Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Obnove pruga


  • This topic is locked This topic is locked
1175 replies to this topic

#1161 Igor 2110

Igor 2110
  • Članovi
  • 1,328 posts
  • Joined 31.10.2013.
  • LocationZagreb

Posted 02.08.2017. - 23:54

Ne samo to, nego se redovito radovi odugovlace da bi se naposljetku Faraon pojavio na gradilistu i inzistirao da se sto prije radovi dovrse "makar on morao dolaziti svaki dan i osobno nadzirati iste" te onda kad se radovi zavrse (sa zakasnjenjem) njegovo se osobno uplitanje smatra razlogom brzeg zavrsetka radova.

Primorska ulica se popravlja vec 3 mjeseca. Svakodnevno prolazim, ista situacija na gradilistu je znala biti i po dva tjedna. A siguran sam da kad se farbaju crte na cesti da ce nesto zeznut, kao i na svakom farbanju unatrag 10 godina.

No da se vratimo na temu, da. Faraon se pojavio u svakom novom tramvaju i vozao okolo. Sutra ce svecano u 2300 otvoriti obnovljenu prugu sa produljenim peronima stajalista i slavodobitno ce obecati stanovnicima da "njihova linija 15 ostaje", uz obecanje da cemo mi svi moci na Sljeme moci putovati novom zicarom vec na proljece i da ce se pristup autima na Sljeme placati 200kn.
Vec u petak ce česi prometovat, i sve ce ostat isto kao i prije, na Sljeme ce se ici autima.

Taj covjek je hodao preko "obnovljenog" Savskog mosta punog udubljena, zakrpa i krivo oznacenih crta i hvalio se "obnovom", dakle nista se drugo ne moze ocekivati i od sutrasnjeg otvorenja.


Moram jos napomenuti, makar isao u off topic, sto je isti Faraon prije nekoliko mjeseci rekao na Zrinjevcu:
"Zagreb je najljepsi ljeti, kad svi dotepenci odu na more u 7. mjesecu, onda u Zagrebu ostaju pravi Purgeri, koji onda idu na more u 9. mjesecu kad je manje ljudi na Jadranu. Mi Purgeri ostajemo u Zagrebu raditi"
Dotepencu (pametnom) dosta.


Potpisujem sve do zadnjeg zareza.
Sto je najtuznije mi njega i dalje biramo.
Nepropustimo gledati dnevnik jos uvijek cekam da krene izgradnja one pruge do Kosnice preko Domovinskog.

#1162 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,123 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 03.08.2017. - 08:03

Eto, puštena pruga, prvu 15-cu je odradio 2301, a neposredno prije je išla busilica. Nastavili su redovito česi.

Pruga je vrlo dobra, samo je na jednom mjestu mala neravnina. Zavari su također dobro pobrušeni.
Ja sam išao samo jednu stanicu sa 2301 koji se vukao jako sporo ali ovi vozači koji znaju prugu čehe voze koliko idu uz brijeg, a niz brijeg se također vozi neusporedivo brže tako da se vrijeme vožnje nizbrdo osjetno smanji, no opet to ovisi o vozaču.

#1163 DB

DB
  • Članovi
  • 11,649 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 03.08.2017. - 08:55

9d6c03b098f5fc344d8b.jpeg

 

Veselimo se novoj pruzi, ali sve oko nje su 'sfušali'

Rekonstrukciju trase od Mihaljevca do Dolja čekali su godinama, a sad se, kažu, boje da tramvaj neće ni moći voziti jer će sve brzo poplaviti

cadd378d18da2362dd21.jpeg

 

Da drži vodu dok majstori odu – tako je, kažu u Gračanima, sagrađena nova pruga od Mihaljevca do Dolja, čiji su završetak čekali gotovo pola godine. Doslovce će držati vodu, ne samo u prenesenom značenju, jer kanali kojima bi ona trebala otjecati uz prugu ostali su zatrpani posječenim granjem, a na dijelovima su i zapunjeni asfaltom. Na nadstrešnicama nedostaju “krovovi”, pristup stajalištima nije prilagođen, a mnoge “boljke” rješavane su tek nakon što su se na njih potužili oni koji će se novom petnaesticom voziti svakodnevno.

 

59349a43ab337e6d4ace.jpeg

 

b98c0bcd49b1683446e6.jpeg

 

Zbog nagiba trgali asfalt

 

– Prema prvotnom planu, pruga je trebala biti završena 22. lipnja. Jasno nam je da se radovi mogu oduljiti i naravno da nam je draže da dulje traje i bude napravljeno pošteno, nego da se radi na brzinu i nekvalitetno. Ali dan ili dva prije otvorenja trase oni su tek krenuli s nekim poslovima, umjesto da se tad izvode završni radovi – objašnjavao nam je jučer predsjednik Mjesnog odbora Gračani Marijan Kos dok nas je vodio od Mihaljevca do Dolja ukazujući na sve propuste napravljene pri gradnji pruge. U “inspekciji” je u isto vrijeme bio i Zrinjevac, ali tek na početnom okretištu, dok su radnici Čistoće još čistili pet stajališta, koliko ih se nalazi na ruti petnaestice. Prali su ih jer danas rano ujutro do tunela podno Sljemena provozat će se i gradonačelnik Milan Bandić pa blatnjavi otisci cipela na novom asfaltu nikako “ne bi dobro izgledali”.

 

13e8cf1684f89df7fad0.jpeg

 

f2114a5de40423327685.jpeg

 

– Nisam nigdje vidio da se asfalt stavlja direktno na zemlju, a zanima me i kako će sad žene iz Gračana do tramvaja u cipelama, kad moraju gaziti ili zemljom ili pak po šljunku. Predložio sam da se barem asfaltira dio između dviju nadstrešnica da se normalno može proći od jedne do druge, ali nisu uvažili moj komentar – rekao je Marijan Kos, koji već mjesecima hoda trasom pruge i gleda što se sve u njegovu kvartu radi. Posebno se “zabavio”, kazao je, kad je naišao na uređivanje stanice Gračanski Mihaljevac. – Asfaltirali su i ulicu, ali budući da je brijeg, napravili su prestrm nagib odmah iznad pruge i onda shvatili da zbog toga tramvaj uopće neće moći prolaziti. Pa su na kraju trgali novi asfalt i išli isponova – pojasnio je predsjednik Mjesnog odbora Gračani, koji nas je, šetajući, gotovo na svakom koraku upozoravao na neku od pogrešaka. Ili samo vrlo zanimljiv način rješavanja posla. – Stupove koji nose električne vodove za tramvaj obojili su, ali hrđu prije toga s njih nisu skidali – pokazivao nam je Marijan Kos friško obojene srebrne stupove kod kojih su čak, da sve bude usklađeno, obojili i korov. Mogli su to počupati, kazao je Kos, ali išli su, pretpostavlja, onom “to nije moj posao”. Baš kao što nije bio posao ni onog tko je pokraj stajališta Gračanski Mihaljevac stavljao novi šaht. Jer u novom asfaltu “blista” novopostavljeni, ali pokraj njega na zemlji ponosno stoji onaj koji je zamijenjen. – Možda maknu do sutra, kad će se ovuda voziti gradski vrh – rekao je jučer predsjednik Mjesnog odbora Gračani pa ustvrdio kako će greške koje je primijetio na kraju stvarati možda i najmanje problema oko pruge.

 

d6e7b37e277de27216de.jpeg

 

1ba803851a85d3821912.jpeg

 

21f7264d1a399438cceb.jpeg

 

7eff752e23bd950e9004.jpeg

 

A sve im je “privremeno”

 

Najveće bi boljke mogle stvarati slivne vode jer kanali za odvodnju na dijelovima su posve začepljeni, a rubnjaci nisu postavljeni gotovo nigdje. – Ako se ovako radila prva faza žičare, ne znam kako se misli napraviti ostatak – rekao je Marijan Kos pa podsjetio na to da su paralelno s otvaranjem radova na pruzi u veljači otvoreni i oni na krčenju puta kojim bi sljedeće godine trebala proći žičara. Na lokaciji otvorenih radova, međutim, kaže, već se mjesecima ne radi ništa. – Ne želimo biti nezahvalni i naravno da podržavamo sve što se radi, veselimo se vožnji novom prugom, a definitivno i novom žičarom. Ali ne želimo da se sve raspadne u prvom mjesecu korištenja, kao što nam je i dosta da nam za sve što pitamo zašto nije dovršeno kažu da je trenutačna situacija samo privremena – rekao je Kos pa dodao kako još i ne znaju hoće li trasom voziti novi ili stari tramvaj. Jer dionica je testirana niskopodnim, ali “samo privremeno”.

 

16281628321537bc2022.jpeg

 

fed912ced95daedf5fb4.jpeg



#1164 Kublach

Kublach
  • Članovi
  • 3,665 posts
  • Joined 03.06.2007.
  • Location127.0.0.1

Posted 03.08.2017. - 10:46

Ovo je tužno i prestrašno...


Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118
SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

#1165 DB

DB
  • Članovi
  • 11,649 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 03.08.2017. - 11:05

Ovo je tužno i prestrašno...

 

Posle prve kiše, tu bu blata ko u Lonjskom polju.  :smile:



#1166 DB

DB
  • Članovi
  • 11,649 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 03.08.2017. - 11:11

...
 
[http://i.imgur.com/7aqiXPP.jpg]
 
A na one ostale fuševe sa asfaltom, uređenjem okolišta i duljinom stajališta, no comment.

 
Ne sjećam se ove konstrukcije, a niti ikakvog nathodnika uopće - jel to novo (ili novo-novo - rađeno u sklopu obnove pruge)?

#1167 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,674 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 03.08.2017. - 11:43

Ne sjećam se ove konstrukcije, a niti ikakvog nathodnika uopće - jel to novo (ili novo-novo - rađeno u sklopu obnove pruge)?

 

Taj nathodnik je rađen prije par godina. Ako se u međuvremenu nisi vozio petnajsticom, onda ga ni nisi mogao zamijetiti.

Svojevremeno smo pisali o njemu na našem forumu, no vjerojatno ti je to promaklo.



#1168 drazenb67

drazenb67
  • Članovi
  • 993 posts
  • Joined 04.10.2005.

Posted 03.08.2017. - 12:09

[]https://www.vecernji.hr/media/img/45/36/13e8cf1684f89df7fad0.jpeg]

 
Ovaj rub asfalta-ceste je nenadmašan- fuš godine....
drazen

#1169 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,063 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 03.08.2017. - 12:14

Nevjerojatno, zašto su uopće zamijenili rubnike umjesto da su ih dodali na u natječaju zatraženu veću duljinu stajališta? Uništili su stara stajališta da bi napravili ista, a koliko vidim možda čak i još kraća, ako je rubnik dug 1 m, uzdignuti komadi nisu ni 14 nego 11 m, dakle ne stane ni T4 nego samo 101... Zašto su micali stare nadstrešnice koje ni nisu bile stare (možda 5 godina) da bi ih zamijenili istima, kad znamo da je jedna nadstrešnica nekih godina znala koštati i 80.000 kn? Trebalo je možda samo zamijeniti pleksiglas a ostalo očititi, čemu novi metalni okvir i staklo...

I usto, da, asfalt samo na stanici a ne do ceste dalje dok ih spaja makadam... Gdje toga još ima. Ja u kućnoj radinosti mogu osobno bez pomoći bolje srediti prilaz garaži i staze za svoju okućnicu za par tisuća kuna (betonom umjesto asfaltiranja, koje se lako naruči) nego ovi pametnjakovići koji su imali proračun 35 mil. kn.

 

I izgleda da su bezveze prekopavali stajališta Gračani (centar) i kod okretišta koja su nedavno sređena produžena, kao i ulazno na Mihaljevcu koje je ostalo s istom manom, prenisko...

 

 

Pruga izgleda dobro ali popratni radovi su sprdnja sa zdravim razumom, a očito i zatraženim postavkama natječaja..

 

A o cinizmu vožnje s 2301 bolje da ne pišem ništa.



#1170 DB

DB
  • Članovi
  • 11,649 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 03.08.2017. - 13:07

 

Ovaj rub asfalta-ceste je nenadmašan- fuš godine....

 

Ima na ovoj fotki i komad kojeg možeš odnesti pod rukom za suvenir.  :mrgreen:

 

Ukratko - kad se po ovoj ulici proveze natovaren 10-tonac, ostal bu mozaik kojeg buju jednom u dalekoj budućnosti arheolozi izložili u muzej.

 

A stajališta, iako su tramvajska, ne konkuriraju ni nekadašnjem legendarnom nuštarskom željezničkom stajalištu (bilo dugo 12 m, al je bar imalo visinu). U odnosu na samu prugu (bar ono kaj je prikazano na fotkama na ovoj temi), oprema je pacerska. I ORA Sava bi to bolje.  :kul2



#1171 DB

DB
  • Članovi
  • 11,649 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 03.08.2017. - 13:12

 

... Ako se u međuvremenu nisi vozio petnajsticom, onda ga ni nisi mogao zamijetiti.

...

 

Kak si pogodil?  :kul

 

Ma upal mi je u oko i zbog prilično kvalitetne izrade (bar kolko se može zaključit s fotki), a u kontrastu s ovim bandićevskim fušerajem.

Kak nemam baš običaj pratit detaljna natezanja oko pojedinih linija, nije ni čudo da mi je promaknul.  :mrgreen:



#1172 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 2,578 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 03.08.2017. - 17:19

Rubnjaci ne izgledaju novi, nego novougrađeni (možda samo novo fugirani) stari.



#1173 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,123 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 03.08.2017. - 17:34

Ono što je ipak pozitivno i logično da se nastavljaju radovi na produljenju stajališta kao što je definirano projektom. To je danas izjavio Bandić na Dolju prilikom otvaranja pruge. Radovi bi trebali završiti u roku mjesec i pol dana. Razlog zbog kojeg stajališta nisu još produljena je kašnjenje sa izdavanjem građevinske dozvole. Tužno je da je holding tako loše koordiniran, em su zakasnili sa otvaranjem, em sa izdavanjem potrebnih papira.

No dobro, očito će ipak stajališta biti uređena kako treba.

#1174 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,063 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 03.08.2017. - 17:59

Ajme, koje gluposti, a kakve im dozvole trebaju za tako banalne radove u zabiti? Praktički se radi o dodatku rubnika i asfaltiranju makadamskog puta koji već postoji.

To su mogli uvesti kao male komunalne akcije i poslije zatečeno stanje, to je kao da krpaju rupe na cestama ili saniraju pločnik širok 1,4 m prekriven betonskim kockama asfaltnim širokim 1,6, ili naprave "pasicu" na nekom lošem zavoju za koji vozila zapinju, ja bar ne znam da se za takve stvari drugdje traže dozvole.

 

Vjerojatno je netko trebao zaraditi na dodatnim papirima i radovima, inače stvarno ne znam tko je tu lud... Još će za postavljanje svakog koša za smeće tražiti lokacijske dozvole i arhitektonske i ekološke studije da bi zaposlili 500 novih ljudi u novoj agenciji s četiri nova odjela.



#1175 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,123 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 03.08.2017. - 21:21

Ajme, koje gluposti, a kakve im dozvole trebaju za tako banalne radove u zabiti?

 

Naravno da su gluposti, i ako znaju da im trebaju dozvole trebali su ranije početi raditi na tome. No, ipak nije toliko jednostavna stvar. Ne radi se samo o tome nego je i kod nekih stajališta dio terena na koje bi se stajalište trebalo proširiti na privatnom zemljištu pa treba raditi izvlaštenja.



#1176 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,123 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 03.08.2017. - 21:46

I baš se dobro potrefilo da smo s puštanjem pruge za Dolje u promet došli do 60 stranica i zatvaranja teme koja je otvorena još 2005! Nastavak u drugom dijelu. :) 






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users