Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

MDDlm vagoni za prijevoz praćenih automobila


  • Please log in to reply
88 replies to this topic

#81 Kublach

Kublach
  • Članovi
  • 3,662 posts
  • Joined 03.06.2007.
  • Location127.0.0.1

Posted 15.03.2019. - 07:27

A kak se zovu oni vagoni kaj vuku aute baš iz tvornica?

 

 

Kaj postoji razlika između vagona za nove i kupljene automobile?

 

 

Ne kužim te?


Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118
SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

#82 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,598 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 15.03.2019. - 09:28

MDDLm vagone odnosno tada još nezatvorene vagone DDLm kupio je ŽTP Zagreb krajem 80-ih. Do tada su za prijevoz automobila koristili troosovince zglobne vagone koji zbog maksimalne brzine nisu odgovarali da budu u sastavu brzih vlakova a naročito nakon elektrifikacije Unske pruge. Stari 3-osovinci mogli su voziti 5+5 automobila a novi DDLm ispočetka 6+6 automobila.

Mislim da su 3-osovinci bili u vlasništvu IMV Novo Mesto ili ZCZ Kragujevac te da ih je ŽTP Zagreb unajmljivao.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#83 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,834 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 15.03.2019. - 16:07

 

Mislim da su 3-osovinci bili u vlasništvu IMV Novo Mesto ili ZCZ Kragujevac te da ih je ŽTP Zagreb unajmljivao.

Loše misliš! Navedene firme su vagone iznajmile od ŽTP-a Zagreb.



#84 Kupljenec

Kupljenec
  • Članovi
  • 1,363 posts
  • Joined 11.02.2016.
  • LocationKupljenovo

Posted 15.03.2019. - 18:44


A kak se zovu oni vagoni kaj vuku aute baš iz tvornica?


 
 


Kaj postoji razlika između vagona za nove i kupljene automobile?


 
 


Ne kužim te?

Pa ne kužim to, ko kupljene aute na vlak stavlja, to ne kužim? Kupiš auto i staviš ga na vlak? I kam ga vozis?

#85 Kublach

Kublach
  • Članovi
  • 3,662 posts
  • Joined 03.06.2007.
  • Location127.0.0.1

Posted 15.03.2019. - 19:03

Pa ne kužim to, ko kupljene aute na vlak stavlja, to ne kužim? Kupiš auto i staviš ga na vlak? I kam ga vozis?

O čovječe...

Napisao si kako se zovu oni vagoni kaj vuku aute baš iz tvornica.

 

Kaj postoji razlika između vagona koji vuče auto iz tvornice u Wolfsburgu do Špoljara npr. i vagona u koji ja utovarim auto u Zagrebu i istovarim u Splitu jer se ne želim voziti autocestom?

 

http://www.hzpp.hr/a...2?m=6385&mp=335


Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118
SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

#86 Kupljenec

Kupljenec
  • Članovi
  • 1,363 posts
  • Joined 11.02.2016.
  • LocationKupljenovo

Posted 15.03.2019. - 19:53

Pa to pitam, jer naravno da postoji razlika, i sve zavisi od marke auta koji standart zahtjeva, isto je ko kod kamiona, nemreš na utovar u tvornicu ak imaš neke stare rage od kamiona pogotovo navoz.

#87 .Laurus.

.Laurus.
  • Članovi
  • 3,461 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 15.03.2019. - 20:11

Možda da se postovi presele u neku prikladniju temu? Mislim da ova rasparava baš i nema veze uz MDDlm vagone...


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#88 Kupljenec

Kupljenec
  • Članovi
  • 1,363 posts
  • Joined 11.02.2016.
  • LocationKupljenovo

Posted 15.03.2019. - 20:47

Ma netreba, ja više nebum niš pisal tu. Jer samo me to zanimalo kak se zovu ti vagoni koje voze te aute iz tvornica. Bum malo pročalkal kaj di piše.

#89 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,834 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 16.03.2019. - 01:32

O čovječe...

Napisao si kako se zovu oni vagoni kaj vuku aute baš iz tvornica.

 

Kaj postoji razlika između vagona koji vuče auto iz tvornice u Wolfsburgu do Špoljara npr. i vagona u koji ja utovarim auto u Zagrebu i istovarim u Splitu jer se ne želim voziti autocestom?

 

http://www.hzpp.hr/a...2?m=6385&mp=335

Postoji! Onaj kojim ti prevoziš svoj auto u Split ne mora biti zatvoren. Jedno vrijeme na tekve vagone se zimi nije smjelo tovariti na gornju platformu radi leda. U tunelima su visjeli mosurovi leda koji su automobile oštećivali. Sad su uglavnom ti vagoni zatvoreni. Uglavnom su se znale događati krađe, pogotovo na dijelu pruge prije Malovana. Bile su ekipe koje bi na uspnu uskakle i krale i eventualno bacale uz prugu. Kako je tamo cesta pa skoro uz prugu pratio ih je auto koji bi to pobrao. Ovi lopovi su ili iskočili baš prije Malovana ili bi pomoćnu kočnicu povukli i vlak zaustavili. Isto tako bi operirali i po putničkim vagonima i pospance pokrali. Uglavnom je to bilo kad je vlak išao prema Splitu. Na vlaku Optima su uglavnom vagoni potpuno zatvoreni da ni ne vidiš unutra ništa. Prije nas vagone za prijevoz automobila su  zatvorene napravile JŽ. To su u stvari bili vagoni na koje je stavljena metalna mreža okolo. Ovo se odnosi na JŽ iz kraja devedesetih i početka dvijetisućih kada je država bila samo od Srbije i Crne gore sastavljena. Onda su naši (HŽ) kopirali to od Srba. Tražila se mogućnost kako 1 takav vagon ostaviti da se to skopira. Znam da smo o tome razgovarali. Jedna ideja je bila da se na vlaku Optima 1 takav vagon u Zagrebu olista kao neispravan i izbaci iz vlaka. Ekipa to poslika i vagon sljedećim vlakom pošalje dalje. Sad će netko pitati kako ispravan vagon izbaciti? Izmisliš nekakav kvar koji kasnije kao da si otklonio i vagon ide dalje. Da ne navodim inicijatora ideje jer je sada pokijni. Nisam do kraja bio u to involviran.

Nešto o prijevozu automobila iz tvornica. Sada su uglavnom to praktički oklopljeni vagoni. Iz Budimpešte preko Koprivnice i Zaprešića RCCC vozi Mercedese u Koper. Prije su se  automobili vozili u tim otvorenim vagonima. Putem su se događale velike krađe. Radi tih krađa HŽ je ostao bez velikog prijevoza iz Škode u Rijeku. To je sve prebačeno u Koper ali ne preko Hrvatske. Čak i vagoni tovareni za Lagermax po dolasku u RK su čuvali zaštitari i u Luku su se otpremali samo po danu sa vlakovima koji imaju vlakopratno osoblje. Zaboravio sam točno ali nije se smjelo otpremiti više od 6-7 vagona. I ako u Luki ne bi istovarili sve vagone onda se obavještavao RK koliko može poslati vagona drugi dan. Iz Lagermaxa su jedno vrijeme tražili da se njihovi vagoni sa autima prevoze preko Rogateca i Krapine ali im nije udovoljeno. Trebalo je prugu obnoviti i otvoriti.  Auti koji su se prevozili u tim nezaštićenim vagonima uglavnom su  imali za kompletnu pošiljku 1 Tovarni list. Svi auti su bili zaključani. Svi ključevi su bili u jednoj vrećici koja je bila ispod blatobrana jednog auta u pošiljci. Ni mi nismo znali koji je to auto. 

Toliko od mene sada. Možda ima koje pitanje još pa da odgovorim ako znam?






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users