelomično privatizirana samostalna kompanija investira dodatno u nove vlakove i širenje mreže, čini se da će se udjeli upravna struktura i još malo mijenjati.

Naravno da povremeno ima subvencija i za privatnike, ali kao i kod autobusa, ako dobiju koncesiju i za neku slabije opterećenu trasu, zašto i ne bi bilo i za njih dijela državnog kolača kad rade isti posao efikasnije.

 

Ne znam zašto je kod nas postala praktički poslovica da putničke željeznice moraju poslovati s gubitkom... Valjda je proizašlo iz krugova nesposobnih foteljaša kojima je cilj čuvati državne poslove i raditi što manje a konkretni promet neka i propadne ako treba, naravno da tako nikad neće biti profita.

U svjetu ima raznih rješenja. U Austriji gradsko/prigradska karta vrijedi neovisno tko je operater (tramvaj, bus, privatna željeznica). U Britaniji ako se voziš u špicama platit ćeš skuplju kartu dok između je karta jeftnija. U Varšavi imaš više operatera ali samo vrijede karte njegove. U Poljskoj je i njihov PP konkurencija sam sebi. Imaju više operatera PKP a karta od jednog ne vrijedi kod drugog. Na putničkoj blagajni moraš naznačiti kojim operaterom PKP ćeš se voziti. I ono najdivnije što sam pisao o onih 10% koje Zagreb nije plaćao HŽ-u je i u Poljskoj slično. PKP operateri prodaju za sve njihove operatere karte (ne vrijedi za privatne) ali slabo jedni drugima uplaćuju. U kolodvorima kako kojem negdje jedan prodaje negdje drugi operater itd.

U Francuskoj vikendom nema popusta za SNCF jer tada svi putuju. Ali zato ima popusta u tjednu kada manje ljudi putuju. Ovo za Francusku se odnosi na daljinske vlakove. Samo i vani se to tako brzo mijenja da više ne stigneš pratiti.


Poslana slika mali.paja

#18 Dudek

Dudek
  • Članovi
  • 911 posts
  • Joined 08.10.2009.
  • LocationPodravka i Hitri

Posted 16.11.2015. - 07:57

Nema baš dobiti u prigradskom prometu. Velike su gužve i kondukteri ne stignu sve pregledati. Ljudi uđu u Remetincu koje ne prodaje karte. Njih skupina se svako jutro drži zajedno. I kad dođe kondukter uspije napisati samo jednu eventualno 2 karte do Glavnog. Drugo jutro se javlja drugi za kartu i praktično u tjednu plati eventualno samo 1 kartu.

Stvari bi se mogle promijeniti kada dođe novi sustav za izdaju karata, kondukteri bi trebali dobiti tablete za izdaju karata tako da bi im izdaja karata trebala biti puno brža, par tipki stisne i evo karte, zapravo već je taj projekt trebao biti gotov ?


Željeznice su ogledalo države :deda:

#19 Pfaff

Pfaff
  • Članovi
  • 16,606 posts
  • Joined 13.06.2007.
  • LocationRijeka

Posted 16.11.2015. - 08:06

Stvari bi se mogle promijeniti kada dođe novi sustav za izdaju karata, kondukteri bi trebali dobiti tablete za izdaju karata tako da bi im izdaja karata trebala biti puno brža, par tipki stisne i evo karte, zapravo već je taj projekt trebao biti gotov ?


Mislim da je to ubijanje muha toljagom! I puno pristojnije i bogatije zemlje se za ovakve situacije ne libe izdavanja običnih papirnatih karata iz bloka. Kondor proda dvaest karata na kojima samo označi datum i stanicu u roku dz.
Nikako mi nije jasno kako još uvijek nije mudracima jasno da elektronika kod naplate usporava stvar. I ne samo u vlaku.

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo


#20 Kublach

Kublach
  • Članovi
  • 3,115 posts
  • Joined 03.06.2007.
  • Location127.0.0.1

Posted 17.11.2015. - 13:44

...Nikako mi nije jasno kako još uvijek nije mudracima jasno da elektronika kod naplate usporava stvar. I ne samo u vlaku.

Ne... Loše složena elektronika usporava stvar!

Dobro složena elektronika ubrzava stvar...


Poslana slika

Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118
SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users