Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Nagibni vlak...


  • Please log in to reply
3133 replies to this topic

#3121 .Laurus.

.Laurus.
  • Članovi
  • 3,465 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 09.04.2019. - 22:38

Danas je Nagibni 013/014 bio na probi do Nove Gradiške nakon SP-a.


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#3122 011/012

011/012
  • Članovi
  • 157 posts
  • Joined 15.02.2018.
  • LocationZagreb

Posted 10.04.2019. - 11:44

Jos dva ostaju za Sp :-)

#3123 .Laurus.

.Laurus.
  • Članovi
  • 3,465 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 10.04.2019. - 22:54

 Dobio sam informaciju da je danas Nagibni 013/014 bio na probi do Moravica.

 

Jos dva ostaju za Sp :smile:

 

Nagibala 011/012 i 015/016.


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#3124 Academius

Academius
  • Članovi
  • 14 posts
  • Joined 09.05.2017.
  • LocationSamobor

Posted 12.04.2019. - 16:33

U baden württembergu voze 612 u žutoj bijeloj boji, ilitiga bwegt po novome, u bayernu su i dalje u crvenoj boji.

 

4twpdj.jpg

 

w15pvl.jpg

 

Razlika je u tome što žuti imaju wlan, kamere i 220V utičnice, na srednjim vratima s svake strane po jedan lift koji diže do 350kg, ako netko u kolicima dođe, s time ako zaista netko dođe, možeš adekvatno računati na 15-20min kašnjenja, jer toliko često se koristi lift da se prvih 5-10 min držiš za glavu  :mrgreen:

1. klasa na žutima je sad tamo gdje je nekad bio dječji "kupe", i to nije nešto praktično, jer svi živi prolaze kroz tu 1.klasu, tamo gdje je nekad bila 1.klasa je sad 2., s 8 sjedala i prostorom za do 8 bicikala (ekipa nagura i više), tj. plus dodatnih 8 preklopnih sjedala, po 4 s svake strane, kod crvenih je kako je i bilo (stara 1.klasa), a na sredini je prostor za bicikle.

Problem kod bicikala s ovim vlakom je taj, kaj dns ekipa ima el. bicikliće koji su relativno teški, i te tri stepenice koje su kao mt. Everest, zadaje popriličan problem penzićima kad se idu voziti, jer dosta traje ulazak, pa se i tu nabere kašnjenja kad od 10 stanica, na njih 6. čekaš da ljudi uđu, jer baš i nije najpraktičniji za bicikl.

 

Mislim, meni je svejedno, stojim, čekam, sigurnost na prvom mjestu, još ako imam kavu i guštam si, još bolje  :mrgreen:

 

2lnz9z4.jpg  Nova 1. klasa, žuti vlak (stari dječji kupe)

 

2zfn21z.jpg  612 Crveni, dječji kupe

 

21tw2a.jpg  Novi sicevi kod žutoga

 

Meni osobno je 612 ugodan za voziti, moraš malo na kavu pripaziti kod nagiba da ne ostaneš bez nje, i postoje pruge gdje moraš voziti s nagibom 140-160kmh inače ne možeš držati vozni red, gas i kočnica traže malo navikavanja radi el. impulsa koje šalje (kočnica), i moraš kod 160kmh odmah kočiti punim kočenjem + pijesak, inače si iza crvenog signala, ali sve u svemu, ugodan vlak kad sve radi.

 

Jedan ajmo reći nedostatak kod tog vlaka je što kad imaš 2 komada, možeš otkuplati drugog u bilo kojem trenutku i brzini ako si na sredini (jer ne traži nikakve uvjete), tj. ako kondukter nenamjerno okrene ključ, dobra stvar tada je što drugi (zadnji) koči odmah, a prvi s zadrškom tako da se ne sudare. Inače do cca 40-50kmh simuliraju te situacije ekipi da pokažu što se može dogoditi. 

I motori s svim agregatima su relativno jako kvalitetni u usporedbi s drugim serijama.



#3125 tomislav.hz2062

tomislav.hz2062
  • Članovi
  • 230 posts
  • Joined 06.12.2016.
  • LocationKaštela

Posted 13.04.2019. - 22:12

Danas se nagibni 013-14 odlepršao do Splita na 523. U Dalmaciji već neko vrijeme pratim stanje sa nagibnima i meni se ćini da se nagibni 001-002 više kvari nego ostali ili sam puno vremena gledao u sunce.


TOMISLAV 2062


#3126 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 16.04.2019. - 21:06

U baden württembergu voze 612 u žutoj bijeloj boji, ilitiga bwegt po novome, u bayernu su i dalje u crvenoj boji.

 

Dopada mi se žuti, puno više nego crveni, baš su pogodili sa tim bojanjem, dobro mu stoji.

 

Meni je taj vlakić super, žao mi je kaj kod nas u Hrvatskoj nije našao svoju pravu primjenu.



#3127 accord

accord
  • Članovi
  • 239 posts
  • Joined 02.01.2017.
  • LocationZagreb

Posted 16.04.2019. - 21:43

 

Dopada mi se žuti, puno više nego crveni, baš su pogodili sa tim bojanjem, dobro mu stoji.

 

I ne samo to, nego je prenamjena prvog razreda u pravi prvi razred odlicno zasjala. Drugi razred izgleda bolje, no stvarni dojam tvrdoce mi se cini istim. Sve u svemu, odlicno.



#3128 Academius

Academius
  • Članovi
  • 14 posts
  • Joined 09.05.2017.
  • LocationSamobor

Posted 17.04.2019. - 16:22

https://postimg.cc/gallery/1sydn2q2i/

 

Evo jedan album s 30-ak fotki, da ne uploadam svaku zasebno, gdje se malo bolje vidi kako izgleda iznutra.

Dizalo nisam rasklopio skroz, ali otprilike se vidi kako izgleda, kod korištenja se još uključi ton kao kad kamion ide u rikija, i blinka žuta lampica :)

 

Na jednoj slici se vidi kutijica pored hitne kočnice, tu crveni imaju termometar za namještati temperaturu +-2C, kod žutih su putnici osuđeni na milost strojovođe  :mrgreen:

U upravljačnici s desne strane se nalazi telematik, nešto veći uređaj nego navigacija. Radi se o uređaju koji preko gps-a, voznog reda, kašnjenja, itd., daje "savjete" gdje voziti pun gas, a gdje npr. voziti 80km/h, a da još uvijek pratiš vozni red. 

Kod mjerenja, uspoređuje i druge vlakove, pa samim time ako negdje primjeti da svi kasne, ili negdje voze prebrzo, daje upute otprilike u prosjeku i za svakog. 

Loša stvar je što zasada ne dobivaš ti upute direktno u vlaku, nego ih šalje na server, pa se poslije uspoređuje gdje i kako voziti.

 

Naravno, ovo sve ne vrijedi ako kasniš, onda voziš normalno. Stavili su te uređaje radi mjerenja i potrošnje goriva, ničeg više. Jer se za istu dionicu zna razlikovati potrošnja i do 30%. Neki voze 160kmh non stop, pa čekaju na stanici par minuta, neki se dorolaju s 100kmh pa nisu toliko dugo na stanici.

Ali sve u svemu, nitko te ne tjera da striktno pratiš sve te upute, ali opet, čemu trošiti bezveze gorivo. Interesantan asistent  :palac:

 

Druga solucija kod savjeta za vožnju je na uređaju za vozni red, on ništa preveć ne uspoređuje, gleda vrijeme i mjesto vlaka, kaže možeš rolati i to je to.



#3129 sutla

sutla
  • Članovi
  • 982 posts
  • Joined 01.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 17.04.2019. - 23:40

Nisam znao da brzine u Njemačkoj nisu postavljene striktno kao kod nas. Kod nas nema ovaj ovako, ovaj onako. Sve je propisano.



#3130 Academius

Academius
  • Članovi
  • 14 posts
  • Joined 09.05.2017.
  • LocationSamobor

Posted 18.04.2019. - 09:03

Možda sam se ja krivo izrazio, ako gps vidi da ćeš doći na stanicu u 10:02, a trebaš krenuti u 10:05, onda će ti javiti da pustiš gas i rolaš s vlakom, pa da uđeš u kolodvor npr. u 10:04.

A brzine su isto striktno propisane, doduše, ako uzimaš vozni red od spore linije, brze ili nagibnog, pisati će negdje drugačije brzine na istoj dionici.

#3131 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,837 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 18.04.2019. - 23:11

Nisam znao da brzine u Njemačkoj nisu postavljene striktno kao kod nas. Kod nas nema ovaj ovako, ovaj onako. Sve je propisano.

I kod nas imaš za neke vlakove takva vozna vremena između kolodvora da su vlakovi dolazili prije vremena. Puno sam se vozio sa strojovođama i bio je 1 prigradski vlak koji je vozio 50km/h pa je dolazio ranije. A po KVR brzina je bila nekih 80 ili 100km (prije nekih petnestak-20 godina). Nekad su za vrijeme JŽ-a u KVR bila u stupcima upisana dvoja vozna vremena. Propis je nalagao da vlak ukoliko vozi R mora poštivati duža vozna vremena. Ukoliko je u zakašnjenju mora koristiti najkraća vozna vremena. U oba slučaja nije se prekoračila najveća dozvoljena brzina upisana u KVR. Danas toga nema. Strojovođa ako dođe ranije na stajalište onda čeka R polazak. U kolodvorima brigu o tome vodi prometnik.



#3132 ikuclja2

ikuclja2
  • Članovi
  • 46 posts
  • Joined 08.03.2009.
  • LocationZagreb

Posted 12.05.2019. - 03:40

15/16 nije farban nego je obljepljen sa naljepnicama i ima reklamu

https://drive.google...LVU?usp=sharing

PS:neznam kak staviti slike pa sam stavil link



#3133 perky

perky
  • Članovi
  • 111 posts
  • Joined 01.01.2019.
  • LocationZagreb

Posted 20.06.2019. - 13:41

002 povučen iz prometa, trebao je ići Zg-St u 7.35, ali je otišao na popravak, a u ST vozi 2 044 020. Prometnik je spominjao da je još jučer otišla nekakva cijev. Ako je to istina nije jasno zašto su putnici i prtljaga ukrcani, a tek onda se odlučilo da ide na servis.

#3134 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,704 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 08.07.2019. - 10:06

15/16 nije farban nego je obljepljen sa naljepnicama i ima reklamu

 

Evo ga danas na Glavnom u 8:45 sati:

 

I5B6226.jpg


Serija 05 je zakon!




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users