Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Nagibni vlak...


  • Please log in to reply
3133 replies to this topic

#41 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 09.10.2006. - 09:37

voda i deterđent...
eh sad moram objasnit i zašto,
Iznad rezervoara, točnije iznad gdje se gorivo toči, na boku vlaka postoji odzračni expanzioni nepovratni ventil. Taj ventil, sakriven iza rešetkastih vrata, uravnotežava pritisak u rezervoaru. Napravljen je tako da kiša koja se slijeva ne ulazi unutra. Nepovratni je zato ako se vlak prevrne, gorivo ne curi van.
Kod pranja vlakova, perači naročito "nasaftaju" taj odzračnik i kasnije ga dugo ispiru jer još dugo izlazi sapunica van. Kako je napravljen da oborinske vode ne ulaze unutra, nije imun na vodu pod pritiskom koja dolazi odozdola. Tuda se puni vodom i deterđentom.... Kad uzmeš u obzir da je nagibni pran barem 2puta dnevno.... računica je jasna....


Katastrofa... :lol:
Dobro da ne otvore i spremnik za gorivo, pa i tam malo isperu... :wink:

#42 xman345

xman345
  • Članovi
  • 80 posts
  • Joined 01.02.2006.

Posted 09.10.2006. - 11:42

Još me zanima da li su sada upozoreni perači da tu više ne peru ili oni i dalje peru i pune spremnik vodom da bi ga drugi poslije praznili od vode.

pozdrav

#43 ErrAseR

ErrAseR
  • Članovi
  • 9,395 posts
  • Joined 22.04.2005.

Posted 09.10.2006. - 12:36

Još me zanima da li su sada upozoreni perači da tu više ne peru ili oni i dalje peru i pune spremnik vodom da bi ga drugi poslije praznili od vode.

pozdrav


perači nisu upozoreni...
sad se kemija nekim folijama iznutra da smanji prodor vode i smanjeno je pranje vlakova na jednom tjedno....

#44 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,502 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 09.10.2006. - 14:19

perači nisu upozoreni...
sad se kemija nekim folijama iznutra da smanji prodor vode i smanjeno je pranje vlakova na jednom tjedno....


SZ Pendoline pere izvana jednom u 2 tjedna; i nisam primjetio da su bitno zmazaniji od ICN-a. OK, rijec je o elektricnim vlakovima, ali mislim da se sa vanjskim pranjem ne treba pretjerivati...

pozdrav
toma

#45 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 09.10.2006. - 16:20

SZ Pendoline pere izvana jednom u 2 tjedna; i nisam primjetio da su bitno zmazaniji od ICN-a. OK, rijec je o elektricnim vlakovima, ali mislim da se sa vanjskim pranjem ne treba pretjerivati...


Ma po meni, trebali bi ih prat kad vide da su zamazani i to je to...
Tak da nekad mogu proć par dana ili nekoliko tjedana od zadnjeg pranja...
Dok je ljeto, definitivno da bi moglo proć i mjesec dana bez pranja
Bitno bi bilo jedino da operu šoferšajbe svaki dan...

#46 Ante-vž

Ante-vž
  • Moderatori
  • 5,348 posts
  • Joined 15.04.2005.
  • LocationTrnovec Bartolovečki

Posted 09.10.2006. - 16:33

Tipična HŽ velepamet!

Ne misli se na ništa unaprijed. Zar nije bilo moguće napraviti (ili naručiti) nekakav poklopac kojim bi se otvor zaštitil za vrijeme pranja. Nakon pranja, rešetku je dovoljno obrisati samo vlažnom krpom.
Pravo čudo kak su opće vozili "na deterdžent"!?

Ne bi me začudilo da netko grune da treba reklamirati vlak! :twisted:

Bok!

Ante

41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png

 
a035.gif


#47 ErrAseR

ErrAseR
  • Članovi
  • 9,395 posts
  • Joined 22.04.2005.

Posted 09.10.2006. - 17:21

čujte, neko bi pametan ovdje rekel kak švabe svojeg peru? zakaj njima nejde voda nutra? zato kaj peru rotacijskom četkom i ispiru ga odozgora (kao da pada kiša) dakle najjednostavnije rješenje bi bilo educirati perače, ali jednostavnije je brat lovu na raznim patentima...

#48 KVARNER

KVARNER
  • Članovi
  • 35 posts
  • Joined 06.12.2006.

Posted 07.12.2006. - 10:09

Have you somebody plans of this unit 7123 hž

#49 KVARNER

KVARNER
  • Članovi
  • 35 posts
  • Joined 06.12.2006.

Posted 07.12.2006. - 10:11

7123 HŽ

http://spz.logout.cz.../hr_hz7123.html

#50 Karavela

Karavela
  • Članovi
  • 3,195 posts
  • Joined 11.09.2005.
  • LocationSMŽ

Posted 08.12.2006. - 19:27

voda i deterđent...
eh sad moram objasnit i zašto,
Iznad rezervoara, točnije iznad gdje se gorivo toči, na boku vlaka postoji odzračni expanzioni nepovratni ventil. Taj ventil, sakriven iza rešetkastih vrata, uravnotežava pritisak u rezervoaru.

Posted Image

Mali ispravak, nije venti skriven iza rešetke, tamo su otvori za izlazak zraka koji ventilira ormare i služi za rad klima uređaja, a otvor oduška rezervoara je malo više, iznad ruba vrata. Vidi se kao vodoravni otvor 5x50 mm. Tu ulazi voda koja se šprica pod pritiskom.

#51 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,502 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 06.02.2007. - 00:21

Cini se da nagibnih ipak fali...
Englezi pisu:

'The 2.062 010 has today worked train 525 the 1522 Zagreb Gl.K-Split vice
7123 tilting DMU junk. Load 2 and arrived 46 late in Split. As far as I
am aware this is the first time that a 2.062 has worked vice the tilting
junk on any train on the Split line since their introduction!!

HZ must be well short of tilting junk as 2.062 056 worked train 591 0549
Cakovec-Zagreb Gl.K via Koprivnica and 2.044 012 worked the return train
590 1628 ex Zagreb.
These two trains were also hauled on Thursday and Friday last week as
well, with 2.062 055 making an appearance. Also all of Varazdin's
serviceable 2.044s have worked passenger trains today.'

Post od Colina Garnera, podaci od Tonyja Flynna.

pozdrav
toma

#52 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,682 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 06.02.2007. - 10:08

Cini se da nagibnih ipak fali...
Englezi pisu:

'The 2.062 010 has today worked train 525 the 1522 Zagreb Gl.K-Split vice
7123 tilting DMU junk. Load 2 and arrived 46 late in Split. As far as I
am aware this is the first time that a 2.062 has worked vice the tilting
junk on any train on the Split line since their introduction!!

HZ must be well short of tilting junk as 2.062 056 worked train 591 0549
Cakovec-Zagreb Gl.K via Koprivnica and 2.044 012 worked the return train
590 1628 ex Zagreb.
These two trains were also hauled on Thursday and Friday last week as
well, with 2.062 055 making an appearance. Also all of Varazdin's
serviceable 2.044s have worked passenger trains today.'

Post od Colina Garnera, podaci od Tonyja Flynna.

pozdrav
toma


Vidim, i oni jako vole nagibne :)

#53 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,502 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 06.02.2007. - 10:13

Vidim, i oni jako vole nagibne :)


Cuj, englezima su svi vlakovi koji nemaju lokomotivu 'junk' :)

pozdrav
toma

#54 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,682 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 06.02.2007. - 10:40

Vidim, i oni jako vole nagibne :)


Cuj, englezima su svi vlakovi koji nemaju lokomotivu 'junk' :)

pozdrav
toma


Slazem se sa njima.

#55 x-type

x-type
  • Članovi
  • 2,664 posts
  • Joined 04.12.2005.

Posted 06.02.2007. - 10:54

tilting junk :lool :lool :lool :lool :lool :jup :jup :jup

#56 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 30.03.2007. - 12:16

Eee da, sinoć vrlo kasno, oko 1.00 se nagibnajk uputio prema Sloveniji (jer za zagorje sigurno nije išao :roll: ), tj. prošao je onom prugom koja spaja zapadni s prugom za more, kroz zapadni i sprašio dalje...

Jel netko zna kam je išao?

#57 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 30.03.2007. - 12:21

zakaj ne bi išao za zagorje -> možda je trebal za jutarnjeg hitrog iz nekog razloga...
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#58 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 30.03.2007. - 12:37

zakaj ne bi išao za zagorje -> možda je trebal za jutarnjeg hitrog iz nekog razloga...


I onda ga na zagorje voze i to ponoći da ga nitko nevidi... :mrgreen:

Mislim da bi ga sigurno rađe potegnuli prek Koprivnice...

#59 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 30.03.2007. - 13:12

zakaj ne bi išao za zagorje -> možda je trebal za jutarnjeg hitrog iz nekog razloga...


I onda ga na zagorje voze i to ponoći da ga nitko nevidi... :mrgreen:

Mislim da bi ga sigurno rađe potegnuli prek Koprivnice...


mislim da ne jer onuda po noći plazi gomila teretnjaka a zagorska je manje-više slobodna
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#60 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,690 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 30.03.2007. - 13:14

Možda je išao isprobavati nagibnu tehniku između N. Marofa i Turčina... :mrgreen:
_______________________
Pozdrav iz Zagreba




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users