Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Obnove pruga


  • This topic is locked This topic is locked
1175 replies to this topic

#1141 Igor 2110

Igor 2110
  • Članovi
  • 1,327 posts
  • Joined 31.10.2013.
  • LocationZagreb

Posted 29.07.2017. - 01:03

Meni je bas ovaj nacin simpatican. Iz razloga sto je 15 vise kao zeljeznicka linija vozi sama po svojoj trasi cijelo vrijeme i bilo bi fora da obnove ona 3 komada GT6 i posalju ih gore da voze 15. Bilo bi to odjednom zanimljiva i povjesna linija. Mogli bi cak odvest M24 gore da vozi vikendom ili stojadine 101-102 i valjda imaju jos kojega koji stoji bezveze.

#1142 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,039 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 29.07.2017. - 06:02

Vikendom je gore najveća gužva i T4 je često premali, kamo li M24...

To što je "željeznička" ne znači da je beskorisna osim kao atrakcija. Nema smisla da periferna pruga bude muzejska kada takve primjerke treba pokazati u centru grada gdje ima turista a ovo ni nije najstarija pruga dok su ju M24 vozili samo u zadnjoj trećini vijeka ekspolatacije, a ova trasa, kad bi postojao adekvatan terminal i samo malo bolje ceste prema Čučerju, bi mogla rasteretiti 20% očajnog pretrpavanja do Dubrave.

Samo treba imati viziju da se sustav može bolje iskoristiti dok nismo skoro 20 godina dobili niti jedan novi terminal, a da tramvaj nije samo igračka vikendom a radnim danom za srednjoškolce i penziće kojima nije bitno koliko puta će presjedati i koliko sporo se voziti, a da se svatko tko ima nekog posla i nije luzer bolje treba voziti autom.

Uglavnom za konkretne uvjete onome kome treba, ne znam što je simpatično u tome da dva puta čeka rijetke tramvaje, kao da umjesto 5 i 17 u Prečko od Jaruna vozi još jedna solo linija koja je 0% usklađena s njima, a zbog nje 5 s manje v.r. vozi svakih 15 minuta dok istovremeno mala linija ovdje gubi pola radnog vremena na stajanje...

#1143 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,653 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 30.07.2017. - 20:43

Radilište Savska - Vodnikova danas oko 10 sati:

 

hIYuE09.jpg

 

hyxmAqt.jpg

 

e686kyu.jpg

 

OSB8ZYZ.jpg

 

YtmqWok.jpg

 

6WANWAQ.jpg

 

reQzTbA.jpg

 

bOHcEpF.jpg

 

8HpZuIh.jpg

 


Serija 05 je zakon!

#1144 DB

DB
  • Članovi
  • 11,580 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 01.08.2017. - 09:17

5267c29fe7650d077fe6.jpeg

 

Nova pruga do tunela gotova, u petak ponovno vozi petnaestica do Gračana

Radovi kasne mjesec dana, ali stanovnici Gračana svejedno se raduju što će konačno prugu koristiti, a ne njome hodati do busevaaa38817ef648aaf23e47.jpeg

 

78fe8e3eedda68b986fa.jpeg

 

Kao na brodu usred oluje, a u Gračanima – tako su se, objašnjavaju Zagrepčani, osjećali kad bi petnaesticom od Mihaljevca putovali do tunela. Legendarni tramvaj s jednom vagonom, kojeg se mnogi još sjećaju i pod brojem “21” na prugu će se vratiti krajem tjedna, ali zadanim će putem sada “kliziti”, i to u svom niskopodnom izdanju.
 

Polasci do ponoći – Pruga je dovršena i obavili smo prve testne vožnje, sve funkcionira baš kako smo zamislili, bit će to odlično – ispričali su nam radnici koje smo sreli kako još uređuju stajalište Dolje, i to ubrzanim tempom, kako bi sve stigli obaviti do četvrtka, ujedno i posljednjeg dana radova. Vesele se kraju najviše stanovnici Gračana, koji su se dosad, preko obnovljene pruge pješice spuštali do autobusa za Mihaljevac, koji od veljače vozi umjesto petnaestice.
 

28cc16eb25d34707588a.jpeg

 

0eb45509f0e74dd4c183.jpeg

 

– To vam sve nešto kasni. Kad su počeli s radovima sredinom veljače, rekli su da je rok kraj lipnja. To je prošlo, pa su nam rekli da će otvoriti liniju sad za vikend. Opet nisu, ali sad kažu da od petka vozi redovno. Živi bili, pa vidjeli – rekla je Barbara Banek iz Gračana, koju smo jučer sreli kako na stanici Dolje čita ZET obavijesti. Osim petnaestice, primijetila je, umjesto noćne tramvajske linije 33, vozit će autobus, a svidjelo joj se i što su ujutro polasci “pojačani”, pa će se do Mihaljevca moći spustiti svakih 11 minuta.
 

cae277b26c376bb053b8.jpeg

Barbara Banek

 

– Zadnji su polasci isto odlični, pogotovo za izletnike na Sljeme jer se tramvaj može uhvatiti i nakon 23.30 – zadovoljna je bila umirovljenica odrađenim u prvoj fazi izgradnje nove žičare. Jer upravo pruga u dužini od 5,2 kilometara te vrijedna 22 milijuna kuna, najavljeno je još prije pet mjeseci na početku radova, prvi je korak u velikoj modernizaciji puta na vrh Medvednice. Startalo se u veljači, podsjetimo, odmah i s drugom fazom u kojoj su se uklanjali stupovi i sajle nekadašnje žičare, a dok treća i četvrta faza podrazumijevaju gradnju nove s međustanicom kod Brestovca, pa sve do vrha. Na ljetovanje ili skijanje? Potpuno nova žičara, koja će od Dolja do vrha stizati za 16 i pol minuta te prevoziti 1050 putnika na sat, prve bi Zagrepčane trebala “ugostiti” za točno godinu dana, a upravo oni koji bi se vozili, pomalo su skeptični da će se to zaista i dogoditi.
 

– Kasne sa svime. Pruga je trebala biti završena prije mjesec dana, staru su žičaru počeli rušiti i tako sve stoji, nekadašnju donju postaju još nisu ni taknuli. A još bi trebali, po planu, urediti i čitav Mihaljevac, napraviti podzemnu garažu, nema šanse da stignu to sve u 365 dana – zaključio je Tomo Trsić iz Gračana, koji predviđa da će i nova žičara kasniti, i to, ni manje ni više, nego godinu dana. Iz Grada, pak, uvjeravaju kako sve ide po planu, čitav projekt, vrijedan čak 35 milijuna eura, neće zapeti. Ako se radovi i odulje, kažu, neće duže od nekoliko mjeseci, pa ako se na ljeto 2018. još neće moći na Sljeme žičarom, na skijanje će se, sigurni su, ići upravo sajlom.
 

8d6a18763feef502cb08.jpeg

Ivan Branković
 

Kao klinci stalno smo išli na Sljeme, i to tadašnjim tramvajem brojem '21'. Sad, ako odem, onda odem automobilom
 

e3838c1ecadc83e467e8.jpeg

Mihael Gelo

Doživljaj je bio do Dolja ići petnaesticin s jednim vagonom. Malo mi je čak i žao što će biti niskopodna



#1145 drazenb67

drazenb67
  • Članovi
  • 993 posts
  • Joined 04.10.2005.

Posted 01.08.2017. - 12:57

nekad zeleno okretište Dolje je iz tko zna kojih razloga umjesto travom prekriveno valjanim šljunkom i izgleda ko sajmišno parkirališe-očaj... još kad probije drač bit će predivno... takvo inteligentno rješenje u Zagrebu još nije viđeno, jedino ako nisu odlučili tu zbilja napraviti parking !


drazen

#1146 tramvajac 92

tramvajac 92
  • Članovi
  • 2,603 posts
  • Joined 20.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 01.08.2017. - 13:09

To je samo prva faza... u drugoj fazi je on obećao žičaru. A onda treba parking... i fontana. :mrgreen:



#1147 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,067 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 01.08.2017. - 13:12

Dal netko zna, jesu li vozli za probu 2200 gore i ako jesu kojeg?

#1148 DB

DB
  • Članovi
  • 11,580 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 01.08.2017. - 14:04

To je samo prva faza... u drugoj fazi je on obećao žičaru. A onda treba parking... i fontana. :mrgreen:

 

Ljeti fontana, zimi klizalište ... prijepodne sajmište, popodne izložba knjiga (u obaveznom šatoru) ... nema šta nema, po potrebi, željama i osobito vizijama BM 365 ... d055.gif



#1149 Macosa 7121

Macosa 7121
  • Članovi
  • 554 posts
  • Joined 25.10.2012.
  • Location73303

Posted 01.08.2017. - 16:20

Dal netko zna, jesu li vozli za probu 2200 gore i ako jesu kojeg?


Bio je 2301, jučer objavljeno u grupi Zakaj volim Zagreb (autor: Nives Kos):

cf71cb1df8f627c03dacfc811abc3cfd.jpg

#1150 Igor 2110

Igor 2110
  • Članovi
  • 1,327 posts
  • Joined 31.10.2013.
  • LocationZagreb

Posted 02.08.2017. - 07:58

Ja sve vise mislim da ce tresnjavka posuditi 2302 i da ce oba 2300 vozit gore.

#1151 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,039 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 02.08.2017. - 09:47

Ja sve vise mislim da ce tresnjavka posuditi 2302 i da ce oba 2300 vozit gore.

To bi bilo u redu na kraju krajeva... Oba redovito a povremeno jedan T4. Bar će biti manje kvocanja kako je T4 na 15 bio poseban doživljaj kad dođe još 2200K i bude još logičnije produžiti 8.

 

 

nekad zeleno okretište Dolje je iz tko zna kojih razloga umjesto travom prekriveno valjanim šljunkom i izgleda ko sajmišno parkirališe-očaj... još kad probije drač bit će predivno... takvo inteligentno rješenje u Zagrebu još nije viđeno, jedino ako nisu odlučili tu zbilja napraviti parking !

Bilo bi dobro da tu dovedu barem liniju 227 koja se sad okreće 300 m nizbrdo a ZET je već imao nekoliko makadamskih okretišta, ali da, sumnjam da je trenutno bilo što logično u planu osim jednog dana uguravanja kaotičnog parkirališta.

Vjerojatno lokalna samouprava treba poslati nekoliko stotina molbi prije nego ZET vidi da mu fali direktna veza među dvije susjedne linije.



#1152 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,039 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 02.08.2017. - 09:56

Inače, sad ako vozno vrijeme padne na oko 5 minuta, mislim da se prije 6 i poslije 19 h liniju 15 može dovesti na takt 15-17 minuta samo jednim tramvajem koji bi se na Dolju okretao bez stajanja, nema smisla da do 23 h dva tramvaja voze po 5 putnika po vožnji. Time se možda može i koordinirati s dolascima 8 a vikednom 14 da nema baš potpuno nekoordiniran vozni red cijelo vrijeme, i u vremenima kad se stvarno dugo može čekati sve linije.

Iako, znam, tražiti takvu organizaciju od nediscipliniranih ZET tramvaja je kao tražiti da naprave space shuttle, iako autobusi imaju takve veze na nekim linijama, no tramvajcima se ne smije zadirati u to da uživaju u svojoj "slobodi" i da voze kako god im dođe.

 

Iako bi, naravno, sve moglo biti jeftinije i za putnike bolje riješeno produženjem 8 u kombinaciji KT4-2300.

Ionako ne bi imala stanicu na zavoju bako-ubojici (kojeg naravno nisu sada riješili jer se pretvaraju da problem ne postoji) nego bi s KT4 stajala gdje i 15 s T4 (iako je problem bio nepregledni T4 a ne KT4 u kojem je i retrovizora dosta za pregled i nema prikolicu i imaju kamere da je na kraju i pregledniji od 2200 32m... iako nitko u ZET-u naravno neće priznati zašto su tramvaji sad raspoređeni kako jesu).

No dobro, očito, vjerojatno trebamo za više logike na ovim linijama čekati dolazak novih 2300, iako je i to uzaludna nada.



#1153 Igor 2110

Igor 2110
  • Članovi
  • 1,327 posts
  • Joined 31.10.2013.
  • LocationZagreb

Posted 02.08.2017. - 11:01

Polako... Dolazak novih 2300 je ništa više nego velika bajka za mene. Ja kad vidim još cu biti skeptičan... Jer ovo sve ne vodi nikamo..



#1154 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,067 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 02.08.2017. - 13:46

Moguće da oba shortya zaista ulickavaju za sutrašnji povratak 15-ce jer danas oba nema u prometu. Uopće me nebi čudilo da MB otvori prugu slavodobitno sa novim tramvajem. No iako bi bilo simpatično da stalno voze 2300 na 15, mislim da to nema smisla jer su preveliki za tu liniju, a i makar su samo dva potrebniji su drugdje.
Ugl. raspravu o tome možemo u drugoj temi, sutra ćemo vidjeti kako je pruga obnovljena, to je ono najvažnije.

#1155 tramvajac 92

tramvajac 92
  • Članovi
  • 2,603 posts
  • Joined 20.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 02.08.2017. - 15:51

Sutra je planiran kraj radova prema ZETovoj stranici. Pitanje je jel idu sutra van 2 dodatna tramvaja ili tek preksutra.



#1156 Garfield

Garfield
  • Članovi
  • 1,923 posts
  • Joined 13.06.2009.
  • LocationDugo Selo

Posted 02.08.2017. - 15:54

Na jednoj slici iz članka kojeg je objavio DB piše "do 3. kolovoza u 7:00", dakle najvjerojatnije sutra (i to u vrijeme idealno za delanje).


Quod licet Iovi, non licet bovi.


#1157 DB

DB
  • Članovi
  • 11,580 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 02.08.2017. - 16:03

Na jednoj slici iz članka kojeg je objavio DB piše "do 3. kolovoza u 7:00", dakle najvjerojatnije sutra (i to u vrijeme idealno za delanje).

 

Čul sam na Sljemenu (radiju) da BM 365 sjutra nakon trčanja na Sljeme (breg) i sa njega, dolazi svečano otvorit prugu. Nakon čega odlazi na nova delanja ...



#1158 pikoc89

pikoc89
  • Članovi
  • 2,126 posts
  • Joined 06.01.2007.
  • LocationZagreb, Hrvatska

Posted 02.08.2017. - 17:22

Da oni uloze u pola truda u organizaciju prijevoza kao u organizaciju faraonovih svecanih otvaranja i sl. mislim da bi ZET bio jedan od uspjesnijih gradskih prijevoznih poduzeca u Europi.


Down around the corner, half a mile from here

#1159 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,067 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 02.08.2017. - 20:16

Ali na što je Zagreb pao, i što se tolerira i prolazi pod normalno.

Dakle, gradonačelnik otvara slavodobitno običnu rekonstruiranu prugu. Pa onda može tako puštati u promet svaki tramvaj nakon VP, strašno. Tako dobija i izbore jer građani ne razmišljaju glavom, nego po inerciji valjda podrazumijevaju da on puno radi i to vrlo važne projekte jer ipak "svečano otvorenje nije mala stvar".

Tu se točno vidi kako promidžba i politika funkcionira i što je najgore tako se nešto skroz izokrenuto, krivo, pogrešno kao što je prikazivanje obnove stare pruge kao nešto vrhunaravno i veliko djelo za grad uprave i gradonačelnika pretvara u glavno sredstvo manipulacije građanima i više očito nije potrebno raditi projekte koji su zaista važni, koji stoje u ladicama i kasne, ili upravljati gradom na ispravan način, jer postoji puno jednostavniji način za dobiti političke poene. Pri tome se gleda na samog sebe naravno.

Sramota.



#1160 pikoc89

pikoc89
  • Članovi
  • 2,126 posts
  • Joined 06.01.2007.
  • LocationZagreb, Hrvatska

Posted 02.08.2017. - 23:32

Ne samo to, nego se redovito radovi odugovlace da bi se naposljetku Faraon pojavio na gradilistu i inzistirao da se sto prije radovi dovrse "makar on morao dolaziti svaki dan i osobno nadzirati iste" te onda kad se radovi zavrse (sa zakasnjenjem) njegovo se osobno uplitanje smatra razlogom brzeg zavrsetka radova.

Primorska ulica se popravlja vec 3 mjeseca. Svakodnevno prolazim, ista situacija na gradilistu je znala biti i po dva tjedna. A siguran sam da kad se farbaju crte na cesti da ce nesto zeznut, kao i na svakom farbanju unatrag 10 godina.

No da se vratimo na temu, da. Faraon se pojavio u svakom novom tramvaju i vozao okolo. Sutra ce svecano u 2300 otvoriti obnovljenu prugu sa produljenim peronima stajalista i slavodobitno ce obecati stanovnicima da "njihova linija 15 ostaje", uz obecanje da cemo mi svi moci na Sljeme moci putovati novom zicarom vec na proljece i da ce se pristup autima na Sljeme placati 200kn.
Vec u petak ce česi prometovat, i sve ce ostat isto kao i prije, na Sljeme ce se ici autima.

Taj covjek je hodao preko "obnovljenog" Savskog mosta punog udubljena, zakrpa i krivo oznacenih crta i hvalio se "obnovom", dakle nista se drugo ne moze ocekivati i od sutrasnjeg otvorenja.


Moram jos napomenuti, makar isao u off topic, sto je isti Faraon prije nekoliko mjeseci rekao na Zrinjevcu:
"Zagreb je najljepsi ljeti, kad svi dotepenci odu na more u 7. mjesecu, onda u Zagrebu ostaju pravi Purgeri, koji onda idu na more u 9. mjesecu kad je manje ljudi na Jadranu. Mi Purgeri ostajemo u Zagrebu raditi"
Dotepencu (pametnom) dosta.
Down around the corner, half a mile from here




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users