Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Obnove pruga


  • This topic is locked This topic is locked
1175 replies to this topic

#21 nikola

nikola
  • Isključeni korisnici
  • 4,159 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 13.12.2005. - 10:01

Početkom 90-ih ga je "odnijela" visoka Sava...


Nije to bilo ranije...?

toma


Ne znam baš točno ali prije 89. ili 90. ne.

#22 Prakticar

Prakticar
  • Moderatori
  • 8,857 posts
  • Joined 19.09.2005.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 13.12.2005. - 10:27

Prije su sve autobusne linije za Novi Zagreb polazile s Mažuranićevog trga i zato nije postojalo okretište na Savskom mostu. Zapravo, radile su krug: Mažuranićev trg - Savska - Savski most - Zapadni dio novog Zagreba - Most slobode - Glavni kolodvor i natrag.


Je li to ona famozna autobusna linija br. 43, koju je u "Krvavoj Meri" opjevao Štulić s Azrom :?: :lol:


E, baš ta. Tim se autobusom vozilo valjda 80% stanovnika tadašnjeg Novog Zagreba, jer je obilazio sve, od Savskog gaja, preko Trnskog, Sigeta i Sopota. Možda je čak išao i do Zapruđa, ali nisam siguran. Travno se tek gradilo, Dugave su bile livada...

#23 Prakticar

Prakticar
  • Moderatori
  • 8,857 posts
  • Joined 19.09.2005.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 13.12.2005. - 10:35

Krivo! :D
Savski most (sadašnji) je sagrađen 1939. godine otprilike u isto vrijeme kad i zeleni željeznički i riječ je o prilično modernoj konstrukciji namijenjenoj i automobilskom prometu. Originalni Savski most je tom prilikom "preseljen" nizvodno i koristio se do izgradnje Mosta mladosti. Početkom 90-ih ga je "odnijela" visoka Sava a preostala dva segmenta trunu na južnoj obali (već su zarasli u grmlje i drveće ali još se mogu vidjeti iz tramvaja). Bilo je planova da se presele na Jarun ali...


Ma dobro, malo sam pretjerao s kočijama, ali znao sam da je otprilike sagrađen između dva rata. No, svejedno, koliki je onda bio automobilski promet? :D

Taj crveni most im neću nikada oprostiti. Jednom sam (dok je još bio otvoren za pješake, ali je pisalo "prijelaz na vlastitu odgovornost") krenuo pješke preko njega i na sredini shvatio da hodam po trulim daskama, a ispod mene kroz rupe od pola metra vidim Savu :shock: Nije mi baš bilo svejedno, ali sam prešao, no natrag sam se vratio preko drugog mosta :D Još su ga neko vrijeme i održavali dok su preko njega išle cijevi od Toplane za Novi Zagreb. Kasnije su cijevi preselili na Most mladosti i zapustili ga skroz. Badava što su neki vikali da će ga Sava odnijeti. "Ma neće". Ne, nije :x :x :x

#24 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,600 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 13.12.2005. - 12:21

Savski most i željeznički zeleni most građeni su u isto vrijeme i otvoreni u razmaku od tjedan dana, 1939. godine.
O tome je pisano prije 2-3 godine u "Komunalnom vijesniku" i imam doma oba članka o gradnji... :idea:

#25 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,502 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 13.12.2005. - 19:56

Ne znam baš točno ali prije 89. ili 90. ne.


OK :)
Mislim da se to dogodilo kada sam bio prilicno malen; ali doduse, ja sebe i danas smatram prilicno mladim; hehehe :lol: :lol:

toma

#26 Arno

Arno
  • Članovi
  • 2,534 posts
  • Joined 04.09.2005.

Posted 14.04.2006. - 06:42

Bez parkiranja sjevernom stranom Ilice

Stupići za sprečavanje parkiranja postavit će se sjevernom dužinom Ilice od križanja s Vinogradskom ulicom do križanja sa Selskom, odlučeno je na nedavnoj sjednici Vijeća Čnomerca.

Cijena projekta je 193 tisuće kuna, a postavljanje će početi za mjesec dana.

Spriječili smo parkiranje sjevernom stranom Ilice da bismo omogućili normalno kretanje pješaka, posebno invalida i djece s kolicima. Južnu stranu Ilice ostavili smo slobodnu da bi se mještani mogli i dalje nesmetano parkirati - rekao je predsjednik Vijeća Dragan Korolija Marinić.


Ajde, bar nešto - u jednom smjeru će se moći normalno voziti.

#27 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,674 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 14.04.2006. - 06:46

Bez parkiranja sjevernom stranom Ilice

Stupići za sprečavanje parkiranja postavit će se sjevernom dužinom Ilice od križanja s Vinogradskom ulicom do križanja sa Selskom, odlučeno je na nedavnoj sjednici Vijeća Čnomerca.

Cijena projekta je 193 tisuće kuna, a postavljanje će početi za mjesec dana.

Spriječili smo parkiranje sjevernom stranom Ilice da bismo omogućili normalno kretanje pješaka, posebno invalida i djece s kolicima. Južnu stranu Ilice ostavili smo slobodnu da bi se mještani mogli i dalje nesmetano parkirati - rekao je predsjednik Vijeća Dragan Korolija Marinić.


Ajde, bar nešto - u jednom smjeru će se moći normalno voziti.


Mislio si, jednom stranom trotoara ? :?

#28 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,063 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 14.04.2006. - 11:11

Bez parkiranja sjevernom stranom Ilice

Stupići za sprečavanje parkiranja postavit će se sjevernom dužinom Ilice od križanja s Vinogradskom ulicom do križanja sa Selskom, odlučeno je na nedavnoj sjednici Vijeća Čnomerca.

Cijena projekta je 193 tisuće kuna, a postavljanje će početi za mjesec dana.

Spriječili smo parkiranje sjevernom stranom Ilice da bismo omogućili normalno kretanje pješaka, posebno invalida i djece s kolicima. Južnu stranu Ilice ostavili smo slobodnu da bi se mještani mogli i dalje nesmetano parkirati - rekao je predsjednik Vijeća Dragan Korolija Marinić.


Ajde, bar nešto - u jednom smjeru će se moći normalno voziti.

Upravo na južnoj strani se češće naparkiravaju... Ti pločnici nisu parkirališta, i poglavarstvo općine ovdje radi protuopropisno, jer pješaci nemaju ni pola, a kamo li 1,5 metar za prolaz...

#29 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,674 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 14.04.2006. - 19:47

Upravo na južnoj strani se češće naparkiravaju... Ti pločnici nisu parkirališta, i poglavarstvo općine ovdje radi protuopropisno, jer pješaci nemaju ni pola, a kamo li 1,5 metar za prolaz...


Predsjednik vijeća je barem mogao prešutjeti komentar o slobodnom parkiranju na jednoj strani trotoara. Fakat je preuzak. A to je već bezbroj puta imalo za posljedicu da se auti parkiraju preblizu pruzi, na opće veselje vozača i putnika u tramvajima koji ne mogu proći pored njih :x

#30 Arno

Arno
  • Članovi
  • 2,534 posts
  • Joined 04.09.2005.

Posted 14.04.2006. - 19:53

Ma mislio sam da sad barem u jednom smjeru auti neće smetati tramvajima, ali činjenica je da je na južnom dijelu puno gore.

Samo, ne mogu se ti auti maknuti dok se ne izgrade parkirališta i garaže, a znamo jako dobro da se to baš i ne događa...

#31 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,063 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 14.04.2006. - 21:09

Ma mislio sam da sad barem u jednom smjeru auti neće smetati tramvajima, ali činjenica je da je na južnom dijelu puno gore.

Samo, ne mogu se ti auti maknuti dok se ne izgrade parkirališta i garaže, a znamo jako dobro da se to baš i ne događa...

To me uopće ne zanima... Neka parkiraju kraj Doma sportova ili negdje ako im se baš dolazi autom... Mislim da bi samo stanovnici trebali imati pravo na parkiranje tamo, a njihovi auti, pretpostavljam, stanu u ulice sa strane poput Slovenske ili Vodovodne... Ili ona prazna ulica sa kaldrmom, uz željezničku prugu. Samo se treba malo prošetati.

#32 Arno

Arno
  • Članovi
  • 2,534 posts
  • Joined 04.09.2005.

Posted 14.04.2006. - 21:17

To me uopće ne zanima... Neka parkiraju kraj Doma sportova ili negdje ako im se baš dolazi autom... Mislim da bi samo stanovnici trebali imati pravo na parkiranje tamo, a njihovi auti, pretpostavljam, stanu u ulice sa strane poput Slovenske ili Vodovodne... Ili ona prazna ulica sa kaldrmom, uz prugu. Samo se treba malo prošetati.


Pa jesi baš siguran da bi automobili svih stanovnika Ilice i okolnih ulica stali samo u okolne ulice... Nisam baš siguran... Činjenica je da mjesta za parkiranje ima malo, i to mjesta za stanare. Znam kako je kod mene u centru grada... :?

#33 Dixie

Dixie
  • Članovi
  • 742 posts
  • Joined 19.01.2006.

Posted 14.04.2006. - 23:05

Znam kako je kod mene u centru grada... :?


A zašto bi bilo tko imao pravo parkirati na pločniku jer stanuje 5m dalje? U Stockholmu moraš imati potvrdu policije da imaš osigurano parkirno mjesto ako želiš kupiti auto.

#34 Arno

Arno
  • Članovi
  • 2,534 posts
  • Joined 04.09.2005.

Posted 15.04.2006. - 08:38

A zašto bi bilo tko imao pravo parkirati na pločniku jer stanuje 5m dalje? U Stockholmu moraš imati potvrdu policije da imaš osigurano parkirno mjesto ako želiš kupiti auto.


Pa da, ali u Stockholmu ima javnih garaža i privatnih garaža ispod zgrada, a kod nas se grade zgrade bez da itko misli na parkirališna mjesta i promet.

#35 Dixie

Dixie
  • Članovi
  • 742 posts
  • Joined 19.01.2006.

Posted 17.04.2006. - 21:55

A zašto bi bilo tko imao pravo parkirati na pločniku jer stanuje 5m dalje? U Stockholmu moraš imati potvrdu policije da imaš osigurano parkirno mjesto ako želiš kupiti auto.


Pa da, ali u Stockholmu ima javnih garaža i privatnih garaža ispod zgrada, a kod nas se grade zgrade bez da itko misli na parkirališna mjesta i promet.


Nema u centru grada.

#36 tmk_2200

tmk_2200
  • Članovi
  • 3,483 posts
  • Joined 29.07.2005.

Posted 23.04.2006. - 22:34

Popravak tramvajskih tračnica od Horvaćanske ulice do Selske ceste

Generalni popravak tramvajskih tračnica u Horvaćanskoj ulici do Selske ceste, kojim će se izmijeniti tračnice i sanirati pričvrsna mjesta, počet će tek nakon prvog svibnja, iako je početak radova bio predviđen još tijekom ovog mjeseca.

Rukovoditelj Pogona održavanja tramvajskih pruga Vlado Vuksan istaknuo je kako trenutačno traju pripreme za predstojeće radove u sklopu kojih treba ishoditi i dozvolu za privremenu regulaciju prometa na toj dionici. (M. H.)

(Jutarnji list)

#37 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,674 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 24.04.2006. - 05:42

Pitam se, s koje strane će popravljati do Selske ceste: od Prečkog ili od Jadranskog mosta :?
Hoće u sklopu toga popraviti i raskršće Jadranski most - Horvaćanska ? Zvuči previše optimistično, bojim se :wink:

#38 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,600 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 24.04.2006. - 06:26

Pitam se, s koje strane će popravljati do Selske ceste: od Prečkog ili od Jadranskog mosta :?
Hoće u sklopu toga popraviti i raskršće Jadranski most - Horvaćanska ? Zvuči previše optimistično, bojim se :wink:


Od Selske do stanice kod nebodera na Srednjacima. Ostatak prema Prečkom već je obnovljen, od Jaruna do Prečkog je NOVA pruga.
Ostaje samo Selska + to križanje još za obnovu.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#39 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,674 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 24.04.2006. - 06:41

Pitam se, s koje strane će popravljati do Selske ceste: od Prečkog ili od Jadranskog mosta :?
Hoće u sklopu toga popraviti i raskršće Jadranski most - Horvaćanska ? Zvuči previše optimistično, bojim se :wink:


Od Selske do stanice kod nebodera na Srednjacima. Ostatak prema Prečkom već je obnovljen, od Jaruna do Prečkog je NOVA pruga.
Ostaje samo Selska + to križanje još za obnovu.


:oops: Ups, pomiješao sam da se onaj dio Selske prema Jadranskom mostu isto zove Horvaćanska :oops:

Thx za pojašnjenje. Još kad bi uskoro zaista sredili ono križanje ... tamo auti plaze preko tračnica s max 5 kmh :x

#40 tmk_2200

tmk_2200
  • Članovi
  • 3,483 posts
  • Joined 29.07.2005.

Posted 24.04.2006. - 08:37

Pitam se, s koje strane će popravljati do Selske ceste: od Prečkog ili od Jadranskog mosta :?
Hoće u sklopu toga popraviti i raskršće Jadranski most - Horvaćanska ? Zvuči previše optimistično, bojim se :wink:


Od Selske do stanice kod nebodera na Srednjacima. Ostatak prema Prečkom već je obnovljen, od Jaruna do Prečkog je NOVA pruga.
Ostaje samo Selska + to križanje još za obnovu.


Popravljat će se od raskrižja Horvačanske s Selskom do sredine na putu od Srednjaka prema Staglišću. Zatim od Staglišća do Jaruna.

Ostala bi još samo Horvačanska od Selske do Jadranskog mosta, ali po tom djelu Horvačanske pruga i nije tako loša...

Možda će, kao što su učinili i sa Staglišćem, sve stanice prilagoditi za 2200.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users