Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

MDDlm vagoni za prijevoz praćenih automobila


  • Please log in to reply
88 replies to this topic

#1 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,245 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 02.02.2013. - 17:19

MDDlm četveroosovinski vagoni namijenjeni su za prijevoz praćenih automobila u unutarnjem i međunarodnom prometu na prugama normalnog kolosijeka. Vagoni su proizvedeni u MIN 1987. g. kao DDlm vagoni, a rekonstruirani i modernizirani u TŽV Gredelj 1999. g. Rekonstrukcija odn. modernizacija je obuhvaćala zatvaranje svih strana vagona sa zaštitnim stranicama odn. rešetkama, te ugradnja krova. Vagoni zadovoljavaju opće važeće propise UIC, pravilnik RIC, propise o sigurnosti i zaštiti na radu RH, te propise HŽ-a. U aktivnom inventarskom parku HŽ-a se nalazi 12 MDDlm vagona za max. brzinu 120 km/h, a namijenjeni su prijevozu automobila u rangu brzih vlakova.
 
 
Tehnički podaci:
 
Slovna oznaka vagona: MDDlm
Brojčana oznaka vagona: 51 78 98-00
Tip vagona: -
Mjesto i godina proizvodnje: MIN Niš Jugoslavija 1987.
Mjesto i godina rekonstrukcije/modernizacije: TŽV Gredelj Zagreb Hrvatska 1999.
Vlastita masa: 30,5t
Vozna brzina: 120 km/h
Vagonski razred: -
Broj odjeljaka: -
Broj sjedala: -
Dužina preko odbojnika: 26400 mm
Dužina gornje platforme: 26000 mm
Dužina donje platforme: 25500 mm
Širina sanduka: 2825 mm
Visina vagona pri visini odbojnika 1015 mm: 4650 mm
Razmak glavnih svornjaka: 19000 mm
Međuosovinski razmak okretnog postolja: 2500 mm
Širina kolosijeka: 1435 mm
Broj osovina: 4
Tip okretnog postolja: JG8 (Görlitz V)
Tip kočnice: Oerlikon O-PR-A-D (Zračna)
Zagrijavanje vagona: Nema
Rashlađivanje vagona: Nema
Osvjetljenje vagona: Nema
WC: Nema
 
Slika MDDlm vagona.
 
27wvei8.jpg
Foto: Vedi
 
Link na staru temu:
 
http://www.zeljeznic...voz-automobila/

Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#2 DešBu

DešBu
  • Članovi
  • 1,342 posts
  • Joined 11.12.2011.
  • LocationKo zna?

Posted 02.02.2013. - 19:39

ako me oko nije prevarilo, prije godinu dana sam na boronagaju vidio jedan takav vagon sa V/max 160km/h


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti


#3 Vedi

Vedi
  • Članovi
  • 1,596 posts
  • Joined 08.01.2007.
  • LocationMursko Središće, Croatia

Posted 03.02.2013. - 12:11

ako me oko nije prevarilo, prije godinu dana sam na boronagaju vidio jedan takav vagon sa V/max 160km/h

 

Možda i jesi, moguće je da mu je skinuta brzina unutar zadnjih godinu dana, ali trenutno u aktivnom parku se ne nalazi ni jedan za brzinu do 160 km/h.


A. G. MATOŠ. Pjesnik.

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

#4 DešBu

DešBu
  • Članovi
  • 1,342 posts
  • Joined 11.12.2011.
  • LocationKo zna?

Posted 03.02.2013. - 16:43

 

Možda i jesi, moguće je da mu je skinuta brzina unutar zadnjih godinu dana, ali trenutno u aktivnom parku se ne nalazi ni jedan za brzinu do 160 km/h.

...jer je na 412 prije godinu dana bio taj vagon.
Sad nevjerujem da su spuštali brzinu u KVR-u zbog tog vagona sa 160 km/h na 120 km/h


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti


#5 Vedi

Vedi
  • Članovi
  • 1,596 posts
  • Joined 08.01.2007.
  • LocationMursko Središće, Croatia

Posted 03.02.2013. - 19:11

...jer je na 412 prije godinu dana bio taj vagon.
Sad nevjerujem da su spuštali brzinu u KVR-u zbog tog vagona sa 160 km/h na 120 km/h

 

Ponavljam, moguće prije godinu dana, ali ovaj FAQ prikazuje trenutno aktivno stanje.


A. G. MATOŠ. Pjesnik.

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

#6 Sky

Sky
  • Članovi
  • 405 posts
  • Joined 18.10.2006.

Posted 04.02.2013. - 09:21

Dečki, jedno pitanje:

Jeste li sigurni da ovi vagoni imaju tip postolja JG-7? Da nije možda JG-8?



#7 Vedi

Vedi
  • Članovi
  • 1,596 posts
  • Joined 08.01.2007.
  • LocationMursko Središće, Croatia

Posted 04.02.2013. - 11:53

Dečki, jedno pitanje:

Jeste li sigurni da ovi vagoni imaju tip postolja JG-7? Da nije možda JG-8?

 

Išli smo po pretpostavci budući da Beet (bivši Bt) imaju JG-7 postolja, da imaju i ovi, budući da je godina izgradnje gotovo ista (Bt 1986-1987, DDm 1987).

 

Moguće da je i JG-8, sve ispravke su dobrodošle naravno, da dobijemo potpuno točne FAQ-ove.

 

Nažalost nemam ni jednu close-up fotku pločice sa postolja, pa ako imaš slobodno objavi! ;)


A. G. MATOŠ. Pjesnik.

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

#8 Adam

Adam
  • Članovi
  • 2,907 posts
  • Joined 10.09.2006.
  • LocationVaraždin / Zagreb

Posted 04.02.2013. - 14:06

Koriste li se kod nas ti vagoni (ili u otklopljenoj verziji) za prijevoz automobila od proizvođača do dealera?


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

#9 Sky

Sky
  • Članovi
  • 405 posts
  • Joined 18.10.2006.

Posted 04.02.2013. - 15:23

 

Išli smo po pretpostavci budući da Beet (bivši Bt) imaju JG-7 postolja, da imaju i ovi, budući da je godina izgradnje gotovo ista (Bt 1986-1987, DDm 1987).

 

Za godinu proizvodnje ste u pravu, no, postolja kod Bt i DDm vagona ipak su se međusobno razlikovala.

Postolja DDm vagona nemaju alternator, a isto tako npr, imaju više kočionih diskova...

 

Ne vjerujem da se prilikom modifikacije DDm vagona u zatvorenu verziju MDDlm, išta modificiralo kod tih postolja..

 

 

Sličicu stavim kasnije...



#10 Sky

Sky
  • Članovi
  • 405 posts
  • Joined 18.10.2006.

Posted 04.02.2013. - 21:53

 

Nažalost nemam ni jednu close-up fotku pločice sa postolja, pa ako imaš slobodno objavi! ;)

 

 

.. sa jednog od starih DDm-a:

 

p1010324v.jpg



#11 Vedi

Vedi
  • Članovi
  • 1,596 posts
  • Joined 08.01.2007.
  • LocationMursko Središće, Croatia

Posted 05.02.2013. - 06:35

 
 
.. sa jednog od starih DDm-a:
 
http://imageshack.us...p></blockquote>

Hvala na fotki i ispravci! Riješeno! ;)

A. G. MATOŠ. Pjesnik.

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

#12 Sky

Sky
  • Članovi
  • 405 posts
  • Joined 18.10.2006.

Posted 05.02.2013. - 07:10

Hvala na fotki i ispravci! Riješeno! ;)

 

Nema na čemu! :palac:



#13 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,598 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 05.02.2013. - 07:55

Koriste li se kod nas ti vagoni (ili u otklopljenoj verziji) za prijevoz automobila od proizvođača do dealera?

 

Ne. Samo za prijevoz praćenih automobila na brzim vlakovima.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#14 .Laurus.

.Laurus.
  • Članovi
  • 3,461 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 14.06.2013. - 22:30

Dali netko zna brojeve ostalih vagona?

 

Ja znam za ove:

 

51 78 98-00 001-6

51 78 98-00 004-0

51 78 98-00 007-3

51 78 98-00 020-6

50 78 98-70 009-5 ?

50 78 98-70 011-1 ?

 

Hvala!


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#15 Garfield

Garfield
  • Članovi
  • 1,940 posts
  • Joined 13.06.2009.
  • LocationDugo Selo

Posted 15.06.2013. - 09:31

Ja znam još za ove (vidio ih 26. 11. 2012. na "groblju Branimirova"):

51 78 98-00 002-4

51 78 98-00 003-2

51 78 98-00 017-2

 

50 78 98-70 009-5 ?

50 78 98-70 011-1 ?

51 78 98-00 009-9

51 78 98-00 011-5

 

Također je 51 78 98-00 008-1 unesen u Vortin mapper.


Quod licet Iovi, non licet bovi.


#16 .Laurus.

.Laurus.
  • Članovi
  • 3,461 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 15.06.2013. - 11:21

Evo svih vagona:

 

51 78 98-00 001-6

 51 78 98-00 002-4

51 78 98-00 003-2

 51 78 98-00 004-0

51 78 98-00 005-7

 51 78 98-00 006-5

51 78 98-00 007-3

 51 78 98-00 008-1

51 78 98-00 009-9

 51 78 98-00 011-5

51 78 98-00 017-2

 51 78 98-00 020-6


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#17 Sky

Sky
  • Članovi
  • 405 posts
  • Joined 18.10.2006.

Posted 15.06.2013. - 13:26

Evo svih vagona:

 

Ovo je popis svih DDm/MDDlm vagona:

 

MDDlm (rekonstruirani zatvoreni vagoni):

-51 78 98-00 001-6

-51 78 98-00 002-4

-51 78 98-00 003-2

-51 78 98-00 004-0

-51 78 98-00 005-7

-51 78 98-00 007-3

-51 78 98-00 008-1

-51 78 98-00 009-9

-51 78 98-00 011-5

-51 78 98-00 012-3

-51 78 98-00 017-2

-51 78 98-00 020-6

 

DDm (originalna otvorena verzija vagona), koji su izgleda otišli na rezanje:

-51 78 98-00 006-5

-50 78 98-00 010-8

-50 78 98-00 013-2

-50 78 98-00 014-0

-50 78 98-00 015-7

-50 78 98-00 016-5

-51 78 98-00 018-0

-50 78 98-00 019-9
 



#18 Sky

Sky
  • Članovi
  • 405 posts
  • Joined 18.10.2006.

Posted 15.06.2013. - 13:50

Originalna otvorena verzija vagona:

 

DDm 51 72 98 70 217-9 JZ Bf.München Ostbhf, Sommer 1989. photo Peter Röding:

6tkm.jpglc3e.jpg

 

Slike uzete sa : http://rail-fun-pics.startbilder.de/



#19 .Laurus.

.Laurus.
  • Članovi
  • 3,461 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 05.11.2013. - 16:45

TŽV Gredelj





Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#20 Sky

Sky
  • Članovi
  • 405 posts
  • Joined 18.10.2006.

Posted 26.09.2014. - 22:32

Vagoni koje je HŽ nedavno deponirao na RK:

 

-51 78 98-00 001-6

-51 78 98-00 002-4

-51 78 98-00 003-2

-51 78 98-00 004-0

-51 78 98-00 005-7

-51 78 98-00 009-9

-51 78 98-00 011-5






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users